Επειδή πέρασε στα ψιλά και σχετικά ασχολίαστο το γεγονός ότι θα δούμε στις τάξεις μας να στριμώχνονται περισσότεροι μαθητές, ρίξτε μια ματιά σε έρευνες που συσχετίζουν τις επιδόσεις με το μέγεθος της τάξης.
Αλήθεια γιατί μόνο μερικές αποφάσεις περνάνε σε δημόσια διαβούλευση; ειδικά οι επώδυνες και βαρύνουσες σε σημασία αποφασίζονται πίσω από κλειστές πόρτες και απλά ανακοινώνονται…
Είναι στα πλαίσια του μότο “πρώτα ο μαθητής”; γιατί σίγουρα δεν εξυπηρετείται ο εκπαιδευτικός… Είχαμε ήδη πρόβλημα υπεράριθμων πριν τη ρύθμιση.
Νομίζω έχουμε αρκετό καιρό να ακούσουμε μία πραγματικά καλή είδηση…
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.