Της Μαρίας Αλευρά Την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου, το σχολείο μας είχε την τιμή να φιλοξενήσει τον κύριο Κωνσταντίνο Βέμμο, ιατρό-παθολόγο, σε μια εξαιρετικά επίκαιρη ομιλία με θέμα την παχυσαρκία στην Ελλάδα, εστιάζοντας ιδιαίτερα στη νέα γενιά. Από τα Προσήλια στην Ιατρική Έρευνα Ο κύριος Βέμμος ξεκίνησε την παρουσίασή του με μια προσωπική αναδρομή, μιλώντας για […]
