10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

https://digifest.info/

9ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους. Είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου SID 2019

 

 

 

 

 

 

 

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδείξουμε τις θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να διερευνήσουμε το ρόλο που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας.

8ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους.

Είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.

http://www.digifest.info

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) 2018

«Δημιούργησε, επικοινώνησε και μοιράσου με σεβασμό. Ένα καλύτερο διαδίκτυο ξεκινά από εσένα!»

https://saferinternet4kids.gr/sid-perigrafi/sid2018-d/

SID2018_EC_Insafe_INHOPE-new-greek-800-200

7ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

mathitiko_festival_2017_small

 

 

 

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους.

Το Φεστιβάλ είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.

Το 7ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα πραγματοποιηθεί στις 26 – 27 – 28 – 29 Απριλίου 2017.

http://www.digifest.info

6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

6th-digifest

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2016

Την Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2016 θα εορτασθεί για 13η συνεχή χρονιά η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.

Το φετινό σύνθημα είναι: «Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!» («Play your part for a better internet!»).

Βιβλίο: Εισαγωγή στον προγραμματισμό με την Python

– Η Python είναι μια γλώσσα προγραμματισμού γενικής χρήσης, πάρα πολύ υψηλού επιπέδου, απλή και εύκολη στην εκμάθηση, ισχυρή, αποδοτική και επεκτάσιμη. Είναι κατάλληλη και για αρχάριους και για έμπειρους προγραμματιστές. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για εκπαιδευτικούς σκοπούς όσο και για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων εφαρμογών.

– Mπορείτε να κατεβάσετε ελεύθερα το βιβλίο από τον παρακάτω ιστότοπο: http://aggelid.mysch.gr/pythonbook

5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (http://www.digifest.info) είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους.

Το Φεστιβάλ είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.

Το 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα πραγματοποιηθεί στις 2 – 4 Απριλίου 2015.

SafeLine

Η Ελληνική Aνοικτή Γραμμή για το παράνομο περιεχόμενο στο Διαδίκτυο
https://www.safeline.gr

 

 

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015

Την Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2015, θα εορταστεί για 12η συνεχή χρονιά η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Το φετινό σύνθημά της: «Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!».

Λιμάνι Ηρακλείου

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού [11-17 Οκτωβρίου 2014]

Από 11 έως 17 Οκτωβρίου 2014 πραγματοποιείται για δεύτερη χρονιά η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, από κινήματα προγραμματισμού και εκπαίδευσης καθώς και από σημαντικές εταιρείες τεχνολογίας και πληροφορικής. Η ιδέα είναι να προβληθεί ο προγραμματισμός, να απομυθοποιηθούν οι σχετικές δεξιότητες, και να δοθεί η ευκαιρία σε άτομα κάθε ηλικίας, σε κάθε πολίτη της Ευρώπης, να έρθουν σε επαφή και να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στον προγραμματισμό. Στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα προγραμματισμού τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και υποστηρίζεται από τους Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από Επιστημονικές Ενώσεις και εταιρείες Πληροφορικής.

4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

http://www.digifest.info

DigiFest_2014_afisa-1

Πως φαίνεται η Γη από τον Άρη

– Αν κάποτε πάω στον Άρη, θα βλέπω τη Γη;

– Ναι, το βράδυ θα τη βλέπεις ως ένα λαμπερό αστέρι.

Δείτε την εικόνα που δημοσίευσε η NASA (αποστολή Curiosity):

mars-earth-evening_star

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2014

Την Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014, θα εορταστεί για ενδέκατη φορά η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου. Φέτος το σύνθημα είναι: Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!  Επισκεφθείτε τον ιστότοπο της Δράσης Ενημέρωσης Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και διαβάστε το ενημερωτικό υλικό:
http://www.saferinternet.gr/index.php?parentobjId=Page15

SID2014_SaferinternetGR_Logo-2

Το αρχείο της ΕΡΤ

Μαθητές και εκπαιδευτικοί μπορούν να αναζητήσουν οπτικοακουστικό υλικό στο αρχείο της ΕΡΤ με βάση την εκπαιδευτική βαθμίδα, την τάξη και το μάθημα.

http://www.hprt-archives.gr/V3/public/main/ertatschool.aspx

Από την πληροφορία στην Πληροφορική (Δασκαλάκης Κωνσταντίνος)

Καταιγιζόμαστε καθημερινά από ειδήσεις και δεδομένα. Αλλά πώς μπορούμε να συγκρίνουμε το πληροφοριακό περιεχόμενο των δεδομένων; Υπάρχουν ειδήσεις που περιέχουν περισσότερη «πληροφορία» από άλλες; Τι είναι πληροφορία και πώς μετριέται; Ποιος είναι ο ρόλος της επιστήμης της Πληροφορικής και των αλγορίθμων σε έναν κόσμο όπου οι πληροφορίες μάς βομβαρδίζουν ακατάπαυστα;

Απαντήσεις σ’ αυτά τα ερωτήματα δίνει ένας διακεκριμένος Έλληνας επιστήμονας, ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης,  αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Επιστήμης Υπολογιστών του MIT.

Δείτε τη διάλεξη στην εκδήλωση “Hub Science”

daskalakhs-lecture-blod

Εβδομάδα Πληροφορικής – Η ώρα του Κώδικα

logo_CSEdWeekΑπό 9 έως 15 Δεκεμβρίου 2013 οργανώνεται σε παγκόσμιο επίπεδο η εβδομάδα προώθησης της Πληροφορικής (Επιστήμης Υπολογιστών). Πιο συγκεκριμένα προτείνονται δραστηριότητες που φέρνουν κοντά τους μαθητές με τον προγραμματισμό.

Η απόκτηση γνώσεων και ικανοτήτων όσον αφορά την αλγοριθμική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων από μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θεωρείται πλέον απαραίτητη στη σύγχρονη κοινωνία και η εκμάθηση προγραμματισμού σε αυτές τις ηλικίες προτείνεται σήμερα ως βασική δεξιότητα μετά τη γραφή και την ανάγνωση.

Αλγόριθμο ονομάζουμε τη σαφή και ακριβή περιγραφή μιας σειράς ξεχωριστών οδηγιών-βημάτων, με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος. Ένα πρόγραμμα είναι η αναπαράσταση ενός αλγορίθμου γραμμένη σε γλώσσα κατανοητή για έναν υπολογιστή, δηλαδή αποτελείται από μία σειρά εντολών που δίνονται στον υπολογιστή με σκοπό να εκτελέσει κάποια συγκεκριμένη λειτουργία ή να υπολογίσει κάποιο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επισκεφθείτε την “Ώρα του Κώδικα”: http://learn.code.org/hoc/1

“Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!”

SID2014_SaferinternetGR_Logo

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία

Ο επίσημος δικτυακός τόπος του ΥΠΑΙΘ με τα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία (e-books).

e_books_logo

Viewing life through the information lens: Joseph Sifakis at TEDxThes

Η επανάσταση της πληροφορίας

Η περίφημη βιβλιοθήκη του Κέλσου (Έφεσος)

efesos

 

 

 

 

 

 

 

Η Βιβλιοθήκη του Κέλσου χτίστηκε στο α΄ τέταρτο του 2ου αι. μ.Χ. ως ηρώο, δηλαδή ταφικό μνημείο προς τιμή του Ρωμαίου συγκλητικού και ανθύπατου της Ασίας, του Τιβερίου Ιουλίου Κέλσου Πολεμάνου.

Μαζί με τη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας στην Αίγυπτο και τη Βιβλιοθήκη της Περγάμου αποτελούν τα μεγαλύτερα σε μέγεθος και λαμπρότητα κτήρια βιβλιοθήκης του αρχαίου κόσμου. Πρόκειται για ένα πολυτελές οικοδόμημα με μνημειακό και ταυτόχρονα λειτουργικό χαρακτήρα.

Διαβάστε περισσότερα…

Πηγή: Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού, Μ. Ασία.

Πάτμος

patmos

Σαντορίνη

santorini

Μάλια

malia

Ουρανός

Διαβάστε το παρακάτω κείμενο

Σνφμύωα με μια έυρενα στο Πισήναπιμετο του Κμτρπιαιζ, δεν πεαίζι ρλόο με τι σριεά ενίαι τοθοπεμέτηνα τα γταμάμρα μσέα σε μια λξέη, αεκρί το πώτρο και το ταελείτυο γάμρμα να ενίαι
στη στωσή θσέη. Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θιέεσς και μροπετίε να δαβαιάεστε τις λιεξές χρωίς πλβημόρα. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δεν δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξέη αλλά την λξέη σαν σνύλοο.

Ο αριθμός π

Η μαθηματική σταθερά π είναι ένας πραγματικός αριθμός που μπορεί να οριστεί ως ο λόγος του μήκους της περιφέρειας ενός κύκλου προς τη διάμετρό του. Χρησιμοποιείται πολύ συχνά στα μαθηματικά, τη φυσική και τη μηχανολογία. Ο συμβολισμός προέρχεται από το αρχικό γράμμα πι της λέξης «περιφέρεια» και έχει καθιερωθεί διεθνώς, ενώ στο λατινικό αλφάβητο συμβολίζεται ως Pi όταν δεν είναι διαθέσιμοι τυπογραφικά ελληνικοί χαρακτήρες.
Συνήθως χρησιμοποιείται η προσέγγιση π ≈ 3,14.
Τα πρώτα 50 δεκαδικά ψηφία του π είναι:
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510

Πηγή: Βικιπαίδεια

Το ελληνικόν πρόβλημα με την πένα του Εμ. Ροΐδη

“Ως οι Ινδοί εις φυλάς, ούτω και οι Έλληνες διαιρούνται εις τρεις κατηγορίας: α) Εις συμπολιτευομένους, ήτοι έχοντας κοχλιάριον να βυθίζωσιν εις την χύτραν του προϋπολογισμού. β) Εις αντιπολιτευομένους, ήτοι μη έχοντας κοχλιάριον και ζητούντας εν παντί τρόπω να λάβωσιν τοιούτον. γ) Εις εργαζομένους, ήτοι ούτε έχοντας κοχλιάριον ούτε ζητούντας, αλλ’ επιφορισμένους να γεμίζωσι την χύτραν διά του ιδρώτος των.”

κοχλιάριον: κουταλάκι

Πεμπτουσία

Η πεμπτουσία κατά την Αρχαία Ελληνική φιλοσοφία αποτελεί το πέμπτο στοιχείο (ουσία), μετά τον αέρα, το χώμα, τη φωτιά και το νερό (τα στοιχεία από τα οποία είναι φτιαγμένος ο κόσμος). Οι Αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν το στοιχείο αυτό αιθέρα και πίστευαν ότι δομούσε τον ουρανό, τους πλανήτες και τα άστρα.

Ευθεία

  • Αξίωμα: από δύο σημεία διέρχεται μόνο μία ευθεία.
  • Ιδιότητα: είναι ο πιο σύντομος δρόμος ανάμεσα σε δύο σημεία.
  • Λεξιλόγιο: ευθύγραμμο, κατευθείαν, κατεύθυνση, ευθύτητα, ευθυγράμμιση.

3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο της Δράσης Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου:
www.saferinternet.gr

Ανασκόπηση 2012

Χριστούγεννα στο Ηράκλειο

Χρόνια Πολλά!!!


Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2013

«Connect with respect! – Σύνδεση με σύνεση!»

Historical Painting with Wikipedia Links & Mouse Over Tagging

http://cliptank.com/PeopleofInfluencePainting.htm

Βικιπαίδεια: 10 χρόνια ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Βικιπαίδεια: Press kit

Σύνταγμα της Ελλάδας

Ηλιοβασίλεμα

2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Θεώρηση του Bates (1995)

«μια καλή διδασκαλία θα μπορούσε να αντισταθμίσει την έλλειψη τεχνολογικών μέσων, αλλά η τεχνολογία από μόνη της δεν θα μπορέσει να διασώσει μια κακή διδασκαλία, συνήθως την κάνει χειρότερη»

Στον Δάσκαλο

Του Κωστή Παλαμά

Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές!
Κι ότι σ’ απόμεινε ακόμη στη ζωή σου,
Μην τ’ αρνηθείς! Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
Χτισ’ το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!
Κι αν λίγη δύναμη μεσ’ το κορμί σου μένει,
Μην κουρασθείς. Είν’ η ψυχή σου ατσαλωμένη.

Θέμελα βάλε τώρα πιο βαθειά,
Ο πόλεμος να μη μπορεί να τα γκρεμίσει.
Σκάψε βαθειά. Τι κι’ αν πολλοί σ’ έχουνε λησμονήσει;
Θα θυμηθούνε κάποτε κι αυτοί
Τα βάρη που κρατάς σαν Άτλαντας στην πλάτη,
Υπομονή! Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι!

Βιογραφικό

– Σπουδές:

  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης από το Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης (Πληροφοριακά Συστήματα και Τεχνολογίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου)
  • Πτυχίο Παιδαγωγικών Σπουδών από την ΠΑ.ΤΕ.Σ./Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.
  • Πτυχίο από το Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης

– Διδακτική εμπειρία:

  • 5ο Γυμνάσιο Ηρακλείου
  • Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Πανεπιστημίου Κρήτης (επικουρικό εκπ/κό έργο)
  • 6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου
  • Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
  • 1ο ΤΕΕ Ηρακλείου
  • Ενιαίο Λύκειο Αρκαλοχωρίου
  • Γυμνάσιο Θραψανού
  • Γυμνάσιο Γαρίπας
  • 6ο ΤΕΕ Ηρακλείου
  • Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ενηλίκων στις Τ.Π.Ε.

– Διοικητική εμπειρία:

  • Υποδιευθυντής 5ου Γυμνασίου Ηρακλείου: 30/06/2015 – 31/08/2022
  • Διευθυντής 5ου Γυμνασίου Ηρακλείου: 01/09/2022 – 30/06/2023

– Εργασιακή εμπειρία:

  • Μηχανογράφηση Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου Κρήτης
  • Μηχανογράφηση Γραφείου Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Κρήτης

http://aggelid.mysch.gr

Learning Design

  • Greater focus on “context” dimensions of e-learning (rather than simply “content”), a more “activity” based view of e-learning (rather than “absorption”), and greater recognition of the role of “multi-learner” (rather than just single learner) environments.
  • Desire for re-use and adaptation at a level above simply re-using and adapting content objects.
  • IMS Learning Design Specification.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση