Την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025 το 3ο Γυμνάσιο Αγρινίου πραγματοποίησε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πάργα στα πλαίσια της δράσης «Οδοιπορικό στα μονοπάτια του παρελθόντος» και συμμετείχαν ομάδες μαθητών της Β΄ και Γ΄ τάξης των πολιτιστικών προγραμμάτων «Η Μικρασία της καρδιάς μας: Γνωρίζοντας τις χαμένες πατρίδες μέσα από τη Λογοτεχνία» και «WilliamShakespeare: η ζωή και το έργο του».
Η πρώτη στάση πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Πρέβεζας όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν και να θαυμάσουν το γραφικό λιμάνι της πόλης και την ιδιάιτερή της αρχιτεκτονική.
Στη συνέχεια, οι μαθητές επισκέφθηκαν τη Νικόπολη, όπου επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Νικόπολης τον Αρχαιολογικό χώρο της Νικόπολης και το Αρχαίο Θέατρο Νικόπολης με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική και να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία.
Κατόπιν, οι μαθητές επισκέφθηκαν το Νεκρομαντείο του Αχέροντα στο χωριό Μεσοπόταμος Πρέβεζας και περιηγήθηκαν στον Αρχαιολογικό χώρο σε μια περιοχή ιδιαίτερου φυσικού κάλους.
Τέλος, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τη γραφική πόλη της Πάργας, να περιηγηθούν στα γραφικά σοκάκια της και να θαυμάσουν το ιδιαίτερο φυσικό κάλος του λιμανιού της περιοχής με το περίφημο Κάστρο και το Νησάκι και την εξέχουσα αρχιτεκτονική.
Ήταν μια εκπαιδευτική επίσκεψη πλούσια σε εικόνες και εμπειρίες πολιτιστικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα για τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του σχολείου που συμμετέχουν φέτος σε προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων. Συνοδοί καθηγητές στην εκπαιδευτική επίσκεψη ήταν ο διευθυντής του σχολείου κ. Καγκελάρης Δημήτριος και οι εκπαιδευτικοί κ. Τσακαρδάνου Άννα (φυσικής αγωγής), κ. Πανουκλιάς Γεώργιος (τεχνολόγος) και κ.Παπαπάνου Αγγελική (βιολόγος).
Το 3ο Γυμνάσιο Αγρινίου, στα πλαίσια του εγκεκριμένου Περιβαλλοντικού Προγράμματος «Νερό πηγή ζωής και ευθύνη», πραγματοποίησε Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Εθνικό Πάρκο Κορωνησία-Αρτα την Τετάρτη 9 Απριλίου 2025, στην οποία συμμετείχαν 30 μαθητές της Α Γυμνασίου.
Η περιήγησή ξεκίνησε από τον υγρότοπο της Κορωνησίας, όπου οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με το ιδιαίτερο οικοσύστημα του Αμβρακικού κόλπου, παρατήρησαν σπάνια είδη πουλιών και ενημερώθηκαν για τη σημασία της προστασίας των υγροτόπων.
Στη συνέχεια, στην πόλη της Άρτας, περιηγήθηκαν στο θρυλικό γεφύρι, μαθαίνοντας την ιστορία και τον θρύλο που το συνοδεύει, ενώ θαύμασαν από κοντά την αρχιτεκτονική ομορφιά της Παναγίας Παρηγορήτριας, ενός από τα σημαντικότερα βυζαντινά μνημεία της περιοχής.
Η εκδρομή αυτή συνδύασε τη βιωματική μάθηση με την επαφή με τη φύση, την ιστορία και την πολιτιστική μας κληρονομιά, προσφέροντας στους μαθητές πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες.
Συνοδοί καθηγητές ήταν η κ. Γράβου Α., η κ. Ζαρκαβέλη Μ., η κ. Παπαπανου Α. και η κ.Μήνα Ο.
Στα πλαίσια της δράσης «Εμείς – Μαζί», οι μαθητές/τριες της Α’ Γυμνασίου διδάχθηκαν, μέσα από το μάθημα
της Φυσικής Αγωγής, παραδοσιακά ομαδικά παιχνίδια.
Το «Εφτάπετρο» και τα «Μήλα» ήταν τα παιχνίδια που ενθουσίασαν και έδωσαν μεγάλη χαρά στα παιδιά. Οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες για την συλλογή και καταγραφή πληροφοριών. Γνώρισαν ξεχασμένα παραδοσιακά παιχνίδια, τον παραδοσιακό τρόπο οργάνωσης (ελάχιστα υλικά, χωρίς την χρήση τεχνολογικών ψηφιακών μέσων) και τον χώρο του παιχνιδιού (ανοικτός χώρος- αλάνα και όχι κλεισμένοι μέσα στην ψηφιακή μοναξιά των τεσσάρων τοίχων). Επιπλέον, επιτεύχθηκαν οι στόχοι καλλιέργεια δεξιοτήτων όπως η ανάπτυξη κινητικότητας και επιδεξιότητας, να καταστρώνουν στρατηγική όταν απαιτούνταν και γενικά να αναδείξουν το ταλέντο τους.
Τους δόθηκε η ευκαιρία να εκφραστούν, να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση μέσω της ομαδικότητας και της συνεργασίας. Επιπρόσθετα, διαπίστωσαν ότι μέσω της ευγενούς άμιλλας, με απόλυτο σεβασμό στους κανόνες των παιχνιδιών, αύξησαν την αυτοπεποίθηση τους και την αυτοεκτίμησή τους, αλλά και την εκτίμηση και τον σεβασμό μεταξύ τους, στοιχεία που θα τους βοηθήσουν στην αρμονική ένταξη στην κοινωνία μελλοντικά.
Το 3ο Γυμνάσιο Αγρινίου, στα πλαίσια του εγκεκριμένου Περιβαλλοντικού Προγράμματος «Νερό πηγή ζωής και ευθύνη», πραγματοποίησε Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μεσολόγγι την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στην οποία συμμετείχαν 30 μαθητές της Α Γυμνασίου.
Η περιήγησή ξεκίνησε από τη λιμνοθάλασσα Μεσολογγίου, έναν από τους σημαντικότερους υγροτόπους της Ελλάδας. Οι μαθητές θαύμασαν από κοντά το ιδιαίτερο φυσικό τοπίο, παρατήρησαν σπάνια είδη πουλιών, όπως φλαμίνγκο και ερωδιούς, και έμαθαν για τη σημασία της λιμνοθάλασσας στη βιοποικιλότητα και την τοπική οικονομία. Μέσα από την ξενάγηση, κατανόησαν τη σημασία της διατήρησης του οικοσυστήματος και την ανάγκη προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.
Στη συνέχεια, επισκεφθήκαν το Μουσείο Άλατος, όπου γνώρισαν τη διαδικασία παραγωγής αλατιού και τη σημασία του για την ανθρώπινη ιστορία και διατροφή. Μέσα από τα εκθέματα, κατανόησαν τον ρόλο του αλατιού στην οικονομία της
περιοχής .
Παράλληλα είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Ψηφιακό Μουσείο Μεσολογγίου, ζώντας μια μοναδική διαδραστική εμπειρία. Μέσα από σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα, τρισδιάστατες απεικονίσεις και διαδραστικές εφαρμογές, οι μαθητές ταξίδεψαν στην ιστορία της Ιεράς Πόλης,γνωρίζοντας σημαντικά γεγονότα, όπως η «Έξοδος του Μεσολογγίου». Η ξενάγηση τους βοήθησε να κατανοήσουν τη σημασία των ηρωικών αγώνων του
παρελθόντος και να συνδέσουν την ιστορία με το σήμερα.
Η εκπαιδευτική αυτή επίσκεψη αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία που συνδύασε τη γνώση με τη βιωματική μάθηση και την τεχνολογία ενισχύοντας την οικολογική συνείδηση και την εκτίμηση για την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας.
Συνοδοί καθηγήτριες ήταν οι κυρίες Γράβου Α., Ζαρκαβέλη Μ., Παπαπάνου Α. και Μήνα Ο.
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Δικαιοσύνη και Ανηλικότητα”, είχαμε τη χαρά και την τιμή να υποδεχθούμε στο σχολείο μας την επιμελήτρια ανηλίκων του Δικαστηρίου Ανηλίκων Αγρινίου. Η παρουσία της αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τους μαθητές να έρθουν σε επαφή με θέματα που αφορούν τη δικαιοσύνη, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των ανηλίκων, καθώς και τις συνέπειες των παραβατικών συμπεριφορών.
Η επιμελήτρια μίλησε με απλό και κατανοητό τρόπο στα παιδιά, εξηγώντας τον ρόλο της στο πλαίσιο της
δικαιοσύνης ανηλίκων, τις διαδικασίες που ακολουθούνται όταν ένας ανήλικος παραβεί τον νόμο, καθώς και τη σημασία της πρόληψης και της υποστήριξης στη σωστή κατεύθυνση.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, αναφέρθηκαν πραγματικά περιστατικά παραβατικής συμπεριφοράς ανηλίκων, χωρίς να θίγονται προσωπικά δεδομένα, με στόχο να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές και να κατανοήσουν τις συνέπειες των πράξεων τους. Μέσα από τον διάλογο που αναπτύχθηκε, δόθηκε έμφαση στη σημασία των σωστών επιλογών, της προσωπικής ευθύνης, αλλά και της υποστήριξης που μπορεί να προσφέρει το κράτος και η κοινωνία σε κάθε παιδί που αντιμετωπίζει δυσκολίες.
Η δράση αυτή ενίσχυσε τον προβληματισμό των μαθητών και δημιούργησε τις προϋποθέσεις για περαιτέρω συζητήσεις και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με στόχο τη διαμόρφωση υπεύθυνων και ενσυνείδητων πολιτών.
Στα πλαίσια της εφαρμογής του προγράμματος «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την εικαστικό κ.Ρόβα Στεργιανή, μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν την Τετάρτη 2 Απριλίου σε δράση κοινωνικής ενσυναίσθησης με θέμα: «Κοινωνική Δικαιοσύνη και θεμελιώδεις αξίες μέσα από την Τέχνη», αντλώντας έμπνευση από τα έργα του Κιθ Χάρινγκ,
Τα παιδιά δημιούργησαν και παρουσίασαν εικαστικά έργα, αποτυπώνοντας τη δική τους προσέγγιση σε έννοιες όπως αλληλεγγύη, ενσυναίσθηση, δικαιοσύνη, και ειρήνη. Η δράση υλοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του σχολείου δίνοντας επίσης τη δυνατότητα στους μαθητές να ασκηθούν και να εξοικειωθούν με την ζωγραφική σε μεγάλες επιφάνειες και να αποκτήσουν αντίληψη του χώρου, του μέτρου και της κλίμακας.
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τη δημιουργικότητα και την ευαισθησία τους!
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΏΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΣΤΟ EMAIL ΣΑΣ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ.
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠΑΙΘΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ Ε-ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧ.ΕΤΟΥΣ 2025-26
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Νερού, η οποία εορτάστηκε στις 22 Μαρτίου 2025, οι μαθητές του σχολείου μας ανέδειξαν τη σημασία του νερού για τη ζωή μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες. Στο πλαίσιο του μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” στη θεματική ενότητα «Περιβάλλον» της Β’ ταξης με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Μήνα Ολυμπία, οι μαθητές εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μέσα από έργα
ζωγραφικής, κολάζ και μηνύματα ευαισθητοποίησης.
Τα έργα τους εκτέθηκαν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σχολείου, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να προβληματιστούν για τη σπουδαιότητα του νερού και την ανάγκη προστασίας του. Μέσα από αυτήν τη δράση, οι μαθητές κατανόησαν πως το νερό είναι πολύτιμος πόρος, απαραίτητος για την επιβίωση όλων των ζωντανών οργανισμών, και ανέδειξαν την ανάγκη για υπεύθυνη διαχείρισή του.
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τη δημιουργικότητα και την ευαισθησία τους!
Το 3ο Γυμνάσιο Αγρινίου είναι ένα σχολείο ανοικτό στην κοινωνία και προσεγγίζει το μέλλον με ποικίλους τρόπους καθημερινά. Ένας απ’ αυτούς είναι τα πολιτιστικά προγράμματα με θέμα «Φυσικές Επιστήμες και Πολιτισμός: Η περίπτωση της Τοσκάνης» και «Διαδρομές στον χρόνο: Τεχνολογική καινοτομία και Πολιτισμός στην Τοσκάνη». Μέρος των προγραμμάτων η πολυήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Τοσκάνη, με σκοπό να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με την ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία.
Στην περιήγηση στο ιστορικό κέντρο της Φλωρεντίας συνοδεία ξεναγού είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά το Βαπτιστήριο του Αγίου Ιωάννη και τον Αναγεννησιακό Καθεδρικό Ναό, τη Σάντα Μαρία Ντελ Φιόρε με τον περίφημο τρούλο του Μπρουνελέσκι. Την πιάτσα ντε λα Ρεπούμπλικα καθώς και την πιάτσα ντε λα Σινιορία, την οποία κοσμεί το συντριβάνι του Ποσειδώνα, το άγαλμα του Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου και το Παλάτσο Βέκιο, την περίφημη πινακοθήκη Ουφίτσι, την ξακουστή και πολυφωτογραφημένη γέφυρα Πόντε Βέκιο και να περιηγηθούν στο ιστορικό κέντρο της πόλης.
Επίσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα μεσαιωνικά τείχη και τον ξακουστό κεκλιμένο πύργο της Πίζας, το καμπαναριό του Καθεδρικού Ναού της πόλης, το βαπτιστήριο, το μνημιακό κοιμητήριο Κάμπο Σάντο και άλλα αξιοθέατα της πόλης. Στη συνέχεια, διασχίζοντας την κοιλάδα του Άρνου επισκέφθηκαν τη Σιένα, μια από τις ωραιότερες μεσαιωνικές πόλεις της Ευρώπης, όπου δεσπόζει η πιάτσα ντελ Κάμπο η πιο επιβλητική από τις ιταλικές πλατείες (Μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO), το παλιό δημαρχείο, ο γοτθικός ναός της πόλης και άλλα ιστορικά αξιοθέατα της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Τέλος, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το κρατίδιο του Σαν Μαρίνο, να περιηγηθούν στα μεσαιωνικά κτήρια και να απολαύσουν μια μαγευτική θέα της Αδριατικής. Όλα αυτά έγιναν αντικείμενα συζήτησης, ακούμπησαν τα παιδιά μας στο εξαήμερο ταξίδι μας.
Τα παιδιά μας έμαθαν να φροντίζουν τον εαυτό τους, τήρησαν ωράρια, συμμετείχαν σε περιηγήσεις στις μεσαιωνικές πόλεις και ξεναγήσεις, έκαναν υπομονή όταν έπρεπε, βίωσαν μια μοναδική εμπειρία εν πλώ, συμπεριφέρθηκαν σαν ενήλικες διατηρώντας όμως τον αυθορμητισμό και την εφηβική ζωντάνια, είχαν αντοχή και χιούμορ.
Μεγάλο το εγχείρημα για το σχολείο μας, μεγάλη η ομάδα μας που αποτελούνταν από 38 μαθητές της Γ και Β γυμνασίου και τους εκπαιδευτικούς Δ. Καγκελάρη, Γ. Πανουκλιά, Σ. Κτιστοπούλου και Π. Στεργιούλη.
Κάθε λεπτομέρεια του ταξιδιού φροντισμένη με μεράκι και ασφάλεια, αυτό όμως που δεν μπορούμε να απεικονίσουμε είναι το φως και η έξαψη στα πρόσωπα των παιδιών μας όταν περπατούσαν στους δρόμους της Φλωρεντίας κοιτώντας ψηλά όπως μας προέτρεψε η ξεναγός μας, της Πίζα, της Σιένα και του Σαν Μαρίνο. Στόχος του σχολείου μας ως εκπαιδευτική κοινότητα είναι να δίνουμε ευκαιρίες στους μαθητές μας, διαφορετικές, ενδυναμωτικές, δημιουργικές, να ανοίγουμε παράθυρα ώστε κάθε έφηβος να ονειρευτεί και να δράσει.
Με σεβασμό στη μνήμη των 57 αθώων ψυχών, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025, ημέρα θλιβερής επετείου συμπλήρωσης 2 ετών από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, δράση κοινωνικής ενσυναίσθησης – δρώμενο στον χώρο του σχολείου με πρωτοβουλία του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου στην οποία συμμετείχε σύσσωμη η μαθητική κοινότητα του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου και μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, με κεντρικό μήνυμα «ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 57».
Ανακοινώθηκαν από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε) τα αποτελέσματα του 85ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικών «Ο Ευκλείδης» (β’ φάση του φετινού διαγωνισμού).
Οι αριστεύσαντες προκρίνονται για να συμμετάσχουν στην Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ», η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου.
Μεταξύ των αριστευσάντων του διαγωνισμού είναι οι μαθητές της Γ΄ τάξης του 3ου Γυμνασίου Αγρινίου Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος και Λυκογεώργος Λάμπρος τους οποίους συγχαίρουμε θερμά.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των αριστευσάντων του 84ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού «Ο Ευκλείδης», οι οποίοι προέρχονται από σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας και προκρίθηκαν στην Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»
ΤΑΞΗ | ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΣΧΟΛΕΙΟ |
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | ΓΙΑΝΝΙΚΑ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ | 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ |
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | ΚΥΛΑΦΗΣ | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ – ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ |
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ |
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | ΖΑΡΚΑΔΟΥΛΑΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑΣ |
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | ΛΥΚΟΓΕΩΡΓΟΣ | ΛΑΜΠΡΟΣ | 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ |
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | ΣΑΛΜΑ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΡΟΥΣΙΩΤΙΣΣΑ |
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ | ΜΟΥΡΟΥΚΟΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 6ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ |
Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ | ΠΕΤΡΑΚΗΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ |
Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ | ΔΡΟΣΟΠΑΝΑΓΙΩΤΗ | ΙΩΑΝΝΑ | ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ |
Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ | ΜΟΥΡΟΥΚΟΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 6ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ |
Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ | ΣΚΙΑΔΑΣ | ΛΟΥΚΑΣ | ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ |
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Καθηγητών του 3ου Γυμνασίου Αγρινίου σας προσκαλούν την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025 και από ώρα 10:00 π.μ. έως 1:00 μ.μ. στο Σχολείο,
προκειμένου να σας επιδοθούν οι Έλεγχοι Προόδου Α’ Τετραμήνου των μαθητών μας και να ενημερωθείτε για την πρόοδο, φοίτηση και διαγωγή τους.
Για αναλυτικές πληροφορίες, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:
Ανακοινώθηκαν από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε) τα αποτελέσματα του 85ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικών «Ο Θαλής» που πραγματοποιήθηκε στις 8 Νοεμβρίου 2024.
Οι αριστεύσαντες προκρίνονται για να συμμετάσχουν στον 85ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Μαθηματικών «Ο Ευκλείδης», ο οποίος θα διεξαχθεί το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2025.
Μεταξύ των αριστευσάντων του διαγωνισμού είναι οι κάτωθι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Αγρινίου τους οποίους συγχαίρουμε θερμά.
ΤΑΞΗ ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ
Γ Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος
Γ Λυκογεώργος Λάμπρος
Γ Ράπτης Γεώργιος
Β Αναστασίου Σταύρος
Αίεν αριστεύειν!
Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024, οι πρόεδροι των τμημάτων και κάποια μέλη του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου, με την συνοδεία διδασκουσών του σχολείου μας, πραγματοποίησαν προγραμματισμένη επίσκεψη στο Γηροκομείο της Χριστιανικής Ένωσης Αγρινίου. Εκεί παρέδωσαν τρόφιμα τα οποία είχαν συγκεντρώσει οι μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας, δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξη και την ευαισθητοποίησή τους για τα άτομα της τρίτης ηλικίας, καθώς και μια χειροποίητη ευχετήρια κάρτα.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι αυτή η προσπάθεια έγινε ένθερμα αποδεκτή τόσο από την διεύθυνση και όσο και από τους τροφίμους του Γηροκομείου. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συν-ψάλλουν τα κάλαντα και άλλα χριστουγεννιάτικα τραγούδια και να μάθουν την ιστορία δημιουργίας και λειτουργίας της δομής και να επικοινωνήσουν με την Διευθύντρια, η οποία ως πρώην εκπαιδευτικός έδωσε μια πολύ ζεστή και ευχάριστη νότα καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής τους στο χώρο.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της δράσης του σχολείου μας “Εμείς – Μαζί”, η οποία έχει ως στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της ανθρώπινης αλληλεγγύης και αλληλοκατανόησης. Μέσω αυτών των αξιών, οι μαθητές/μαθήτριες μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τις ανάγκες κι άλλων συνανθρώπων τους, να ευαισθητοποιούνται και να προσφέρουν έμπρακτα την βοήθειά τους στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
Κλείνοντας, θέλουμε να ευχαριστήσουμε ολόθερμα, τους μαθητές/μαθήτριες και τις οικογένειές τους, που και φέτος αγκάλιασαν την προσπάθεια και ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του σχολείου μας για τη συγκέντρωση τροφίμων.
Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε Χριστουγεννιάτικο Bazaar στον χώρο του σχολείου με καλλιτεχνικές δημιουργίες των μαθητών του σχολείου μας, με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού εικαστικών του σχολείου μας κ. Ρόβα Στεργιανής και του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν, να συνεργαστούν και να πετύχουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα στη θεματική της εορτής των Χριστουγέννων, δημιουργώντας μια πολύ ζεστή και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Η προσπάθεια αυτή έγινε ένθερμα αποδεκτή τόσο από τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου όσο και από τους γονείς/κηδεμόνες και τους μαθητές του σχολείου.
Την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024 το 3ο Γυμνάσιο Αγρινίου πραγματοποίησε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ευγενίδειο Ίδρυμα (Πλανητάριο) στην Αθήνα στα πλαίσια του Αναλυτικού Προγράμματος της Γ΄ τάξης. Η εκπαιδευτική επίσκεψη αφορούσε την ύλη των μαθημάτων της Χημείας και της Βιολογίας.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στην εκδρομή είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν ενεργά σε σειρά πειραμάτων στα πλαίσια εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο «Από τον μικρόκοσμο στον μακρόκοσμο» Επίσης, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν στο Πλανητάριο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα – παράσταση «Πέρα από τη Γη» Ήταν μια εκπαιδευτική επίσκεψη πλούσια σε εικόνες και εμπειρίες για όλους τους μαθητές της Γ τάξης που συμμετείχαν. Συνοδοί καθηγητές ήταν η κ.Γράβου Αργυρώ (γεωλόγος), η κ. Παπαπάνου Αγγελική (βιολόγος), ο κ. Μουντζούρης Δημήτριος (μαθηματικός) και η κ. Γκουβέλου Μαρία (φιλόλογος) ενώ συμμετείχαν στην εκδρομή οι μαθητές των τμημάτων Γ1 και Γ2 του Σχολείου μας.
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Καθηγητών του 3ου Γυμνασίου Αγρινίου σας προσκαλούν την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 11.00 π.μ. στο Σχολείο,
προκειμένου να ενημερωθείτε για την πρόοδο, φοίτηση και διαγωγή Α’ Τετράμηνου των μαθητών μας .
Για αναλυτικές πληροφορίες, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΟΔΟΥ ΦΟΙΤΗΣΗΣ 2024 2025
Την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
ημερίδα που περιελάμβανε θέματα που αφορούσαν στη μετάβαση των
μαθητών/τριών από την Πρωτοβάθμια στην Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση, καθώς και τη συνοπτική παρουσίαση του εσωτερικού
κανονισμού του σχολείου μας. Εισηγητές κατά σειρά ήταν, ο Διευθυντής κ.Καγκελάρης Δημήτριος, η Κοινωνική Λειτουργός κ.Παπαναστασίου, οι Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής κ. κ. Γκουβέλου και Κτιστοπούλου, οι εκπαιδευτικοί της Πληροφορικής κ. κ. Μπαστάνη και Ταλάντζη, ενώ πολύτιμη ήταν και η συμβολή του κ.Πανουκλιά τόσο στην τεχνική υποστήριξη όσο και στη φωτογραφική κάλυψη της εκδήλωσης και απευθυνόταν στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών της Α’ τάξης, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με αθρόα συμμετοχή στο κάλεσμά μας.
Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια σημαντική αλλαγή στη ζωή των παιδιών γιατί συνδέεται τόσο βιολογικά-συναισθηματικά με τη μετάβαση από την παιδική ηλικία στην εφηβική, όσο και γιατί εγκαταλείπουν ένα οικείο και ασφαλές περιβάλλον (δημοτικό), χωρίζονται πιθανόν από τους συμμαθητές τους και αρχίζουν να έρχονται σε επαφή με δυσκολίες που συνδέονται με καινούργια μαθήματα και μεγαλύτερο φόρτο εργασίας. Οι μέθοδοι διδασκαλίας και αξιολόγησης είναι διαφορετικές και η εργασία στο σπίτι είναι περισσότερη και πιο απαιτητική. Κατά συνέπεια, οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν τη σχολική πορεία των μαθητών και απαιτείται κάποιος χρόνος για την ομαλή προσαρμογή τους στο νέο περιβάλλον και στις νέες προκλήσεις.
Γονείς και εκπαιδευτικοί οφείλουμε να συνεργαστούμε με σκοπό τη διευκόλυνση της προσαρμογής του παιδιού στο Γυμνάσιο. Η συνδυαστική υποστήριξη τόσο από το οικογενειακό όσο και από το σχολικό περιβάλλον μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει, επηρεάζοντας αποτελεσματικά και ουσιαστικά την μετέπειτα πορεία του.
Το Ψηφιακό Φροντιστήριο αποτελεί μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα για μαθητές και μαθήτριες. Διαθέτει σε μορφή video σειρά από γνωστικά αντικείμενα και απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Στο ψηφιακό φροντιστήριο εκτός από το εκπαιδευτικό υλικό για τους μαθητές των τριών τάξεων του γυμνασίου και των δύο πρώτων του Λυκείου θα υπάρχει πρόσβαση για κάθε υποψήφιο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν κατά τις απογευματινές ώρες, ζωντανά, παραδόσεις για το σύνολο της ύλης στα εξεταζόμενα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών μαθημάτων, όπως γραμμικό και αρχιτεκτονικό σχέδιο, γερμανικά και γαλλικά.
Αγαπητοί/ές μαθητές/μαθήτριες και γονείς,
Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία και πρόοδο!
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 11-9-2024 και ώρα 08.30 π.μ θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος Αγιασμός του σχολείου μας.
Ώρα προσέλευσης μαθητών 8.10 π.μ.
Μετά το πέρας του αγιασμού θα γίνει η διανομή των βιβλίων στους μαθητές.