Στην ευρύτερη αγορά των εντύπων, όπου οι πειραματισμοί για διέξοδο από την κρίση της κυκλοφορίας και των διαφημιστικών εσόδων είναι συνεχείς, η ενισχυμένη πραγματικότητα ενδεχομένως να αποτελεί μια λύση. Με τον εκδότη του Esquire να δηλώνει ευθαρσώς ότι «βαρέθηκε να ακούει τους άλλους να μιλάνε για τα παλιά media εναντίον των νέων» και να προχωρεί στην ενσωμάτωση Αugmented Reality AR στο τεύχος Δεκεμβρίου, η εναρμόνιση του εντύπου με την ψηφιακή τεχνολογία είναι πλέον γεγονός.

Διαβάζουμε ακόμη στην Καθημερινή ότι  η ενισχυμένη πραγματικότητα μπορεί να συμβάλει στην εκπαιδευτική διαδικασία,

Σε ότι αφορά την πρώτη, ξεχωρίζει το πρόγραμμα E-Junior, το πειραματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που αναπτύσσεται από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Βαλένθια. Το E-Junior εκμεταλλεύεται τα χαρακτηριστικά της ενισχυμένης αλλά και της εικονικής πραγματικότητας, για να μεταφέρει τους μαθητές σε φυσικά περιβάλλοντα όπου μπορούν να αλληλεπιδράσουν με στοιχεία και οργανισμούς σαν να ήταν εκεί.

Όπως εξήγησε η Μάγια Βρζέσιεν, επικεφαλής του προγράμματος, 24 μαθητές με ειδικά γυαλιά κινούνται μέσα σε μία αίθουσα εικονικής πραγματικότητας που προσομοιάζει το βυθό της θάλασσας. Εκεί, βλέποντας τα ψάρια του βυθού, μαθαίνουν για τους θαλάσσιους οργανισμούς καθώς τα ειδικά γυαλιά προβάλλουν πληροφορίες για όσα βλέπουν, ενώ παρέχονται και φωνητικές οδηγίες. Ωστόσο, επεσήμανε η Βρζέσιεν, απαιτούνται ακόμη πολλές ρυθμίσεις στο πρόγραμμα μέχρι να συμπεριληφθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία, αφού, οι μικροί μαθητές εντυπωσιάζονται τόσο από το διαδραστικό εικονικό περιβάλλον που δεν προσέχουν τις πληροφορίες που προβάλλουν τα ειδικά γυαλιά, ενώ αγνοούν και τις φωνητικές οδηγίες.

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων