Προσεγγίσαμε την εποχή του Φθινοπώρου μελετώντας πίνακες ζωγραφικής του Vincent Van Gogh. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες. Μια ομάδα εργάστηκε με τους πίνακες ζωγραφικής σε τραπέζι και οι άλλες δύο εργάστηκαν στον Η/Υ. Τα παιδιά κατέγραψαν τις πληροφορίες σε χαρτί. Στο τέλος, κάθε ομάδα παρουσίασε στην ολομέλεια τις πληροφορίες που συνέλεξε.
Επίσης, τα παιδιά χωρισμένα σε 3 ομάδες εργάστηκαν στα φρούτα και καρπούς της εποχής, στα ρούχα της εποχής και στα καιρικά φαινόμενα.
Διαβάσαμε την «Κυρία Χλωροφύλλη» και μάθαμε γιατί πολλά δέντρα ρίχνουν τα φύλλα τους το φθινόπωρο, παίξαμε με τα φύλλα του φθινοπώρου, τα μετρήσαμε, τα ομαδοποιήσαμε ανάλογα με το σχήμα και το χρώμα.
Στο μπλοκ ακουαρέλας εμπνευσμένοι από τον πίνακα ζωγραφικής του Γάλλου Ζωγράφου Πιέρ Ωγκύστ Ρενουάρ και ζωγραφίσαμε με κηρομπογιές το “Βάζο με χρυσάνθεμα”.
Επίσης, ασχοληθήκαμε με τη σπορά παρακολουθώντας σχετικό οπτικοακουστικό υλικό στον Η/Υ. Κάναμε το πείραμα με τις 4 κότες που φύτεψαν φακές σε πλαστικά κουπάκια. Το κουπάκι της κίτρινης κότας το οποίο θα ποτίζουν τα παιδιά, τοποθετήθηκε στο παράθυρο μέσα την αίθουσα. Το γλαστράκι που φύτεψε η γκρι κότα το οποίο δεν ποτίστηκε, τοποθετήσαμε πάνω στην ντουλάπα, το γλαστράκι της κόκκινης κότας τοποθετήσαμε μέσα στην ντουλάπα ποτισμένη και η καφέ κότα με το δικό της γλαστράκι πήρε τη θέση της στο περβάζι έξω από το παράθυρο ποτισμένη. Τα παιδιά έκαναν υποθέσεις για τον χρόνο και τη σειρά που θα φύτρωναν οι φακές ανάλογα με τις συνθήκες που υπήρχαν για το κάθε γλαστράκι. Τα παιδιά έκαναν υποθέσεις για τον χρόνο και τη σειρά που θα φύτρωναν οι φακές ανάλογα με τις συνθήκες. Τις επόμενες μέρες θα ελέγξουμε τις υποθέσεις μας και θα βγάλουμε τα συμπεράσματά μας σχετικά με τις κατάλληλες συνθήκες που απαιτούνται για να αναπτυχθεί ένα φυτό (φως, νερό, αέρας).






