Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του κου Μόρις Λέσμορ

Σήμερα (13/6/2023) ήταν μία ιδιαίτερη ημέρα, αφού και τα δύο τμήματα της Ε΄ τάξης παίξαμε θέατρο με κοινό τους γονείς μας και τους αγαπημένους μας δασκάλους! Παρουσιάσαμε ως θεατρικό δρώμενο “Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του κου Μόρις Λέσμορ“.
 
¨Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του κου Μόρις Λέσμορ» είναι μια ταινία μικρού μήκους, η οποία κέρδισε το Όσκαρ μικρού μήκους animation για το 2012. Η σχέση ανθρώπου και βιβλίου σε ένα πολύ όμορφο 15λεπτο βίντεο. Το βιβλίο ζωντανεύει με τη δύναμη του ανθρώπου, τη δύναμη της φαντασίας. 
 
 
Όπως τονίζουν οι δημιουργοί του animation, πρόκειται για “την ιστορία των ανθρώπων που αφοσιώνουν τις ζωές του στα βιβλία και τα βιβλία τούς το ανταποδίδουν”. Η ταινία εξιστορεί το τι συνέβη στον ήρωα Μόρις Λέσμορ που μετά την επέλαση ενός τυφώνα βρίσκεται σε έναν φανταστικό κόσμο, όπου τα βιβλία έχουν ζωή! 
Την θεατρική διασκευή την επιμελήθηκε η κυρία Χρύσα! Ευχαριστούμε πάρα πολύ την κυρία Μαρία που μας συνόδεψε με το πιάνο της και την κυρία Μαριλέττα που επιμελήθηκε τα σκηνικά μας αλλά επιπλέον έπαιξε πάνω στην σκηνή μαζί μας!

Εργαστήκαμε όπως πάντα σαν μία ομάδα και πιστεύουμε ότι το αποτέλεσμα της σημερινής παράστασης μάς αποζημίωσε. Τόσο οι μικροί ηθοποιοί πάνω στην σκηνή όσο και οι μεγάλοι θεατές που μας παρακολουθούσαν, όλοι ήμασταν ενθουσιασμένοι!

Ευχόμαστε σε όλους σας καλό καλοκαίρι!!

Επίσκεψη στην Αρχαία Αγορά

Την Πέμπτη 25/5/23 επισκέφτηκαμε την Αρχαία Αγορά. Όταν φτάσαμε, μας καλωσόρισε ο ξεναγός μας, ο κ. Μιχάλης. Μαζί του ταξιδέψαμε πίσω στον χρόνο και μάθαμε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την “καρδιά” της αρχαίας πόλης της Αθήνας.

Περιηγηθήκαμε στις ανασκαφές των αρχαίων εμπορικών στοών, στην οδό των Παναθηναίων, στο Βουλευτήριο, στο Μητρώο, στο Πρυτανείο, στο Δικαστήριο της Ηλιαίας και τον ναό του Ηφαίστου.

Η στοά του Αττάλου
Ο ναός του Ηφαίστου
Οδός Παναθηναίων
 
Μπήκαμε στην δροσερή στοά του Αττάλου και θαυμάσαμε τα εκθέματα στο μικρό αρχαιολογικό μουσείο της Αγοράς. 
Σπαρτιατική ασπίδα, λάφυρο πολέμου
 
Η εντυπωσιακότερη πληροφορία που μάθαμε ήταν πως εκεί που τώρα είναι η αρχαία αγορά υπήρχε μία ολόκληρη αθηναίική συνοικία. Λόγω των ανασκαφών όλα τα σπίτια κατεδαφίστηκαν, οι ιδιοκτήτες αποζημιώθηκαν και η γειτονιά εξαφανίστηκε!
 
Οδός Ευρυσακείου (αριστερά) στη συμβολή με την οδό Ποικίλης (δεξιά), άποψη προς τα νοτιοδυτικά, 29 Δεκεμβρίου 1932.
 Πλατεία Θησείου από το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, άποψη προς τα ανατολικά, Σεπτέμβριος 1931.

 

Διάνοιξη της τάφρου της σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς-Ομόνοια, άποψη προς τα δυτικά, περ. 1892.

 Ήταν μία ζεστή και ηλιόλουστη ημέρα, αλλά στο τέλος αποζημιωθήκαμε με παγωτό και γρανίτες!. Η εκδρομή μας δε θα μπορούσε να έχει τελειώσει με καλύτερο τρόπο!

Η βυζαντινή εκκλησία των Αγίων Αποστόλων

Χιλιάδες φωτογραφίες, από το πώς ήταν η συνοικία πριν τις ανασκαφές, από την πορεία των ανασκαφών αλλά και από τα ευρήματα μπορείτε να βρείτε στο site της Αμερικανικής Αρχαιολογικής Σχολής.

Η λεγόμενη Στοά των Γιγάντων και των Τρίτωνων πριν την
έναρξη των ανασκαφών στον κεντρικό χώρο της Αγοράς, 1935.
Η οδός Επωνύμων μέσα στην αγορά, που τώρα πια δεν υπάρχει!

Πηγή φωτογραφιών: agora.ascsa.net

Συμμετοχή σε Πρόγραμμα Erasmus +

Φέτος το σχολείο μας συμμετείχε σε πρόγραμμα Erasmus. 
 
Συνεργαστήκαμε με μαθητές και εκπαιδευτικούς από την Πολωνία (Skola Podstawowa W Nietkowie) πάνω στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Greece, the cradle of an European Culture”. 
 
Το τμήμα μας παρουσίασε πληροφορίες για την χώρα μας, το σχολείο μας και τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε μέσα στη τάξη. Επίσης φυτέψαμε όλοι μαζί στον κήπο που έχουμε φτιάξει σπόρους και μικρά φυτά. 
 

 

 

 

 

Μέσα από την υλοποίηση του Προγράμματος Erasmus καταφέραμε να γνωρίσουν οι επισκέπτες μας τη σχολική μας κουλτούρα και την σχολική μας καθημερινότητα, και να ανταλλάξουμε εμπειρίες και γνώσεις.

 

Στο δάσος Συγγρού με το Ινστιτούτο Γεωπονικών Επιστημών

Επισκεφτήκαμε το δάσος Συγγρού και συνεργαστήκαμε με το Ινστιτούτο Γεωπονικών Επιστημών στο πλαίσιο του προγράμματος που υλοποιούμε για τα εργαστήρια δεξιοτήτων και την Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη. 

 

Αρχικά ακούσαμε τις πληροφορίες που δόθηκαν από τους ειδικούς επιστήμονες για τις ωφέλειες των δασών στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα παρουσιάσεων. Μας μοίρασαν έντυπα πάνω στα οποία θα έπρεπε να κολλήσουμε ένα μικρό κλαράκι ή φύλλο από το δέντρο που αναγραφόταν στο έντυπο που κάθε παιδί κρατούσε.

 

 

Στη συνέχεια μετακινηθήκαμε στο πεδίο, στο δάσος, και αναζητήσαμε τα δέντρα που θα έπρεπε να αναγνωρίσουμε, ώστε να ολοκληρώσουμε την εργασία μας. Ήταν πολύ όμορφη η βόλτα μέσα στο δάσος.  Όταν επιστρέψαμε στον χώρο εργασίας, με τις σελίδες που είχαμε συμπληρώσει φτιάξαμε ένα φυτολόγιο!

 

Αλλά η εργασία μας δεν είχε ολοκληρωθεί ακόμα! Μας έδωσαν μικρά γλαστράκια με θυμάρια, τα οποία τα μεταφυτέψαμε στον κήπο που έχουμε φτιάξει στην αυλή του σχολείου μας και τα ποτίσαμε με μεγάλη προσοχή. Στο τέλος πήραμε τις σελίδες του φυτολογίου, το κάθε παιδί τη δική του, ώστε να την πάει στο σπίτι του ως μία μικρή έκπληξη για την γιορτή της μητέρας!

 

Ήταν μία δραστηριότητα από την οποία κερδίσαμε πλούσιες εμπειρίες!

eTwinning School Magazine “Stand Up”

Κυκλοφόρησε το διπλό τεύχος του ευρωπαϊκού περιοδικού μας.  Μάρτιος Απρίλιος 2023. 

Βρείτε τη εργασία μας αλλά και τις εργασίες των υπόλοιπων ευρωπαϊκών ομάδων στο νέο τεύχος του στον παρακάτω σύνδεσμο:
 
 
Πατήστε εδώ ή στην παρακάτω εικόνα για να ξεφυλλίσετε το περιοδικό μας.
 

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ακρόπολη

 Την Πέμπτη 6/4/2023 πήγαμε μία εκδρομή στην Ακρόπολη. Ήμασταν ενθουσιασμένοι και την περιμέναμε αυτή την εκδρομή με ανυπομονησία. 

Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο μας και σε όλη τη διαδρομή συζητούσαμε για την επίσκεψη και ότι θα περνούσαμε πολύ ωραία!

Όταν φτάσαμε γνωρίσαμε την ξεναγό μας, την κυρία Γιώτα. Δεν επικεντρώθηκε μόνο στον Παρθενώνα, αλλά μας έδειξε και όλα τα υπόλοιπα μνημεία και μας περιέγραψε περιληπτικά την ιστορία που έκρυβαν. 

 

Το τι σημαίνει η λέξη Ακρόπολη, ποια ήταν η διαμάχη του Ποσειδώνα με την Αθηνά, πότε κατασκευάστηκε το ωδείο του Ηρώδου του Αττικού και τι ήταν ο ναός της Αθηνάς Νίκης.

Γιατί χρησιμοποιήθηκε ο συγκεκριμένος λόφος για την οχύρωση της πόλης και δεν χρησιμοποιήθηκε ο γειτονικός λόφος του Φιλοπάππου.

 

 

Πού βρίσκεται η Καρυάτιδα που λείπει από το Ερεχθείο και πώς ήταν τα Προπύλαια στην αρχαιότητα.

Πώς κατασκευάστηκε ο Παρθενώνας, πώς χρησιμοποιήθηκε, πώς μία βόμβα κανονιού των Βενετών τον κατέστρεψε και πού βρίσκονται τα γλυπτά που έχουν κλαπεί.

Τέλος, μας ενημέρωσε για την πρόσφατη επιστροφή θραυσμάτων του Παρθενώνα από το  Μουσείο του Βατικανού στο Μουσείο της Ακρόπολης στην Αθήνα.

Προχωρούσαμε στα μονοπάτια της Ακρόπολης και σκεφτόμασταν πόσο καλά έκανε ο Περικλής που ήθελε να φτιαχτεί ο Παρθενώνας.

 

Χαζεύαμε την θέα, η οποία τελείωνε στη θάλασσα. (Ελπίζουμε η επόμενη εκδρομή μας να είναι στη θάλασσα, αφού έρχεται το καλοκαίρι!).

Μας άρεσε πολύ αυτή η εκδρομή, επειδή μάθαμε πολλά για τον πολιτισμό μας και τα αρχαία μνημεία της χώρας μας. 

Το ποίημά μας για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

 Για το ευρωπαϊκό μας πρόγραμμα και την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου μαθητές από το τμήμα μας δημιούργησαν ένα πολύ όμορφο ποίημα!

Κάποτε ήθελα ένα βιβλίο
μα όλοι μου λέγανε ότι θα γίνω τρελός.
Πήρα την απόφαση να το ανοίξω
και είχε πολλά γράμματα στη σειρά
 
Στο εξώφυλλο έλεγε πάνω η πρώτη ημέρα
μα δεν κατάλαβα τι εννοούσε τότε,
και κατευθείαν το πέταξα από το κρεβάτι μου,
νόμιζα ότι θα γίνω τρελός.
 
Αποφάσισα να το ξανανοίξω,
μόλις το άνοιξα 
είδα πιο πολλές λέξεις από ό,τι είχα δει ,
γυρνώντας τις σελίδες αριστερά και δεξιά έλεγα δεν έχει καμία σημασία.
 
Περίεργος και μουτρωμένος, 
πήγα στην πρώτη σελίδα του βιβλίου
διάβαζα και διάβαζα με ρυθμό
και κατάλαβα γιατί υπήρχαν οι σελίδες και έτσι το διάβασα όλο.
 
Βγαίνοντας έξω με τους φίλους μου ένιωθα πιο έξυπνος από τα άλλα παιδιά
μπαίνοντας στο σπίτι μου, η μαμά μου ένιωθε περήφανη για μένα
που ήμουν έξυπνος.
Τελικά τα βιβλία δε σε κάνουν τρελό αλλά έξυπνο.

Εκπαιδευτική δράση: Φυτεύουμε στην αυλή μας

 Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και του πεδίου της Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία, το τμήμα μας συνεργάστηκε με το Β2 και το Γ2 του σχολείου μας. Τα παιδιά μας προετοίμασαν τον χώρο και βοήθησαν τα μικρότερα παιδιά ανά ομάδες να κάνουν τις μεταφυτεύσεις στα ειδικά “παρτέρια” μας. Η συνεργασία μικρών και μεγάλων ήταν εξαιρετική. Πλέον, γεράνια, λεβάντες, θυμάρια, δεντρολίβανα και άλλα μυρωδικά στολίζουν την αυλή μας!

Συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες και όλους τους μαθητές που υλοποίησαν τη σημερινή δράση!

 

 

 

 

6 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας

 Όλη την εβδομάδα αφιερώσαμε χρόνο για να συζητήσουμε το φαινόμενο της σχολικής βίας, να διαβάσoυμε μέσα από βιβλία και να δούμε σχετικά βιντεάκια. Σήμερα αφιερώσαμε περισσότερο χρόνο, ώστε οι ομάδες μας να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους. 

Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας μεταφέρουμε τις συζητήσεις που κάναμε στην τάξη μας και τις δραστηριότητες με την κυρία Κωνσταντίνα και την κυρία Όλγα. Τουλάχιστον σας παρουσιάζουμε τις εργασίες, τις οποίες αναρτήσαμε έξω από τον τοίχο της τάξης μας. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στο Παναθηναϊκό Στάδιο

Στις 2 Φεβρουαρίου 2023 οι Πέμπτες και οι Έκτες τάξεις του σχολείου μας επισκεφθήκαμε  το Παναθηναϊκό Στάδιο και συμμετείχαμε στο πρόγραμμα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής «Αγαπώ τον αθλητισμό».
 
Ο στίβος του Σταδίου από ψηλά. Στο βάθος διακρίνεται ο Λυκαβηττός

Ήταν μία φανταστική εκδρομή. Χρειάστηκε να έχουμε μεγάλη υπομονή για να φτάσουμε στον προορισμός μας με την τόσο κίνηση στους δρόμους. Φτάσαμε μετά από μιάμιση ώρα αλλά δυστυχώς η ώρα είχε περάσει και δεν είχαμε χρόνο για να μας ξεναγήσουν. Όμως ασχοληθήκαμε με τα αθλήματα του προγράμματος, τα οποία ήταν άλμα εις μήκος, άλμα επί κοντώ, αγώνες τρεξίματος και σφαιροβολία. Δεν κάναμε ομάδες μόνο με τους φίλους μας αλλά και με παιδιά από την Έκτη Δημοτικού, με τα οποία έπρεπε να συνεργαστούμε. 

Γενική άποψη του Σταδίου από ψηλά
 
Οι αθλητικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαμε μάς βοήθησαν να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας! Όλες οι ομάδες τα πήγαν πολύ καλά!

 

Ο στίβος του Σταδίου. Φαίνεται το τμήμα της σφενδόνης (Η σφενδόνη προστέθηκε στα ελληνικά στάδια κατά τους ρωμαϊκούς χρόνους. Πρόκειται δηλαδή για την επιφάνεια που ένωνε τις πλευρές του σταδίου, μετατρέποντας την ευθύγραμμη μορφή που είχε μέχρι τον 2ο αιώνα μ.Χ. σε πεταλόσχημη)

 
Αφού ολοκληρώθηκαν τα αθλήματα, ακολούθησε η απονομή των βραβείων: ένα βιβλίο, ένα μετάλλιο και ένα αναμνηστικό πιστοποιητικό συμμετοχής. Έπειτα ξεκουραστήκαμε, φάγαμε το κολατσιό μας και γυρίσαμε στο σχολείο μας. 
 
Ήταν μία από τις καλύτερες εκδρομές που έχουμε κάνει με το σχολείο μας!

 

Στο βάθος φαίνεται η επόμενη εκδρομή μας!
 
Οι σημαίες του Σταδίου μεσίστιες λόγω του πένθους για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

Ο ηλεκτρισμός, η Φυσική και τα Εργαστήρια δεξιοτήτων

 Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε σήμερα με την κατασκευή ηλεκτρικών κυκλωμάτων. Τα παιδιά του τμήματος προσέγγισαν την έννοια του ηλεκτρισμού βιωματικά και ανακαλυπτικά, κατασκευάζοντας ηλεκτρικά κυκλώματα αυξημένων απαιτήσεων! Οι φωτεινοί μας παντογνώστες είναι έτοιμοι και καλύπτουν ποικίλη θεματολογία. Παγκόσμια Γεωγραφία αλλά και Γεωγραφία Ελλάδας, ποδοσφαιριστές και αθλητικά γεγονότα, τραγουδιστές και τραγούδια, ζώα και σημαίες, μάς περιμένουν να τα ανακαλύψουμε και να τα μάθουμε όλα!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

eTwinning Project: eTwinning School Magazine “Stand Up”

Στο νέο τεύχος του περιοδικού οι ευρωπαϊκές ομάδες ασχολήθηκαν με το φυσικό περιβάλλον της περιοχής τους. 
Δυστυχώς εμείς ως μαθητές ενός καθαρά αστικού περιβάλλοντος δεν είχαμε να αναδείξουμε πολλές φυσικές ομορφιές, ωστόσο ευτυχώς που υπάρχει και το δάσος Συγγρού! Επομένως επικεντρωθήκαμε σε αυτό και στην ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος.
 
Βρείτε τη εργασία μας αλλά και τις εργασίες των υπόλοιπων ομάδων στο τεύχος του Δεκεμβρίου στον παρακάτω σύνδεσμο:
 
 
Πατήστε εδώ ή στην παρακάτω εικόνα για να ξεφυλλίσετε το περιοδικό μας.

 

Ο θησαυρός της Βαγίας

 Ένα όμορφο ταξίδι ολοκληρώθηκε. Οι περιπέτειες των παιδιών μάς κράτησαν συντροφιά αυτούς τους τρεις μήνες. Χαρήκαμε, γελάσαμε, απογοητευτήκαμε, ενθουσιαστήκαμε, νιώσαμε τόσα συναισθήματα, όπως και οι ήρωες του βιβλίου.  Ταυτιστήκαμε με αυτούς και απολαύσαμε το ταξίδι μαζί τους. 

Και τώρα σας παρουσιάζουμε τις τελευταίες μας εργασίες:

 

 

 

 

 

 

Προβλέψεις για τον τελικό του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου

Η δημοσιογραφική ομάδα του τμήματος ετοίμασε τις αφίσες για τον μεγάλο τελικό του ποδοσφαίρου. Πέρα από τις προτιμήσεις του κάθε παιδιού, καταλήξαμε στο ότι η ευχή μας είναι να γίνει ένα συναρπαστικό παιχνίδι και ας σηκώσει το κύπελλο η καλύτερη ομάδα!

 

 

Αποστολή “Διατροφή”

Κυκλοφόρησε η αφίσα του προγράμματος Διατροφικής Αγωγής με σκοπό την προώθηση της υγιεινής διατροφής. Την αφίσα την επιμελήθηκε μαθητής του τμήματος και σας την παρουσιάζουμε!

 

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και ανακύκλωση ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών

Από τον Ιανουάριο του 2023 το τμήμα μας, μαζί με άλλα δύο τμήματα του σχολείου μας, θα υλοποιήσει πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο “μικροί και μεγάλοι εν δράσει” (οι μεγάλοι θα είμαστε εμείς!). Στο πλαίσιο του προγράμματος θα αναπτύξουμε μία σειρά από δράσεις και συνεργασίες. 

 

Ήδη έχουμε αναπτύξει συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), η οποία μας έχει στείλει πλούσιο υποστηρικτικό υλικό για το πρόγραμμά μας, ενώ παράλληλα έχουμε ενταχθεί στο διεθνές θεματικό εκπαιδευτικό δίκτυο ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΣΗ, το οποίο και συντονίζει. 

 

Επίσης θα συνεργαστούμε με την Free Recycle στο πεδίο της ανακύκλωσης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Ήδη μας έχουν στείλει κάδο ανακύκλωσης, ο οποίος θα μείνει στο σχολείο μας όλη τη χρονιά, για να τοποθετούμε εκεί τις χαλασμένες ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές που μπορούν να ανακυκλωθούν. Εννοείται πως όλο το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση αυτή. Όταν ο κάδος γεμίζει, θα επικοινωνούμε με την Free Recycle, ώστε να αδειάζουν τον κάδο και να έτοιμος να ξαναγεμίσει!

Υπενθυμίζουμε ότι συνεχίζεται και η ανακύκλωση μπαταριών μέσω της ΑΦΗΣ, δράση η οποία είχε αναπτυχθεί από την περσινή χρονιά.

Αναμένονται και άλλες δράσεις, συνεργασίες και εκπλήξεις, οι οποίες θα ανακοινωθούν με το νέο έτος!

Ο θησαυρός της Βαγίας

Οι περιπέτειες των παιδιών συνεχίζονται, προκειμένου να βρουν τον θησαυρό. Κι εμείς μαζί τους συμμετέχουμε στη δράση σε ένα φανταστικό ταξίδι στην Αίγινα. 

Το βιβλίο αποτελεί πηγή έμπνευσης και δημιουργίας και σας παρουσιάζουμε κάποια από τα έργα και τις σκέψεις μας. 

Πώς θα ήταν άραγε το σημειωματάριο του Χάνς;

Πώς εξελίσσεται ο χαρακτήρας του Αλέξη;
 

 

Ποιος πιστεύουμε ότι είναι ο αρχηγός της ομάδας;

 

Πώς θα νιώθαμε αν ήμασταν μαζί με τα παιδιά στην Αίγινα;

 

Πώς φανταζόμαστε την Παλιαχώρα με τις εκκλησίες της;
 
Πώς μοιάζει ο ναός της Αφαίας;
 
 
Ποιες είναι οι εντυπώσεις μας από το κεφάλαιο το Ελλάνιον Όρος;
 

 

Ποια είναι τα συναισθήματα των παιδιών σε όλη τη διάρκεια της περιπέτειάς τους στο Ελλάνιον Όρος;
 
Τελικά ο Αλέξης και όχι ο Άγγελος γίνεται ο αρχηγός της ομάδας. Ποια είναι τα στοιχεία ενός καλού αρχηγού;

 

Συμμετοχή στο πρόγραμμα ανακύκλωσης «The Green City»

 Ολοκληρώθηκε η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα ανακύκλωσης «The Green City». Οι μαθητές και ο μαθήτριες κατανόησαν  τη σημασία της χωριστής συλλογής και ανακύκλωσης ειδών και ενισχύθηκαν οι φιλοπεριβαλλοντικές τους στάσεις. 

Βρείτε περισσότερα για τη συγκεκριμένη δράση στην αντίστοιχη ανάρτηση στον δικτυακό τόπο του σχολείου μας. Για να την διαβάσετε πατήστε εδώ… 

Ωστόσο μπορεί να τελείωσε η δράση αυτή αλλά στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης η ανακύκλωση θα συνεχιστεί για το σχολείο μας για όλη τη χρονιά! Μείνετε συντονισμένοι!

 

Διατροφοπεριπέτειες

 Ολοκληρώσαμε το σύντομο κόμικ σχετικά με την υγιεινή διατροφή και σας το παρουσιάζουμε:

 

Ένα ηλιόλουστο πρωινό το Μπρόκολο, το Καρότο και η Ντομάτα αποφάσισαν να πάνε μία βόλτα. Όμως στο δρόμο τους συνάντησαν το Γλειφιτζούρι και την Καραμέλα που τους έκαναν επίθεση. Τότε, το Μπρόκολο και το Καρότο μεταμορφώθηκαν σε σούπερ ήρωες και τους νίκησαν. Στο τέλος συμφώνησαν ότι όλα χρειάζονται στην διατροφή, αρκεί να τρώμε υγιεινά. 

 

Αποστολή “Διατροφή”

 Τα παιδιά του τμήματος ολοκλήρωσαν το σχέδιο εργασίας για τη Μεσογειακή διατροφή στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας, το οποίο και υλοποιούμε. Κατέγραψαν τις ομάδες τροφίμων, τα θρεπτικά στοιχεία και τη χρησιμότητά τους στην υγιή ανάπτυξη του οργανισμού. Αποκωδικοποίησαν τις ετικέτες συστατικών που βρίσκονται στις συσκευασίες τροφίμων και σύγκριναν με επιτυχία τα διατροφικά στοιχεία διαφορετικών προϊόντων. 

 
Τέλος, κατασκεύασαν την πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής.