1034.gif

Διαβάζω με ενδιαφέρον τον απολογισμό μιας διαφορετικής σχολικής χρονιάς. Γράφει ένας μαθητής από το Γυμνάσιο Κορθίου της Άνδρου που συμμετείχε στο πείραμα με τα λάπτοπς: Την άλλη μέρα, τα φέραμε στην τάξη, περιμένοντας πως δεν πρόκειται να ανοίξουμε βιβλίο, αλλά…δεν ανοίξαμε τα λάπτοπ!
Τις πρώτες μέρες, φτιάξαμε ένα πρόγραμμα για τη γεωγραφία. Βρήκαμε κάτι κύτταρα στη Βιολογία, είπαμε κάτι γωνίες στα Μαθηματικά και φτιάξαμε ένα μπλογκ στη Γλώσσα. Αυτό ήταν όλο! Μετά, στα Μαθηματικά δεν μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε, γιατί είναι δύσκολο να φτιάχνουμε γωνίες. Στη Βιολογία, δεν μπορούμε να το χρησιμοποιούμε, γιατί μας αποσπά την προσοχή και στο μπλογκ δεν μπορούμε να μπαίνουμε συνέχεια, γιατί χάνουμε πολύτιμες ώρες μαθήματος! Μόνο στη Γεωγραφία το είχαμε μέχρι το τέλος της χρονιάς, αλλά και εκεί το ανοίγαμε και απλώς κοιτούσαμε, οι μισοί έπαιζαν παιχνίδια και τέτοια.
Τώρα δεν ξέρω αν είχαμε όλοι τα ίδια κέρδη και τις ίδιες ζημιές. Δεν ξέρω και αν είχαμε περισσότερα κέρδη από τις ζημιές. Πάντως ξέρω να πω πως αλλιώς το φανταζόμασταν και αλλιώς ήταν! Σίγουρα, κάποιοι κέρδισαν περισσότερα level σε κάποια παιχνίδια, αυτοί όμως έχασαν το μάθημα και ποιος ξέρει τι θα γράψουν τώρα στις εξετάσεις. Κάποιοι άλλοι κέρδισαν περισσότερες γνώσεις, αφού χρησιμοποιούσαν το λάπτοπ μόνο για πληροφορίες στην ώρα του μαθήματος. Τώρα τι έχασαν, ιδέα δεν έχω! Επαφή με το βιβλίο; Δεν ξέρω…
Επίσης κάποιοι μπορεί να κέρδισαν ένα βαθμό παραπάνω, μυωπίας (όχι στον έλεγχο), αφού κοιτούσαν στο λάπτοπ κι όχι στο μάθημα, γιατί τους είχε δει ο καθηγητής να παίζουν παιχνίδια.
Αυτή η χρονιά είχε πολλή πλάκα με τους υπολογιστές και σίγουρα θα μείνει αξέχαστη! Δεν την προτείνω πάντως στους καινούριους μαθητές της Πρώτης γυμνασίου (εκτός από το μπλογκ).

Και το πρωτότυπο

Είπατε τίποτα; Του χρόνου θα διαβάζουμε κάτι αντίστοιχο για τον διαδραστικό πίνακα…

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων