Συντονίστρια προγράμματος: Αγγελική Βάλβη, εικαστικός – Μέλος: Διονυσία Τροντή, μουσικός – Τάξεις: ΣΤ1-ΣΤ2
Το πρόγραμμα στόχευε στην ανάδειξη της συνεργασίας μεταξύ των τεχνών και στην σημασία τους στο σύγχρονο σχολείο. Διαπιστώθηκε ότι μπορούν οι τέχνες να αποτελέσουν έδαφος πάνω στο οποίο τα παιδιά δύνανται να δημιουργήσουν εκ νέου αντλώντας από το ήδη υπάρχον υλικό και μαθαίνοντας να διαχειρίζονται τον πολιτιστικό μας πλούτο. Οι μαθητές επέλεξαν στίχους από ποιήματα των Ελύτη, Ρίτσου, Σεφέρη και Λειβαδίτη, τους οποίους επανασυνέθεσαν δημιουργώντας το δικό τους ποιητικό κείμενο με τη μέθοδο του κολάζ, το οποίο και μελοποίησαν. Παράλληλα εικονοποίησαν επιλεγμένους στίχους. Οι επιλογές των μαθητών ως προς τους στίχους, μας εξέπληξαν ευχάριστα, όπως και η διαχείρηση αυτών όταν ήρθε η στιγμή να γίνουν εικόνα και νέο ποιητικό κείμενο. Το αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις ήταν συγκινητικό. Επίσης, οι επιλογές των μαθητών ως προς τους δημιουργικούς παραλληλισμούς τους, οι ιδέες τους δηλαδή, έδειξαν μεγάλη ωριμότητα, και ευστοχία.
Δείτε το λογοτεχνικό κολάζ των παιδιών εδώ Στ 1 -Στ 2 Λογοτεχνικό κολάζ
Δείτε τις δημιουργίες των παιδιών στα παρακάτω βίντεο και βάλτε ήχο
Πολλά συγχαρητήρια σε δασκάλα και μαθητές!!!!