ΙΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
1. Θεωρητικά μαθήματα και θεωρητικό μέρος των μικτών μαθημάτων.
Τα θέματα της γραπτής εξέτασης ταξινομούνται σε δύο ομάδες.
1.1. Η πρώτη ομάδα περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο (2) ερωτήσεις που μπορούν να αναλύονται σε
υποερωτήματα με σκοπό τον έλεγχο της κατανόησης της διδαχθείσας ύλης.
1.2. Η δεύτερη ομάδα μπορεί να περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο (2) ασκήσεις εφαρμογών ή και προβλήματα ή άλλα ερωτήματα με σκοπό τον έλεγχο της κριτικής σκέψης των μαθητών/-τριών καθώς και της ικανότητας εφαρμογής της αποκτηθείσας γνώσης. Η βαθμολογία κατανέμεται κατά
50% στην πρώτη ομάδα και 50% στη δεύτερη.
Τα θέματα διατυπώνονται με τρόπο ώστε να μπορεί να ελέγχονται, κατά το δυνατόν, παράμετροι όπως:
-Η αποκτηθείσα γνώση των μαθητών/-τριών
-Η κατοχή και κατανόηση των γνωστικών στοιχείων
-Η ικανότητα κριτικής ανάλυσης και σύνθεσης
-Η επεξεργασία, η αξιοποίηση και η εφαρμογή των θεωρητικών γνώσεων
-Η αξιολόγηση δεδομένων
-Η συνδυαστική σκέψη
-Ο έλεγχος της ικανότητας των μαθητών/-τριών να χρησιμοποιούν σε συνδυασμό τις γνώσεις και
τις δεξιότητες που απέκτησαν κατά την επίλυση ασκήσεων και προβλημάτων για την διεξαγωγή ή την παραγωγή συμπερασμάτων.
2. Για τα εργαστηριακά μαθήματα και το εργαστηριακό μέρος μικτών μαθημάτων δεν προβλέπεται τελική γραπτή εξέταση.
Το πλήρες κείμενο εδώ