zeitgeist21.jpg Από την ανάλυση των στοιχείων και της συχνότητας των αναζητήσεων μέσω της μηχανής της Google, αποδεικνύεται ότι αυξάνεται με αλματώδεις ρυθμούς και η δημοτικότητα των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης (social networking). Οι Έλληνες επικεντρώνονται ιδιαίτερα στην τεχνολογία και στο «κατέβασμα» torrent, κυρίως για αρχεία ήχου και εικόνας.

Αρκετά δημοφιλή στους Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου πέραν του in.gr, είναι το facebook, το ΥouΤube και το Ηi5.

Ακόμα, όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία της Google, οι Έλληνες χρησιμοποιούν συχνά το Ίντερνετ για την αναζήτηση τουριστικών πληροφοριών και ξενοδοχείων, καθώς και για την ενημέρωσή τους σε θέματα που αφορούν την κυβέρνηση και τις δημόσιες υπηρεσίες που σχετίζονται με την αναζήτηση εργασίας και την καθημερινότητά τους (μεγάλη επισκεψιμότητα είχαν το 2008 sites όπως του ΑΣΕΠ, του Κτηματολογίου και του ΕΣΠΑ).

Όλα αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνονται στο ετήσιο «Ζeitgeist» (στα γερμανικά σημαίνει «πνεύμα των καιρών») της Google, το οποίο συντάσσεται βάσει των αναζητήσεων σε 35 χώρες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η Ελλάδα. Φέτος, για πρώτη φορά μετά το 2001 που ξεκίνησε η διάθεση του Google Ζeitgeist, η Google προχώρησε σε ανασκόπηση των δημοφιλέστερων αναζητήσεων ανάμεσα σε περισσότερες από 30 χώρες και δημοσίευσε όλα τα αποτελέσματα στο site του Google Ζeitgeist 2008.

http://www.google.com/press/intl-zeitgeist.html#gr

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων