Αντιμετώπιση Σχολικής Βίας / Bulling

Νίκησε τον νταή χωρίς να τον αγγίξεις

 

http://youtu.be/1zdwCSNon7c

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Παιδαγωγικά Θέματα 09/21/2014 Σπύρος Παπαδάκης

Έργα με Συνεργασίες Σχολείων

Δείτ το video

National eTwinning- Πως να ξεκινήσετε ένα έργο με σχολείο από την Ελλάδα

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 09/19/2014 Σπύρος Παπαδάκης

Πάμε σινεμά;

 

 

 

Zούμε ήδη σε μια εποχή όπου τα όρια ανάμεσα στον κόσμο και την εικόνα του δεν είναι απλά δυσδιάκριτα, αλλά ανύπαρκτα. H ίδια η πραγματικότητα που βιώνουμε καθημερινά, αποτελείται από εικόνες.

Μεταφέρουμε πληροφορίες, μεταδίδουμε γνώση, επικοινωνούμε, ανταλάσσουμε ιδέες και, τελικά, αποκτούμε συνείδηση του εαυτού μας και του κόσμου μέσα από εικόνες, οι οποίες καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο την προνομιακή θέση που κατείχε μέχρι τώρα ο λόγος.

http://www.pamecinema.net/

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 09/10/2014 Σπύρος Παπαδάκης

Δημιουργώ παιχνίδια στο MS Kodu

To MSKodu αναπτύχθηκε στα ερευνητικά εργαστήρια της Microsoft. Είναι μια νέα οπτική γλώσσα προγραμματισμού που σχεδιάστηκε για παιδιά μικρών ηλικιών και όχι μόνο.

http://www.koduplay.gr/

 
koduplay.docx (108MB)

examples.zip(2MB)

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΔΗΜΟΤΙΚΟ 09/03/2014 Σπύρος Παπαδάκης

Ημερίδα Πληροφορικής στην Καλαμάτα 27-6-2014

«Η Πληροφορική στο σχολείο: καινοτομία και καλές πρακτικές»

Σπάλα Γ., Σχολκή Σύμβουλος ΠΕ19 Μεσηνίας  & Λακωνίας

 

Πρόγραμμα: http://hmerida-kal-2014.blogspot.gr/p/blog-page.html

Παρουσιάσεις:  http://kathigitespliroforikismessinias.wikispaces.com/

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Επιμόρφωση 07/01/2014 Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας

Computer Science for fun!

To cs4fn δημιουργήθηκε και επιμελείται  από τους Paul Curzon, Peter McOwan και Jonathan Black της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Queen Mary του Λονδίνου για διασκέδαση με την επιστήμη υπολογιστών!

http://www.cs4fn.org/

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 05/26/2014 Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας

Εικονική μηχανή με Ubuntu 12.04 ltsp & εγκατεστημένο LAMS Server

ubuntu  LAMS

 

Οδηγίες για την εγκατάσταση εικονικής μηχανής στον Η/Υ με Λειτουργικό Ubuntu 12.04 ltsp.
Στην εικονική μηχανή είναι εγκατεστημένος LAMS Server που περιέχει Ακολουθίες – Μαθήματα για το Δημοτικό – Γυμνάσιο – Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο

VM Ubuntu & LAMS Server

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ,ΓΥΜΝΑΣΙΟ ,ΔΗΜΟΤΙΚΟ ,ΕΠΑΛ ,ΕΣΠΕΡΙΝΟ ,Λογισμικό  Με ετικέτα:   , , 05/25/2014 ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΡΑΠΟΓΙΑΝΝΗΣ

Ο ρόλος των χρωμάτων

Εξαρτημένη ανεξαρτησία
της Κωνσταντίνας Πατσιαλού

Με την τέχνη βλέπεις καλύτερα. Η ουσία δεν φαίνεται με τα μάτια.*

1. Το κόκκινο, το πορτοκαλί και το κίτρινο ονομάζονται θερμά χρώματα, ενώ το πράσινο, το μπλε και το μοβ ονομάζονται ψυχρά. Ο Johannes Itten όμως χαρακτήρισε τη διαφοροποίηση των χρωμάτων πολύ παραπλανητική [1], καθώς τα χρώματα δρουν άλλοτε ως ψυχρά και άλλοτε ως θερμά, ανάλογα με την τοποθέτησή τους πλάι σε θερμότερους και ψυχρότερους τόνους. Στην εικόνα 1, το μοβ χρώμα είναι ψυχρό όταν σχετίζεται με το θερμό κόκκινο, ενώ είναι θερμότερο όταν τοποθετείται δίπλα στο μπλε.
 
Εικόνα 1

Εικόνα 2
2. Ένα μοβ που περιέχει περισσότερο κόκκινο είναι θερμότερο από ένα μοβ που περιέχει περισσότερο μπλε (εικόνα 2). Ο Rudolf Arnheim [2] ανέφερε πως αυτό που προσδιορίζει την εντύπωση της θερμότητας ή ψυχρότητας ενός χρώματος δεν είναι το ίδιο το χρώμα, αλλά το χρώμα προς το οποίο συγκλίνει.
Εικόνα 3
3. Ο Josef Albers σημείωσε ότι το ίδιο χρώμα σε δύο διαφορετικά φόντα φαίνεται σαν δύο διαφορετικά χρώματα [3]. Κατά την αλληλεπίδραση των χρωμάτων, οι χρωματικές ιδιότητες μιας επιφάνειας επηρεάζονται από τις ιδιότητες του φόντου της και γενικότερα από τα χρώματα που την περιβάλλουν, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται οπτικές απάτες και ψευδαισθήσεις. Στην εικόνα 3, τα δύο Χ φαίνονται εντελώς διαφορετικά σε απόχρωση και φωτεινότητα, αλλά όπως φαίνεται στο σημείο επαφής τους τα χρώματα αυτά είναι ίδια.

Ο Arnheim [4] συμπλήρωσε ότι η ταυτότητα του χρώματος δεν εδρεύει στο χρώμα καθεαυτό, αλλά καθιερώνεται μέσω των σχέσεών του. Το κάθε χρώμα εξαρτάται από την υποστήριξη όλων των άλλων. Και ο Itten [5] τόνισε ότι κάθε μεμονωμένο χρώμα θα πρέπει να γίνεται αντιληπτό και να βιώνεται μέσω των ατέλειωτων συνδυασμών του με τα άλλα χρώματα.

Πηγή:

http://artinarticle.blogspot.gr/2014/05/blog-post.html

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Εκπαιδευτικοί Υλικό - Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι ,Εφαρμογές Πολυμέσων ,Πολυμέσα - Δίκτυα  Με ετικέτα:   05/15/2014 Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας

Γ΄ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ-ΑΕΠΠ-Υποπρογράμματα

Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα – Θεωρία
Σχέδιο μαθήματος υποπρογράμματα
Ασκήσεις-Υποπρογράμματα
Λύσεις Ασκήσεων

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 05/10/2014 ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΙΑΣΚΟΥ

Επαναληπτική άσκηση

epanaliptiki askisi

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Α' ΕΠΑΛ  Με ετικέτα:   05/09/2014 ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΦΟΝΔΥΛΗ

Επόμενα άρθρα Προηγούμενα άρθρα


Kατηγορίες

Σελίδες

Ετικέτες


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση