Οι τρείς Ιεράρχες πρωτοπόροι της εποχής τους!!
Μίλησαν και έδρασαν για την εξάλειψη της φτώχειας , της πείνας, της αρρώστιας….
Ετσι κι εμείς σήμερα μιλάμε για τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης!!
σε συνεργασία με το 9ο Νηπιαγωγείο Πύργου
Κεντρική ομιλήτρια η καθηγήτρια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου
Δυτικής Αττικής κα.Σκαναβή Κωνσταντίνα..
Μαζί μας ήταν και η κα.Σαρδή Χρυσούλα Υπ. Διδάκτωρ Δημόσιας Υγείας Περιβαλλοντολόγος, MSc.
Η κα.Νικολακοπούλου Συντονίστρια Εκπαιδευτικού έργου
καθώς και η κα.Ηλιοπούλου Ευγενία Υπεύθυνη Σχολικών Προγραμμάτων…
Το θέμα της τηλεδιάσκεψης-επιμορφωτικής συνάντησης μας ήταν:
”Ποιοτική Εκπαίδευση και Διαχείριση Περιβαλλοντικών Αλλαγών”
Αγαπητοί μου γονείς και λατρευτά μου παιδιά,
σας εύχομαι ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ να περάσετε με τους γονείς σας και τους αγαπημένους σας…
Στο παρακάτω λινκ θα έχετε την ευκαιρία να απολαύσετε τους φίλους σας σε ένα χριστουγεννιάτικο ηχητικό ντοκουμέντο!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΆ με ΥΓΕΙΑ και το 2021 να γυρίσουμε με υγεία στο σχολειό μας…!!!
https://www.thinglink.com/card/1399023673653854210
Γλυκά μου μαθητούδια μύρισαν Χριστούγεννα!! έφτιαξα λοιπόν έναν καινούργιο καμβά για να μπορέσουν να χωρέσουν τα χριστουγεννιάτικα που καλλιτεχνείτε καθημερινά στο σπίτι σας και θέλετε να τα μοιραστείτε με τους φίλους σας..!!!
Κι επειδή ο πρώτος μας καμβάς γέμισε, σας έφτιαξα έναν καινούριο για τις χειμωνιάτικες κατασκευές σας κι όχι μόνο….
Περισσότερο υλικό θα βρείτε και στην e-me τάξη μας … όσα παιδιά θέλουν, μπορούν να ανατρέχουν εκεί, στον τοίχο της κυψέλης για περισσότερες δράσεις!!