Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους. Είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου SID 2019
Νοέ 18 11
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδείξουμε τις θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να διερευνήσουμε το ρόλο που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας.
Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους.
Είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.
http://www.digifest.info
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) 2018
Νοέ 17 11
«Δημιούργησε, επικοινώνησε και μοιράσου με σεβασμό. Ένα καλύτερο διαδίκτυο ξεκινά από εσένα!»
Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους.
Το Φεστιβάλ είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.
Το 7ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα πραγματοποιηθεί στις 26 – 27 – 28 – 29 Απριλίου 2017.
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2016
Φεβ 16 5
– Η Python είναι μια γλώσσα προγραμματισμού γενικής χρήσης, πάρα πολύ υψηλού επιπέδου, απλή και εύκολη στην εκμάθηση, ισχυρή, αποδοτική και επεκτάσιμη. Είναι κατάλληλη και για αρχάριους και για έμπειρους προγραμματιστές. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για εκπαιδευτικούς σκοπούς όσο και για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων εφαρμογών.
– Mπορείτε να κατεβάσετε ελεύθερα το βιβλίο από τον παρακάτω ιστότοπο: http://aggelid.mysch.gr/pythonbook
Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (http://www.digifest.info) είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους.
Το Φεστιβάλ είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.
SafeLine
Φεβ 15 9
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015
Ιαν 15 21
Την Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2015, θα εορταστεί για 12η συνεχή χρονιά η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Το φετινό σύνθημά της: «Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!».
Λιμάνι Ηρακλείου
Ιαν 15 21
Από 11 έως 17 Οκτωβρίου 2014 πραγματοποιείται για δεύτερη χρονιά η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, από κινήματα προγραμματισμού και εκπαίδευσης καθώς και από σημαντικές εταιρείες τεχνολογίας και πληροφορικής. Η ιδέα είναι να προβληθεί ο προγραμματισμός, να απομυθοποιηθούν οι σχετικές δεξιότητες, και να δοθεί η ευκαιρία σε άτομα κάθε ηλικίας, σε κάθε πολίτη της Ευρώπης, να έρθουν σε επαφή και να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στον προγραμματισμό. Στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα προγραμματισμού τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και υποστηρίζεται από τους Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από Επιστημονικές Ενώσεις και εταιρείες Πληροφορικής.
Πως φαίνεται η Γη από τον Άρη
Φεβ 14 7
– Αν κάποτε πάω στον Άρη, θα βλέπω τη Γη;
– Ναι, το βράδυ θα τη βλέπεις ως ένα λαμπερό αστέρι.
Δείτε την εικόνα που δημοσίευσε η NASA (αποστολή Curiosity):
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2014
Φεβ 14 4
Την Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014, θα εορταστεί για ενδέκατη φορά η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου. Φέτος το σύνθημα είναι: Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο Διαδίκτυο! Επισκεφθείτε τον ιστότοπο της Δράσης Ενημέρωσης Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και διαβάστε το ενημερωτικό υλικό:
http://www.saferinternet.gr/index.php?parentobjId=Page15
Το αρχείο της ΕΡΤ
Φεβ 14 4
Μαθητές και εκπαιδευτικοί μπορούν να αναζητήσουν οπτικοακουστικό υλικό στο αρχείο της ΕΡΤ με βάση την εκπαιδευτική βαθμίδα, την τάξη και το μάθημα.
Καταιγιζόμαστε καθημερινά από ειδήσεις και δεδομένα. Αλλά πώς μπορούμε να συγκρίνουμε το πληροφοριακό περιεχόμενο των δεδομένων; Υπάρχουν ειδήσεις που περιέχουν περισσότερη «πληροφορία» από άλλες; Τι είναι πληροφορία και πώς μετριέται; Ποιος είναι ο ρόλος της επιστήμης της Πληροφορικής και των αλγορίθμων σε έναν κόσμο όπου οι πληροφορίες μάς βομβαρδίζουν ακατάπαυστα;
Απαντήσεις σ’ αυτά τα ερωτήματα δίνει ένας διακεκριμένος Έλληνας επιστήμονας, ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Επιστήμης Υπολογιστών του MIT.
Εβδομάδα Πληροφορικής – Η ώρα του Κώδικα
Δεκ 13 10
Από 9 έως 15 Δεκεμβρίου 2013 οργανώνεται σε παγκόσμιο επίπεδο η εβδομάδα προώθησης της Πληροφορικής (Επιστήμης Υπολογιστών). Πιο συγκεκριμένα προτείνονται δραστηριότητες που φέρνουν κοντά τους μαθητές με τον προγραμματισμό.
Η απόκτηση γνώσεων και ικανοτήτων όσον αφορά την αλγοριθμική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων από μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θεωρείται πλέον απαραίτητη στη σύγχρονη κοινωνία και η εκμάθηση προγραμματισμού σε αυτές τις ηλικίες προτείνεται σήμερα ως βασική δεξιότητα μετά τη γραφή και την ανάγνωση.
Αλγόριθμο ονομάζουμε τη σαφή και ακριβή περιγραφή μιας σειράς ξεχωριστών οδηγιών-βημάτων, με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος. Ένα πρόγραμμα είναι η αναπαράσταση ενός αλγορίθμου γραμμένη σε γλώσσα κατανοητή για έναν υπολογιστή, δηλαδή αποτελείται από μία σειρά εντολών που δίνονται στον υπολογιστή με σκοπό να εκτελέσει κάποια συγκεκριμένη λειτουργία ή να υπολογίσει κάποιο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Επισκεφθείτε την “Ώρα του Κώδικα”: http://learn.code.org/hoc/1
“Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!”
Νοέ 13 11
Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία
Σεπ 13 17
Η επανάσταση της πληροφορίας
Η Βιβλιοθήκη του Κέλσου χτίστηκε στο α΄ τέταρτο του 2ου αι. μ.Χ. ως ηρώο, δηλαδή ταφικό μνημείο προς τιμή του Ρωμαίου συγκλητικού και ανθύπατου της Ασίας, του Τιβερίου Ιουλίου Κέλσου Πολεμάνου.
Μαζί με τη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας στην Αίγυπτο και τη Βιβλιοθήκη της Περγάμου αποτελούν τα μεγαλύτερα σε μέγεθος και λαμπρότητα κτήρια βιβλιοθήκης του αρχαίου κόσμου. Πρόκειται για ένα πολυτελές οικοδόμημα με μνημειακό και ταυτόχρονα λειτουργικό χαρακτήρα.
Πηγή: Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού, Μ. Ασία.
Πάτμος
Αυγ 13 9
Σαντορίνη
Αυγ 13 9
Μάλια
Αυγ 13 2
Ουρανός
Ιούν 13 12
Διαβάστε το παρακάτω κείμενο
Μάι 13 9
Σνφμύωα με μια έυρενα στο Πισήναπιμετο του Κμτρπιαιζ, δεν πεαίζι ρλόο με τι σριεά ενίαι τοθοπεμέτηνα τα γταμάμρα μσέα σε μια λξέη, αεκρί το πώτρο και το ταελείτυο γάμρμα να ενίαι
στη στωσή θσέη. Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θιέεσς και μροπετίε να δαβαιάεστε τις λιεξές χρωίς πλβημόρα. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δεν δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξέη αλλά την λξέη σαν σνύλοο.
Ο αριθμός π
Μάι 13 5
Η μαθηματική σταθερά π είναι ένας πραγματικός αριθμός που μπορεί να οριστεί ως ο λόγος του μήκους της περιφέρειας ενός κύκλου προς τη διάμετρό του. Χρησιμοποιείται πολύ συχνά στα μαθηματικά, τη φυσική και τη μηχανολογία. Ο συμβολισμός προέρχεται από το αρχικό γράμμα πι της λέξης «περιφέρεια» και έχει καθιερωθεί διεθνώς, ενώ στο λατινικό αλφάβητο συμβολίζεται ως Pi όταν δεν είναι διαθέσιμοι τυπογραφικά ελληνικοί χαρακτήρες.
Συνήθως χρησιμοποιείται η προσέγγιση π ≈ 3,14.
Τα πρώτα 50 δεκαδικά ψηφία του π είναι:
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510
Πηγή: Βικιπαίδεια
“Ως οι Ινδοί εις φυλάς, ούτω και οι Έλληνες διαιρούνται εις τρεις κατηγορίας: α) Εις συμπολιτευομένους, ήτοι έχοντας κοχλιάριον να βυθίζωσιν εις την χύτραν του προϋπολογισμού. β) Εις αντιπολιτευομένους, ήτοι μη έχοντας κοχλιάριον και ζητούντας εν παντί τρόπω να λάβωσιν τοιούτον. γ) Εις εργαζομένους, ήτοι ούτε έχοντας κοχλιάριον ούτε ζητούντας, αλλ’ επιφορισμένους να γεμίζωσι την χύτραν διά του ιδρώτος των.”
κοχλιάριον: κουταλάκι
Πεμπτουσία
Μάι 13 3
Η πεμπτουσία κατά την Αρχαία Ελληνική φιλοσοφία αποτελεί το πέμπτο στοιχείο (ουσία), μετά τον αέρα, το χώμα, τη φωτιά και το νερό (τα στοιχεία από τα οποία είναι φτιαγμένος ο κόσμος). Οι Αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν το στοιχείο αυτό αιθέρα και πίστευαν ότι δομούσε τον ουρανό, τους πλανήτες και τα άστρα.
Ευθεία
Απρ 13 29
- Αξίωμα: από δύο σημεία διέρχεται μόνο μία ευθεία.
- Ιδιότητα: είναι ο πιο σύντομος δρόμος ανάμεσα σε δύο σημεία.
- Λεξιλόγιο: ευθύγραμμο, κατευθείαν, κατεύθυνση, ευθύτητα, ευθυγράμμιση.
Για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο
Φεβ 13 14
Επισκεφθείτε τον ιστότοπο της Δράσης Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου:
www.saferinternet.gr
Ανασκόπηση 2012
Δεκ 12 31
Χριστούγεννα στο Ηράκλειο
Δεκ 12 25
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2013
Δεκ 12 18
Σύνταγμα της Ελλάδας
Δεκ 12 3
Ηλιοβασίλεμα
Σεπ 12 26
Θεώρηση του Bates (1995)
Απρ 12 19
«μια καλή διδασκαλία θα μπορούσε να αντισταθμίσει την έλλειψη τεχνολογικών μέσων, αλλά η τεχνολογία από μόνη της δεν θα μπορέσει να διασώσει μια κακή διδασκαλία, συνήθως την κάνει χειρότερη»
Στον Δάσκαλο
Νοέ 11 27
Του Κωστή Παλαμά
Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές!
Κι ότι σ’ απόμεινε ακόμη στη ζωή σου,
Μην τ’ αρνηθείς! Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
Χτισ’ το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!
Κι αν λίγη δύναμη μεσ’ το κορμί σου μένει,
Μην κουρασθείς. Είν’ η ψυχή σου ατσαλωμένη.
Θέμελα βάλε τώρα πιο βαθειά,
Ο πόλεμος να μη μπορεί να τα γκρεμίσει.
Σκάψε βαθειά. Τι κι’ αν πολλοί σ’ έχουνε λησμονήσει;
Θα θυμηθούνε κάποτε κι αυτοί
Τα βάρη που κρατάς σαν Άτλαντας στην πλάτη,
Υπομονή! Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι!
Βιογραφικό
Ιούν 08 29
– Σπουδές:
- Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης από το Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης (Πληροφοριακά Συστήματα και Τεχνολογίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου)
- Πτυχίο Παιδαγωγικών Σπουδών από την ΠΑ.ΤΕ.Σ./Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.
- Πτυχίο από το Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης
– Διδακτική εμπειρία:
- 5ο Γυμνάσιο Ηρακλείου
- Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Πανεπιστημίου Κρήτης (επικουρικό εκπ/κό έργο)
- 6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου
- Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
- 1ο ΤΕΕ Ηρακλείου
- Ενιαίο Λύκειο Αρκαλοχωρίου
- Γυμνάσιο Θραψανού
- Γυμνάσιο Γαρίπας
- 6ο ΤΕΕ Ηρακλείου
- Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ενηλίκων στις Τ.Π.Ε.
– Διοικητική εμπειρία:
- Υποδιευθυντής 5ου Γυμνασίου Ηρακλείου: 30/06/2015 – 31/08/2022
- Διευθυντής 5ου Γυμνασίου Ηρακλείου: 01/09/2022 – 30/06/2023
– Εργασιακή εμπειρία:
- Μηχανογράφηση Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου Κρήτης
- Μηχανογράφηση Γραφείου Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Learning Design
Ιούν 08 29
- Greater focus on “context” dimensions of e-learning (rather than simply “content”), a more “activity” based view of e-learning (rather than “absorption”), and greater recognition of the role of “multi-learner” (rather than just single learner) environments.
- Desire for re-use and adaptation at a level above simply re-using and adapting content objects.
- IMS Learning Design Specification.