twitter-bird.pngΕμπορικό περιεχόμενο αποκτά για πρώτη φορά στην τετραετή διαδικτυακή ζωή του το Twitter. Η δημοφιλής πλατφόρμα microblogging (ανάρτησης σύντομων μηνυμάτων, μέχρι 140 χαρακτήρων) ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός εξειδικευμένου θέματος συζητήσεων για εμπορικά προϊόντα, με τον τίτλο @earlybird Exclusive Offers.

Όπως λέει και το όνομά της, αυτή η κατηγορία συζητήσεων θα ενημερώνει τους χρήστες του Twitter για ειδικές προσφορές, εκπτώσεις και μειωμένες τιμές σε συγκεκριμένα καταναλωτικά προϊόντα. Οι χαμηλές τιμές σε μια σειρά αγαθών και υπηρεσιών που θα «διαφημίζονται» στο Twitter, θα είναι διαθέσιμες για περιορισμένο χρονικό διάστημα για όσους ακολουθούν τους συνδέσμους που εμφανίζονται στις εν λόγω αναρτήσεις (tweets).

Η ιδέα προέκυψε από τις αντίστοιχες πρακτικές που εφαρμόζουν ιστοσελίδες πωλήσεων, οι οποίες προβαίνουν σε «στιγμιαίες προσφορές» προϊόντων. Οι πιο δημοφιλείς είναι το  Gilt, το Groupon και το Woot (που εξαγόρασε πρόσφατα το Amazon.com). Τα σάιτ αυτά τιμολογούν πολύ χαμηλά ορισμένα προϊόντα, όμως η χαμηλή τιμή ισχύει μόνο εφόσον η αγορά πραγματοποιηθεί μέσα σε 24 ή 48 ώρες από την έναρξη της προσφοράς. Αυτή η πρακτική αποτελεί μια νέα «μόδα» στο χώρο των online πωλήσεων, παρατηρούν παράγοντες της διαδικτυακής αγοράς.

Οι ειδικές τιμές στο Twitter θα αφορούν κυρίως ηλεκτρονικές συσκευές (π.χ. συσκευές iPod ή mp3), αλλά και προϊόντα όπως βρεφικές πάνες, ακόμη και εκδηλώσεις, μεταξύ αυτών εισιτήρια για συναυλίες ή για ταξίδια.

Σε ανάρτηση που έκανε στο εταιρικό της ιστολόγιο, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι οι προσφορές κατά πάσα πιθανότητα θα κατηγοριοποιούνται ανά είδος προϊόντος ή υπηρεσίας (π.χ. ηλεκτρονικά, gadgets, ρούχα, αεροπορικά εισιτήρια κ.λπ.). Το Twitter τόνισε ότι θα είναι εξαιρετικά επιλεκτικό ως προς το ποιες προσφορές θα δημοσιεύει, δεσμευόμενο ότι «θα προσπαθήσει να αναρτά μόνο ενδιαφέρουσες και συμφέρουσες προσφορές».

Ο κάθε προμηθευτής ή λιανοπωλητής θα καθορίζει το ύψος της τιμής και το απόθεμα κάθε προϊόντος. Το Twitter θα κερδίζει χρήματα από τις πωλήσεις που θα πραγματοποιούνται. Ήδη πειραματίζεται με διάφορα μοντέλα, μεταξύ αυτών το να παίρνει ποσοστά από κάθε πώληση ή να αμείβεται με ένα συγκεκριμένο ποσό για κάθε συναλλαγή, όπως δήλωσε ο Σων Γκάρετ, εκπρόσωπος της εταιρείας. Όλες οι συναλλαγές θα γίνονται μέσω πιστωτικής κάρτας.

Η νέα υπηρεσία, λανσάρει και στο Twitter την πρακτική των «στοχευμένων πωλήσεων». Οι έμποροι θα μπορούν να μαθαίνουν τα ενδιαφέροντα των χρηστών παρακολουθώντας τις δημόσιες συζητήσεις τους και να κάνουν προσφορές για τα προϊόντα που έχουν ήδη αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης. Για παράδειγμα, ένας πωλητής παπουτσιών μπορεί να «ρίχνει» την προσφορά του, βλέποντας ότι στο Twitter έχει ανοίξει συζήτηση με θέμα «Ποια είναι τα καλύτερα παπούτσια για τρέξιμο;».

Όπως έγινε γνωστό, θα υπάρχει η δυνατότητα σχολιασμού της εκάστοτε προσφοράς και του προϊόντος που πωλείται, στο πλαίσιο μιας νέας υπηρεσίας που θα δημιουργήσει το Twitter, την οποία οι χρήστες θα μπορούν να τροφοδοτούν με τα λεγόμενα «μεταδεδομένα» (π.χ. περισσότερες πληροφορίες ή κριτικές για το προϊόν, συμβουλές αγοράς κ.ά.).

Οι πρώτες προσφορές θα εμφανιστούν σύντομα, όπως ανέφερε ο κ. Γκάρετ. Αρχικά οι αγοραπωλησίες θα επιτρέπονται μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά στόχος της ιστοσελίδας είναι να δημιουργήσει σύντομα ειδικές προσφορές που θα απευθύνονται ξεχωριστά σε χώρες ή πόλεις.

TA NEA

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων