Λήψη αρχείου

Αναβαθμολόγηση γραπτών δοκιμίων

Προθεσμία υποβολής αίτησης – παράβολο

Μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων οι κηδεμόνες των μαθητών ή οι ίδιοι, εφόσον είναι ενήλικοι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν την αναβαθμολόγηση γραπτού δοκιμίου.

Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο. Διαβίβαση γραπτών δοκιμίων στην αρμόδια Διεύθυνση Δ.Ε.

Οι Διευθυντές των Γυμνασίων, μόλις λήξει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων, διαβιβάζουν στην αρμόδια Διεύθυνση Δ.Ε. τα προς αναβαθμολόγηση γραπτά δοκίμια με καλυμμένα το όνομα του μαθητή και τον αρχικό βαθμό του καθηγητή.

Title image 24c

Κάνοντας κλικ στην εικόνα μπορείτε να δείτε τη συλλογή με τις φωτογραφίες από τις δημιουργίες των μαθητών/τριών της Α’ Τάξης για το σχολικό έτος 2023-24 στο μάθημα της Τεχνολογίας.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΙΘΑΡΙ

einstein2Ανακοινώθηκαν από το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και την Ελληνική
Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση (ΕΕΦΕΕ) τα αποτελέσματα του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Γυμνασίου «Αριστοτέλης» που πραγματοποιήθηκε στις 08-03-2024.
Μεταξύ των διακριθέντων του διαγωνισμού για την επίδοσή τους, στους οποίους απονέμεται «Εύφημος Μνεία» είναι 18 μαθητές/μαθήτριες του 3ου Γυμνασίου Αγρινίου τους οποίους συγχαίρουμε θερμά!
Αναλυτικότερα, πρόκειται για τους εξής μαθητές μας:

Γ’ Τάξη
Καρυώτης Ανδρέας
Μυρισιώτη Παναγιώτα
Παπαναστασίου Λάμπρος

Β’ Τάξη
Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος
Ασημάκη Φρειδερίκη
Καρδαρά Φωτεινή
Καρράς Πέτρος
Λυκογεώργος Λάμπρος
Ράπτης Γεώργιος
Ρίζος Γεώργιος

Α’ Τάξη
Αναστασίου Σταύρος
Δάσσιος Θεόδωρος-Δαμιανός
Ζωβοΐλη Ζωή
Κολτσίδα Δήμητρα
Κύρκου Νεφέλη
Ξηροτσοπάνου Λαμπρίνα
Ροδίτη Γεωργία
Σακελλαριάδη Βάνια

Την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024 το 3ο Γυμνάσιο Αγρινίου πραγματοποίησε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη στα Ιωάννινά στα πλαίσια του Αναλυτικού Προγράμματος της Γ΄ τάξης.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στην εκδρομή είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο πανέμορφο Κάστρο των Ιωαννίνων και να επισκεφθούν το Βυζαντινό Μουσείο, το Μουσείο Αργυροτεχνίας και το Εθνογραφικό Μουσείο παρατηρώντας λαογραφικά στοιχεία τριών διαφορετικών πολιτισμών της περιοχής. Στη συνέχεια, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στη λίμνη των Ιωαννίνων και να θαυμάσουν την εντυπωσιακή φυσική ομορφιά της με τον μοναδικό υγροβιότοπο και να παρατηρήσουν βιοτικούς και αβιοτικούς παράγοντες που διαμορφώνουν το οικοσύστημα της λίμνης.

Ήταν μια εκπαιδευτική επίσκεψη πλούσια σε εικόνες και εμπειρίες πολιτιστικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα για όλους τους μαθητές της Γ τάξης που συμμετείχαν. Συνοδοί καθηγητές στην εκπαιδευτική επίσκεψη ήταν ο διευθυντής του σχολείου κ. Καγκελάρης Δημήτριος και οι εκπαιδευτικοί κ. Παπαπάνου Αγγελική (βιολόγος), κ. Μπάθα Μαρία (φιλόλογος) και κ. Τσακαρδάνου Άννα (φυσικής αγωγής) ενώ συμμετείχαν στην εκδρομή οι μαθητές των τμημάτων Γ3 και Γ4 του Σχολείου μας.

20240516 105344 20240516 105611 20240516 114133 20240516 114918 20240516 105052 20240516 105329



Λήψη αρχείου

Είναι γεγονός ότι ένα από τα προβλήματα της κοινωνίας μας είναι τα σκουπίδια που παρατάνε οι άνθρωποι σε παραλίες, πάρκα, πλατείες κλπ. Αυτό αποτελεί ένδειξη της έλλειψης ευταξίας, αγωγής, σεβασμού και ενσυναίσθησης στο να φροντίζουμε το γύρω περιβάλλον μας και φεύγοντας να το αφήνουμε όπως ακριβώς το παραλάβαμε.

Παρατηρώντας το σχολείο μας, ως μικρογραφία του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου, διαπιστώσαμε κάτι αντίστοιχο: αρκετοί μαθητές να παρατάνε σκουπίδια στις σχολικές αίθουσες και όχι μόνο, ακόμη και δίπλα από τους κάδους!!! Το σχολείο είναι ένας χώρος που περνάμε πολλές ώρες της ημέρας, οπότε η καθαριότητά του είναι ιδιαιτέρως σημαντική.

Είτε πρόκειται λοιπόν, για την αίθουσα του σχολείου και του προαύλιου χώρου, είτε για κάποιο άλλο δημόσιο χώρο, η διατήρηση της καθαριότητας είναι υπόθεση όλων μας. Γι’ αυτό, αντί να τα περιμένουμε όλα από το προσωπικό καθαριότητας, το να βάλουμε όλοι μας ένα χεράκι και να μην παρατάμε τα σκουπίδια μας, είναι μια καλή αρχή ώστε να αποκτήσουμε αυτήν την καλή συνήθεια. Επιπλέον, αυτό έχει ως συνέπεια να διατηρείται η τάξη μας, το σχολείο μας και η πόλη μας ευρύτερα σε καλύτερη και καθαρότερη κατάσταση.

Αποφασίσαμε, λοιπόν, να διοργανώσαμε διαγωνισμό διάρκειας τεσσάρων εβδομάδων για το πιο καθαρό τμήμα του σχολείου. Τα περισσότερα τμήματα ανταποκρίθηκαν με μεγάλη προθυμία. Ωστόσο λαμβάνοντας υπόψιν και την εικόνα των τμημάτων ολόκληρη την σχολική χρονιά, απονείμουμε τα εξής βραβεία καθαριότητας:

Πρώτο Βραβείο : Τμήμα Γ2

Δευτερο Βραβείο : Τμήμα Α3

Τρίτο Βραβείο : Τμήμα Α4 , Α2

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική αγωγή, τη συμπεριφορά τους και την ένδειξη πολιτισμού που επέδειξαν. Ευχόμαστε, την επόμενη σχολική χρονιά να μιμηθούν και οι μαθητές των υπόλοιπων τμημάτων την συμπεριφορά και την αγωγή των βραβευμένων συμμαθητών τους!

Υπεύθυνη Ομάδα

Βλέποντας μέσα από τα δικά σου μάτια”

Διαγωνισμός Καθαρού τμήματοςphonto 1 phonto2phonto3

 

 

 

 

Στο πλαίσιο της δράσης «Συμπερίληψη στην τάξη και στην πράξη» πραγματοποιήθηκε επίσκεψη ομάδας μαθητών της Γ’ τάξης του 3 ου Γυμνασίου Αγρινίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Κατερινιώτισσας Γαβαλούς.
Μετά από την ξενάγηση οι μαθητές συζήτησαν με την Ηγουμένη θέματα που σχετίζονται με τη μοναστική ζωή και πήραν απαντήσεις σε απορίες που είχαν .
Σύμφωνα με τα σχόλια των συμμετεχόντων, η δράση θεωρήθηκε επιτυχημένη, καθώς η επαφή με την όμορφη ανοιξιάτικη φύση μέσα στην ηρεμία του μοναστηριού και η ανταλλαγή απόψεων πάνω σε κοινωνικά και πνευματικά ζητήματα οδήγησαν σε ψυχική ανάταση.
Τη δράση συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κ. Γκουβέλου Μαρία, κ. Μουντζούρης Δημήτρης, κ.Τσαμπάζη Ματίνα και κ. Παπαθανασίου Μάρθα με τη συμμετοχή των μαθητών των τμημάτων Γ3 και Γ4 του σχολείου μας.

κατερινου μονασ

Χωρίς τίτλο

Καλούμε όλα τα μέλη της Σχολικής Κοινότητας του 3ου Γυμνασίου Αγρινίου,

στα πλαίσια της προσφοράς για τα άτομα με κινητικά προβλήματα , να φέρουν

αύριο (τελευταία ημέρα της δράσης μας) , όποια συλλογή πλαστικών καπακίων

έχουν συλλέξει ,στο Σχολείο μας!

Πρόκειται άυριο να γίνει παράδοση στην ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου.

Με εκτίμηση τα μέλη της ομάδας δράσης .



Λήψη αρχείου

Την Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024, μαθητές της Α΄ τάξης επισκέφθηκαν το Εθνικό Πάρκο Υγροτόπων Κοτυχίου – Στροφυλιάς και Προστατευόμενων περιοχών Δυτικής Πελοποννήσου, στο πλαίσιο της Δράσης «Το σχολείο μου … το περιβάλλον μου». Στην εξόρμηση τούς συνόδευσαν οι κ.κ. Μαρία Ζαρκαβέλη, Ολυμπία Μήνα, Αγγελική Παπαπάνου, Παναγιώτα Ταλάντζη, Άννα Τσακαρδάνου και Παρασκευή Γεωργάκη.
Στον σύγχρονο εκθεσιακό χώρο της Μονάδας Διαχείρισης του Εθνικού Πάρκου παρακολούθησαν με προσοχή και ζωηρό ενδιαφέρον την ξενάγηση, κατά την οποία παρουσιάστηκε η περιοχή, επισημάνθηκαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των οικοτόπων που τη συναποτελούν και η ανυπολόγιστη αξία της για τον άνθρωπο. Παράλληλα αναλύθηκαν τα προβλήματα και οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν στο παρόν και τονίστηκε η ανάγκη προστασίας της περιοχής, με έμφαση στην αναγνώριση και την ανάδειξη της σημασίας της και τη διαμόρφωση οικολογικής συνείδησης και συμπεριφοράς.
Ακολούθησε περιήγηση στην περιοχή, μέσα στο εκτεταμένο πευκόδασος ώς τους υγρότοπους και τις
εποχικά κατακλυζόμενες εκτάσεις. Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των μαθητών προσέλκυσαν τα παρατηρητήρια πουλιών, όπου τους δόθηκε η δυνατότητα να παρατηρήσουν ενδημικά και αποδημητικά πουλιά που βρίσκουν στο αχανές Πάρκο το ενδιαίτημα και καταφύγιό τους.
Τη δράση συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Ειρήνη Γιοπάνου, Μαρία Ζαρκαβέλη, Ολυμπία Μήνα, Αγγελική Παπαπάνου και Αθανασία Παπαπαναγιώτου και συμμετείχαν οι μαθητές της Α΄ τάξης του Σχολείου μας.

Δείτε την παρουσίαση εδώ.

Δάσος Στροφυλιάς 1 Δάσος Στροφυλιάς 2 Δάσος Στροφυλιάς 3 Δάσος Στροφυλιάς 4 Δάσος Στροφυλιάς 5 Δάσος Στροφυλιάς 6 Δάσος Στροφυλιάς 7 Δάσος Στροφυλιάς 8 Δάσος Στροφυλιάς 9 Δάσος Στροφυλιάς 10 Δάσος Στροφυλιάς 11 Δάσος Στροφυλιάς 12 Δάσος Στροφυλιάς 13 Δάσος Στροφυλιάς 14

Την Πέμπτη 25 Απριλίου 2024 το 3 ο Γυμνάσιο Αγρινίου πραγματοποίησε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ναύπλιο στα πλαίσια της δράσης «Αγαπώ τον Πολιτισμό» και συμμετείχαν ομάδες μαθητών της Γ΄ τάξης του πολιτιστικού προγράμματος «Αρχαιομετρώντας τον Πολιτισμό: Μουσεία Φυσικής Ιστορίας στον ελλαδικό χώρο» και του προγράμματος αγωγής υγείας «Φύση, Υγεία, Πολιτισμός: Προσεγγίζοντας τη φύση, προστατεύοντας τη ζωή».

Η πρώτη στάση ήταν στον Αρχαιολογικό χώρο της Επιδαύρου όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική και την περίφημη ακουστική και στη συνέχεια επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο της Επιδαύρου. Ακολούθησε επίσκεψη και ξενάγηση στο
Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κωτσιομύτη στο Λυγουριό όπου είχαν την μοναδική εμπειρία να απολαύσουν τη μεγαλύτερη θεματικής συλλογή ορυκτών και απολιθωμάτων πανελληνίως, μεταξύ των οποίων η περίφημη συλλογή των Αμμωνιτών. Στη συνέχεια, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην παλαιά πόλη του Ναυπλίου, πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας και να έρθουν σε επαφή με σημαντικά αξιοθέατα όπως το Παλαμήδι και το Μπούρτζι και να θαυμάσουν την εντυπωσιακή αρχιτεκτονική και φυσική ομορφιά της περιοχής.

Ήταν μια εκπαιδευτική επίσκεψη πλούσια σε εικόνες και εμπειρίες πολιτιστικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα για όλους τους μαθητές της Γ τάξης του σχολείου που συμμετέχουν φέτος στα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων. Συνοδοί καθηγητές στην εκπαιδευτική επίσκεψη ήταν ο διευθυντής του σχολείου κ. Καγκελάρης Δημήτριος και οι εκπαιδευτικοί κ. Κττιστοπούλου Στατρούλα, κ. Πανουκλιάς Γεώργιος και κ.Μπάθα Μαρία. Συντονιστής του πολιτιστικού προγράμματος ήταν ο διευθυντής του σχολείου κ.Καγκελάρης Δημήτριος και του προγράμματος αγγωγής υγείας η φιλόλογος του σχολείου κ.Παπασάββα Αικατερίνη.

20240425 111659 20240425 122331 20240425 113120 1 20240425 125020 20240508 130909 20240425 122328

 

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος της ενότητας ‘’Πολιτιστικά θέματα’’ πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο Πατρών και στην οινοποιία Achaia Clauss.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 30 μαθητές της Β τάξης .
Συντονίστρια προγράμματος η κ .Γράβου Α. και συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί ο κ. Γεωργιάδης Ν. και η κ. Ππαθανασίου Μ. Στο αρχαιολογικό μουσείο Πατρών εκτίθενται αντικείμενα από την καθημερινή ζωή, εργαλεία, είδη καλλωπισμού και κοσμήματα της  Μυκηναϊκής ,  Γεωμετρικής ,  Αρχαϊκής ,  Ελληνιστικής  και  Ρωμαϊκής  Ελλάδας, μερικώς ανακατασκευασμένες ρωμαϊκές κατοικίες σε φυσικό μέγεθος, από τα
αρχικά υλικά και ρωμαϊκά ψηφιδωτά στην Ελλάδα.
Τέλος επισκεφθήκαμε την οινοποιία Achaia Clauss με τα πλακόστρωτα δρομάκια ανάμεσα σε πέτρινους πύργους, ιστορικά κτίρια, κελάρια. Στο υπόγειό της μέχρι και σήμερα, λειτουργεί κελάρι παλαίωσης οίνων, το οποίο
στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο χρησιμοποιήθηκε ως καταφύγιο. Η τεχνική κατασκευής ενός βαρελιού μικρού ή μεγάλου αναπαρίσταται, με διαδραστικό τρόπο.

20240423 100114 20240423 100604 20240423 135121 20240423 135600

Την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 το 3ο Γυμνάσιο Αγρινίου πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στη Ναύπακτο στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β΄ τάξης.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στην εκδρομή είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο γραφικό Κάστρο της Ναυπάκτου και στο ενετικό λιμάνι της πόλης και να επισκεφθούν Μουσείο, του Πύργου Μπότσαρη. Στο επιβλητικό αρχοντικό που άνηκε στην ιστορική οικογένεια Μπότσαρη οι μαθητές θαύμασαν πλήθος κειμηλίων που αναφέρονται στην ιστορική Ναυμαχία της Ναυπάκτου που πραγματοποιήθηκε στις 7 Οκτωβρίου 1571. Ήταν μια εκπαιδευτική επίσκεψη πλούσια σε εικόνες και εμπειρίες πολιτιστικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα για όλους τους μαθητές της Β τάξης που συμμετείχαν. Συνοδοί καθηγητές στην εκπαιδευτική επίσκεψη ήταν ο διευθυντής του σχολείου κ. Καγκελάρης Δημήτριος και οι εκπαιδευτικοί κ. Κτιστοπούλου Σταυρούλα (φιλόλογος), κ. Στεργιούλη Παρασκευή (φιλόλογος), κ. Πανουκλιάς Γεώργιος (τεχνολόγος) και η κ. Κολοκύθα Γεωργία (αγγλικής φιλολογίας) ενώ συμμετείχαν στην εκδρομή οι μαθητές όλων των τμημάτων της Β΄ τάξης του Σχολείου μας.

ΝΑΥΠ5 ΝΑΥΠ6 ΝΑΥΠ4 ΝΑΥΠ3 ΝΑΥΠ2 ΝΑΥΠ1

Οι δράσεις μας συνεχίστηκαν με την προβολή δύο βραβευμένων ταινιών μικρού μήκους, στους μαθητές/μαθήτριες της Α’ τάξης, μέσω διαδραστικού πίνακα: 

1) In a hearbeat   https://www.youtube.com/watch?v=MxqGin4Pm-8 , με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και αποτέλεσε το ερέθισμα για προβληματισμό, συζήτηση και συμπλήρωση αντίστοιχου ερωτηματολογίου

2) Umbrella  https://www.youtube.com/watch?v=Bl1FOKpFY2Q , με σκοπό την ευαισθητοποίση τους, την ενεργοποίηση συναισθημάτων κατανόησης των συνανθρώπων μας και χρησιμοποιήθηκε ως ερέθισμα για την  κατασκευή αφίσας – κολάζ (φωτογραφίες των οποίων φαίνονται παρακάτω).

Η επιλογή και των δύο ταινιών έγινε με γνώμονα την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, έτσι ώστε οι μαθητές/μαθήτριες να μπορούν να αναγνωρίζουν τόσο τα δικά τους συναισθήματα τους όσο και των άλλων. Κατά συνέπεια καλλιεργείται ένα θετικό κλίμα μεταξύ τους (απομακρύνονται από τον σχολικό εκφοβισμό, μαθαίνουν να ελέγχουν το θυμό ή την κακή τους διάθεση), εξοικειώνονται με την αλληλοβοήθεια, το μοίρασμα, τον υγιή ανταγωνισμό (ευγενής άμιλλα), την αποδοχή της διαφορετικότητας (όλοι ίσοι και όλοι διαφορετικοί) και δημιουργούν βαθύτερες και πιο ουσιαστικές σχέσεις μακροπρόθεσμα (νοιάζονται και προσφέρουν στον συνάνθρωπο και στην κοινωνία μας ευρύτερα) .

20240520 100648 20240520 100615 20240520 100609 20240520 100543 20240520 100551 20240520 100556 20240520 100603

Την Παρασκευή, 12 Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Βοτανικό Κήπο «Ζέλιος Γη», στο πλαίσιο της Δράσης «Το σχολείο μου, το περιβάλλον μου».
Οι μαθητές της Α΄ τάξης που συμμετείχαν στην εκδρομή ακολούθησαν το μονοπάτι μέσα στο δάσος και κατέληξαν στις όχθες του ποταμού Εύηνου. Επιστρέφοντας, περιπλανήθηκαν στους κήπους και επισκέφτηκαν τα ελάφια. Την προσοχή τους απέσπασε ένας πυργίσκος (κατασκευασμένος από γυάλινα μπουκάλια) και οι αναφορές του ξεναγού σε δηλητηριώδη φυτά. Το ενδιαφέρον τους τροφοδότησε την δημιουργία ενός Ερωτηματολογίου για την Ανακύκλωση* και ενός ενημερωτικού φυλλαδίου** για «Δηλητηριώδη φυτά και θεραπευτικά βότανα».
Τη δράση συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Ολυμπία Μήνα, Μαρία Ζαρκαβέλη, Αγγελική Παπαπάνου, Ειρήνη Γιοπάνου και Αθανασία Παπαπαναγιώτου και συνόδευσαν τους μαθητές των τμημάτων Α3 και Α4 του Σχολείου μας στην εκδρομή.

Η εμπειρία αποδείχτηκε διδακτική και ευχάριστη!

*Απαντήστε το Ερωτηματολόγιο για την Ανακύκλωση εδώ.

 **Τι γνωρίζετε για δηλητηριώδη φυτά και πανάκειες;

 

Δείτε την παρουσίαση εδώ.

13 12 1 22 Διαφάνεια10 18 20 19 21 17 16 15 7 10 11 14 8 9 5 3 6 4

Στο πλαίσιο της δράσης «Συμπερίληψη στην τάξη και στην πράξη»
πραγματοποιήθηκε επίσκεψη ομάδας μαθητών της Γ’ τάξης του 3 ου
Γυμνασίου Αγρινίου στον αρχαιολογικό χώρο Πλευρώνας Μεσολογγίου.
Μετά από την ξενάγηση οι μαθητές παρακολούθησαν στο αρχαίο
θέατρο δραματοποίηση αποσπασμάτων της τραγωδίας «Ελένη» του
Ευρυπίδη, που διδάσκεται στην Γ’ Γυμνασίου, από δύο συμμαθήτριες
και τρεις συμμαθητές τους. Τα συγκεκριμένα αποσπάσματα αφορούν
τη θέση της γυναίκας στην ανδροκρατούμενη κοινωνία και την εχθρική
αντιμετώπιση των ξένων ,οι οποίοι, χωρίς τη θέλησή τους, αναγκάζονται
να εκπατριστούν.
Σύμφωνα με τις αντιδράσεις και τα σχόλια των «ηθοποιών» και των
θεατών, η δράση αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη, δημιουργική εμπειρία
και αφορμή για συχνότερη επαφή με τα αρχαία θέατρα της
Αιτωλοακαρνανίας στο μέλλον.
Τη δράση συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κ. Γκουβέλου
Μαρία, κ. Μουντζούρης Δημήτρης, κ.Τσαμπάζη Ματίνα και κ. Μπάθα
Μαρία με τη συμμετοχή των μαθητών των τμημάτων Γ3 και Γ4 του
σχολείου μας.

IMG 20240412 094729 IMG 20240412 093649 IMG 20240412 095224 IMG 20240412 095046

Την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024 το 3 ο Γυμνάσιο Αγρινίου πραγματοποίησε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πάργα στα πλαίσια του Αναλυτικού Προγράμματος της Β΄ τάξης.
Η πρώτη στάση πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Πρέβεζας όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν και να θαυμάσουν το γραφικό λιμάνι της πόλης και την ιδιάιτερή της αρχιτεκτονική. Κατόπιν, οι μαθητές επισκέφθηκαν το Νεκρομαντείο του Αχέροντα στο χωριό Μεσοπόταμος Πρέβεζας και περιηγήθηκαν στον Αρχαιολογικό χώρο. Στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τη γραφική πόλη της Πάργας, να περιηγηθούν στα γραφικά σοκάκια της και να θαυμάσουν το ιδιαίτερο φυσικό κάλος του λιμανιού της περιοχής με το περίφημο Κάστρο και το Νησάκι και την εξέχουσα αρχιτεκτονική. Ήταν μια εκπαιδευτική επίσκεψη πλούσια σε εικόνες και εμπειρίες πολιτιστικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα για όλους τους μαθητές της Β τάξης που συμμετείχαν. Συνοδοί καθηγητές στην εκπαιδευτική επίσκεψη ήταν ο διευθυντής του σχολείου κ. Καγκελάρης Δημήτριος και οι εκπαιδευτικοί κ. Κτιστοπούλου Σταυρούλα (φιλόλογος), κ. Πανουκλιάς Γεώργιος (τεχνολόγος), κ.Στεργιούλη Παρασκευή (φιλόλογος) και κ. Τσαμπάζη Σταματούλα (θεολόγος) ενώ συμμετείχαν στην εκδρομή οι μαθητές όλων των τμημάτων της Β τάξης του Σχολείου μας.

εικόνα Viber 2024 06 01 23 32 29 348 20240405 122417 IMG 4ed2936cf0bf0005a647ffb1a68d6775 V IMG abdc4550a31da758106b44fd569e6e23 V IMG 6fa2a75c02e3680883d44cfbec9f0746 V ΠΑΡΓΑ 5 ΑΠΡ

 

Την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024 το 3ο Γυμνάσιο Αγρινίου πραγματοποίησε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη στην Καστοριά στα πλαίσια της δράσης «Αγαπώ τον Πολιτισμό» και συμμετείχαν ομάδες μαθητών της Γ΄ τάξης του πολιτιστικού προγράμματος «Αρχαιομετρώντας τον Πολιτισμό: Μουσεία Φυσικής Ιστορίας στον ελλαδικό χώρο» και του προγράμματος αγωγής υγείας «Φύση, Υγεία, Πολιτισμός: Προσεγγίζοντας τη φύση, προστατεύοντας τη ζωή».

Η πρώτη στάση ήταν στο Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων Λαογραφίας και Προϊστορίας στο Μαυροχώρι Καστοριάς όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν για μία ώρα και είχαν την ευκαιρία σε δύο κτήρια τοπικής αρχιτεκτονικής να θαυμάσουν μεταξύ άλλων εντυπωσιακές αναπαραστάσεις από σκηνές καθημερινού βίου του λαού με κέρινα ομοιώματα. Ακολούθησε επίσκεψη και περιήγηση στην παλαιά πόλη της Καστοριάς (Ντολτσό) με τα περίφημα παραδοσιακά Αρχοντικά της περιοχής. Στη συνέχεια, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στη λίμνη της Καστοριάς και να θαυμάσουν την εντυπωσιακή φυσική ομορφιά της με τον μοναδικό υγροβιότοπο και να παρατηρήσουν αρκετά είδη πουλιών που ζουν στη λίμνη.

Ήταν μια εκπαιδευτική επίσκεψη πλούσια σε εικόνες και εμπειρίες πολιτιστικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα για όλους τους μαθητές της Γ τάξης του σχολείου που συμμετέχουν φέτος στα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων. Συνοδοί καθηγητές στην εκπαιδευτική επίσκεψη ήταν ο διευθυντής του σχολείου κ. Καγκελάρης Δημήτριος και οι εκπαιδευτικοί – μέλη των παιδαγωγικών ομάδων των προγραμμάτων κ. Κτιστοπούλου Σταυρούλα, κ. Πανουκλιάς Γεώργιος και κ.Στεργιούλη Παρασκευή. Συντονιστής του πολιτιστικού προγράμματος ήταν ο διευθυντής του σχολείου κ. Καγκελάρης Δημήτριος και του προγράμματος αγωγής υγείας η φιλόλογος του σχολείου κ. Παπασάββα Αικατερίνη.

20240328 124926 ΚΑΣ 28 ΜΑΡ 2024 ΚΑΣ6 ΚΑΣ3 20240328 114725 20240328 114446 20240328 114028 20240328 110917 1320240328 121539

Στο πλαίσιο της δράσης του σχολείου « Το σχολείο μου … το περιβάλλον μου» πραγματοποιήθηκε επίσκεψη ομάδας μαθητών του 3ου Γυμνασίου στο δάσος του Αγίου Χριστοφόρου την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024, η οποία έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια ημέρα Δασοπονίας. Εκεί οι μαθητές συμμετείχαν σε δενδροφύτευση υπό την καθοδήγηση του Δασαρχείου Αγρινίου και την υποστήριξη του Δήμου.
Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση, η οποία εντάσσεται στο μάθημα της Βιολογίας και στην ενότητα « Ισορροπία στα βιολογικά οικοσυστήματα και στη διατήρηση αυτής», οι μαθητές αρχικά ενημερώθηκαν από τη Δασάρχη Αγρινίου κ. Αλεξάνδρα Πολίτη σχετικά με τεχνικές μεθόδους θετικής παρέμβασης στο οικοσύστημα και έπειτα συμμετείχαν ενεργά στη φύτευση 40 δενδρυλλίων στο άλσος του Αγίου Χριστοφόρου.
Τη δράση συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κ. Ζαρκαβέλη Μαρία, κ. Μήνα Ολυμπία , κ. Παπαπάνου Αγγελική και κ. Παπαπαναγιώτου Αθανασία και συμμετείχαν οι μαθητές των τμημάτων Γ2 και Γ3 του σχολείου μας.
Η εμπειρία αποδείχθηκε χρήσιμη, ευχάριστη και πολύτιμη για όλους!

εικόνα Viber 2024 03 22 19 48 58 133 εικόνα Viber 2024 03 22 19 44 57 441 εικόνα Viber 2024 03 22 19 44 57 306 εικόνα Viber 2024 03 22 19 44 57 080 εικόνα Viber 2024 03 22 19 44 56 868 εικόνα Viber 2024 03 22 19 44 56 594 εικόνα Viber 2024 03 22 19 44 56 318 εικόνα Viber 2024 03 22 19 44 56 075 εικόνα Viber 2024 03 22 19 44 55 705 εικόνα Viber 2024 03 22 19 44 55 413

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΧΟΡΟΕΣΠΕΡΙΔΑ 15 ΜΑΡΤΙΟΥ

Την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου, στα πλαίσια της δράσης “Συμπερίληψη στην τάξη και στην πράξη”,  εκδήλωση με θέμα “Εθισμός στα ηλεκτρονικά μέσα και κίνδυνοι που απορρέουν από αυτόν” η οποία απευθυνόταν στους μαθητές της Γ’ τάξης. Προσκεκλημένοι ήταν εξειδικευμένοι Αξιωματικοί της Ελληνικής Αστυνομίας τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά για την αγαστή συνεργασία και την ανιδιοτελή προσφορά τους. Στο άνοιγμα της εκδήλωσης, ο Διευθυντής του σχολείου κ.Καγκελάρης παρουσίασε τους εκλεκτούς προσκεκλημένους και τόνισε τη σημασία της έγκαιρης και έγκυρης ενημέρωσης των εφήβων στα θέματα των ηλεκτρονικών μέσων και του διαδικτύου. Στη συνέχεια, η Σύμβουλος Σχολικής Ζωής του σχολείου κ.Γκουβέλου αναφέρθηκε στους κινδύνους που ελλοχεύουν από τη μη ορθή χρήση των ηλεκτρονικών μέσων και στην ανάγκη ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τους κινδύνους που σχετίζονται με αυτά. Κατά το κύριο μέρος της εκδήλωσης, οι ειδικοί αξιωματικοί  της ΕΛ.ΑΣ. παρουσίασαν με εύγληπτο τρόπο το θέμα αναφερόμενοι σε πλήθος περιστατικών με παράλληλη προβολή κατάλληλου οπτικοακουστικού υλικού. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν, να προβληματιστούν και να θέσουν ερωτήματα σε ένα αυθεντικό πλαίσιο εποικοδομητικού διαλόγου. Την τεχνική υποστήριξη της εκδήλωσης ανέλαβαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας κ.Πανουκλιάς και  κ.Ταλάντζη. Με τη λήξη της εκδήλωσης, όλοι οι συμμετέχοντες δήλωσαν την ικανοποίηση τους ενώ εκφράστηκε η επιθυμία για την πραγματοποίηση ανάλογων εκδηλώσεων στο μέλλον.

 

2 1 17 23 16



Λήψη αρχείου

Στα πλαίσια της δράσης άξονας 4.1  το σχολείο μας πρόβαλε την ταινία Boy Choir (Ντάστιν Χόφμαν) που αναδεικνύει την προσπάθεια και την σχέση μαθητών και εκπαιδευτικών για  τις κλίσεις και τα ιδιαίτερα ταλέντα των μαθητών. Όπως και την ανάδειξή τους σε ένα σχολικό περιβάλλον που ίσως δεν διευκολύνει την εξέλιξη της προσωπικότητας των μαθητών. Η σχέση των παιδιών με τους συμμαθητές τους η ευγενής άμμιλα  μεταξύ τους είναι καλό παράδειγμα εξέλιξης της προσωπικότητάς τους ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους για την πορεία τους στη διαδρομή της ζωής. Τα συναισθηματικά στοιχεία στις σχέσεις των πρωταγωνιστών φαίνεται να επηρεάζουν κάθε σύγχρονη Σχολική κοινότητα.

Στα πλαίσια της δράσης του σχολείου μας «Αγαπώ τον Πολιτισμό» πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024 στον χώρο του 3ου Γυμνασίου Αγρινίου δύο διαδραστικές παραστάσεις από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου με θέμα το μάθημα της Φυσικής μέσω … τέχνης και τίτλο «Φυσικά …Θεατρικά» που απευθύνονταν σε μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου μέσω των οποίων οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να βιώσουν την εκπαιδευτική αξία του θεάτρου.

Η συγκεκριμένη δράση προάγει τη διαδικασία του θεάτρου ως μέσο ενίσχυσης της διεπιστημονικότητας και της δημιουργικής μάθησης. Στην «εποχή της διαθεματικότητας», η αλληλεπίδραση των Επιστημών αλλά και η εναρμόνισή τους με την Τέχνη στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί αρχή των σύγχρονων παιδαγωγικών μοντέλων διδασκαλίας. Μέσω της τέχνης, αναδιαμορφώνονται οι εμπειρίες, αναδιοργανώνεται ο τρόπος σκέψης καθώς και η απόκτηση γνώσεων.

Αφίσα 120240220 101725

20240220 11012720240220 112825

 

 

Ανακοινώθηκαν από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε) τα αποτελέσματα του 6ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικών «Θ.Α. ΒΑΡΟΠΟΥΛΟΣ» (α΄ γυμνασίου)

Μεταξύ των διακριθέντων του διαγωνισμού είναι η μαθήτρια της Α΄ τάξης του 3ου Γυμνασίου Αγρινίου Σακελλαριάδη Βάνια την οποία συγχαίρουμε θερμά.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των διακριθέντων του 6ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικών «Θ.Α. ΒΑΡΟΠΟΥΛΟΣ», οι οποίοι προέρχονται από σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας:

ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΒΑΡΟΠΟΥΛΟΣ 2024

Με την βοήθεια συναδέλφου του σχολείου μας και την συμμετοχή
μαθητών μας, τοποθετήθηκαν πίνακες ζωγραφικής στις αίθουσες και
στους διαδρόμους  του σχολείου, με στόχο να προσφέρουμε, ένα
ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον στους μαθητές. Εξάλλου, το σχολείο
είναι ένας χώρος όπου τα παιδιά περνούν, μετά από το σπίτι τους, τον
περισσότερο χρόνο και οφείλουμε να τους προσφέρουμε ό,τι καλύτερο
μπορούμε έτσι ώστε να διευκολύνουμε την ευχάριστη και άνετη
παραμονή τους στο χώρο. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα θετικά
συναισθήματα βελτιώνουν και προάγουν τους μηχανισμούς σκέψης και
μνήμης, που είναι απαραίτητοι για τη μάθηση.

Υπεύθυνη Ομάδα
“Βλέποντας μέσα από τα δικά σου μάτια”

 

αιθουσα 1 αιθουσα 2 αιθουσα 3 αιθουσα 4 αιθουσα 5 αιθουσα 6

Την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών της Γ’ τάξης του 3 ου Γυμνασίου Αγρινίου στο Μέτσοβο και τα Ιωάννινα.
Οι μαθητές αρχικά ξεναγήθηκαν στο Λαογραφικό Μουσείο Μετσόβου (Αρχοντικό Τοσίτσα), όπου παρατήρησαν αντικείμενα της λαϊκής τέχνης τα οποία χρησιμοποιούσαν οι κάτοικοι της περιοχής κατά τον 19 ο
αιώνα. Έτσι τους δόθηκε η δυνατότητα να συνειδητοποιήσουν την τεράστια τεχνολογική ανάπτυξη που έχει συντελεστεί τα τελευταία εκατό χρόνια.
Η περιήγηση που ακολούθησε στα γραφικά σοκάκια της πόλης, με τη χαρακτηριστική ηπειρώτικη αρχιτεκτονική, ολοκλήρωσε την αίσθηση ότι έκαναν ένα ταξίδι στον χρόνο. Στη συνέχεια οι μαθητές διασκέδασαν παίζοντας χιονοπόλεμο στο χιονοδρομικό κέντρο Μετσόβου.
Τέλος, η απογευματινή επίσκεψη στο κέντρο των Ιωαννίνων ικανοποίησε την επιθυμία όλων να κυκλοφορήσουν στην αγορά της πόλης.
Στην εκδρομή συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κ. Γκουβέλου Μαρία, κ. Μήνα Ολυμπία κ. Μουντζούρης Δημήτριος, κ. Τσακαρδάνου Άννα και κ. Μπάθα Μαρία.

IMG c73522ffdcf12d32cf597f43a8d697fc V IMG 88424dad69126fbcf74192e9cdb83876 V IMG f0740fef9c6216383638ebec4735de74 V IMG 82d7a55176f4042135f8de5fae3891f8 V IMG 93b2017aa040f201ed88f52b5c4593d6 V

  • Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 22-01

    εικόνα 2023 10 11 205140934
  • Ωράριο λειτουργίας

    ΩΡΑΡΙΟ
  • Ώρα για διάβασμα!!!!
  • Παίζεις σκάκι;