hgetimgora.jpgΑμερικανική έρευνα υποδεικνύει ότι οι νέοι χρήστες του διαδικτύου έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους για το μπλόγκινγκ, ενώ αναζητούν πιο σύντομες μορφές επικοινωνίας, όπως το Facebook.

Ο αριθμός των νέων Αμερικανών ηλικίας 12-17 ετών που κάνουν μπλογκ, έχει μειωθεί κατά το ήμισυ στο 14% από το 2006, σύμφωνα με το Pew Internet and American Life Project.

Σύμφωνα με την έρευνα οι νέοι προτιμούν να μοιράζονται πιο σύντομα μηνύματα σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και να μπαίνουν στο διαδίκτυο μέσω κινητών τηλεφώνων. Αντίθετα, η έρευνα διαπίστωσε ότι έχει σημειωθεί αύξηση στο μπλόγκινγκ των χρηστών ηλικίας 30 ετών και άνω από 7% το 2007 σε 11% το 2009.  

Όσο οι τεχνολογίες ενσωματώνονται στα κοινωνικά δίκτυα, η χρήση των ιστοσελίδων αυτών συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς οι νέοι φαίνεται να προτιμούν το “μικρο-μπλόγκινγκ” από το “μακρο-μπλόγκινγκ”, απλώς ενημερώνοντας την κατάστασή τους.

Η Amanda Lenhart, ερευνητής του Pew και επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, δήλωσε στο Associated Press ότι η δυνατότητα που υπάρχει για ενημέρωση της κατάστασης του καθενός έχει κερδίσει έδαφος έναντι του μπλόγκινγκ. Η ίδια υποστήριξε ότι δεν πιστεύει πως το μπλόγκινγκ θα εξαφανιστεί αλλά ότι θα χρησιμοποιείται για περισσότερο προσωπικές περιστάσεις και σημαντικά γεγονότα, όπως γάμοι, ταξίδια κτλ.

Περισσότεροι νέοι χρήστες – το 55% των ατόμων ηλικίας από 18 ως 29 χρόνων και το 27% των ατόμων ηλικίας από 12 ως 17 χρόνων – χρησιμοποιούν, επίσης, το Διαδίκτυο μέσω κινητών τηλεφώνων.

Ακόμη, οι έφηβοι χάνουν το ενδιαφέρον τους για το Twitter. Ενώ οι νέοι είναι οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές όλων των ιστοσελίδων απευθείας σύνδεσης, το Twitter αποτελεί την εξαίρεση.

Ελευθεροτυπία

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων