11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024

Οκτ 20243

Η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024 εορτάστηκε την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024. Υλοποιήθηκαν  δράσεις τόσο εντός του σχολικού χώρου όσο και στον αύλειο χώρο  προκειμένου τα παιδιά να αντιληφθούν τα οφέλη και την σημασία του αθλητισμού.Το σύνθημα της ημέρας «Αθλούμαστε μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» έγινε πράξη από μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και αποτυπώθηκε στα πρόσωπά όλων η χαρά της συμμετοχής.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024    

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Οκτ 20242

agiasmos sxoleioΜε κάθε επισημότητα έγινε την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 ο αγιασμός στο Σχολείο μας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2024-2025. Ευχόμαστε σε όλους μαθητές , γονείς και δασκάλους  να έχουν μια ευλογημένη και δημιουργική σχολική χρονιά.

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ    

Αποχαιρετώντας την ΣΤ’ τάξη….

Ιούν 202429

6 Χρόνια πέρασαν…

6 Χρόνια είδαμε τα παιδιά μας, τους μαθητές/τριές μας  να μεγαλώνουν, να μαθαίνουν και ν’ αλλάζουν από μέρα σε μέρα!

Και φτάσαμε στο τέλος…

από κάτω από: Α, Β, Γ, Γιορτές, Δ, Δράσεις (Εργαστήρια/Σχέδια Δράσης), Ε, Στ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποχαιρετώντας την ΣΤ’ τάξη….    

All For Blue

Ιούν 202422

Στο πλαίσιο του προγράμματος TUI Junior Academy by All For Blue 6.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί από τα σχολεία της Ρόδου, ανάμεσα τους και οι τάξεις Β1 και ΣΤ2 του σχολείου μας μαζί μα την κα Λίνα και την κα Κρινιώ, είχαν την ευκαιρία να φιλοτεχνήσουν καλλιτεχνικά έργα δίνοντας νέα ζωή στα απορρίμματα.

H All For Blue ιδρύθηκε το 2017 από την Κατερίνα Τοπούζογλου με πρωταρχικό στόχο να καλλιεργήσει μια βαθιά σύνδεση μεταξύ των ατόμων και των ωκεανών που μας περιβάλλουν.

Η προσέγγιση επιτυγχάνεται μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων καθώς και μέσω πρωτοβουλιών καθαρισμού με τις τοπικές κοινωνίες. Στον πυρήνα της φιλοσοφίας τους βρίσκεται η πεποίθηση ότι εξοπλίζοντας τους πολίτες με γνώση, σφυρηλατώντας συνεργασίες και επιδεικνύοντας αφοσίωση, μπορούν να ευαισθητοποιηθούν αποτελεσματικά για τα περιβαλλοντικά ζητήματα που επηρεάζουν τους ωκεανούς μας.

από κάτω από: Β, Β1, Δράσεις (Εργαστήρια/Σχέδια Δράσης), Στ, Στ2 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο All For Blue    

Πασχαλινές κατασκευές στο σχολείο μας!

Μάι 202427

Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Λάρδου με κέφι και δημιουργικότητα προετοιμάστηκαν για το Πάσχα, φτιάχνοντας μια πληθώρα πασχαλινών κατασκευών!

από κάτω από: Α, Β, Γ, Δ, Δράσεις (Εργαστήρια/Σχέδια Δράσης), Ε, Στ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πασχαλινές κατασκευές στο σχολείο μας!    

Ένα μήνυμα αγάπης από το Β1

Μάι 202427

6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024
«ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ»
“Ένα Πνεύμα Αλληλεγγύης: Κατά της Ενδοσχολικής Βίας”

Η ενδοσχολική βία αποτελεί μια σκοτεινή πραγματικότητα που επηρεάζει χιλιάδες νέους κάθε χρόνο σε ολόκληρο τον κόσμο. Είναι ένα φαινόμενο που απειλεί την ασφάλεια, την ψυχολογική ευημερία και την αυτοεκτίμηση των παιδιών και των εφήβων μας. Αντιμετωπίζοντας αυτήν την πρόκληση με αποφασιστικότητα και αλληλεγγύη, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον εκπαίδευσης που θα είναι ασφαλές, υποστηρικτικό και εμπνευσμένο. Μια δράση κατά της ενδοσχολικής βίας θα πρέπει να έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος, όπου η συμπόνια και ο σεβασμός θα κυριαρχούν. Ένα πρώτο βήμα είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών. Πρέπει να διδαχθούν οι συνέπειες της βίας και να προωθηθεί η συνεργατική επίλυση των συγκρούσεων.

Επίσης, είναι σημαντικό να επιδοθούμε στη δημιουργία μηχανισμών ανίχνευσης και αντιμετώπισης της βίας στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Οι μαθητές πρέπει να νιώθουν ότι μπορούν να αναφέρουν επεισόδια βίας με ασφάλεια και να λαμβάνουν την κατάλληλη υποστήριξη. Ένα άλλο σημαντικό μέτρο είναι η ενίσχυση των δεξιοτήτων κοινωνικής και συναισθηματικής ευφυίας. Μέσω προγραμμάτων που εστιάζουν στην ενίσχυση της επικοινωνίας, της συνεργασίας και της αυτογνωσίας, μπορούμε να εξοπλίσουμε τους μαθητές με τα εργαλεία που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις και τις συγκρούσεις με επιτυχία.

Τέλος, η συνεργασία με τις οικογένειες είναι ζωτικής σημασίας. Οι γονείς και οι κηδεμόνες πρέπει να ενημερώνονται και να ενθαρρύνονται να συμμετέχουν ενεργά στην αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας, δημιουργώντας ένα δίκτυο υποστήριξης που ξεπερνά τα όρια του σχολείου. Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς θα πρέπει να έχουν χτίσει ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης και σεβασμού. Καθένας από εμάς έχει την ευθύνη να συμβάλει στη δημιουργία ενός κόσμου, όπου η ενδοσχολική βία θα είναι μια ανάμνηση του παρελθόντος. Μέσα από την εναγκαλιστική δράση και την αγάπη, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πιο ασφαλές και ενθαρρυντικό περιβάλλον για τα παιδιά.

Με αφορμή, λοιπόν, την «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ» οι μαθητές της Β1΄Τάξης του Δημοτικού Σχολείου της Λάρδου με τη βοήθεια της δασκάλας τους κα Λίνα Δημητρά ασχολήθηκαν με τη δημιουργία δύο αφισών και στη συνέχεια την ερμηνεία του τραγουδιού «Υπάρχουν χέρια» του συγκροτήματος Locomondo. Το τραγούδι “Υπάρχουν Χέρια” των Locomondo είναι ένα από τα δημοφιλή τραγούδια τους που έχει εμπνεύσει πολλούς ακροατές με τον ρυθμό του και το θετικό του μήνυμα. Η δημιουργία του ξεκίνησε από τον τραγουδιστή και συνθέτη του συγκροτήματος, Markos Koumaris, γνωστός ως Markogiannakis, ο οποίος έγραψε τόσο τους στίχους όσο και τη μουσική. Στους στίχους του τραγουδιού, πρωταγωνιστεί ένα μήνυμα αλληλεγγύης, ενότητας και ελπίδας, που επικεντρώνεται στη δύναμη της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας. Η συνδυαστική δύναμη των ανθρώπινων χεριών γίνεται σύμβολο της δυνατότητας μας να ξεπερνάμε τις δυσκολίες μέσα από την αλληλεγγύη και την αγάπη. Το τραγούδι αυτό έχει κερδίσει τις καρδιές πολλών ανθρώπων και έχει γίνει σημαντικό κομμάτι του ρεπερτορίου των Locomondo, αναδεικνύοντας την διαχρονική επιρροή και αξία τους στον χώρο της ελληνικής μουσικής.

Τέλος, οι μαθητές δεν περιορίστηκαν μόνο στη εκμάθηση του τραγουδιού, αλλά είχαν την τιμή να διδαχτούν την ερμηνεία του τραγουδιού στη νοηματική από τον Αρχαγγελίτη πρωταθλητή ποδοσφαίρου Τσαμπικος Ρουφας. Ο Τσαμπίκος παίζει στην Εθνική Ελλάδος κωφών “Deaf Champions League”, ΠΟΚ ΠΑΝΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΚΩΦΩΝ, επίσης στον ΠΑΟΚ Ρόδου και στους Ολυμπιακούς κωφών με συμμετοχές στην Βραζιλία, τον Μάιο του 2024 στην Τουρκία και στο πανευρωπαϊκό κωφών euro2024. Οι μαθητές έμαθαν τους στίχους στη νοηματική και στη συνέχεια βιντεοσκοπήθηκαν, ύστερα φυσικά από τη σύμφωνη γνώμη των κηδεμόνων τους. Θέλουμε να εκφράσουμε την εκτίμησή μας και τον θαυμασμό μας προς εσένα, ως πρωταθλητή ποδοσφαίρου και ως ταλαντούχο ερμηνευτή στη νοηματική γλώσσα. Η ερμηνεία σου στο τραγούδι ήταν πραγματικά συγκλονιστική και μας άγγιξε βαθιά.

Με την κάθε κίνηση, με την κάθε χειρονομία σου, μας μετέφερες την ομορφιά και το μήνυμα του τραγουδιού με μιαν εκπληκτική ένταση και συναισθηματική φόρτιση. Μέσα από την απλότητα και την αυθεντικότητά σου, μας έδωσες ένα δώρο που θα μας συντροφεύει για πάντα. Είναι εκπληκτικό να βλέπουμε πώς ξεπερνάς τα εμπόδια και δημιουργείς κάτι τόσο όμορφο και ισχυρό. Η δύναμη και η αφοσίωσή σου είναι πηγή έμπνευσης για όλους μας. Σε ευχαριστούμε για την υπέροχη εμπειρία και για το κομμάτι της καρδιάς σου που μοιραστήκατε μαζί μας. Συνέχισε να λάμπεις με το ταλέντο και τη θέλησή σου, να μοιράζεις τη χαρά και την έμπνευσή σου με τον κόσμο. Είμαστε τυχεροί που είχαμε την ευκαιρία να σε έχουμε δίπλα μας και να μαθαίνουμε από την ακατανίκητη δύναμή σου.

Με εκτίμηση και ευγνωμοσύνη,
οι μαθητές/ μαθήτριες Β1΄Λάρδου.

Ευχαριστούμε και για την έμπνευση που αποκτήσαμε, μέσω του τραγουδιού των Locomondo!

από κάτω από: Β, Β1, Δράσεις (Εργαστήρια/Σχέδια Δράσης) | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα μήνυμα αγάπης από το Β1    

Εκδρομή Ε’ και ΣΤ’ τάξεων!

Μάι 202427

Η αντιπυρική περίοδος ξεκίνησε για φέτος και οι μνήμες από τις περσινές καταστροφικές πυρκαγιές είναι ακόμα φρέσκιες στο μυαλό μας. Γι αυτό οι Ε και ΣΤ τάξεις του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια εκπαιδευτική εκδρομή στο Πυροσβεστικό Σταθμό στη Ρόδο ώστε οι μαθητές να ενημερωθούν στην εφαρμογή των μέτρων πρόληψης από εκδήλωση πυρκαγιάς, την πυροπροστασία, αλλά και το διευρυμένο έργο του Πυροσβεστικού Σώματος στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών.

από κάτω από: Δράσεις (Εργαστήρια/Σχέδια Δράσης), Ε, Ε1, Ε2, Εκδρομές, Στ, Στ1, Στ2 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδρομή Ε’ και ΣΤ’ τάξεων!    

Εκδρομή της Β1!

Μάι 202427

Ήρθε η ώρα για εκδρομή! Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Αδέσποτων Ζώων, οι μαθητές της Β1 τάξης επισκέφτηκαν τα γαϊδουράκια στο ‘Donkey Cruise” στο Ασκληπειό και όχι μόνο!

από κάτω από: Β, Β1, Δράσεις (Εργαστήρια/Σχέδια Δράσης), Εκδρομές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδρομή της Β1!    

Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων

Μάι 202427

Στις 4 Απριλίου, την παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων, δείχνουμε όλοι μας το ενδιαφέρον και την φροντίδα μας στα 600.000.000 αδέσποτα ζώα του κόσμου. Όλοι οι μικροί μας φίλοι πρέπει να βρίσκονται σε ένα ζεστό και φιλικό μέρος γι’ αυτά… που με μια λέξη το λέμε “οικογένεια”!

Εμείς, ως άνθρωποι που νοιαζόμαστε για τα ζωάκια, μπορούμε να κάνουμε κάτι! Η 4η Απριλίου είναι η μέρα όπου μπορούμε να δείξουμε το ενδιαφέρον και τη φροντίδα μας και να αναλάβουμε δράση για τα αδεσποτάκια!

από κάτω από: Α, Β, Γ, Δ, Δράσεις (Εργαστήρια/Σχέδια Δράσης), Ε, Στ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων    

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Μάι 202427

“Δείτε τον αυτισμό με την καρδιά σας..τα μάτια σας ίσως σας ξεγελάσουν. Ο αυτισμός δεν είναι μεταδοτικός..το χαμόγελό τους όμως είναι..!”

Η Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού καθιερώθηκε να γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ και με σκοπό την ενημέρωση της παγκόσμιας κοινής γνώμης για τον αυτισμό και την ευαισθητοποίηση σχετικά με την ομαλή ένταξη των αυτιστικών ατόμων στην κοινωνία.

από κάτω από: Α, Β, Γ, Δ, Δράσεις (Εργαστήρια/Σχέδια Δράσης), Ε, Στ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων