Το παρακάτω υλικό προήλθε από το σεμινάριο που διοργάνωσε η υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης ΠΕ Πειραιά, Βασιλική Αρβανιταντώνη, με θέμα «Προσεγγίζοντας με εναλλακτικούς τρόπους την έννοια του πολέμου». Υλοποιήθηκε το Σάββατο 4 Μαρτίου 2017 στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά, με αφορμή την Έκθεση στο χώρο του μουσείου «Ανοχύρωτες Πόλεις». Το σεμινάριο περιελάμβανε θεωρητικές εισηγήσεις και βιωματικά εργαστήρια (Δρ. Παναγιώτης Πυρπυρής, Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Γ΄Αθήνας-Ιωάννα Δεκατρή, Μsc, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δ.Ε. Γ΄Αθήνας-Ηλίας Στουραΐτης, ιστορικός- ερευνητής, υποψήφιος διδάκτορας Ιστορίας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο) και ξενάγηση στην έκθεση(Εύη Πίνη, αρχαιολόγο, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων της ΕΦΑΔΥΑΤ) με σκοπό τη διερεύνηση εναλλακτικών τρόπων προσέγγισης του πολέμου της Νεώτερης Ελληνικής Ιστορίας από εκπαιδευτικούς και μαθητές της Α/θμιας Εκπαίδευσης.
1.«Σχολείο και οπτικός γραµµατισµός: η περίπτωση της εικονογραφίας της Ελληνικής Επανάστασης». Δρ. Παναγιώτης Πυρπυρής, Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Γ΄Αθήνας. Κλικ στην εικόνα
2.Κατοχή-Αντίσταση-Απελευθέρωση: Εναλλακτικές προσεγγίσεις μιας δύσκολης εποχής. Παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού: www.freeathensorg. Ιωάννα Δεκατρή, Μsc, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δ.Ε. Γ΄Αθήνας
3. «Προσεγγίζοντας την έννοια του πολέμου και των συγκρούσεων μέσω της παιγνιοποίησης: Παραδείγματα ψηφιακών παιχνιδιών και διδακτικών εφαρμογών». Ηλίας Στουραΐτης, ιστορικός- ερευνητής, υποψήφιος διδάκτορας Ιστορίας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Αφήστε μια απάντηση