Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
3 Οκτ 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 29/9 – 3/10/2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Ζωγραφίζοντας το σχολείο σε τρεις διαφορετικές ιστορικές περιόδους: Αρχαία Αθήνα και Σπάρτη, Βυζάντιο, Τουρκοκρατία»

Εργασία α

Εργασία β

Εργασία γ

Εργασία δ

Εργασία ε

 

Υπεύθυνη Καθηγήτρια

Κεφαλληνού Αναστασία

ΠΕ08  Καλλιτεχνικών

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέοι και ΜΜΕ
15 Ιούν 2014

Νέοι και ΜΜΕ

Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Στα πλαίσια του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, η Γ’ τάξη του σχολείου μας και συγκεκριμένα τα τμήματα Γ2 και Γ3 διερεύνησαν τη σχέση των νέων με τα ΜΜΕ και τα αποτελέσματα της έρευνάς τους είναι τα εξής :

 

                  Νέοι και ΜΜΕ

Ρωτήθηκαν 128 μαθητές στις εξής ερωτήσεις:

v   Πόσο συχνά είναι θεατές κινηματογράφου.

v   Πόσο συχνά είναι τηλεθεατές.

v   Πόσο συχνά είναι ακροατές ραδιοφώνου.

v   Πόσο συχνά είναι αναγνώστες βιβλίων.

v   Πόσο συχνά είναι αναγνώστες περιοδικών.

v   Πόσο συχνά είναι αναγνώστες εφημερίδων.

v   Πόσο συχνά είναι χρήστες του διαδικτύου.

v   Πόσο συχνά είναι χρήστες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

1

 

 

Από τους μαθητές του Γ’3 :

Μερκάϊ Αντώνης

Νικολός Παύλος

Ξένου Γεωργία

Ξένου Μαύρα

Παράσχη Διονυσία

Πυλαρινού Κωνσταντίνα

Ρουμελιώτη Αναστασία

Σιώντης Σταύρος

Σούρμπη Διονυσία

Σπίνου Άννα Μαρία

Σταμίρης Σπύρος

Στρουμπάκου Ηλιάνα Αθηνά

Τάτο Άννα

Τζέλο Άρης

Τσερεγκούνης Μιχάλης

Τσιριγώτη Βασιλική

Τσιριγώτης Σταύρος

Χειμαριού Μαρία Ελένη

 

 

Με την βοήθεια της Κυρίας Μπουργιέζη Χρύσας, υπεύθυνης του μαθήματος της Κ.Π.Α.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Την έρευνα αυτή την οργάνωσαν τα παιδιά του Γ’2 στα πλαίσια του μαθήματος Κ.Π.Α. με κύρια συντονίστρια την καθηγήτρια κ. Μπουργιέζη.

 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πως να διαβάζετε για τις εξετάσεις

Πώς να διαβάσετε για τις εξετάσεις

 

 

Παρακάτω υπάρχουν κάποιες χρήσιμες  συμβουλές για να διαβάσετε σωστά και αποδοτικά για τις εξετάσεις του Ιουνίου. Νομίζω πως είναι ό,τι πρέπει κυρίως για τα πρωτάκια, που έχουν αγχωθεί πολύ!  Όλα όσα θα διαβάσετε παρακάτω είναι από το  site www.infokids.gr.

Σημαντικό για να διαβάζεις σωστά είναι να βρίσκεσαι στο σωστό περιβάλλον. Ας δούμε τα σημαντικότερα από τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να διαμορφώσεις το χώρο σου σύμφωνα με τις ανάγκες σου:

 

• Φωτισμός – O καλός φωτισμός αποτελεί την πρώτη αλλαγή που θα χρειαστεί να κάνουμε. Ο λάθος φωτισμός μπορεί να φέρει κούραση και να επηρεάσει την απόδοση σου στο διάβασμα. Διάλεξε ένα φως που να μην δημιουργεί σκιές & έντονες αντιθέσεις.

 

Εξαερισμός – Στο δωμάτιο σου θα χρειαστεί να προσέχεις δύο πράγματα: Τον καθαρό αέρα & τη σταθερή θερμοκρασία. Και οι δύο αυτοί παράγοντες είναι σημαντικοί για να είσαι σε επαγρύπνηση και με καθαρό μυαλό.

 

 • H θέση που κάθεσαι – Η θέση που θα κάθεσαι θα πρέπει να μην είναι πολύ άνετη (μην σε πάρει ο ύπνος!) άλλα ούτε και άβολη. Διάλεξε μία μέτρια καρέκλα και μη διαβάζεις στο κρεβάτι.

 

Η στάση του σώματος – Προσπάθησε να μη βάζεις το κεφάλι σου «μέσα» στο βιβλίο αλλά και να μην κρατάς το βιβλίο μακριά από σένα. Και στις δύο περιπτώσεις, η κούραση θα σε αποθαρρύνει σύντομα.

 

Εξωτερικές ενοχλήσεις – Οι πιο σημαντικές ενοχλήσεις είναι αυτές που μπορείς να δεις και να ακούσεις. Παρόλο που μπορεί να απολαμβάνεις να διαβάζεις με μουσική ή με ανοιχτή τηλεόραση, οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι γινόμαστε παραγωγικοί και αποτελεσματικοί όταν ασχολούμαστε με ένα πράγμα τη φορά.

 

Κάνε διαλείμματα – Όχι πολύ μικρά αλλά ούτε και πολύ μεγάλα . Ένα τέταρτο είναι αρκετό. Μη διαβάζεις αν δεν έχει περάσει ένα διάστημα 30 λεπτών από το φαγητό.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Πότε να διαβάσεις

Όταν είσαι ξεκούραστος/η , ευδιάθετος/η και το έχεις προγραμματίσει. Το διάβασμα της τελευταίας στιγμής πριν το μάθημα είναι συνήθως χάσιμο χρόνου και δεν αποδίδει.

 

Η αξία του προγράμματος

Πριν ακόμα ξεκινήσεις να διαβάζεις, χρειάζεται να βάλεις ένα πρόγραμμα. Αν δεν έχεις ένα πρόγραμμα ή πλάνο, δεν θα μπορέσεις να αξιολογήσεις τα προβλήματα που προκύπτουν από το διάβασμα. Όλα θα φαίνονται βουνό. Φτιάξε ένα πρόγραμμα που να καλύπτει τις ανάγκες σου και, το σπουδαιότερο από όλα, ακολούθησέ το. Το πρόγραμμα σώζει χρόνο.

Όλα τα προγράμματα φτιάχνονται ώστε να είναι αποδοτικά και βοηθητικά ως προς τα εσένα. Αυτό σημαίνει ότι ίσως χρειαστεί να αλλάξεις τον προγραμματισμό σου, αν δεις ότι αυτός δεν σε εξυπηρετεί. Δοκίμασε & κάνε λάθη. Πειραματίσου & θα βρεις αυτό που ταιριάζει σε σένα.

 

Πώς να χρησιμοποιήσεις το χρόνο σου

Ο χρόνος είναι το πιο πολύτιμο εργαλείο που έχει ο μαθητής στη διάθεση του. Το να αποφεύγεις το διάβασμα είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Αφορά εσένα και τη δική σου ευθύνη ως προς τον εαυτό σου. Δε χρειάζεται να αγχώνεσαι, αλλά ούτε και να παρατάς τις υποχρεώσεις σου για την τελευταία στιγμή. Αξιοποίησε όσο χρόνο έχεις σωστά και μην πιέσεις τον εαυτό σου.

 

Δεξιότητες σκέψης

Όλοι έχουμε δεξιότητες σκέψης, αλλά λίγοι από εμάς τις χρησιμοποιούμε συνειδητά και αποτελεσματικά. Οι δεξιότητες αυτές χτίζονται με την επανάληψη. Οι αποτελεσματικοί αναγνώστες βλέπουν πιθανότητες εκεί που κάποιοι βλέπουν αδιέξοδα. Ρώτα τον εαυτό σου τι θέλει να πει το κείμενο που διαβάζεις.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Η μέθοδος Α.Ε.Δ.Α.

Η μέθοδος Α.Ε.Δ.Α. (Αξιολόγηση, Ερωτήσεις, Διάβασμα, Ανασκόπηση) είναι ο τρόπος με τον οποίο ακονίζονται όλες οι δεξιότητες του διαβάσματος.

 

Αξιολόγηση

Δες την γενική εικόνα του μαθήματος ΠΡΙΝ το διαβάσεις με λεπτομέρεια. Φαντάσου ότι κοιτάς ένα χάρτη για να πας ένα ταξίδι. Αν δεν ξέρεις την περιοχή, το να κοιτάξεις έναν χάρτη αποτελεί τον καλύτερο τρόπο να ξεκινήσεις.

 

Ερωτήσεις

Κάνε ερωτήσεις για να πάρεις απαντήσεις. Οι ερωτήσεις θα σε διευκολύνουν. Χρησιμοποίησε τον ακόλουθο τρόπο:

Ποιος;

Τι;

Πού;

Πώς;

Πότε;

Γιατί;

Κάνε αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σου καθώς διαβάζεις. Θυμήσου! Στόχος του διαβάσματος είναι η κατανόηση. Τα σημεία που σου κάνουν εντύπωση είναι αυτά που είναι εύκολο να θυμηθείς. Αφιέρωσε χρόνο για τα υπόλοιπα.

 

Διάβασμα

Διάβασμα δεν σημαίνει ανάγνωση ενός κειμένου. Διάβασε ενεργά. Μην αποφεύγεις τους πίνακες, ή τις υποσημειώσεις του βιβλίου. Πολλές φορές θα αντλήσεις πληροφορίες από αυτά, που μέσα στο κείμενό σου δεν υπάρχουν. Σταμάτα όταν νιώθεις ότι έχεις κατανοήσει ό,τι διαβάζεις. Μη διαβάζεις δυνατά στον εαυτό σου, αν αυτό σε μπερδεύει. Πολλές φορές, αποτελεί και χάσιμο χρόνου.

 

Ανασκόπηση

Η ανασκόπηση είναι μια αξιολόγηση του τι έχεις καλύψει μέχρι εκείνη την ώρα. Στην ώρα της ανασκόπησης, ανάτρεξε στις σημειώσεις σου και βρες τα σημεία τα οποία πιστεύεις ότι δεν έχεις καταλάβει καλά. Βρες τα δυνατά σημεία σου και ελαχιστοποίησε τις αδυναμίες σου. Ο καλύτερος χρόνος για την ανασκόπηση είναι όταν έχεις τελειώσει το διάβασμα σου. Πριν τις εξετάσεις, θα χρειαστεί να κάνεις μία γενική ανασκόπηση πολλών μαθημάτων ή κεφαλαίων και η δουλειά σου θα είναι λιγότερη αν έχεις μέχρι τότε οργανωθεί σωστά.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

Εξετάσεις

(Μερικά tips για την ώρα των γραπτών εξετάσεων)

 

Αξιολόγησε το συνολικό γραπτό που έχεις μπροστά σου. Σιγουρέψου ότι έχεις καταλάβει καλά (πράγμα το οποίο σημαίνει ότι έχεις διαβάσει) τις ερωτήσεις. Ακόμα και αυτές που σου φαίνονται εύκολες. Όταν διαβάσεις τις ερωτήσεις, διάβασε τις μια φορά ακόμα!

Απάντησε τις εύκολες ερωτήσεις πρώτα. Η καλύτερη στρατηγική είναι οι απαντήσεις που για σένα είναι εύκολες. Αν ξεκινήσεις από τις δύσκολες, μπορεί να μην σου μείνει χρόνος να συμπληρώσεις ό,τι ήδη γνωρίζεις, ή, απλά, να χάσεις το κουράγιο σου.

 

Μάθε να αναγνωρίζεις τις λέξεις κλειδιά ενός κειμένου. Ξεκίνα να αναπτύσσεις τις ιδέες γύρω από τα σημεία – κλειδιά που σου δίνονται.

 

Ξαναδιάβασε το γραπτό σου πριν το δώσεις. Διάβασε προσεκτικά τι έγραψες, κάνε τις απαραίτητες διορθώσεις και προσπάθησε να παραδώσεις ένα καθαρό, ευανάγνωστο γραπτό. Μουτζούρες, πολλά σβησίματα ή μια κόλλα γεμάτη διορθώσεις δεν βοηθά.

 

Καλή επιτυχία!

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργίες μαθητών Α’ τάξης

 Σχεδίες του Οδυσσέα, κατασκευασμένες από μαθητές της Α τάξης στο μάθημα της «Οδύσσειας» και

Δημιουργίες μαθητών της Α τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας.

                                     Επιμέλεια:  Σταμίρη  Μαρίνα  Φιλόλογος

IMG_3054 IMG_3057 IMG_3058 IMG_3060 IMG_3062 IMG_3068 IMG_3070 IMG_3071 IMG_3072 IMG_3073 IMG_3074 IMG_3075 IMG_3076 IMG_3077 IMG_3078 IMG_3079 IMG_3080 IMG_3081 IMG_3082 IMG_3085 IMG_3086 IMG_3087 IMG_3088 IMG_3089 IMG_3090 IMG_3091

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΒΙΑ ΚΑΙ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ

 ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ 2ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ.

PROJECT

Μαρκοπουλιώτη Μαρία-Άννα ΠΕ07

 

IMG_3537 IMG_3538

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι διάφορες μορφές αθλητικής βίας –επιθετικότητας στον αθλητισμό και οι επιπτώσεις της σε μαθητές 12-13 ετών του Ελληνικού Σχολείου

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ – PROJECT

PROJECT

Ρένεση Θηρεσία ΠΕ11

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη Β’ τάξης στο ΚΠΕ Σφακιωτών Λευκάδας

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ

 

            Το 3ήμερο 20-22 Μαρτίου 2014 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας στη Λευκάδα στα πλαίσια του προγράμματος :

« Κάστρα : Η φύση τα ορίζει , ο άνθρωπος τα κτίζει . »

Εκεί καταρχήν γνωρίσαμε την άψογη φιλοξενία των ανθρώπων του Περιβαλλοντικού Κέντρου Σφακιωτών Λευκάδας  ενώ για 2 ημέρες οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα αυτό είχαν την ευκαιρία μέσα από ομαδικές δραστηριότητες να έρθουν σε επαφή με τη φύση και να  Ευαισθητοποιηθούν  για θέματα όπως : Αειφόρος Ανάπτυξη , Ποιότητα ζωής και Βιώσιμη Ανάπτυξη . Επίσης μια επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο τους έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουν επαγγέλματα που έχουν πια χαθεί. Μια ωραία εμπειρία για μαθητές και καθηγητές σε ωραίο χώρο με ωραίους ανθρώπους .

 

                 DSC05240 DSC05241 DSC05242 DSC05243 DSC05244 DSC05245 DSC05246 DSC05247 DSC05248 DSC05249 DSC05251 DSC05252 (1) DSC05252 DSC05253 (2) DSC05253 DSC05254 (3) DSC05254 DSC05255 (4) DSC05255 DSC05256 (5) DSC05256 DSC05257 (6) DSC05257 DSC05258 (7) DSC05258 DSC05259 (8) DSC05259 DSC05263 (9) DSC05263 DSC05264 (10) DSC05264 DSC05265 (11) DSC05265 DSC05266 (12) DSC05266 DSC05267 DSC05268 DSC05269 DSC05270 DSC05271 DSC05272 DSC05273 DSC05274 DSC05275 DSC05276 DSC05277 DSC05278 DSC05279

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδρομή της Γ’ Τάξης στην Πάτρα και στην περιοχή των Ιωαννίνων

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΟΙΚΙΣΜΟΙ & ΦΥΣΗ

Το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα Παραδοσιακοί Οικισμοί & Φύση το οποίο υλοποιήθηκε από τους εκπαιδευτικούς Πόθο Διονύσιο, Νικολού Ελένη και Καλόγηρο Σωτήριο με τους μαθητές των τμημάτων Γ1-Γ2.  Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να έλθουν σε επαφή με παραδοσιακούς οικισμούς και τη φύση της Ζακύνθου και της Ηπείρου, να συλλέξουν πληροφορίες από άμεσες πηγές, να λάβουν μέρος σε ομαδική εργασία και να μελετήσουν θέματα έξω από το σχολείο.  Παράλληλα οι μαθητές παρακολούθησαν διαλέξεις από τους Φορείς ΄Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Βίκου-Αώου και τον Φορέα Διαχείρισης της Λίμνης Παμβώτιδας των Ιωαννίνων καθώς και να επισκεφτούν Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους.

DSC05292 DSC05296 DSC05297 DSC05307 DSC05308 DSC05311 DSC05328 DSC05329 DSC05330

 

 

ΤΟ ΣΕΙΣΜΙΚΟ ΤΟΞΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ

Το Σεισμικό Τόξο που μας ενώνει είναι πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης το οποίο υλοποιήθηκε από τους εκπαιδευτικούς Πόθο Διονύσιο και Καλόγηρο Σωτήριο με 26 μαθητές της Γ τάξης.  Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να έλθουν σε επαφή με το οικοσύστημα της Ζακύνθου, να κατανοήσουν τη σημασία των σεισμών για το περιβάλλον και τον άνθρωπο, να αναπτύξουν δεξιότητες προστασίας και συμπεριφορών απέναντι στο σεισμό και να συλλέξουν πληροφορίες από άμεσες πηγές .  Παράλληλα οι μαθητές παρακολούθησαν διαλέξεις από την Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΠΕ και από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου Πατρών κατά την διάρκεια της επίσκεψης τους στην Πάτρα τον Απρίλιο του 2014.

 

Ακτύπη Μαρία

Αλαμάνος Διονύσιος

Αναγνώστη Δέσποινα

Αποστολάτος Σπύρος

Βαρδακαστάνης Δημήτρης

Βαρδακαστάνης Διονύσιος

Βαρυπάτη Κατερίνα

Βασίλι Βασιλική

Βεντουρή Αναστασία

Βορρίση Ελένη

Βούτος Μιχάλης

Βυθούλκα Ισαβέλλα

Γιαννικοπούλου Άννα

Γιαννούλη Μαρία

Γιοβάνη Χριστίνα

Γκοβάτση Αγγελική

Γουσέτη Χριστίνα

Δημητρόπολης Τζουλιάνο

Δρόσος Πέτρος

Ελεζάι Αλέξανδρος

Ζήβα Αναστασία

Ζιώνγκα Νικολέττα

Θανάση Φωτεινή

Θεοδόσης Νίκος

Κακολύρης Νικος

Καλόγηρος Ευάγγελος

 


 DSC05280 DSC05281 DSC05282 DSC05283 DSC05284 DSC05285

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη σε εργαστήριο Αγγειοπλαστικής

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ

Την Τετάρτη 26-2-1014 τα τμήματα  Α1 και Α4 επισκέφθηκαν   το εργαστήρι αγγειοπλαστικής της Hanemi στο Βασιλικό στα πλαίσια υλοποίησης του Πολιτιστικού Προγράμματος : «Κατασκευές από ευτελή υλικά».  Συνοδοί οι υπεύθυνες καθηγήτριες του Προγράμματος : κα Σταμίρη Μαρίνα ΠΕ2 και κα Γιαννιώτη Κωνσταντίνα ΠΕ6.

 

20140303 009 20140303 008 20140303 007 20140303 006 20140303 005 20140303 002 20140303 001 20140303 003 20140303 004 20140303 014 20140303 013 20140303 012 20140303 011 20140303 010 20140303 015 20140303 016 20140303 017 20140303 018 20140303 019 20140303 024 20140303 023 20140303 022 20140303 021 20140303 020 20140303 025 20140303 026 20140303 027 20140303 028 20140303 029 20140303 034 20140303 033 20140303 032 20140303 031 20140303 030 20140303 035 20140303 036 20140303 037 20140303 038 20140303 039 20140303 044 20140303 043 20140303 042 20140303 041 20140303 040 20140303 045 20140303 046 20140303 047 20140303 050 20140303 055 20140303 054 20140303 053 20140303 052 20140303 051 20140303 048 20140303 056 20140303 057 20140303 058 20140303 059 20140303 060

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικές επισκέψεις

                                                                     ΣΧΟΛΙΚΕΣ   ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

Κατά τη διάρκεια του σχ. έτους 2013-14 το Σχολείο μας πραγματοποίησε τις παρακάτω επισκέψεις:

1.     Επισκέψεις στο Ε.Κ.Φ.Ε. Ζακύνθου

Τμήματα          Ημερομηνία                Συνοδοί Καθηγητές

 Γ2 – Γ3             5-2-2014                   κ. Κοφινάς Γ. και κ. Μαυροπόδης Δ.

 Γ1                    10-2-2014                  κ. Κοφινάς Γ. και κ. Μαυροπόδης Δ.

 Α2 – Α4            7-4-2014                    κα. Παπαλιά Α. και κ. Καλόγηρος Σ.

 Α1 – Α3            10-4-2014                  κα. Παπαλιά Α. και κ. Σταμίρη Μ.

 

2.     Θεατρικές Παραστάσεις

 

Όλο το Σχολείο παρακολούθησε τις παρακάτω θεατρικές παραστάσεις:

18-3-2014   «Στέλλα  Βιολάντη» του Γρ. Ξενόπουλου

1-4-2014     «Μήδεια»  του Μποστ

 

3.     Επίσκεψη στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Λιθακιάς

Το τμήμα Β3 παρακολούθησε ημερίδα με θέμα «Ελιά-Λάδι-Ο Ελαιώνας σαν Οικοσύστημα»  στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Λιθακιάς  στις 15-1-2014 με συνοδούς καθηγητές τον κ. Λιάσκο Ευαγ. και την κα. Καραντζή Αικ.

 

4 Επίσκεψη σε εργαστήρι αγγειοπλαστικής

      Την Τετάρτη 26-2-1014 τα τμήματα  Α1 και Α4 επισκέφθηκαν   το εργαστήρι αγγειοπλαστικής της  Hanemi στο Βασιλικό στα πλαίσια υλοποίησης του κκκκκκκ               Πολιτιστικού Προγράμματος : «Κατασκευές από ευτελή υλικά».  Συνοδοί οι υπεύθυνες καθηγήτριες του Προγράμματος : κα Σταμίρη Μαρίνα ΠΕ2 και κα Γιαννιώτη Κωνσταντίνα ΠΕ6.

 

5     Τριήμερη εκδρομή-επίσκεψη στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Σφακιωτών Λευκάδας

Τα τμήματα Β1 και Β3 πραγματοποίησαν τριήμερη  εκδρομή-επίσκεψη στο ΚΠΕ Σφακιωτών Λευκάδας στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος: «Κάστρα, η φύση τα ορίζει, ο άνθρωπος τα κτίζει».  20 ,21 και22-3-2014. Συνοδοί καθηγητές: κος Πόθος  Διονύσιος ΠΕ6, κα Γιαννιώτη  Κωνσταντίνα ΠΕ6 και κος Λιάσκος  Ευάγγελος ΠΕ17.

 

 6.     Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Πάτρα και  στην περιοχή των Ιωαννίνων

Οι μαθητές της Γ τάξης πραγματοποίησαν τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Πάτρα και στην περιοχή των Ιωαννίνων στα πλαίσια των προγραμμάτων «Το σεισμικό τόξο μας ενώνει» και «Παραδοσιακοί οικισμοί».  4,5 και 6-4-2014. Συνοδοί καθηγητές: κος  Πόθος  Διονύσιος ΠΕ6, κα  Κάρδαρη  Αικατερίνη ΠΕ2, κα Νικολού  Ελένη και κος Καλόγηρος Σωτήριος ΠΕ2.

 

7.     Ημερήσια επίσκεψη της Α και Β τάξης

Την Παρασκευή 4-4-2014  οι μαθητές της Α τάξης επισκέφθηκαν το Μουσείο  Σολωμού και Επιφανών Ζακυνθίων καθώς και το Εκκλησιαστικό Μουσείο του Αγίου Διονυσίου.  Συνοδοί καθηγητές: κα Σταμίρη Μαρίνα ΠΕ@ και κα Μαρκοπουλιώτη Μαρία-Άννα ΠΕ7 που έκαναν και την ξενάγηση, κος Βούτος Ανδρέας ΠΕ3, κα Καραντζή Αικατερίνη ΠΕ5, κα Παπαλιά Αρχοντία ΠΕ4, κα Ρένεση  Θηρεσία ΠΕ11, κος Εφέπουλος  Κων/νος ΠΕ11, κα Σπίνου Χάιδω ΠΕ15 και  κος Μαμφρέδας Ανδρέας ΠΕ16.

Οι μαθητές της Β τάξης επισκέφθηκαν την εκκλησία της Αγίας Μαύρας και την Ιερά Μονή της Ελευθερώτριας στο Μαχαιράδο.

Συνοδοί καθηγητές: κα Κυβετού Αικατερίνη ΠΕ1, κα Μπουργιέζη  Χρυσή ΠΕ2, κα Παράσχη  Μαρίνα ΠΕ2, κος Βουρνάς  Στυλιανός ΠΕ3, κος Μαυροπόδης  Διονύσιος ΠΕ4, κα Γιαννιώτη  Κωνσταντίνα ΠΕ6, κος Λιάσκος  Ευάγγελος ΠΕ17 και κος Πυλαρινός  Παναγιώτης ΠΕ19.

 

8. Περίπατος στο Κερί

Την Παρασκευή 9-5-2014 όλο το Σχολείο έκανε έναν περίπατο στη Λίμνη του Κεριού.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασίες μαθητών Α’ τάξης στο μάθημα της Τεχνολογίας

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 22 23 24 25 26 27 28 32 33 34

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακύκλωση
19 Μάι 2014

Ανακύκλωση

Συντάκτης: 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

 

 

DSC00144                                                                                     Αναπηρία-1

Untitled

 

 

Α Ν Α Κ Υ Κ Λ Ω Σ Η

Μαζεύουμε πλαστικά καπάκια κάθε είδους για πολύ καλό σκοπό!

Επίσης συγκεντρώνουμε όλες τις άδεις μπαταρίες.

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ!!!

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργίες μαθητων του σχολείου στο μάθημα των Καλλιτεχνικών

Κεφαλληνού  Αναστασία  ΠΕ7

IMG_3094 IMG_3095 IMG_3096 IMG_3097 IMG_3098 IMG_3099 IMG_3100 IMG_3101 IMG_3102 IMG_3103 IMG_3104 IMG_3105 IMG_3106 IMG_3107 IMG_3108 IMG_3109 IMG_3110 IMG_3111 IMG_3112 IMG_3113 IMG_3115 IMG_3116 IMG_3117 IMG_3118 IMG_3119 IMG_3120 IMG_3121 IMG_3122 IMG_3123 IMG_3124 IMG_3125 IMG_3126 IMG_3127 IMG_3129 IMG_3130 IMG_3131 IMG_3132 IMG_3133 IMG_3134 IMG_3135 IMG_3136 IMG_3137 IMG_3138 IMG_3140 IMG_3141 IMG_3142 IMG_3143 IMG_3144 IMG_3145 IMG_3146 IMG_3150 IMG_3151 IMG_3152 IMG_3153 IMG_3154 IMG_3156 IMG_3157 IMG_3158 IMG_3159 IMG_3160 IMG_3162 IMG_3164 IMG_3165 IMG_3166 IMG_3167 IMG_3171 IMG_3172 IMG_3173 IMG_3174 IMG_3175 IMG_3176 IMG_3177 IMG_3178 IMG_3179 IMG_3180 IMG_3181 IMG_3182 IMG_3183 IMG_3185 IMG_3186 IMG_3188 IMG_3189 IMG_3190 IMG_3191 IMG_3195 IMG_3196 IMG_3197 IMG_3198 IMG_3199 IMG_3200 IMG_3201 IMG_3202 IMG_3203 IMG_3204 IMG_3205 IMG_3206 IMG_3207 IMG_3208 IMG_3209 IMG_3210 IMG_3211 IMG_3212 IMG_3213 IMG_3214 IMG_3215 IMG_3216 IMG_3217 IMG_3218 IMG_3219 IMG_3220 IMG_3222 IMG_3223 IMG_3224 IMG_3225 IMG_3226 IMG_3227 IMG_3228 IMG_3229 IMG_3230 IMG_3231 IMG_3234 IMG_3235 IMG_3236 IMG_3237 IMG_3238 IMG_3239 IMG_3240 IMG_3241 IMG_3243 IMG_3244 IMG_3245 IMG_3246 IMG_3247 IMG_3248 IMG_3249 IMG_3250 IMG_3251 IMG_3252 IMG_3253 IMG_3254 IMG_3255 IMG_3256 IMG_3257 IMG_3258 IMG_3259 IMG_3260 IMG_3261 IMG_3263 IMG_3265 IMG_3266 IMG_3267 IMG_3268 IMG_3269 IMG_3270 IMG_3271 IMG_3272 IMG_3273 IMG_3274 IMG_3275 IMG_3276 IMG_3277 IMG_3278 IMG_3279 IMG_3280 IMG_3281 IMG_3282 IMG_3283 IMG_3286 IMG_3287 IMG_3288 IMG_3289 IMG_3291 IMG_3292 IMG_3293 IMG_3294 IMG_3295 IMG_3296 IMG_3297 IMG_3298 IMG_3299 IMG_3300 IMG_3301 IMG_3303 IMG_3304 IMG_3305 IMG_3306 IMG_3307 IMG_3308 IMG_3309 IMG_3310 IMG_3311 IMG_3313 IMG_3314 IMG_3315 IMG_3316 IMG_3317 IMG_3318 IMG_3319 IMG_3320 IMG_3322 IMG_3323 IMG_3324 IMG_3325 IMG_3326 IMG_3327 IMG_3328 IMG_3329 IMG_3330 IMG_3331 IMG_3332 IMG_3333 IMG_3334 IMG_3335 IMG_3336 IMG_3337 IMG_3338 IMG_3340 IMG_3341 IMG_3342 IMG_3343 IMG_3344 IMG_3345 IMG_3346 IMG_3347 IMG_3348 IMG_3349 IMG_3350 IMG_3351 IMG_3352 IMG_3353 IMG_3354 IMG_3355 IMG_3356 IMG_3357 IMG_3358 IMG_3359 IMG_3360 IMG_3361 IMG_3362 IMG_3363 IMG_3364 IMG_3365 IMG_3366 IMG_3367 IMG_3368 IMG_3369 IMG_3370 IMG_3371 IMG_3372 IMG_3374 IMG_3375 IMG_3376 IMG_3377 IMG_3379 IMG_3380 IMG_3381 IMG_3382 IMG_3383 IMG_3384 IMG_3385 IMG_3386 IMG_3387 IMG_3388 IMG_3389 IMG_3390 IMG_3391 IMG_3392 IMG_3393 IMG_3394 IMG_3395 IMG_3396 IMG_3397 IMG_3398 IMG_3399 IMG_3400 IMG_3401 IMG_3402 IMG_3403 IMG_3404 IMG_3405 IMG_3406 IMG_3407 IMG_3408 IMG_3409 IMG_3410 IMG_3411 IMG_3412 IMG_3413 IMG_3414 IMG_3415 IMG_3416 IMG_3417 IMG_3418 IMG_3419 IMG_3420 IMG_3421 IMG_3422 IMG_3423 IMG_3424 IMG_3425 IMG_3426 IMG_3427 IMG_3428 IMG_3429 IMG_3431 IMG_3432 IMG_3433 IMG_3434 IMG_3435 IMG_3436 IMG_3438 IMG_3439 IMG_3440 IMG_3441 IMG_3442 IMG_3443 IMG_3444 IMG_3445 IMG_3446 IMG_3447 IMG_3448 IMG_3449 IMG_3450 IMG_3451 IMG_3452 IMG_3453 IMG_3454 IMG_3455 IMG_3457 IMG_3458 IMG_3459 IMG_3460 IMG_3461 IMG_3462 IMG_3463 IMG_3464 IMG_3465 IMG_3466 IMG_3467 IMG_3468 IMG_3469 IMG_3470 IMG_3471 IMG_3472 IMG_3473 IMG_3474 IMG_3475 IMG_3476 IMG_3477 IMG_3478 IMG_3479 IMG_3480 IMG_3481 IMG_3482 IMG_3483 IMG_3484 IMG_3516 IMG_3517 IMG_3518 IMG_3519 IMG_3520 IMG_3521 IMG_3522 IMG_3523 IMG_3524 IMG_3525 IMG_3527 IMG_3528 IMG_3532 IMG_3533 IMG_3535 IMG_3536 IMG_3578 IMG_3579 IMG_3580 IMG_3582

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαγωνισμός Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

 

greekmaths

 

 

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Μονίμως και αδιαλείπτως επί σειρά ετών διεξάγεται στο Σχολείο μας , υπό την προεδρία του  Μαθηματικού  του 2ου Γυμνασίου κου Βούτου Ανδρέα ο διαγωνισμός της Ελληνικής  Μαθηματικής Εταιρείας.

Εξεταστέα ύλη για τον πρώτο διαγωνισμό “ΘΑΛΗΣ” για κάθε τάξη είναι η διδακτέα ύλη όλων των προηγουμένων τάξεων σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα κάθε τάξης του Π.Ι. για τα Μαθηματικά.

Εξεταστέα ύλη για τον δεύτερο διαγωνισμό “ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ” για κάθε τάξη είναι η διδακτέα ύλη όλων των προηγουμένων τάξεων καθώς και η διδακτέα ύλη του Α’ τριμήνου αυτής της τάξης σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα κάθε τάξης του Π.Ι. για τα Μαθηματικά.

Εξεταστέα ύλη για τον τρίτο διαγωνισμό “ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ”  και τον «Προκριματικό διαγωνισμό» θεωρείται η ύλη των Διεθνών Μαθηματικών Ολυμπιάδων.

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

IMG_3485

 

Για δεύτερη συνεχή χρονιά φέτος μαθητές μας διακρίθηκαν σε πανελλήνιο διαγωνισμό ποίησης και διηγήματος. Πιο συγκεκριμένα τρεις μαθήτριές μας συμμετείχαν στον 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Λογοτεχνικό Διαγωνισμό του Μορφωτικού Ομίλου Πετρούπολης. Και οι τρεις συμμετοχές μας πήραν αξιόλογες διακρίσεις:

  1. Πρώτο βραβείο ποίησης η Βαρυπάτη Αικατερίνη, μαθήτρια του Γ1, με το ποίημα «Ελλάδα» που αναφέρεται στην άσχημη οικονομική κατάσταση που βιώνει η χώρα μας σήμερα.
  2. Δεύτερο βραβείο διηγήματος η Γιαννικοπούλου Άννα, μαθήτρια του Γ1, με το διήγημα «Όταν σε γνώρισα…», που έχει θέμα μια τρυφερή ερωτική ιστορία με φόντο την Κατοχή και την Αντίσταση στη χώρα μας. Σημειώνεται ότι η Γιαννικοπούλου Άννα πέρυσι είχε πάρει το πρώτο βραβείο στον ίδιο διαγωνισμό στην κατηγορία ιστορικό διήγημα, με ένα διήγημα αφιερωμένο στην καταστροφή της Σμύρνης.
  3. Έπαινος στη Βασίλη Βασιλική, μαθήτρια του Γ1, με το διήγημα «Αιώνια Αγάπη», που αναφέρεται στην προδοσία ενός νέου απέναντι στην αγαπημένη του με δραματική κατάληξη.

 

Ευχόμαστε πολλές ακόμη συμμετοχές και πολλές διακρίσεις και δίνουμε πολλά συγχαρητήρια στις παραπάνω μαθήτριές μας ευελπιστώντας να συνεχίσουν το γράψιμο!!!

 

                 Νικολού Ελένη

                   Φιλόλογος 2ου Γυμνασίου Ζακύνθου

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτή 25 Μαρτίου

 

 

IMG_2994 IMG_2995 IMG_2999 IMG_2993 IMG_3001 IMG_3002 IMG_3004 IMG_3005 IMG_3006 IMG_3007 IMG_3012 IMG_3013 IMG_3015 IMG_3016 IMG_3017 IMG_3018 IMG_3020 IMG_3021 IMG_3022 IMG_3023 IMG_3024 IMG_3026 IMG_3036 IMG_3037 IMG_3038 IMG_3039 IMG_3040 IMG_3041 IMG_3042 IMG_3043 IMG_29922

 

2ο Γυμνάσιο Ζακύνθου

Σχ. Έτος 2013-14

Σχολική γιορτή 25ης Μαρτίου

Υπεύθυνοι καθηγητές: Βούτος Ανδρέας (Μαθηματικός)

Μαμφρέδας  Ανδρέας  (Μουσικός)

Σταμίρη  Μαρίνα  (Φιλόλογος)