e-metrics.jpgΣε 4,5 εκατομμύρια υπολογίζονται πλέον οι χρήστες του Διαδικτύου στην Ελλάδα, καθώς η διείσδυση στο Ίντερνετ βρίσκεται σε διαρκή ανοδική πορεία. Στις αρχές του 2009 υπολογίζεται ότι ήταν συνδεδεμένο διαδικτυακά το 47% των Ελλήνων έναντι 43% μερικούς μήνες νωρίτερα.

Οι περισσότεροι χρήστες κάνουν χρήση του Ίντερνετ για πληροφόρηση (97%) και για να ανταλλάσσουν e-mail (67%), ενώ το 50% κατεβάζει τραγούδια και το 34% ταινίες. Ποσοστό 37% ακούει διαδικτυακά ραδιόφωνο, ενώ το 31% συμμετέχει σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook.

Από τα 4,5 εκατομμύρια των Ελλήνων χρηστών ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός πραγματοποιεί αγορές προϊόντων μέσω του Ίντερνετ. Ο αριθμός αυτός που φθάνει πλέον τις 620.000 σημείωσε άνοδο 235% τα τελευταία δύο χρόνια. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Focus Βari, κατά μέσον όρο οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 6 ηλεκτρονικές αγορές το τελευταίο εξάμηνο, με τη συνολική αξία να φθάνει τα 550 ευρώ. Πάντως, το 85% των Ελλήνων χρηστών δηλώνουν ότι «προβληματίζονται» ακόμα για την ασφάλεια του Διαδικτύου και έτσι αποφεύγουν να κάνουν αγορές με τα προσωπικά τους στοιχεία επειδή φοβούνται ότι μπορεί να κλαπούν.

Σύμφωνα βέβαια με την έρευνα e-metrics που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας, 8 στους 10 χρήστες του Ίντερνετ έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια ηλεκτρονική αγορά.

Οι κυριότερες ώρες πλοήγησης στο Ίντερνετ είναι το απόγευμα και το βράδυ- από τις 6 μ.μ. έως τις 12 μ.μ. για το 51% των χρηστών, ενώ ένα ποσοστό 15% προτιμούν μεταμεσονύχτιο σερφάρισμα. Όσον αφορά τα φύλα, οι άνδρες είναι σαφώς περισσότεροι από τις γυναίκες σε ποσοστό 54% έναντι 41%.

TA NEA

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων