16-03-10_328665_21.jpgΗ «ευλαβική» εικόνα της ελληνικής οικογένειας να αφοσιώνεται εδώ και τρεις δεκαετίες στις τηλεοπτικές σειρές δεν απέχει πολύ από το να περάσει στη σφαίρα της ιστορίας. Αιτία, τα νέα διαδικτυακά ήθη που μεταμορφώνουν τον ρόλο των παραδοσιακών επικοινωνητών (παραγωγή, ηθοποιοί) και του κοινού.

Οι Flatmates είναι ήδη στον «αέρα» από τις 17 Φεβρουαρίου και συνεχίζουν ακάθεκτοι. Με πάνω από 10.000 μέλη στο Facebook, με ενδιαφέροντα για την εξέλιξη της σειράς σχόλια των χρηστών καθώς και με χορηγούς που είναι «περίεργοι» για την εξέλιξη αυτού του online εγχειρήματος, οι «Flatmates» είναι «παιδιά» της εποχής τους. Και όπως φαίνεται, μάλλον το διασκεδάζουν.

«Όταν έμαθα ότι θα παίξω σε μια διαδικτυακή σειρά, αρχικά μου φάνηκε κάπως περίεργο. Αν και ασχολούμαι αρκετά με το Ιντερνετ, δεν είχα παρακολουθήσει ποτέ σειρά μέσω Διαδικτύου», μας λέει ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος, πρωταγωνιστής στους Flatmates. Του ζητάμε να μας μεταφέρει την «ατμόσφαιρα» που επικρατεί.

«Το κλίμα που υπάρχει από την αρχή των γυρισμάτων είναι πάρα πολύ θετικό. Όλοι μας είχαμε άγχος για το πώς θα βγει η σειρά στο Ιντερνετ, με τι ανάλυση θα το βλέπει ο χρήστης… το αποτέλεσμα πάντως μας ικανοποιεί και ταυτόχρονα μας εκπλήσσει. Ήδη το group στο facebook έχει απήχηση και η εμπλοκή του κοινού, όταν επεκταθεί σε μεγαλύτερο βαθμό, είναι κάτι που περιμένουμε με χαρά».

Ως πηγή ενημέρωσης, το Ιντερνετ έχει ήδη αφήσει πίσω του τα παραδοσιακά έντυπα μέσα και σταδιακά πράττει το ίδιο με τις τηλεοπτικές εκπομπές και την κουλτούρα που αυτές δημιούργησαν εδώ και δεκαετίες. Με το YouTube να δείχνει τον δρόμο, το online video σε pc αλλά και σε κάθε κινητή πλατφόρμα, είναι ο επόμενος χώρος επικοινωνιακής «δράσης».

Στις ΗΠΑ το μερίδιο των ενηλίκων που βλέπουν video online διπλασιάστηκε μέσα σε τρία χρόνια (2006-2009) αγγίζοντας το 62% από το 33%. Όσο για τους νεότερους Αμερικανούς, το ποσοστό θέασης εκτοξεύεται στο 89%, την ίδια στιγμή που το 36% εξ’ αυτών παρακολουθεί online video σχεδόν κάθε μέρα.

Αν και οι επιφυλάξεις απέναντι στη συχνότητα της ‘συνήθειας’ του online video εξακολουθούν να υπάρχουν, μάλλον σχετίζονται με την ετοιμότητα των διαδικτυακών χρηστών να εμπλακούν σε μια νέα τέτοια διαδικασία και το βαθμό «ικανοποίησης» που παρέχει η νέα αυτή εμπειρία. Αυτή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τις εταιρείες παραγωγής στο εξωτερικό και όπως φαίνεται τελευταία και στην Ελλάδα.

Καθημερινή

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων