KidsSaveLives – Championship 2024

Το σχολείο μας στο Kidssavelives – Championship 2024

Την Κυριακή 14/03/2024 το σχολείο μας με εκπροσώπους τους μαθητές/τριες μας Δολδούρα Θοδωρή, Αλιφραγκή Ειρήνη, Παπαχρήστου Παναγιώτη και τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Τριανταφυλλίδη Τριαντάφυλλο (πιστοποιημένο BLS από το ERS) συμμετείχαν στο μαθητικό διαγωνισμό ΚΑΡΠΑ KidsSaveLives – Champioship 2024 που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στο συνεδριακό χώρο του Δημαρχείου Πανοράματος. Το γεγονός αυτό “επικύρωσε” την πολύμηνη προσπάθεια όλων των μαθητών/τριων της ΣΤ΄ & Ε’ τάξης, που συμμετείχαν στο πρόγραμμα του Kidssavelives με την υποστήριξη από πλευράς του Οργανισμό κυρίως της κ. Πελαγίας Παπαδοπούλου BLS & BIC  μέντορα του Kidssavelives, η οποία με την εθελοντική και ανιδιοτελή προσπάθεια της βοήθησε όλα τα παιδιά του σχολείου μας κυρίως να καταλάβουν την μεγάλη σημασία της ΚΑΡΠΑΣ και των άμεσων πρώτων βοηθειών σε μία έκτακτη ανάγκη.

Το “Kids Save Lives” είναι ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης που έχει στόχο να
διδάξει βασικές δεξιότητες πρώτων βοηθειών σε παιδιά και εφήβους. Το
πρόγραμμα αυτό έχει αναπτυχθεί από τη Διεθνή Ομοσπονδία Οδικής
Ασφάλειας (International Federation of Red Cross and Red Crescent
Societies – IFRC) με τη συνεργασία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας
Καρδιολογίας (World Heart Federation – WHF) και άλλων οργανισμών υγείας.

Ο στόχος του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει παιδιά και εφήβους στο
πώς να αναγνωρίζουν επείγουσες καταστάσεις υγείας και πώς να παρέχουν
βασική πρώτη βοήθεια σε περιπτώσεις όπως η καρδιακή ανακοπή, ο
εγκεφαλικός επεισόδιο, η ασφυξία και άλλα ατυχήματα που μπορούν να
απειλήσουν τη ζωή.

Το πρόγραμμα “Kids Save Lives” προωθείται σε πολλές χώρες και
κοινότητες παγκοσμίως με στόχο την ενίσχυση της δυνατότητας των νέων
ανθρώπων να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά σε καταστάσεις εκτάκτου
ανάγκης

Ωστόσο η συμμετοχή των τριών παιδιών από το δημοτικό σχολείο Ανδριανής Νικηφόρου στο Kidssavelives championship 2024 αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή τους για την προαγωγή της Υγείας και της ασφάλειας. Με την επίτευξη της 9ης θέσης ανάμεσα σε 72 σχολεία, αποδεικνύουν την αφοσίωσή τους και τις δεξιότητές τους στον τομέα αυτόν. Η προσπάθειά τους αναδεικνύει τη σπουδαιότητα της εκπαίδευσης και του ενθουσιασμού των νέων για την προστασία της κοινότητάς τους.

Φωτογραφίες:

1713202977053

1713202612583

1713202962237        1713202884770

1713202903207        1713202919928

1713202943449        1713202929937

1713202669300        1713202626025

1713202435470

Κατηγορίες: 5. Ελάτε να γνωρίσουμε τον κόσμο της επιστήμης!, Δράσεις του σχολείου, Ε' τάξη, εκδηλώσεις του σχολείου, ΣΤ' τάξη, Φυσική Αγωγή | Γράψτε σχόλιο

Let’s do it Greece



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Μία δράση από την “ΔΡΑΣΗ” (3η βιωματική προσέγγιση)

Μία δράση από την “ΔΡΑΣΗ” (3η βιωματική προσέγγιση)

Την Πέμπτη, 11/4/2024, το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Δράμας “ΔΡΑΣΗ” υλοποίησε τη 3η βιωματική συνάντηση με τους μαθητές των Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου μας με θέμα:

Α’, Β’, Γ’, Δ’ τάξεις 

“Επίλυση διαφωνιών”. Στόχος της παρέμβασης ήταν να δοθεί η ευκαιρία στους/στις μαθητές/τριες να κατανοήσουν πώς εμπλέκονται σε καταστάσεις διαφωνιών και συγκρούσεων, καθώς οι διαφωνίες είναι κάτι ιδιαίτερα σύνηθες   στην   καθημερινότητα   του   σχολείου.   Επίσης,   κλήθηκαν   να   διερευνήσουν τρόπους αποφυγής και επίλυσης των διαφωνιών με ήπιο τρόπο. Οι  μαθητές/τριες εργάστηκαν  σε   ομάδες  και  εκφράστηκαν δημιουργικά  μέσω  της ζωγραφικής, χειροτεχνιών και παίξιμο ρόλων. Ακολούθησε παρουσίαση των δραστηριοτήτων τους και συζήτηση στην ολομέλεια.

Ε’, Στ’ τάξεις 

“αναγνωρίζω και μαθαίνω να διαχειρίζομαι τα συναισθήματα μου”. Μέσα από  το εργαστήριο οι μαθητές μπόρεσαν να μοιραστούν τις προσωπικές εμπειρίες τους, τους   φόβους και τις δυσκολίες τους, τις χαρές και τις λύπες τους, αναγνωρίζοντας ότι όλα τα συναισθήματα είναι φυσιολογικά και απαραίτητα και το μόνο που πρέπει είναι να   μάθουμε να τα διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά.

Φωτογραφίες:

1712943445510

1712943666321

1712943691776      1712943705932

1712943764652    1712943739147

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

4 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση στο Δημοτικό Σχολείο Αδριανής
για την Παγκόσμια Ημέρα των Αδέσποτων Ζώων

Το Δημοτικό Σχολείο Αδριανής έλαβε μια σπουδαία ευκαιρία να αναδείξει τη σημασία της φροντίδας και του σεβασμού προς τα αδέσποτα ζώα, καθώς συνέβαλε στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών του για το θέμα, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Αδέσποτων Ζώων. Με την υποστήριξη του Δήμου Παρανεστίου και του Συλλόγου για τα Αδέσποτα Ζώα, η σχολική κοινότητα είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί και να συζητήσει για το σημαντικό αυτό θέμα.

Η παρουσία των εκπροσώπων του Δήμου και του Συλλόγου στο σχολείο αποδείχθηκε ένας πολύτιμος πόρος για την εκπαίδευση των παιδιών. Μέσα από ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και δραστηριότητες, συζητήσεις, τα παιδιά εξοικειώθηκαν με τα θέματα της φροντίδας των ζώων. Από τη σωστή στάση προς τα αδέσποτα ζώα μέχρι την ανάγκη της υιοθεσίας και της αναπαραγωγής με ευθύνη, οι μαθητές ανέπτυξαν μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση του θέματος.

Πέρα από την ενημέρωση, η εκδήλωση αυτή αποτέλεσε επίσης μια ευκαιρία για την ευαισθητοποίηση των παιδιών. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν απευθείας αδέσποτα ζώα και να αντιληφθούν τις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Αυτή η αμεσότητα ενίσχυσε τη συναισθηματική τους σύνδεση με τα ζώα και την αναγνώριση της σημασίας της συμπόνιας και της βοήθειας προς τους αδέσποτους φίλους μας.

Μέσα από αυτήν την εκδήλωση, οι μικροί μαθητές ανακάλυψαν τη χαρά της συμβολής και της φροντίδας προς τα ζώα στην κοινότητά τους. Ενισχύθηκε η ιδέα της ενεργού συμμετοχής και της ευαισθητοποίησης για τις προσωπικές δράσεις που μπορούν να αναλάβουν για την ευημερία των ζώων. Η ενθάρρυνση της αλληλεγγύης και της συμπόνιας είναι σημαντικά εργαλεία που διαμορφώνουν την κοινωνική συνείδηση των μαθητών.

Στην ουσία, η παρουσία και η δράση του Δήμου Παρανεστίου και του Συλλόγου για τα Αδέσποτα Ζώα στο Δημοτικό Σχολείο Αδριανής για την Παγκόσμια Ημέρα των Αδέσποτων Ζώων αποτέλεσε ένα θαυμάσιο παράδειγμα συνεργασίας και εκπαίδευσης. Μέσα από τη γνώση και τη συμπόνια προς τα ζώα, οι μαθητές καλλιεργούνται ως πιο συνειδητοί και ενδιαφερόμενοι πολίτες, έτοιμοι να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας κοινωνίας που σέβεται και προστατεύει όλα τα όντα που την απαρτίζουν.

Φωτογραφίες:

1712507917659

1712507993192 1        1712507902533

1712507941711

1712507953393 2

Κατηγορίες: 3. Το ξέρατε αυτό για τα αγαπημένα μας ζώα;, εκδηλώσεις του σχολείου | Γράψτε σχόλιο

2 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Παρουσίαση Παιδικού Βιβλίου Χρύσας Καραμήτρου (ΣΑΝ ΑΛ ΣΟΥΡ & ΚΟΚΤΩ)

IMG 33ae14a89dbefc9b111038fcba57fa1d V

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος 2 Απριλίου, ημέρα γέννησης του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805), γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.

Καθιερώθηκε πριν από 57 χρόνια (1966), από τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, με σκοπό να τονώσει την αγάπη για το διάβασμα και να στρέψει την προσοχή στα παιδικά βιβλία, σε μια προσπάθεια διεθνούς συνεργασίας για την ανάπτυξη και τη διάδοση της παιδικής λογοτεχνίας.

Κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό Τμήμα της Διεθνούς Οργάνωσης Βιβλίων για τη Νεότητα (ΙΒΒΥ – International Board on Books for Young People) έχει την ευκαιρία να γίνει χορηγός της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου. Επιλέγει ένα θέμα και καλεί έναν γνωστό συγγραφέα να γράψει ένα μήνυμα για όλα τα παιδιά του κόσμου και έναν γνωστό εικονογράφο να φιλοτεχνήσει μια αφίσα.

Η φετινή αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τη συγγραφέα Έικο Καντόνο (γ. 1935), η οποία έχει γράψει πολλά βιβλία που έχουν μεταφραστεί σε 10 γλώσσες και το 2018 τιμήθηκε από την ΙΒΒΥ με το Βραβείο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν με εικονογράφο την Nana Furiya

book

Το μήνυμα της Έικο Καντόνο για τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, Ελληνική μετάφραση της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου:

« Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας

Οι ιστορίες ταξιδεύουν πάνω στα σύννεφα, λαχταρώντας ν’ ακούσουν το χαρούμενο χτύπημα της καρδιάς σας.

 Είμαι μια ιστορία που ταξιδεύει. Πετάω παντού, με τα φτερά του ανέμου ή τα φτερά των κυμάτων, καμιά φορά και με τα λεπτά φτερά της άμμου. Πετάω βέβαια και με τα φτερά των μεταναστευτικών πουλιών, ακόμα και με τα φτερά των αεροπλάνων.

Στέκομαι δίπλα σου. Γυρίζω τις σελίδες για να σου πω μια ιστορία, εκείνη που θέλεις ν’ ακούσεις. Θα σου άρεσε μια παράξενη και απίστευτη ιστορία; Ή μια λυπητερή, μια τρομακτική ή μια αστεία; Αν δεν έχεις διάθεση να την ακούσεις τώρα, δεν πειράζει. Όμως ξέρω πως κάποια μέρα θα θέλεις. Όταν θέλεις, λοιπόν, φώναξε: «Ιστορία που ταξιδεύεις έλα! Κάθισε δίπλα μου!». Κι αμέσως θα πετάξω κοντά σου.

Έχω τόσες ιστορίες να σου πω! Τι θα έλεγες για την ιστορία ενός μικρού νησιού που είχε βαρεθεί τη μοναξιά του, έμαθε να κολυμπάει κι αποφάσισε να βρει έναν φίλο; Ή για την ιστορία μιας παράξενης νύχτας, όταν παρουσιάστηκαν δύο φεγγάρια στον ουρανό; Ή για τη νύχτα που χάθηκε ο Αγιοβασίλης;

Ω! Ακούω την καρδιά σου να χτυπάει όλο και πιο γρήγορα: Τικ τακ, τίκι τακ, τίκι τίκι τακ!

 Η ιστορία που ταξιδεύει βρήκε τρόπο να μπει μέσα σου κι έκανε την καρδιά σου να χτυπάει. Τώρα θα γίνεις κι εσύ μια τέτοια ιστορία με φτερά, έτοιμη να πετάξει. Έτσι λοιπόν γεννήθηκε ακόμη μια ιστορία που ταξιδεύει! »

Φωτογραφίες:

1712504251257

1712504271425      1712504299946

1712504329231      1712504351209

1712504478981      1712504368254

1712504440906

 

Κατηγορίες: Δράσεις του σχολείου, Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο