Μαθηματικά και Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να αναδειχθεί ο ρόλος που μπορούν να έχουν τα Μαθηματικά στην Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Οι μαθητές καλούνται πλέον να διαπραγματευτούν με τις οικολογικές, κοινωνικές και οικονομικές αλληλεξαρτήσεις των περιβαλλοντικών προβλημάτων και να αντιληφθούν τις βασικές αιτίες αυτών. Συνεπώς, από τη στιγμή που η Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη δεν εξαντλείται απλά στην περιγραφή των περιβαλλοντικών προβλημάτων αλλά διεισδύει στην ουσία αυτών, τα Μαθηματικά αποτελούν για το μαθητή ένα βασικό και καίριο εργαλείο κατανόησης των ζητημάτων που αναδύονται και ανάπτυξης των προσωπικών του ικανοτήτων. Παράλληλα, μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι μαθητές προσεγγίζουν με θετικότερη στάση τα Μαθηματικά.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, Μαθηματικά, στάσεις

Δείτε την εισήγηση στον παρακάτω σύνδεσμο:

Μαθηματικά και Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Βασιλούδης, Ι. (2008). Μαθηματικά και Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΠΕΕΚΠΕ, Ναύπλιο, 12-14 Δεκεμβρίου 2008.