Φθινοπώριασε και πιάσαμε τα πινέλα μας!! κι όχι μόνο..
Αγαπητοί γονείς,
σας καλωσορίζω στο Νηπιαγωγείο μας με αγάπη , χαμόγελο και διάθεση για δημιουργία.
Ο Αγιασμός για το σχολικό έτος 2021-22 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 στις 9:00π.μ. στην αυλή του σχολείου τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης διασποράς του ιού COVID -19. Η είσοδος των μαθητών θα γίνεται υποχρεωτικά με μάσκες και την επίδειξη βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος self-test.
ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ του μέτρου τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου εξαμήνου!!
Εύχομαι μια σχολική χρονιά με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία!!!
Το σχολείο μας ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΒΑΡΙΟΥ
συμμετέχει στο
Bravo Schools
τον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό
για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους
στον οποίο καταγράφονται οι προτάσεις των μαθητών για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου!
Πατώντας ΕΔΩ μπορείτε να στηρίξετε τις προσπάθειές μας με την ψήφο σας…
http://bravo.sustainablegreece2020.com/gr/voting-by-school/nhpiagwgeio-xabarioy.252.html
Χρειάζεται μόνο ένα μειλ και ΚΛΙΚ στο ΨΗΦΙΖΩ!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!! ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ….
Τη Δευτέρα 10 Μαΐου επιστρέφουμε στο αγαπημένο μας σχολείο, μετά από καιρό και θα συναντήσουμε τους φίλους μας, επιτέλους!!! Χρειάζεται όμως μεγάλη προσοχή για να συνεχίσουμε να πηγαίνουμε στο σχολείο με ασφάλεια.
Συνοπτικά οι οδηγίες στο padlet
https://padlet.com/vaskon14/z6d29fg26pih4vuw
Γλυκά μου παιδιά ,
μαζί με τις ευχές μου για ένα όμορφο Πάσχα σας στέλνω και παιχνιδάκια για να περάσετε όμορφες οικογενειακές στιγμές!!!
Σας φιλώ και σας περιμένω σύντομα στο σχολείο μας!!
https://view.genial.ly/6087ecf0e8077b0d2f591d6a/interactive-image-interactive-image
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!!!
Ας εξερευνήσουμε των κόσμο των εντόμων….!!
Μέσα από το υλικό που θα βρείτε στη διαδραστική μας αφίσα θα μάθετε αλλά και θα διασκεδάσετε με τα έντομα…!!!
https://view.genial.ly/60787d7c4411d30d7f81220f/interactive-image-entoma
Αγαπητοί μου γονείς και γλυκά μου μαθητούδια!!
Σας εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τη σημερινή μέρα!!
Μαζί με τις ευχές μου σας στέλνω υλικό για να περάσετε ευχάριστα τη μέρα σας!!
Η εξ’αποστάσεως εκπαίδευση συνεχίζεται…. Αντλώντας άφθονο υλικό από το διαδίκτυο προσπαθήσαμε να γνωρίσουμε τα γεγονότα της επανάστασης του 1821 και του Ευαγγελισμού!!! Στον παρακάτω πίνακα τα παιδιά ανεβάζουν κατασκευές κι όχι μόνο , με θέμα την εθνική μας επέτειο!!!
http://linoit.com/users/vastag14/canvases/25%CE%B7%20M%CE%91%CE%A1%CE%A4%CE%99%CE%9F%CE%A5%202021