Γονείς και περιβαλλοντική αγωγή: Θεωρητική προσέγγιση

Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, όπως σταδιακά μετασχηματίζεται σε Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, θα πρέπει προφανώς να γίνει το όχημα προς μια κοινωνική αλλαγή με σκοπό τη διαβίωση σε ένα βιώσιμο περιβάλλον το οποίο θα αποτελεί μία από τις κυρίαρχες αξίες μιας αειφορικής κοινωνίας. Από τη στιγμή που το σχολείο θέλει και πρέπει να είναι ανοικτό στην κοινωνία (Uzzell, 1999), η συνεργασία του με τους γονείς στα πλαίσια περιβαλλοντικών προγραμμάτων μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη στους μαθητές ως προς την κατάκτηση των στόχων της περιβαλλοντικής αγωγής.

Λέξεις κλειδιά: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη – Αειφόρο Ανάπτυξη, διαγενεακή μάθηση

Βρείτε το άρθρο στον παρακάτω σύνδεσμο:

Γονείς και περιβαλλοντική αγωγή: Θεωρητική προσέγγιση

Βασιλούδης, Ι. (2010). Γονείς και περιβαλλοντική αγωγή: Θεωρητική προσέγγιση, Επιστημονικό Βήμα του Δασκάλου, τ. 14, 123-135, (ISSN: 1105-297X).