Απενεργοποίηση Ιστολογίου

Αποτέλεσμα εικόνας για grow up funnyΑγαπητοί μαθητές & συνάδελφοι. Το ιστολόγιο ενηλικιώνεται, το περιεχόμενο εμπλουτίζεται με νέο εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργείται όσο διαβάζετε. Ο μεγάλος όγκος εργασίας αντιμετωπίζεται επαρκώς με όπλα, την υπομονή, την επιμονή, αρκετά κιλά καφέ, τσάι βουνού και σθεναρή αντίσταση στα παράπονα (μπαμπά !!! σταμάτα την πληκτρολόγηση θέλουμε να κοιμηθούμε). Από την 1 Απριλίου 2018 (όχι δεν είναι ψέμα) το ανανεωμένο περιεχόμενο με προσθήκες έκπληξη θα το βρείτε σε νέα κατοικία (ευτυχώς όμως χωρίς ΕΝΦΙΑ) και σε μορφή Διαδικτυακού πλέον τόπου εδώ: http://users.sch.gr/chatzipap.

 

Κατηγορίες: Θέμα_Δ, Προγραμματισμός | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απενεργοποίηση Ιστολογίου

to_spastiri

to spastiri

Εργαλείο για τη διάσπαση ενός IP Datagram σε fragments. Υλοποιήθηκε με τη γλώσσα προγραμματισμού python έκδοση 2.7.10 στο πλαίσιο της διδασκαλίας των πανελλαδικών μαθημάτων των Δικτύων και του Προγραμματισμού Υπολογιστών των ΕΠΑ.Λ. για τον τομέα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.

Συνέχεια

Κατηγορίες: Προγραμματισμός | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο to_spastiri

2 m@ny s3cr3+s

diffie_Helman_01

Κάθε φορά που στέλνουμε δεδομένα οποιασδήποτε μορφής, κειμένου ή μη, σε ένα δημόσιο δίκτυο, καθιστούμε ευάλωτη την πληροφορία που περιέχουν σε αδιάκριτα βλέμματα. Ο μόνος τρόπος προστασίας της πληροφορίας είναι να την τροποποιήσουμε κατά τέτοιο τρόπο ώστε να την καταστήσουμε άχρηστη σε αυτόν που θα τη "συλλέξει" εφόσον δε θα μπορεί να τη διαβάσει. Συνέχεια

Κατηγορίες: Προγραμματισμός, Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Επαναχρησιμοποίηση Κώδικα 3/3 – 3 OOP

“Look.  He’s just created his first text output object.”

Το ξέρω τράβηξε πολύ η μίνι σειρά 2 + 3 επεισοδίων, εάν δεν προκύψει τίποτα άλλο κατά τη διάρκεια συγγραφής του άρθρου σκοπεύω να είναι και το τελευταίο για “επαναχρησιμοποίηση κώδικα”, οπότε κάντε λίγη υπομονή ακόμη. Συνέχεια

Κατηγορίες: Προγραμματισμός | Γράψτε σχόλιο

Επαναχρησιμοποίηση Κώδικα 3/3-2 Modules

modulebuilder1

Δημιουργήσαμε τις συναρτήσεις μας για να τις καλέσουμε αρκετές φορές στο πρόγραμμά μας. Μπορούμε όμως αφού τις φτιάξουμε στο τρέχον σενάριό μας να τις χρησιμοποιήσουμε εκτός από αυτό και σε άλλα προγράμματα και πώς ?? Όπως έχουμε δει, πολλά πράγματα στη γλώσσα αυτή (Πάϊθον),  δεν γίνονται με ένα και μόνο τρόπο έτσι και αυτό. Εδώ θα δούμε τα αρθρώματα λογισμικού (modules).

Συνέχεια

Κατηγορίες: Προγραμματισμός | Γράψτε σχόλιο