Η Νικολέτα, ο Γιάννης, ο Κώστας και ο Ταξιάρχης δημιούργησαν τα παραπάνω έργα με πολλή αγάπη.Τους ευχαριστούμε για όλα!
ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΕΤΟΥΣ- ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ
ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ
ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ (7/06/2024 & 10/06/2024)
Σας γνωρίζουμε ότι, λόγω της διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του
Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 9ης Ιουνίου 2024, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024 και τη Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024.
https://blogs.sch.gr/2dimnmag/files/2024/06/εκλογές-1.pdf
Εικονικό Μουσείο-Πολυχώρος Στ΄
Τα παιδιά της Στ΄δημιούργησαν ένα ψηφιακό εικονικό μουσείο με όλες τις εργασίες τις δικές τους, αλλά και τις δράσεις όλου του Σχολείου μέσα από το 3ο τεύχος της “Εφημερ…οίδας” τους.
Όλη η παρουσίαση βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο κι εμπλουτίζεται ακόμη:
Ημέρα Περιβάλλοντος και η Α΄ετοίμασε 2 θεατρικά για όλο το Σχολείο και τους Γονείς
Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «’Η Αξιοποίηση του Ψηφιακού Εργαλείου ”Artsteps” & Δημιουργία Εικονικού Εκθεσιακού Χώρου»
Η Εφημερ…οίδα μας 3ο Τεύχος “Δράσεις του Σχολείου μας”
Ευχαριστούμε μικρούς και μεγάλους, δασκάλες και δασκάλους, που μας εμπιστεύτηκαν τις πολύτιμες δημιουργίες και ποικίλα έργα τους!
“Η Εφημερ…οίδα μας” , αλλιώς…
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2024-2025
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2024-2025
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου το παιδί σας να συμμετέχει στο Πρόγραμμα του Ολοήμερου του Σχολείου μας
Οι μαθητές και οι μαθήτριες εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης γονέων ή κηδεμόνων τους σύμφωνα με το παρακάτω
ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ-ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ
Οδηγίες συμπλήρωσης του εντύπου
- Κάνετε κλικ πάνω στο έντυπο που σας ενδιαφέρει.
- Συμπληρώνετε το έντυπο που στάλθηκε ή
- Εκτυπώστε το και υπογράψτε
- Το στέλνετε στο σχολείο με το παιδί σας μέχρι την Παρασκευή 24 Μαΐου 2024
- Σε περίπτωση που δεν έχετε δυνατότητα εκτύπωσης ζητήστε μέσω του παιδιού σας την αντίστοιχη αίτηση από το γραφείο της Διευθύντριας
Πληροφορίες σχετικά με το Πρόγραμμα του Ολοήμερου
- Κλασικό Πρόγραμμα Ολοήμερο
1η δυνατή αποχώρηση: 15:00
2η αποχώρηση: 16:00
- Αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου
Για τη συγκρότηση και λειτουργία τμήματος, στο οποίο θα εφαρμοστεί το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου απαιτείται εγγραφή τουλάχιστον δέκα (10) μαθητών.
Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου που παρακολουθούν το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου λαμβάνει χώρα
1η δυνατή αποχώρηση: 14:55
2η δυνατή αποχώρηση: 15:50
3η αποχώρηση: 17:30
- Πρωινή Ζώνη
Λειτουργεί στο σχολείο μας τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00-8:00), με υποδοχή (7:00-7:15) και ώρα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (7:15-8:00), εφόσον ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρωινής Ζώνης είναι 10 μαθητές/τριες.
Στο τμήμα αυτό, δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες είναι εγγεγραμμένοι/ες και φοιτούν στο Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Ν. Μαγνησία, 20/05/2024
Ο Διευθυντής
Η Ύπατη Αρμοστεία στο Σχολείο μας “Μαθαίνουμε για τους πρόσφυγες”
Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των Σχολείων από την Ύπατη Αρμοστεία για τους Πρόσφυγες, οι τάξεις Ε΄και Στ΄έγιναν κοινωνοί του τόσο ευαίσθητου ζητήματος, μαθαίνοντας για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις ενός πρόσφυγα ή μετανάστη.Συνειδητοποίησαν πως όλοι ίσως κάπου ή κάποτε μπορεί να ακολουθήσουμε εκούσια ή ακούσια τον δρόμο της προσφυγιάς.
Ποια είναι όμως η Ύπατη Αρμοστεία;
Η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) ιδρύθηκε το 1950, μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, για να βοηθήσει τα εκατομμύρια των Ευρωπαίων που είχαν εκτοπιστεί ή χάσει τα σπίτια τους. Η Ύπατη Αρμοστεία είχε τρία χρόνια για να ολοκληρώσει τη θητεία της.
Σήμερα, αρκετές δεκαετίες αργότερα, ο οργανισμός μας συνεχίζει να εργάζεται σκληρά, προστατεύοντας και βοηθώντας τους πρόσφυγες σε όλο τον κόσμο.
Το 1954, η Ύπατη Αρμοστεία κέρδισε το Βραβείο Νόμπελ Ειρήνης για το πρωτοποριακό της έργο για τους πρόσφυγες στην Ευρώπη. Ωστόσο, η επόμενη σοβαρή κατάσταση έκτακτης ανάγκης δεν άργησε να συμβεί.
Το 1956, κατά τη διάρκεια της Ουγγρικής Επανάστασης, 200.000 άνθρωποι τράπηκαν σε φυγή στη γειτονική Αυστρία. Αναγνωρίζοντας τους Ούγγρους ως πρόσφυγες prima facie, η Ύπατη Αρμοστεία ηγήθηκε των προσπαθειών για την επανεγκατάστασή τους. Η εξέγερση αυτή και οι συνέπειές της διαμόρφωσαν τον τρόπο που θα αντιμετώπιζαν οι ανθρωπιστικοί οργανισμοί τις προσφυγικές κρίσεις στο μέλλον.
Κατά τη δεκαετία του ‘60, το τέλος της αποικιοκρατίας στην Αφρική προκάλεσε την πρώτη από τις πολλές προσφυγικές κρίσεις στη συγκεκριμένη ήπειρο. Μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες, βοηθήσαμε επίσης τους ξεριζωμένους σε Ασία και Λατινική Αμερική. Το 1981 τιμηθήκαμε ξανά με ένα δεύτερο Βραβείο Νόμπελ Ειρήνης για την παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας στους πρόσφυγες παγκοσμίως.
Στην αυγή του 21ου αιώνα, η Ύπατη Αρμοστεία βοήθησε σε μεγάλες προσφυγικές κρίσεις στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Παράλληλα, μας ζητήθηκε να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρίας μας για να βοηθήσουμε πολλούς ανθρώπους που είχαν εκτοπιστεί στο εσωτερικό της χώρας τους εξαιτίας συγκρούσεων και να διευρύνουμε τον ρόλο μας βοηθώντας τους ανιθαγενείς. Σε μερικά μέρη του κόσμου, όπως στην Αφρική και τη Λατινική Αμερική, επιπρόσθετα περιφερειακά νομικά κείμενα ενδυνάμωσαν τη Σύμβαση για τους Πρόσφυγες του 1951.
Η Ύπατη Αρμοστεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 20.000μέλη προσωπικού τα οποία εργάζονται συνολικά σε 135 χώρες.
Ενημερωτική Ημερίδα για γονείς με θέμα το Διαδίκτυο και τους κινδύνους που κρύβει
Στο πλαίσιο των Ενδοσχολικών Επιμορφώσεων πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική συνάντηση των γονέων για να γνωρίσουν και να ευαισθητοποιηθούν για τους κινδύνους στο διαδίκτυο.Η Υπαστυνόμος, Ευαγγέλου Ευανθία, με απλότητα και αμεσότητα φώτισε αθέατους κινδύνους και με απτά παραδείγματα κινητοποίησε τους γονείς να σταθούν πλάι στα παιδιά τους και να τα αφουγκραστούν.
Ηλεκτρονική αίτηση στον παρακάτω σύνδεσμο
https://docs.google.com/forms/d/1BthSzuMgZ4dz1BfuZRzUpH7CeFjKU-gdM1S07B0HOf4/edit
Αφιέρωμα στη Γενοκτονία των Ποντίων
19 Μαϊου…Ημέρα Γενοκτονίας των Ποντίων
Στον πολύπαθο ποντιακό λαό έγινε αφιέρωμα με δράσεις, ομιλία, βίντεο και παραδοσιακούς χορούς.Η δασκάλα της Β΄Τάξης, Κανετίδου Χρύσα, παρουσίασε το οδοιπορικό του ξεριζωμού και την ανάγκη για αναγνώριση από όλα τα κράτη της Γενοκτονίας των Ποντίων.Τα κορίτσια της Στ’ χόρεψαν ποντιακούς χορούς.
Dali…Εκεί που η Τεχνολογία συναντά την Τέχνη
Τα παιδιά των Τάξεων Ε΄και Στ΄επισκέφτηκαν τη Διαδραστική Έκθεση του Dali.Μια μοναδική σουρεαλιστική έκθεση που είχε τα πάντα: κβαντική, τεχνητή νοημοσύνη, επαυξημένη πραγματικότητα και πολιτική άποψη.Ο Νταλί, ένας ζωγράφος αθεράπευτα εκκεντρικός και απίστευτα καινοτόμος για την εποχή του.Μια μαγεία που αιχμαλώτισε όλες τις αισθήσεις μικρών και μεγάλων.Σχήματα, χρώματα, ύλη και ενέργεια που έρρεαν στον χώρο.Η Τεχνολογία σε απόλυτη αρμονία με την Τέχνη, οικοδομώντας μια σχέση δίκαια αμφίδρομη.Αποχωρήσαμε απλά ενθουσιασμένοι!
Απρίλιος 2024:Μήνας Παιδείας Αθλητισμού και Διαφορετικότητας
Στο πλαίσιο του Απριλίου 2024, Μήνας Παιδείας, Αθλητισμού και Διαφορετικότητας, με την αρωγή του Δήμου Δέλτα, την ευγενική παρουσία της Αξιότιμης κ.κ.Δημάρχου, Γερακίνας Μπισμπινά και του Αντιδήμαρχου Κιουτσούκη Φώτη, οργανώθηκαν ποικίλες δράσεις.’Ολο το σχολείο συμμετείχε ενεργά και με χαρά σε:
1.Δενδροφύτευση όλης της αυλής
2.Ολυμπιακά Αθλήματα, αφιέρωμα στην Εβδομάδα Ολυμπιακής Παιδείας με τη συνδρομή του Γυμναστή, Νίκου Ηλιάδη
3.Βράβευση ζωγραφιών του Διαγωνισμού του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων
” Διασχίζοντας τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας ”
4.Βράβευση παραμυθιού, αφιέρωμα στην Ημέρα Φιλοζωϊας με θέμα “Ο πιστός μου φίλος ” και “Ένα αδεσποτάκι είμαι εγώ”
5.Με σεβασμό στη διαφορετικότητα έγινε ενημέρωση για το Σύνδρομο Down σε όλες τις τάξεις από τον δάσκαλο της παράλληλης στήριξης, Αντώνη Πάσχο και συμμετείχαν μικροί και μεγάλοι στη δράση “Είναι ωραίο που είμαστε όλοι διαφορετικοί ” φορώντας 2 διαφορετικές κάλτσες.
6.Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ολοκλήρωσε τη μεστή μέρα πουλώντας τις τελευταίες λαμπάδες που έφτιαξαν τα παιδιά με χρωματιστό ρύζι.
Όλοι είπαμε “ΝΑΙ” στη δενδοφύτευση.
Η αρχή του τόπου έδωσε πρώτη το καλό παράδειγμα.
Με πολλή όρεξη τα παιδιά έδωσαν ζωή και σπίτι στα δέντρα που δώρισε ο Δήμος στο Σχολείο.
Κάθε Τάξη υιοθέτησε κι από ένα δεντράκι
με την υπόσχεση να το φροντίζει να μεγαλώσει και να θεριέψει.
Ολυμπιακά Αθλήματα από τις μεγάλες Τάξεις
Βράβευση Ζωγραφιών και παραμυθιών
![thumbnail 1](https://blogs.sch.gr/2dimnmag/files/2024/04/thumbnail-1-576x1024.jpg?x79554)
![thumbnail 10](https://blogs.sch.gr/2dimnmag/files/2024/04/thumbnail-10-200x300.jpg?x79554)
![thumbnail 1313](https://blogs.sch.gr/2dimnmag/files/2024/04/thumbnail-1313-683x1024.jpg?x79554)
Και του χρόνου χρωματιστά και πάντα δημιουργικά!
Άρθρο από τον Δήμο Δέλτα
Στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματος δενδροφυτεύσεων που έχει δρομολογήσει ο Δήμος Δέλτα σε όλες τις κοινότητες και με τη φιλοσοφία: «περισσότερο πράσινο, περισσότερα δέντρα», το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας διέδωσε το μήνυμα της αξίας των δενδροφυτεύσεων κάνοντάς το πράξη στην αυλή του!
Υπό την αιγίδα της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και του προέδρου της κ. Φώτη Κιουτσούκη, η Διεύθυνση του Δημοτικού, μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων, προχώρησε σε μια πολύ όμορφη δράση! Φύτεψαν 40 θαμνάκια και 20 δέντρα για σκίαση στον κήπο του σχολείου και διοργάνωσαν μια γιορτή με αθλοπαιδιές και παιχνίδια στο σχολείο. Μάλιστα όλοι μαζί, δάσκαλοι και παιδιά υποσχέθηκαν να προσέχουν τα δένδρα και να τα περιποιούνται καθημερινά.
«Μέσα από την διαδικασία της δενδροφύτευσης, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με τα οφέλη της φύσης, μαθαίνουν να δρουν από κοινού και καλλιεργούν συμμετοχικά το αίσθημα της περιβαλλοντικής συνείδησης. Είναι μεγάλη πρόκληση για τον Δήμο μας και ένας από τους μεγάλους στόχους η κινητοποίηση των μαθητών για θέματα που έχουν σχέση με το περιβάλλον και ευχαριστώ πολύ τον διευθυντή, τους δασκάλους άλλα και τα παιδιά για την διάθεση και την συμμετοχή τους στη δράση» δήλωσε η Δήμαρχος Δέλτα Γερακίνα Μπισμπινά, που βρέθηκε στο σχολείο και συμμετείχε ενεργά στην οικολογική αυτή δραστηριότητα.