Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Twitter, η υπηρεσία διαθέτει 175 εκατομμύρια χρήστες. Τι σημαίνει όμως αυτό; Οτι άνοιξαν, δημιουργήθηκαν 175 εκατομμύρια λογαριασμοί από τη μέρα λειτουργίας του. Χρήσιμη σαν πληροφορία, δεν απαντάει όμως στην ερώτηση: πόσοι είναι οι πραγματικοί χρήστες του Twitter; (Ενεργός χρήστης του Twitter θεωρείται από τους ειδικούς των social media κάποιος που «ακολουθεί» τουλάχιστον 10 άτομα).

Το Facebook απαντά απλά σε αυτή την ερώτηση: Αναφέρει ότι κάθε μήνα επισκέπτονται τη σελίδα 600 εκ. χρήστες και οι μισοί περίπου από αυτούς το κάνουν καθημερινά. Το Twitter επιλέγει να μη δημοσιοποιεί αυτούς τους αριθμούς.

Το έγκυρο Business Insider όμως είχε πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες και τις δημοσιεύει στην ιστοσελίδα του. Τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά και δείχνουν ότι υπάρχει μια μικρή ομάδα χρηστών (σε σχέση με το συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων) που παίζουν σημαντικό ρόλο στην υπηρεσία.

Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκάλυψε ότι περίπου 20.000 χρήστες δημιουργούν το μεγαλύτερο μέρος της πληροφορίας που διοχετεύεται στο Twitter.

Αναλυτικά:

119 εκατομμύρια «ακολουθούν» 1 ή περισσότερους λογαριασμούς

85 εκ. έχουν μόλις 1 ή περισσότερους followers

56 εκ. χρήστες «ακολουθούν» 8 ή παραπάνω λογαριασμούς

Μόνο 38 εκ. ακολουθούν 16 λογαριασμούς

Μόλις 12 εκ. ακολουθούν 64 και πάνω λογαριασμούς

Μόλις 1,5 εκ ακολουθούν πάνω από 512 λογαριασμούς

Μόλις το 10% των χρηστών (περίπου 15 εκ.) ακολουθούν πάνω από 50 χρήστες

Με αυτούς τους αριθμούς, τους ισχυρισμούς του Twitter για 175 εκ λογαριασμούς, και πρόχειρους υπολογισμούς του Business Insider, βλέπουμε ότι υπάρχουν 56 εκατομμύρια λογαριασμοί που δεν ακολουθούν κανένα άλλο στο Twitter και 90 εκ. με 0 ακολουθητές (followers, δηλαδή).

Σε αντιδιαστολή με αυτό να παραθέσουμε και κάποιος άλλους αριθμούς:

Το Facebook έχει πάνω από 600 εκ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως

H Huffington Post φτάνει κάθε μήνα στα 30 εκ. μοναδικούς επισκέπτες.
Αριθμοί με μεγάλο ενδιαφέρον καθώς μάς δείχνουν πως από την τόσο μικρή βάση των χρηστών του Twitter έγινε η τόσο μεγάλη κοινωνική παρέμβαση από τη Μολδαβία του 2009 μέχρι τις πρόσφατες εξεγέρσεις στην  Αίγυπτο και τη Λιβύη. Στο χέρι των χρηστών του Twitter είναι να γιγαντωθεί το μέσον και η παρέμβασή του. Κυριολεκτικά…

http://www.tovima.gr/media/article/?aid=394262

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων