zakos_232x.jpgΤέσσερα χρόνια ζωής συμπλήρωσε ο «δίδυμος άνθρωπος» του διαδικτύου που δημιούργησε ο Δρ. Γιάννης Ζάκος στην Αυστραλία.Ο λόγος για το CyberTwin (κυβερνοδίδυμος) που αφού επισκέφθηκε τον Άρη, τώρα άλλαξε φύλο, έγινε «Κατερίνα» και έμαθε και ελληνικά!

Δημιουργός της εφαρμογής του CyberTwin-μιας νέας υπηρεσίας που δίνει τη δυνατότητα σε όποιον τον επιθυμεί να δημιουργήσει τον δίδυμό του- είναι ο ομογενής από την «Χρυσή Ακτή» της Αυστραλίας και η συνεργάτιδά του Λιζ Κέϊπελ, που νοιώθουν ιδιαίτερα περήφανοι και ικανοποιημένοι από την πορεία και εξέλιξη του δημιουργήματός τους.

Ο ομογενής -γράφει ο Σ. Χατζημανώλης στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων- ισχυρίζεται ότι δίνει τη δυνατότητα σε όλους να δημιουργήσουν το δίδυμό τους στο διαδίκτυο  που μπορεί άνετα να τους αντικαταστήσει και να μιλά στους φίλους τους, στους συναδέλφους τους, τους πελάτες τους και σ’ οποιονδήποτε επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί τους ηλεκτρονικά!

Κι όλα αυτά με μια γενναία επιχορήγηση ενάμισι εκατομμυρίου δολαρίων που έλαβε πριν τέσσερα χρόνια από την αυστραλιανή κυβέρνηση.

Με στόχο την εισχώρηση του CyberTwin στις μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου, ο Γιάννης Ζάκος και η συνεργάτιδά του Λιζ Κέϊπερ, έχουν ήδη πελάτες 1.000 εταιρίες από όλο τον κόσμο, δύο από τις μεγαλύτερες τράπεζες της Αυστραλίας στις οποίες με το νέο έτος, θα προστεθούν άλλες δύο ως «πρωτοχρονιάτικος
μποναμάς».

«Δεν απειλεί θέσεις εργασίας»

Σε ερώτηση αν η εξέλιξη του διδύμου κάνει να «τρίζουν» οι καρέκλες των εργαζόμενων ο ομογενής απαντά:
«Δεν θα το έλεγα. Αντίθετα, μ’ αυτόν τον τρόπο απελευθερώνεται ο άνθρωπος για να δράσει σε άλλους χώρους που δεν μπορεί να εισχωρήσει το δίδυμο. Να κάνει την επαναληπτική, μηχανική εργασία που κουράζει, ούτως ή άλλως, τον άνθρωπο. Ας μη ξεχνάμε, εξάλλου, ότι ο άνθρωπος δεν είναι μηχανή. Το CyberTwin μπορεί να εργάζεται πολύ αποδοτικά 24 ώρες την ημέρα, 7 μέρες την εβδομάδα. Ο υπάλληλος,
για παράδειγμα, φεύγει στις 5 μ.μ. και βάζει στη θέση του το δίδυμο του να συνεχίσει τη δουλειά του».

Η δημοτικότητα του δίδυμου εξαπλώνεται ραγδαία και αυτό οφείλεται, φυσικά, στις άριστες επιδόσεις του.
«Συγκρινόμενο με τον άνθρωπο, ο βαθμός της επιτυχίας του είναι 89%-95% όταν καλείται να δώσει ληροφορίες και να εξυπηρετήσει πελάτες, ενώ του υπαλλήλου είναι 81%. Απαντά άμεσα και με ακρίβεια. Συλλέγει σωρεία πληροφοριών τις οποίες αξιολογεί, σύμφωνα με τις οδηγίες που έχει πάρει», τονίζει ο Γιάννης Ζάκος.

ΤΑ ΝΕΑ

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων