insights.jpg«Υπερωρίες» δουλεύει η υπηρεσία Google Insights –της γνωστής αμερικανικής μηχανής αναζήτησης-, που παρέχει πληροφορίες για τουριστικούς προορισμούς.

Οι αναζητήσεις των Ελλήνων χρηστών έχουν πάρει φωτιά εν όψει διακοπών. «Ξενοδοχεία», «εισιτήρια», «διακοπές», «προορισμοί» και «πτήσεις» είναι κατά σειρά προτεραιότητας οι πιο δημοφιλείς λέξεις αναζήτησης στα καθ’ ημάς τους τελευταίους τρεις μήνες. Οσο για τους προορισμούς που προτιμούν οι συμπατριώτες μας, ξεχωρίζουν, όπως είναι αναμενόμενο, τα Χανιά, η Ρόδος, η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Κεφαλλονιά και η Πάρος.

Αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πολίτες της Μεγάλης Βρετανίας, της Αυστραλίας, της Νέας Ζηλανδίας, της Νοτίου Αφρικής, της Σιγκαπούρης, του Χονγκ Κονγκ, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Ινδίας και του Καναδά έχουν επιδοθεί σε αγώνα δρόμου, πραγματοποιώντας τις περισσότερες διαδικτυακές αναζητήσεις με τη λέξη «διακοπές». Αξίζει να σημειωθεί ότι οι όροι «ελληνικές διακοπές» και «τουρκικές διακοπές» βρίσκονται ανάμεσα στους πέντε πιο περιζήτητους παγκοσμίως, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του Google Insights.

Τις «greek holidays», πάντως, προτιμούν σε Βρετανία, Ιρλανδία, Ελλάδα, Αυστραλία, Καναδά, ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία, Νότια Αφρική και Τουρκία, ενώ η Κεφαλλονιά, η Ρόδος και η Σαντορίνη κατέχουν από τις πρώτες θέσεις στις πιο δημοφιλείς λέξεις αναζήτησης σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε περίοδο γενικότερης κρίσης, δεν είναι κι άσχημα να σε γκουγκλάρουν…

www.google.com/insights/search/#

e-tipos

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων