Στη συγκεκριµένη εισήγηση παρουσιάζεται µία πρόταση παιδαγωγικής αξιοποίησης του βιβλίου της Ζωρζ Σαρή «Ο θησαυρός της Βαγίας» προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης αξιών στους µαθητές της Πρωτοβάθµιας Εκπαίδευσης. Αξιοποιώντας το ηθικό δίληµµα που δίνεται στο λογοτεχνικό βιβλίο και εφαρµόζοντας τη διδακτική µέθοδο Values and Knowledge Education (VaKE) επιχειρείται η αξιολόγηση των αποτελεσµάτων που προέκυψαν από τη διερευνητική εφαρµογή της παραπάνω διδακτικής µεθόδου. Το κυριότερο συµπέρασµα που καταγράφεται είναι ότι η Λογοτεχνία, παράλληλα µε την αισθητική απόλαυση των λογοτεχνικών κειµένων, την ανάπτυξη των εκφραστικών µέσων και της φαντασίας των µαθητών αλλά και την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, αποτελεί ένα πεδίο στο οποίο θα µπορούσε να βρει εφαρµογή η εκπαίδευση αξιών.
Λέξεις κλειδιά: Αξίες, Λογοτεχνία, ηθικό δίληµµα, µέθοδος VaKE, Πρωτοβάθµια Εκπαίδευση
Διαθέσιμο στον παρακάτω σύνδεσμο: O thisauros tis Vagias-logotexnia
Βασιλούδης, Ι. & Χάλδα, Β. (2016). Πρόταση παιδαγωγικής αξιοποίησης του βιβλίου «Ο θησαυρός της Βαγίας» προς την ανάπτυξη αξιών, 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα, 21-23 Οκτωβρίου 2016, (επιμ. Δ. Κολοκοτρώνης, Δ. Λιόβας κ.ά.), τ. 2, σσ. 428-434, (ISΒN: 978-618-82197-2-4 & 978-618-82197-4-8).