Ομαλή Μετάβαση στο Δημοτικό

Στα πλαίσια της υλοποίησης του σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας η ψυχολόγος του σχολείου κ. Χριστίνα πραγματοποίησε μια συνάντηση με τους μαθητές κάθε τμήματος και θα ακολουθήσει άλλη μια με στόχο την παρέμβαση για την ομαλή μετάβαση των παιδιών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό.  Η κ. Χριστίνα διάβασε στα παιδιά το βιβλίο: “Το μεγάλο σχολείο”. Ακολούθησε συζήτηση σχετική με το θέμα και τα παιδιά εξέφρασαν τις απόψεις τους, συναισθήματα, ιδέες. Θα ακολουθήσει και συνέχεια με μια  δεύτερη συνάντηση.

βιβλιο χριστινα1 χριστινα2

2η επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο.

Την Τρίτη 21-5-2024 πραγματοποιήθηκε η 2η επίσκεψη των νηπίων του σχολείου μας στο γειτονικό Δημοτικό σχολείο. Στην είσοδο μας καλωσόρισε η υποδιευθύντρια του σχολείου. Συναντήσαμε την δασκάλα και τα παιδιά της Α΄ Τάξης για 2η φορά. Όλοι ήταν χαρούμενοι γι΄αυτήν την αντάμωση.

Σε αυτήν την επίσκεψη παίξαμε όλοι μαζί ένα επιδαπέδιο ομαδικό παιχνίδι στο οποίο συνδυάσαμε δραστηριότητες γλώσσας και μαθηματικών. Τα παιδιά χωρισμένα σε δύο ομάδες έπρεπε να φέρουν εις πέρας την αποστολή που είχαν κάθε φορά(επανέλαβε το μοτίβο, βάλε σε σειρά τα γραμματάκια  για να σχηματίσεις την λέξη,  βάλε από το μεγαλύτερο στο μικρότερο κ.α.) ο στόχος ήταν ποια ομάδα θα φτάσει πρώτη στο σχολείο. Τα παιδιά συνεργάστηκαν στην ομάδα τους , έπαιξαν και διασκέδασαν. Τους ευχαριστήσαμε για την ωραία φιλοξενία και τους αποχαιρετίσαμε.

φωτο1 φωτο2 φωτο3 φωτο4 φωτο5 φωτο6 φωτο7 φωτο8 φωτο9φωτο10 1

Επίσκεψη διατροφολόγου στο νηπιαγωγείο μας!

Στις 22 Απριλίου 2024 ημέρα Δευτέρα πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας προγραμματισμένη επίσκεψη επαγγελματία διατροφολόγου κ. Ειρήνης Τοπαλίδου.  Η κ. Τοπαλίδου μέσα από το βιβλίο της ” Η Φράουλα και η πιπεριά βρήκανε κακό μπελά” μίλησε στα παιδιά για την υγιεινή διατροφή καθώς και για την ισορροπία που πρέπει να έχουμε στην  καθημερινή μας διατροφή. Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία του βιβλίου , συζήτησαν, εξέφρασαν απορίες σχετικές με το θέμα και εμπλούτισαν τις γνώσεις τους. Θεωρούμε πως ήταν μια πολύ όμορφη και εποικοδομητική εμπειρία για τους μικρούς μας μαθητές. Με την επίσκεψη αυτή παράλληλα ολοκληρώθηκε και το πρόγραμμα “Ταπερίστας’ που συμμετέχει φέτος το σχολείο μας , στα πλαίσια του οποίου πραγματοποιήθηκαν πολλές δραστηριότητες καθόλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

βιβλιοδιατροφολόγος1διατροφολόγοςδιατροφολόγος 3

 

Αγγλικά με την Miss Catherine!

Στην ώρα των αγγλικών με την Miss Catherine αφιερώσαμε χρόνο στην έννοια της αποδοχής ταξιδεύοντας με το ουκρανικό παραμύθι “The Mitten” της Jan Brett

https://www.youtube-nocookie.com/embed/GEER_a5_l-0?playlist=GEER_a5_l-0&autoplay=1&iv_load_policy=3&loop=1&start=

Τα ζωάκια βρηκαν θέση στο γάντι για να ζεσταθούν, και μέσα από παιχνίδια, τα παιδιά έμαθαν τα ονόματα των ζώων στα αγγλικά και να μετρούν από το one (1) μέχρι το eight (8). Ο ενθουσιασμός για το παραμύθι και τα νοηματα του ολοκληρώθηκε με συζητήσεις και δημιουργικότητα, καθώς τα παιδιά ζωγράφισαν στο δικό τους γάντι το αγαπημένο πρόσωπο, ζωάκι ή παιχνίδι τους που θα χωρούσε μέσα.

 

 

IMG 20240123 193436

Επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης!

Την Δεύτερα 4 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο  Θεσσαλονίκης. Η επίσκεψη  έγινε με τα πόδια με την συνοδεία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών.

Λίγα λόγια για το μουσείο….

Το κτήριο που στεγάζεται το Παράρτημα Θεσσαλονίκης βρίσκεται στον ευρύτερο χώρο του στρατοπέδου του Πεδίου του Άρεως, όπου σήμερα εδρεύει το Στρατηγείο του Γ’ Σώματος Στρατού. Το κτήριο σχεδιάστηκε από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Βιταλιάνο Ποζέλι (1838-1918) στις αρχές του 20ού αιώνα και αρχικά χρησιμοποιήθηκε από τον Οθωμανικό Στρατό.Όταν απελευθερώθηκε η Θεσσαλονίκη το 1912 από τον Ελληνικό Στρατό, περιήλθε στην κυριότητά του και εγκαταστάθηκαν σε αυτό στρατιωτικές μονάδες. Ύστερα από μία περίοδο αχρησίας, η πολιτική και η στρατιωτική ηγεσία του τόπου αποφάσισε να στεγάσει εδώ το Πολεμικό Μουσείο της πόλης ως παράρτημα της Θεσσαλονίκης.Οι εργασίες ανακαίνισης και ανακατασκευής του άρχισαν το 1993. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, το Μουσείο άνοιξε τις πύλες του στο κοινό το 2000.(πηγή: πολεμικό μουσείο).

Τα παιδιά ήταν απόλυτα συνεργάσιμα και κατά την διάρκεια της διαδρομής και κατά την διάρκεια της ξενάγησης. Είδαν εκθέματα  που αφορούσαν διάφορα είδη όπλων που  χρησιμοποιήθηκαν στην επανάσταση, στρατιωτικές στολές, την στολή του τσολιά , παράσημα .

Περιηγήθηκαν  στον προαύλιο χώρο του μουσείου όπου είδαν διάφορα στρατιωτικά  οχήματα, πολεμικό αεροπλάνο , κανόνια.

mousio8mousio9mousio11moyseio1 12 mousiomousio13mousio5 1mousio6mousio10mousio12mousio4mousio7

Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο.

Την Παρασκευή 1η Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε η 1η επίσκεψη των νηπίων του σχολείου μας στην Α τάξη του γειτονικού Δημοτικού σχολείου στα πλαίσια του φετινού σχεδίου δράσης με τίτλο “Ομαλή μετάβαση  από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο”.

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε ως  συνέχεια των ερωτηματολογίων που δόθηκαν στους γονείς και των συνεντεύξεων που έγιναν από τις εκπαιδευτικούς προς τα νήπια. Οι νηπιαγωγοί επικοινώνησαν και επισκέφθηκαν το δημοτικό και η επίσκεψη κανονίστηκε! Η ανακοίνωση της επίσκεψης χαροποίησε και ενθουσίασε τα παιδιά. Μέρες πριν ρωτούσαν με ανυπομονησία πότε θα γίνει. Η επιλογή της συγκεκριμένης  ημερομηνίας έγινε για να το συνδυάσουμε με τον ερχομό της Άνοιξης. Τα παιδιά έφτιαξαν ανοιξιάτικα στεφανάκια και έμαθαν τα κάλαντα του Μάρτη. Επίσης έφτιαξαν δύο όμορφες ανοιξιάτικες κάρτες ως δώρο στο δημοτικό με ευχές για καλή Άνοιξη. Η χαρά και ο ενθουσιασμός ήταν τα κυρίαρχα  συναισθήματα και από τις δύο πλευρές!

Στην είσοδο του δημοτικού υποδέχτηκε τα παιδιά η υποδιευθύντρια και τους έδειξε την σκηνή θεάτρου του σχολείου. Τα παιδιά μπήκαν στην αίθουσα της Α τάξης.. είπαν τα κάλαντα του Μάρτη. Γνώρισαν την δασκάλα , συζήτησαν, αντάμωσαν με πολλούς από τους περσινούς τους φίλους. Τα παιδιά της Α τάξης έδειξαν τα βιβλία τους , μας έδειξαν πως έμαθαν να διαβάζουν, μας είπαν ότι έχουν εικαστικά, μουσική, γυμναστική και εργαστήρια δεξιοτήτων. Στο τέλος  έδωσαν την υπόσχεση ότι θα ανταμώσουν ξανά φέτος!

Επίσης να προσθέσουμε ότι τα παιδιά ζωγράφισαν  πως φαντάζονται την τάξη τους στο δημοτικό πριν  πραγματοποιηθεί η επίσκεψη και μετά την επίσκεψη ζωγράφισαν πως ήταν τελικά.

φωτο10φωτο1φωτο5φωτο4φωτο7φωτο2φωτο13φωτο3φωτο8φωτο6φωτο12φωτο11φωτο9ζωγραφιες παιδιων

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ  ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.
Οι μαθητές/τριες που ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο μας, εγγράφονται αυτεπάγγελτα στο 2ο έτος φοίτησης ως νήπια.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ https://proti-eggrafi.services.gov.gr/uses

 ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
  • ·  Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών taxisnet.
  • · Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • · Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα :
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας, (ΠΡΟΣΟΧΗ – Εάν ο πάροχος είναι ιδιωτική εταιρεία θα χρειαστεί και 2ο αποδεικτικό δηλ. ένας ακόμη λογαριασμός από ιδιώτη πάροχο π.χ. φυσικό αέριο, ρεύμα, ή τηλέφωνο, στο όνομα του των γονέων/ κηεδμόνων)
 
γ) τα στοιχεία άλλου τέκνου, που φοιτά στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει και για το οποίο θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή της ίδιας ή της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. (Οι εγγραφές στα ολοήμερα τμήματα  γίνονται χωρίς προϋποθέσεις)
 
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει  η Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου, τα οποία είναι:
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)     adym_el
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) Την υπεύθυνη  δήλωση συναίνεσης του έτερου γονέα/ κηδεμόνα, ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ_ΕΤΕΡΟΥ-ΓΟΝΕΑ_ΚΗΔΕΜΟΝΑ(μέσω gov.gr. Όχι ο γονέας που έκανε την ηλεκτρονική αίτηση αλλά ο άλλος ότι συναινεί στην εγγραφή του παιδιού του στο 21ο νηπιαγωγείο και αντίστοιχα αν έχουν δηλώσει ολοήμερο).
ε) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο  Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι: 7:45-8:00 π.μ.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00μ.μ. σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17:30μμ. για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.(Η εγγραφή στο προαιρετικό  ολοήμερο πρόγραμμα γίνεται χωρίς δικαιολογητικά).

Οι γονείς ,των οποίων η αίτηση  έχει γίνει αποδεκτή , θα προσέρχονται στο νηπιαγωγείο για να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά κατόπιν συνεννόησης με το Νηπιαγωγείο.

ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2310810637 ΚΑΙ ΩΡΕΣ : 12-1

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Σας προσκαλούμε στην εκδήλωση με θέμα “Εθισμός στο διαδίκτυο και στα ηλεκτρονικά παιχνίδια από παιδιά και εφήβους” που συνδιοργανώνει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης με το 2ο ΚΕΔΑΣΥ Α΄ Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 01 Μαρτίου και ώρα 17:30 ώς 20:50 στην αίθουσα ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ του Δημαρχιακού Μεγάρου Θεσσαλονίκης.

Πρόγραμμα εκδήλωσης



Λήψη αρχείου