Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων 2024

Η 4η Οκτωβρίου- Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωση.

Εμείς διαβάσαμε βιβλία και παρακολουθήσαμε ενημερωτικά βίντεο για την προστασία και την φροντίδα των ζώων.

Ζωγραφήσαμε και δημιουργήσαμε ομαδική αφίσα για την προστασία και τα δικαιώματα των ζώων.

Φτιάξαμε και τα δικά μας σκυλάκια με την υπόσχεση να φροντίζουμε πάντα τα ζωάκια!

Screenshot 14 Screenshot 15 Screenshot 16

 

1η Άσκηση Ετοιμότητας για το Σεισμό

Στις 03/10/2023 πραγματοποιήθηκε η 1η άσκηση ετοιμότητας για το σεισμό και απονεμήθηκε στους μαθητές/μαθήτριες Βεβαίωση Συμμετοχής στην 1η Άσκηση Ετοιμότητας για το Σεισμό.

Screenshot 11 Screenshot 13

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024

«Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή»

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 γιορτάστηκε η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

Η προσπάθεια όλων των παιδιών επιβραβεύτηκε με το μετάλλιο συμμετοχής!

Screenshot 5 Screenshot 6 Screenshot 7 Screenshot 8

Πρώτη μέρα στο σχολείο!!!

Ενα δώρο μαγνητάκι περίμενε τα παιδιά με ευχές για “Καλή Σχολική Χρονιά”

αλλά και τα στοιχεία επικοινωνίας με το Νηπιαγωγείο

με την ευχή να έχουμε και φέτος μια εποικοδομητική και δημιουργική συνεργασία με τις οικογένειες των μαθητών και μαθητριών!

Screenshot 1

Αγιασμός 2024

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Ο Αγιασμός για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Παράρτημα
Την Τετάρτη 11/09/2024 και ώρα 9:00 π.μ. στον αύλειο χώρο του παραρτήματος του 1ου Νηπιαγωγείου Ευόσμου (Πελοπίδα & Επαμεινώνδα).

Θα ακολουθήσει ενημέρωση γονέων/ κηδεμόνων.

Κεντρικό Κτίριο

Την Τετάρτη 11/09/2024 και ώρα 10:00 π.μ. στον αύλειο χώρο του κεντρικού κτιρίου του 1ου Νηπιαγωγείου Ευόσμου (Βεργίνας και 17η Νοέμβρη).

Θα ακολουθήσει ενημέρωση γονέων/ κηδεμόνων.

1

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ 1. STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης

 

Το διδακτικό σενάριο αποτελεί μια διδακτική πρόταση, μέσα από τα στάδια

της οποίας οι συμμετέχοντες μαθητές/τριες έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν

σε διερευνητικές και ανακαλυπτικές, ομαδικές δραστηριότητες και δραστηριότητες

επίλυσης προβλήματος.

Ολοκληρώνοντας το σενάριο οι μαθητές/τριες θα πρέπει να είναι σε θέση:

Να χαράσσουν διαδρομές

Να εμπεδώσουν τις χωρικές σχέσεις

Να κάνουν ομαδοποιήσεις και ταξινομήσεις

Να χρησιμοποιούν υλικά

Να προγραμματίζουν το Bee-bot

Να εργάζονται σε ομάδες

Να αιτιολογούν τις παρατηρήσεις τους

 

Screenshot 3

Τα παιδιά ταξινόμησαν τα σκουπίδια και τα μέτρησαν.

Screenshot 4

Παίξαμε την σκυταλοδρομία της ανακύκλωσης.

Screenshot 5

Κατασκευάσαμε σπίτια από άχρηστα υλικά …

Screenshot 6

… και τα τοποθετήσαμε στο ταμπλό, χαράξαμε τη διαδρομή και προγραμματίσαμε τη μελισσούλα beebot έτσι ώστε να μαζέψει τα σκουπίδια.

Screenshot 7

3o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ 1. ΥΓΕΙΑ «Τρέφομαι σωστά – ζω υγιεινά»

3o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

  1. ΥΓΕΙΑ

«Τρέφομαι σωστά – ζω υγιεινά»

Βασικός σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η εκπαίδευση των παιδιών του Νηπιαγωγείου στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Η επίτευξη πραγματοποιείται μέσα από μια σειρά εργαστηρίων βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης, σε συνδυασμό με τη χρήση και αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων. Πιο συγκεκριμένα, το παρόν πρόγραμμα αποσκοπεί στην προαγωγή της διατροφικής αξίας των προϊόντων που καταναλώνουμε (εποχιακά φρούτα και λαχανικά, τυποποιημένα προϊόντα κλπ.) καθώς και χρήσιμες συμβουλές για την υιοθέτηση ενός νέου διατροφικού προφίλ.

Τα παιδιά έμαθαν για την διατροφική αξία των τροφίμων και τα ομαδοποιήσαν (ομαδική εργασία).

Screenshot 9

Τα παιδιά ζωγράφισαν  το διατροφικό τους πιάτο.

Screenshot 1

Στο τέλος έγιναν μικροί διατροφολόγοι.

Screenshot 2

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση