Αντιμετώπιση Σχολικής Βίας / Bulling
Νίκησε τον νταή χωρίς να τον αγγίξεις
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία Παιδαγωγικά Θέματα 09/21/2014 Σπύρος Παπαδάκης
Νίκησε τον νταή χωρίς να τον αγγίξεις
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία Παιδαγωγικά Θέματα 09/21/2014 Σπύρος Παπαδάκης
Δείτ το video
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 09/19/2014 Σπύρος Παπαδάκης

Zούμε ήδη σε μια εποχή όπου τα όρια ανάμεσα στον κόσμο και την εικόνα του δεν είναι απλά δυσδιάκριτα, αλλά ανύπαρκτα. H ίδια η πραγματικότητα που βιώνουμε καθημερινά, αποτελείται από εικόνες.
Μεταφέρουμε πληροφορίες, μεταδίδουμε γνώση, επικοινωνούμε, ανταλάσσουμε ιδέες και, τελικά, αποκτούμε συνείδηση του εαυτού μας και του κόσμου μέσα από εικόνες, οι οποίες καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο την προνομιακή θέση που κατείχε μέχρι τώρα ο λόγος.
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία Χωρίς κατηγορία 09/10/2014 Σπύρος Παπαδάκης
To MSKodu αναπτύχθηκε στα ερευνητικά εργαστήρια της Microsoft. Είναι μια νέα οπτική γλώσσα προγραμματισμού που σχεδιάστηκε για παιδιά μικρών ηλικιών και όχι μόνο.


Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΔΗΜΟΤΙΚΟ 09/03/2014 Σπύρος Παπαδάκης
«Η Πληροφορική στο σχολείο: καινοτομία και καλές πρακτικές»
Σπάλα Γ., Σχολκή Σύμβουλος ΠΕ19 Μεσηνίας & Λακωνίας
Πρόγραμμα: http://hmerida-kal-2014.blogspot.gr/p/blog-page.html
Παρουσιάσεις: http://kathigitespliroforikismessinias.wikispaces.com/
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία Επιμόρφωση 07/01/2014 Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας
To cs4fn δημιουργήθηκε και επιμελείται από τους Paul Curzon, Peter McOwan και Jonathan Black της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Queen Mary του Λονδίνου για διασκέδαση με την επιστήμη υπολογιστών!
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία Χωρίς κατηγορία 05/26/2014 Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας
Οδηγίες για την εγκατάσταση εικονικής μηχανής στον Η/Υ με Λειτουργικό Ubuntu 12.04 ltsp.
Στην εικονική μηχανή είναι εγκατεστημένος LAMS Server που περιέχει Ακολουθίες – Μαθήματα για το Δημοτικό – Γυμνάσιο – Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ,ΓΥΜΝΑΣΙΟ ,ΔΗΜΟΤΙΚΟ ,ΕΠΑΛ ,ΕΣΠΕΡΙΝΟ ,Λογισμικό Με ετικέτα: LAMS, Ubuntu 12.04, Εικονική Μηχανή 05/25/2014 ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΡΑΠΟΓΙΑΝΝΗΣ
Με την τέχνη βλέπεις καλύτερα. Η ουσία δεν φαίνεται με τα μάτια.*



Ο Arnheim [4] συμπλήρωσε ότι η ταυτότητα του χρώματος δεν εδρεύει στο χρώμα καθεαυτό, αλλά καθιερώνεται μέσω των σχέσεών του. Το κάθε χρώμα εξαρτάται από την υποστήριξη όλων των άλλων. Και ο Itten [5] τόνισε ότι κάθε μεμονωμένο χρώμα θα πρέπει να γίνεται αντιληπτό και να βιώνεται μέσω των ατέλειωτων συνδυασμών του με τα άλλα χρώματα.
Πηγή:
http://artinarticle.blogspot.gr/2014/05/blog-post.html
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εκπαιδευτικοί Υλικό - Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι ,Εφαρμογές Πολυμέσων ,Πολυμέσα - Δίκτυα Με ετικέτα: χρώμα 05/15/2014 Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα – Θεωρία
Σχέδιο μαθήματος υποπρογράμματα
Ασκήσεις-Υποπρογράμματα
Λύσεις Ασκήσεων
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία Χωρίς κατηγορία 05/10/2014 ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΙΑΣΚΟΥ
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία Α' ΕΠΑΛ Με ετικέτα: επεξεργασία κειμένου 05/09/2014 ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΦΟΝΔΥΛΗ