Σήμερα φτιάξαμε στην τάξη μας το βιβλίο της Άνοιξης με λόγια και εικόνες, τώρα που ολοκληρώνουμε την αντίστοιχη θεματική ενότητα. Δουλέψαμε ως εξής: Η νηπιαγωγός έγραψε σε καρτελάκια τις λέξεις που συμπληρώνουν το κείμενο. Διάβασε στα παιδιά το κείμενο και ζητούσε από εκείνα τη συμπλήρωση των ζητούμενων λέξεων. Αυτό ήταν εύκολο, αφού είχε δουλευτεί η ενότητα και τα παιδιά γνώριζαν αρκετά πράγματα. Στη συνέχεια έβαλε μπροστά τους τις λέξεις και ζητούσε από τα παιδιά να βρούν π.χ. που γράφει πεταλούδες, ήλιος κτ.λ. Τα παιδιά εμπειρικά, τα νήπια κυρίως αναγνώριζαν όλες τις λέξεις με ευκολία. Στην τελευταία λέξη ( μητέρα) ζητήσαμε να τη διαβάσουν, χωρίς να πούμε ποια είναι. Βλέπαμε ένα ένα τα γραμματάκια, φωνάζαμε τον ήχο τους και συλλαβή συλλαβή το βγάλαμε. Άλλωστε είμαστε στο τέλος της χρονιάς και τα παιδιά από τις δραστηριότητες ρουτίνας με τα ονόματα, τη μέρα, το μήνα κ.τ.λ. γνωρίζουν σχεδόν όλα τα γραμματάκια. Στη συνέχεια αντέγραψαν τις λέξεις στο κείμενο, ενώ τα προνήπια το εικονογράφησαν.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.