zeitgeist-2008.jpg

Η Google ανακοίνωσε το ετήσιο Zeitgeist, (η γερμανική λέξη για το «πνεύμα των καιρών»), μια ματιά στο 2008 μέσω του διαδικτύου. Το Zeitgeist 2008 προσφέρει μία μοναδική προοπτική στα σημαντικότερα γεγονότα του έτους και στις σημαντικότερες τάσεις, βάσει των παγκόσμιων αναζητήσεων και των αναζητήσεων που πραγματοποιήθηκαν από τους χρήστες του Internet στην Ελλάδα και σε άλλες 35 χώρες.

Συγκεκριμένα, για την Ελλάδα προέκυψαν τα ακόλουθα αποτελέσματα από το ετήσιο Zeitgeist:

Οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις
1. in
2. youtube
3. facebook
4. lyrics
5. games
6. video
7. tube
8. hi5
9. yahoo
10. google

Οι αναζητήσεις με τη μεγαλύτερη αύξηση στην Ελλάδα
1. facebook
2. hi5
3. youtube
4. rapidshare
5. you tube
6. tube
7. zoo
8. meteo
9. hotmail
10. παιχνίδια

Κρίνοντας από τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης, αλλά και από τις αναζητήσεις που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση, οι Έλληνες φαίνεται ότι επικεντρώνονται κυρίως στην τεχνολογία και στο «κατέβασμα» torrents. Επιπλέον, γίνεται ξεκάθαρο ότι η κοινωνική δικτύωση (social networking), έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι ολοένα και περισσότερο πραγματοποιούν αναζητήσεις για υπηρεσίες, όπως το facebook, το YouTube και το hi5.

Επιπρόσθετα, πληροφορίες της Google αποκαλύπτουν ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν το internet για την αναζήτηση τουριστικών πληροφοριών και ξενοδοχείων. Παράλληλα, καταδεικνύεται ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν το Internet για πληροφορίες σχετικές με την κυβέρνηση, καθώς και με εργασιακές υπηρεσίες. Μερικά παραδείγματα είναι ο ΑΣΕΠ, το Κτηματολόγιο και το ΕΣΠΑ, που συγκαταλέγονται στις πιο γρήγορα αναδυόμενες αναζητήσεις.

via

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων