Η Σαρακοστή φέτος έγινε διαδικτυακά!!! με ζυμαράκι ή σπιτική πλαστελίνη, λίγα όσπρια κ τη βοήθεια της μαμάς ….έτοιμες και ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ σε όλους με ΥΓΕΙΑ!!
Σας ανακοινώνουμε, ότι οι εγγραφές για τα Νήπια – Προνήπια , σχολικού έτους 2021-22 θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 1η Μαρτίου ως και την 20η Μαρτίου, μέσω της πλατφόρμας https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Νήπια : Όσα γεννήθηκαν το έτος 2016
Προνήπια : Όσα γεννήθηκαν το έτος 2017 (η φοίτηση
είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)
Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:
v Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: πιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο
Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού : 1 – 20 Μαρτίου :
11:00 –12:00 στα Τηλέφωνα 2622091510 – 6936142506
Υλικό που προέκυψε από τις δράσεις μας για την ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου!!!