«Ζωγραφίζοντας το σχολείο σε τρεις διαφορετικές ιστορικές περιόδους: Αρχαία Αθήνα και Σπάρτη, Βυζάντιο, Τουρκοκρατία»
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορίαΣτα πλαίσια του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, η Γ’ τάξη του σχολείου μας και συγκεκριμένα τα τμήματα Γ2 και Γ3 διερεύνησαν τη σχέση των νέων με τα ΜΜΕ και τα αποτελέσματα της έρευνάς τους είναι τα εξής :
Νέοι και ΜΜΕ
Ρωτήθηκαν 128 μαθητές στις εξής ερωτήσεις:
v Πόσο συχνά είναι θεατές κινηματογράφου.
v Πόσο συχνά είναι τηλεθεατές.
v Πόσο συχνά είναι ακροατές ραδιοφώνου.
v Πόσο συχνά είναι αναγνώστες βιβλίων.
v Πόσο συχνά είναι αναγνώστες περιοδικών.
v Πόσο συχνά είναι αναγνώστες εφημερίδων.
v Πόσο συχνά είναι χρήστες του διαδικτύου.
v Πόσο συχνά είναι χρήστες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Από τους μαθητές του Γ’3 :
Μερκάϊ Αντώνης
Νικολός Παύλος
Ξένου Γεωργία
Ξένου Μαύρα
Παράσχη Διονυσία
Πυλαρινού Κωνσταντίνα
Ρουμελιώτη Αναστασία
Σιώντης Σταύρος
Σούρμπη Διονυσία
Σπίνου Άννα Μαρία
Σταμίρης Σπύρος
Στρουμπάκου Ηλιάνα Αθηνά
Τάτο Άννα
Τζέλο Άρης
Τσερεγκούνης Μιχάλης
Τσιριγώτη Βασιλική
Τσιριγώτης Σταύρος
Χειμαριού Μαρία Ελένη
Με την βοήθεια της Κυρίας Μπουργιέζη Χρύσας, υπεύθυνης του μαθήματος της Κ.Π.Α.
Την έρευνα αυτή την οργάνωσαν τα παιδιά του Γ’2 στα πλαίσια του μαθήματος Κ.Π.Α. με κύρια συντονίστρια την καθηγήτρια κ. Μπουργιέζη.
Πως να διαβάζετε για τις εξετάσεις
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορίαΠώς να διαβάσετε για τις εξετάσεις
Παρακάτω υπάρχουν κάποιες χρήσιμες συμβουλές για να διαβάσετε σωστά και αποδοτικά για τις εξετάσεις του Ιουνίου. Νομίζω πως είναι ό,τι πρέπει κυρίως για τα πρωτάκια, που έχουν αγχωθεί πολύ! Όλα όσα θα διαβάσετε παρακάτω είναι από το site www.infokids.gr.
Σημαντικό για να διαβάζεις σωστά είναι να βρίσκεσαι στο σωστό περιβάλλον. Ας δούμε τα σημαντικότερα από τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να διαμορφώσεις το χώρο σου σύμφωνα με τις ανάγκες σου:
• Φωτισμός – O καλός φωτισμός αποτελεί την πρώτη αλλαγή που θα χρειαστεί να κάνουμε. Ο λάθος φωτισμός μπορεί να φέρει κούραση και να επηρεάσει την απόδοση σου στο διάβασμα. Διάλεξε ένα φως που να μην δημιουργεί σκιές & έντονες αντιθέσεις.
• Εξαερισμός – Στο δωμάτιο σου θα χρειαστεί να προσέχεις δύο πράγματα: Τον καθαρό αέρα & τη σταθερή θερμοκρασία. Και οι δύο αυτοί παράγοντες είναι σημαντικοί για να είσαι σε επαγρύπνηση και με καθαρό μυαλό.
• H θέση που κάθεσαι – Η θέση που θα κάθεσαι θα πρέπει να μην είναι πολύ άνετη (μην σε πάρει ο ύπνος!) άλλα ούτε και άβολη. Διάλεξε μία μέτρια καρέκλα και μη διαβάζεις στο κρεβάτι.
• Η στάση του σώματος – Προσπάθησε να μη βάζεις το κεφάλι σου «μέσα» στο βιβλίο αλλά και να μην κρατάς το βιβλίο μακριά από σένα. Και στις δύο περιπτώσεις, η κούραση θα σε αποθαρρύνει σύντομα.
• Εξωτερικές ενοχλήσεις – Οι πιο σημαντικές ενοχλήσεις είναι αυτές που μπορείς να δεις και να ακούσεις. Παρόλο που μπορεί να απολαμβάνεις να διαβάζεις με μουσική ή με ανοιχτή τηλεόραση, οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι γινόμαστε παραγωγικοί και αποτελεσματικοί όταν ασχολούμαστε με ένα πράγμα τη φορά.
• Κάνε διαλείμματα – Όχι πολύ μικρά αλλά ούτε και πολύ μεγάλα . Ένα τέταρτο είναι αρκετό. Μη διαβάζεις αν δεν έχει περάσει ένα διάστημα 30 λεπτών από το φαγητό.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Πότε να διαβάσεις
Όταν είσαι ξεκούραστος/η , ευδιάθετος/η και το έχεις προγραμματίσει. Το διάβασμα της τελευταίας στιγμής πριν το μάθημα είναι συνήθως χάσιμο χρόνου και δεν αποδίδει.
Η αξία του προγράμματος
Πριν ακόμα ξεκινήσεις να διαβάζεις, χρειάζεται να βάλεις ένα πρόγραμμα. Αν δεν έχεις ένα πρόγραμμα ή πλάνο, δεν θα μπορέσεις να αξιολογήσεις τα προβλήματα που προκύπτουν από το διάβασμα. Όλα θα φαίνονται βουνό. Φτιάξε ένα πρόγραμμα που να καλύπτει τις ανάγκες σου και, το σπουδαιότερο από όλα, ακολούθησέ το. Το πρόγραμμα σώζει χρόνο.
Όλα τα προγράμματα φτιάχνονται ώστε να είναι αποδοτικά και βοηθητικά ως προς τα εσένα. Αυτό σημαίνει ότι ίσως χρειαστεί να αλλάξεις τον προγραμματισμό σου, αν δεις ότι αυτός δεν σε εξυπηρετεί. Δοκίμασε & κάνε λάθη. Πειραματίσου & θα βρεις αυτό που ταιριάζει σε σένα.
Πώς να χρησιμοποιήσεις το χρόνο σου
Ο χρόνος είναι το πιο πολύτιμο εργαλείο που έχει ο μαθητής στη διάθεση του. Το να αποφεύγεις το διάβασμα είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Αφορά εσένα και τη δική σου ευθύνη ως προς τον εαυτό σου. Δε χρειάζεται να αγχώνεσαι, αλλά ούτε και να παρατάς τις υποχρεώσεις σου για την τελευταία στιγμή. Αξιοποίησε όσο χρόνο έχεις σωστά και μην πιέσεις τον εαυτό σου.
Δεξιότητες σκέψης
Όλοι έχουμε δεξιότητες σκέψης, αλλά λίγοι από εμάς τις χρησιμοποιούμε συνειδητά και αποτελεσματικά. Οι δεξιότητες αυτές χτίζονται με την επανάληψη. Οι αποτελεσματικοί αναγνώστες βλέπουν πιθανότητες εκεί που κάποιοι βλέπουν αδιέξοδα. Ρώτα τον εαυτό σου τι θέλει να πει το κείμενο που διαβάζεις.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η μέθοδος Α.Ε.Δ.Α.
Η μέθοδος Α.Ε.Δ.Α. (Αξιολόγηση, Ερωτήσεις, Διάβασμα, Ανασκόπηση) είναι ο τρόπος με τον οποίο ακονίζονται όλες οι δεξιότητες του διαβάσματος.
Αξιολόγηση
Δες την γενική εικόνα του μαθήματος ΠΡΙΝ το διαβάσεις με λεπτομέρεια. Φαντάσου ότι κοιτάς ένα χάρτη για να πας ένα ταξίδι. Αν δεν ξέρεις την περιοχή, το να κοιτάξεις έναν χάρτη αποτελεί τον καλύτερο τρόπο να ξεκινήσεις.
Ερωτήσεις
Κάνε ερωτήσεις για να πάρεις απαντήσεις. Οι ερωτήσεις θα σε διευκολύνουν. Χρησιμοποίησε τον ακόλουθο τρόπο:
Ποιος;
Τι;
Πού;
Πώς;
Πότε;
Γιατί;
Κάνε αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σου καθώς διαβάζεις. Θυμήσου! Στόχος του διαβάσματος είναι η κατανόηση. Τα σημεία που σου κάνουν εντύπωση είναι αυτά που είναι εύκολο να θυμηθείς. Αφιέρωσε χρόνο για τα υπόλοιπα.
Διάβασμα
Διάβασμα δεν σημαίνει ανάγνωση ενός κειμένου. Διάβασε ενεργά. Μην αποφεύγεις τους πίνακες, ή τις υποσημειώσεις του βιβλίου. Πολλές φορές θα αντλήσεις πληροφορίες από αυτά, που μέσα στο κείμενό σου δεν υπάρχουν. Σταμάτα όταν νιώθεις ότι έχεις κατανοήσει ό,τι διαβάζεις. Μη διαβάζεις δυνατά στον εαυτό σου, αν αυτό σε μπερδεύει. Πολλές φορές, αποτελεί και χάσιμο χρόνου.
Ανασκόπηση
Η ανασκόπηση είναι μια αξιολόγηση του τι έχεις καλύψει μέχρι εκείνη την ώρα. Στην ώρα της ανασκόπησης, ανάτρεξε στις σημειώσεις σου και βρες τα σημεία τα οποία πιστεύεις ότι δεν έχεις καταλάβει καλά. Βρες τα δυνατά σημεία σου και ελαχιστοποίησε τις αδυναμίες σου. Ο καλύτερος χρόνος για την ανασκόπηση είναι όταν έχεις τελειώσει το διάβασμα σου. Πριν τις εξετάσεις, θα χρειαστεί να κάνεις μία γενική ανασκόπηση πολλών μαθημάτων ή κεφαλαίων και η δουλειά σου θα είναι λιγότερη αν έχεις μέχρι τότε οργανωθεί σωστά.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Εξετάσεις
(Μερικά tips για την ώρα των γραπτών εξετάσεων)
Αξιολόγησε το συνολικό γραπτό που έχεις μπροστά σου. Σιγουρέψου ότι έχεις καταλάβει καλά (πράγμα το οποίο σημαίνει ότι έχεις διαβάσει) τις ερωτήσεις. Ακόμα και αυτές που σου φαίνονται εύκολες. Όταν διαβάσεις τις ερωτήσεις, διάβασε τις μια φορά ακόμα!
Απάντησε τις εύκολες ερωτήσεις πρώτα. Η καλύτερη στρατηγική είναι οι απαντήσεις που για σένα είναι εύκολες. Αν ξεκινήσεις από τις δύσκολες, μπορεί να μην σου μείνει χρόνος να συμπληρώσεις ό,τι ήδη γνωρίζεις, ή, απλά, να χάσεις το κουράγιο σου.
Μάθε να αναγνωρίζεις τις λέξεις κλειδιά ενός κειμένου. Ξεκίνα να αναπτύσσεις τις ιδέες γύρω από τα σημεία – κλειδιά που σου δίνονται.
Ξαναδιάβασε το γραπτό σου πριν το δώσεις. Διάβασε προσεκτικά τι έγραψες, κάνε τις απαραίτητες διορθώσεις και προσπάθησε να παραδώσεις ένα καθαρό, ευανάγνωστο γραπτό. Μουτζούρες, πολλά σβησίματα ή μια κόλλα γεμάτη διορθώσεις δεν βοηθά.
Καλή επιτυχία!
Δημιουργίες μαθητών Α’ τάξης
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορίαΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορίαΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ 2ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ.
Μαρκοπουλιώτη Μαρία-Άννα ΠΕ07
Επίσκεψη Β’ τάξης στο ΚΠΕ Σφακιωτών Λευκάδας
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ
Το 3ήμερο 20-22 Μαρτίου 2014 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας στη Λευκάδα στα πλαίσια του προγράμματος :
« Κάστρα : Η φύση τα ορίζει , ο άνθρωπος τα κτίζει . »
Εκεί καταρχήν γνωρίσαμε την άψογη φιλοξενία των ανθρώπων του Περιβαλλοντικού Κέντρου Σφακιωτών Λευκάδας ενώ για 2 ημέρες οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα αυτό είχαν την ευκαιρία μέσα από ομαδικές δραστηριότητες να έρθουν σε επαφή με τη φύση και να Ευαισθητοποιηθούν για θέματα όπως : Αειφόρος Ανάπτυξη , Ποιότητα ζωής και Βιώσιμη Ανάπτυξη . Επίσης μια επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο τους έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουν επαγγέλματα που έχουν πια χαθεί. Μια ωραία εμπειρία για μαθητές και καθηγητές σε ωραίο χώρο με ωραίους ανθρώπους .
Εκδρομή της Γ’ Τάξης στην Πάτρα και στην περιοχή των Ιωαννίνων
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορίαΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΟΙΚΙΣΜΟΙ & ΦΥΣΗ
Το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα Παραδοσιακοί Οικισμοί & Φύση το οποίο υλοποιήθηκε από τους εκπαιδευτικούς Πόθο Διονύσιο, Νικολού Ελένη και Καλόγηρο Σωτήριο με τους μαθητές των τμημάτων Γ1-Γ2. Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να έλθουν σε επαφή με παραδοσιακούς οικισμούς και τη φύση της Ζακύνθου και της Ηπείρου, να συλλέξουν πληροφορίες από άμεσες πηγές, να λάβουν μέρος σε ομαδική εργασία και να μελετήσουν θέματα έξω από το σχολείο. Παράλληλα οι μαθητές παρακολούθησαν διαλέξεις από τους Φορείς ΄Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Βίκου-Αώου και τον Φορέα Διαχείρισης της Λίμνης Παμβώτιδας των Ιωαννίνων καθώς και να επισκεφτούν Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους.
ΤΟ ΣΕΙΣΜΙΚΟ ΤΟΞΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ
Το Σεισμικό Τόξο που μας ενώνει είναι πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης το οποίο υλοποιήθηκε από τους εκπαιδευτικούς Πόθο Διονύσιο και Καλόγηρο Σωτήριο με 26 μαθητές της Γ τάξης. Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να έλθουν σε επαφή με το οικοσύστημα της Ζακύνθου, να κατανοήσουν τη σημασία των σεισμών για το περιβάλλον και τον άνθρωπο, να αναπτύξουν δεξιότητες προστασίας και συμπεριφορών απέναντι στο σεισμό και να συλλέξουν πληροφορίες από άμεσες πηγές . Παράλληλα οι μαθητές παρακολούθησαν διαλέξεις από την Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΠΕ και από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου Πατρών κατά την διάρκεια της επίσκεψης τους στην Πάτρα τον Απρίλιο του 2014.
Ακτύπη Μαρία |
Αλαμάνος Διονύσιος |
Αναγνώστη Δέσποινα |
Αποστολάτος Σπύρος |
Βαρδακαστάνης Δημήτρης |
Βαρδακαστάνης Διονύσιος |
Βαρυπάτη Κατερίνα |
Βασίλι Βασιλική |
Βεντουρή Αναστασία |
Βορρίση Ελένη |
Βούτος Μιχάλης |
Βυθούλκα Ισαβέλλα |
Γιαννικοπούλου Άννα |
Γιαννούλη Μαρία |
Γιοβάνη Χριστίνα |
Γκοβάτση Αγγελική |
Γουσέτη Χριστίνα |
Δημητρόπολης Τζουλιάνο |
Δρόσος Πέτρος |
Ελεζάι Αλέξανδρος |
Ζήβα Αναστασία |
Ζιώνγκα Νικολέττα |
Θανάση Φωτεινή |
Θεοδόσης Νίκος |
Κακολύρης Νικος |
Καλόγηρος Ευάγγελος |
Επίσκεψη σε εργαστήριο Αγγειοπλαστικής
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορίαΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ
Την Τετάρτη 26-2-1014 τα τμήματα Α1 και Α4 επισκέφθηκαν το εργαστήρι αγγειοπλαστικής της Hanemi στο Βασιλικό στα πλαίσια υλοποίησης του Πολιτιστικού Προγράμματος : «Κατασκευές από ευτελή υλικά». Συνοδοί οι υπεύθυνες καθηγήτριες του Προγράμματος : κα Σταμίρη Μαρίνα ΠΕ2 και κα Γιαννιώτη Κωνσταντίνα ΠΕ6.
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
Κατά τη διάρκεια του σχ. έτους 2013-14 το Σχολείο μας πραγματοποίησε τις παρακάτω επισκέψεις:
1. Επισκέψεις στο Ε.Κ.Φ.Ε. Ζακύνθου
Τμήματα Ημερομηνία Συνοδοί Καθηγητές
Γ2 – Γ3 5-2-2014 κ. Κοφινάς Γ. και κ. Μαυροπόδης Δ.
Γ1 10-2-2014 κ. Κοφινάς Γ. και κ. Μαυροπόδης Δ.
Α2 – Α4 7-4-2014 κα. Παπαλιά Α. και κ. Καλόγηρος Σ.
Α1 – Α3 10-4-2014 κα. Παπαλιά Α. και κ. Σταμίρη Μ.
2. Θεατρικές Παραστάσεις
Όλο το Σχολείο παρακολούθησε τις παρακάτω θεατρικές παραστάσεις:
18-3-2014 «Στέλλα Βιολάντη» του Γρ. Ξενόπουλου
1-4-2014 «Μήδεια» του Μποστ
3. Επίσκεψη στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Λιθακιάς
Το τμήμα Β3 παρακολούθησε ημερίδα με θέμα «Ελιά-Λάδι-Ο Ελαιώνας σαν Οικοσύστημα» στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Λιθακιάς στις 15-1-2014 με συνοδούς καθηγητές τον κ. Λιάσκο Ευαγ. και την κα. Καραντζή Αικ.
4 Επίσκεψη σε εργαστήρι αγγειοπλαστικής
Την Τετάρτη 26-2-1014 τα τμήματα Α1 και Α4 επισκέφθηκαν το εργαστήρι αγγειοπλαστικής της Hanemi στο Βασιλικό στα πλαίσια υλοποίησης του κκκκκκκ Πολιτιστικού Προγράμματος : «Κατασκευές από ευτελή υλικά». Συνοδοί οι υπεύθυνες καθηγήτριες του Προγράμματος : κα Σταμίρη Μαρίνα ΠΕ2 και κα Γιαννιώτη Κωνσταντίνα ΠΕ6.
5 Τριήμερη εκδρομή-επίσκεψη στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Σφακιωτών Λευκάδας
Τα τμήματα Β1 και Β3 πραγματοποίησαν τριήμερη εκδρομή-επίσκεψη στο ΚΠΕ Σφακιωτών Λευκάδας στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος: «Κάστρα, η φύση τα ορίζει, ο άνθρωπος τα κτίζει». 20 ,21 και22-3-2014. Συνοδοί καθηγητές: κος Πόθος Διονύσιος ΠΕ6, κα Γιαννιώτη Κωνσταντίνα ΠΕ6 και κος Λιάσκος Ευάγγελος ΠΕ17.
6. Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Πάτρα και στην περιοχή των Ιωαννίνων
Οι μαθητές της Γ τάξης πραγματοποίησαν τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Πάτρα και στην περιοχή των Ιωαννίνων στα πλαίσια των προγραμμάτων «Το σεισμικό τόξο μας ενώνει» και «Παραδοσιακοί οικισμοί». 4,5 και 6-4-2014. Συνοδοί καθηγητές: κος Πόθος Διονύσιος ΠΕ6, κα Κάρδαρη Αικατερίνη ΠΕ2, κα Νικολού Ελένη και κος Καλόγηρος Σωτήριος ΠΕ2.
7. Ημερήσια επίσκεψη της Α και Β τάξης
Την Παρασκευή 4-4-2014 οι μαθητές της Α τάξης επισκέφθηκαν το Μουσείο Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων καθώς και το Εκκλησιαστικό Μουσείο του Αγίου Διονυσίου. Συνοδοί καθηγητές: κα Σταμίρη Μαρίνα ΠΕ@ και κα Μαρκοπουλιώτη Μαρία-Άννα ΠΕ7 που έκαναν και την ξενάγηση, κος Βούτος Ανδρέας ΠΕ3, κα Καραντζή Αικατερίνη ΠΕ5, κα Παπαλιά Αρχοντία ΠΕ4, κα Ρένεση Θηρεσία ΠΕ11, κος Εφέπουλος Κων/νος ΠΕ11, κα Σπίνου Χάιδω ΠΕ15 και κος Μαμφρέδας Ανδρέας ΠΕ16.
Οι μαθητές της Β τάξης επισκέφθηκαν την εκκλησία της Αγίας Μαύρας και την Ιερά Μονή της Ελευθερώτριας στο Μαχαιράδο.
Συνοδοί καθηγητές: κα Κυβετού Αικατερίνη ΠΕ1, κα Μπουργιέζη Χρυσή ΠΕ2, κα Παράσχη Μαρίνα ΠΕ2, κος Βουρνάς Στυλιανός ΠΕ3, κος Μαυροπόδης Διονύσιος ΠΕ4, κα Γιαννιώτη Κωνσταντίνα ΠΕ6, κος Λιάσκος Ευάγγελος ΠΕ17 και κος Πυλαρινός Παναγιώτης ΠΕ19.
8. Περίπατος στο Κερί
Την Παρασκευή 9-5-2014 όλο το Σχολείο έκανε έναν περίπατο στη Λίμνη του Κεριού.
Εργασίες μαθητών Α’ τάξης στο μάθημα της Τεχνολογίας
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορίαΔημιουργίες μαθητων του σχολείου στο μάθημα των Καλλιτεχνικών
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορίαΔιαγωνισμός Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Μονίμως και αδιαλείπτως επί σειρά ετών διεξάγεται στο Σχολείο μας , υπό την προεδρία του Μαθηματικού του 2ου Γυμνασίου κου Βούτου Ανδρέα ο διαγωνισμός της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.
Εξεταστέα ύλη για τον πρώτο διαγωνισμό “ΘΑΛΗΣ” για κάθε τάξη είναι η διδακτέα ύλη όλων των προηγουμένων τάξεων σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα κάθε τάξης του Π.Ι. για τα Μαθηματικά.
Εξεταστέα ύλη για τον δεύτερο διαγωνισμό “ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ” για κάθε τάξη είναι η διδακτέα ύλη όλων των προηγουμένων τάξεων καθώς και η διδακτέα ύλη του Α’ τριμήνου αυτής της τάξης σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα κάθε τάξης του Π.Ι. για τα Μαθηματικά.
Εξεταστέα ύλη για τον τρίτο διαγωνισμό “ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ” και τον «Προκριματικό διαγωνισμό» θεωρείται η ύλη των Διεθνών Μαθηματικών Ολυμπιάδων.
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ
Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία
Για δεύτερη συνεχή χρονιά φέτος μαθητές μας διακρίθηκαν σε πανελλήνιο διαγωνισμό ποίησης και διηγήματος. Πιο συγκεκριμένα τρεις μαθήτριές μας συμμετείχαν στον 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Λογοτεχνικό Διαγωνισμό του Μορφωτικού Ομίλου Πετρούπολης. Και οι τρεις συμμετοχές μας πήραν αξιόλογες διακρίσεις:
- Πρώτο βραβείο ποίησης η Βαρυπάτη Αικατερίνη, μαθήτρια του Γ1, με το ποίημα «Ελλάδα» που αναφέρεται στην άσχημη οικονομική κατάσταση που βιώνει η χώρα μας σήμερα.
- Δεύτερο βραβείο διηγήματος η Γιαννικοπούλου Άννα, μαθήτρια του Γ1, με το διήγημα «Όταν σε γνώρισα…», που έχει θέμα μια τρυφερή ερωτική ιστορία με φόντο την Κατοχή και την Αντίσταση στη χώρα μας. Σημειώνεται ότι η Γιαννικοπούλου Άννα πέρυσι είχε πάρει το πρώτο βραβείο στον ίδιο διαγωνισμό στην κατηγορία ιστορικό διήγημα, με ένα διήγημα αφιερωμένο στην καταστροφή της Σμύρνης.
- Έπαινος στη Βασίλη Βασιλική, μαθήτρια του Γ1, με το διήγημα «Αιώνια Αγάπη», που αναφέρεται στην προδοσία ενός νέου απέναντι στην αγαπημένη του με δραματική κατάληξη.
Ευχόμαστε πολλές ακόμη συμμετοχές και πολλές διακρίσεις και δίνουμε πολλά συγχαρητήρια στις παραπάνω μαθήτριές μας ευελπιστώντας να συνεχίσουν το γράψιμο!!!
Νικολού Ελένη
Φιλόλογος 2ου Γυμνασίου Ζακύνθου