O Λεωνίδας Ηρακλειώτης διδάσκει στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο κι επιμένει να βαστάει Θερμοπύλες. Διαβάστε το άρθρο του “Η γνωσιολογία του θράσους” όπου αναλύει γιατί πιστεύει ότι το μάθημα των Θρησκευτικών δεν είναι γνωσιολογικό όπως υποστηρίζει ο υπουργός ΥΠΕΠΘ.

Οι διευθυντές των σχολείων κάλεσαν τους μαθητές που είχαν απαλλαχτεί κατόπιν αιτήσεων των κηδεμόνων τους να ξαναμπούν στην τάξη και να παρακολουθήσουν το μάθημα. Τώρα αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της παλινωδίας τότε τι είναι;

Απορώ με τους συναδέλφους που επιχαίρουν για τη “νίκη” τους κι ετοιμάζονται να υποδεχτούν τα απωλολότα στην τάξη. Ειλικρινά πιστεύουν ότι έτσι θα πλησιάσουν τη νεολαία;

Τελικά για ποιο γνωσιολογικό μάθημα θρησκευτικών μιλάμε; Αυτό που υφίσταται είναι ένα ομολογιακό μάθημα-κατήχηση συγκεκριμένου δόγματος, το «μάθημα της ορθοδοξίας». Δεν είναι το ίδιο, νομίζω.

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων