Εισαγωγικό σεμινάριο ‘Συγγραφή-Ανάπτυξη Μαθημάτων ΤΠΕ στο Δ.Σ. με το LAMS
Διερεύνηση ενδιαφέροντος για συμμετοχή εκπαιδευτικών ΠΕ86 Δημοτικών Σχολείων, ΕΝΕΕΓ-Λ, ΕΕΕΕΚ σε εισαγωγικό σεμινάριο για Συγγραφή-Ανάπτυξη Μαθημάτων ΤΠΕ στο Δ.Σ.με το LAMS.
Μπορείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας στην ακόλουθη φόρμα: https://forms.gle/24ueLE1vVNUpJt7HA (έως το Τετάρτη 12/6/2024)
‘Συγγραφή Σχεδίων Μαθημάτων/Σεναρίων σε LAMS (lams.sch.gr)”
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε δύο (2) σύγχρονες συναντήσεις
Πέμπτη 13/06/2024 και Τετάρτη 19/06/2024 17:30-190 εξ αποστάσεως
στην αίθουσα: https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis
Επιμορφωτική Ημερίδα 04-6-2024 για Εκπαιδευτικούς ΠΕ86 Αχαΐας
Πρόσκληση ΠΕ86 Πθμιας σε Επιμορφωτική Ημερίδα 04-6-24 από ΣΕ Πληροφορικής Αχαΐας
Αίτηση συμμετοχής: https://forms.gle/VqeJGrmmZDkomzKT8 (έως Πέμπτη 30/5/2024)
Προσκαλούνται οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (ΠΕ86) οι οποίοι υπηρετούν στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΠΕ) Αχαΐας περιοχής Επιστημονικής Ευθύνης μας, σε επιμορφωτική συνάντηση (Ημερίδα), η οποία θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης την Τρίτη 6 Ιουνίου 2024, 08:30-13:30, στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας (Κωστή Παλαμά 95, Πάτρα, https://goo.gl/maps/87qXXNGCmoyWMAMZ8 https://16dim-patras.ach.sch.gr/ ), σύμφωνα με τη θεματική και το πρόγραμμα που ακολουθεί:
ΥΛΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
- Παπαδάκης Σ Διαφοροποιημένη Διδασκαλία ΤΠΕ στο ΔΣ
- Κονιδάρης Γ – Βιωματική πρόληψη της παθολογικής χρήσης του Διαδκτύου
- Μητρογιάννη Ε -Τεχνικές Διαχείρισης Τάξης με “ΜΟΥΣΙΚΟ» ΤΡΟΠΟ”
- ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΔΗΜ – ΓΥΜ – ΓΕΛ
ΣΕ LAMS ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΑ ΤΑΞΗ – ΜΑΘΗΜΑ – ΕΝΟΤΗΤΑ - Αποθετήριο LAMS Central
- Σ. Λαζαρόπουλος
-
(Υπολογιστικά φύλλα – Τύποι γραφημάτων v2)
-
(Ασφάλεια στο διαδίκτυο)
- Yπολογιστικά φύλλα – Τύποι γραφημάτων με ΔΔ ω1
-
- Γ. Τσακαλογιάννη. Η μνήμη του υπολογιστή και τα αποθηκευτικά μέσα με ΔΔ
Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν παρακαλούνται να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στη φόρμα από εδώ: https://forms.gle/VqeJGrmmZDkomzKT8 (έως Πέμπτη 30/5/2024)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ 04-06-2024 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ – ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
* Κατά τη διάρκεια του ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ η συνάδελφος Γ. Τσακαλογιάννη Εκπαιδευτικός ΠΕ86, 24ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας διά ζώσης (in person) και ο συνάδελφος κ Σ. Λαζαρόπουλος, Εκπαιδευτικός ΠΕ86, 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πύργου, θα κάνει από απόσταση (on-line), παρουσίασης ενός μαθήματος διαφοροποιημένης διδασκαλίας με την υποστήριξη του LAMS από αυτά που εφάρμοσε φέτος στο σχολείου του και θα μοιραστεί την εμπειρία του μαζί μας.
Τρίτη 26-03-2024 14:45 «Κρυπτογραφία και Μηχανική Μάθηση» Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕ86
Τρίτη, 26 Μαρτίου 2024 – 14:45 – 17:30
https://minedu-secondary.webex.com/meet/evakolega
H δράση θα μεταδοθεί ζωντανά από το κανάλι της ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στο YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=A08l18Rl-nE
https://sotiraki.com/ | https://mzampet.com/
Περισσότερες πληροφορίες ή σε περίπτωση προβλήματος στο ανωτέρω WebEx δωμάτιο να επισκεφθείτε το URL:
https://sym86plir.sites.sch.gr/machine_learning_cryptography/
Η επιμορφωτική συνάντηση διοργανώνεται σε συνεργασία με τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Πληροφορικής (ΠΕ86) κ.κ. Αθανασάκου Πηνελόπη (ΔΔΕ Ευβοίας) Αλεξούδα Γεωργία (ΔΔΕ Ανατ. Θεσ/νίκης), Βολονάκη Παντελή (ΔΔΕ Νοτίου Αιγαίου), Βραχνό Ευριπίδη (ΔΔΕ Πειραιά), Γώγουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Χανίων), Διαμαντή Ευστράτιο (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Ζάχο Γεώργιο (ΔΔΕ Φθιώτιδας), Κοκκόρη Αθηνά (ΔΔΕ Γ’ Αθήνας), Κολεγά Ευαγγελία (ΔΔΕ Δ’ ΑΘΗΝΑΣ), Μακράκη Ευαγγελία (ΔΔΕ Δυτικής Αττικής), Μαραγκό Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας – 1η θέση), Μαρίτσα Αντώνιο (ΔΔΕ Ηλείας) Μαστοροδήμο Δημήτριο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας – 2η θέση) Μπαμπαλώνα Ελένη (ΔΔΕ Ημαθίας), Μπασούνα Αθανάσιο (ΔΔΕ Ιωαννίνων), Μπεγέτη Παναγιώτη (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Παντελοπούλου Σταυρούλα (ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής), Παπαγεωργίου Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Λάρισας), Παπαδάκη Σπυρίδωνα (ΔΔΕ Αχαϊας), Συμεωνίδη Συμεών (ΔΔΕ Καβάλας), Τζελέπη Σοφία (ΔΔΕ Δυτ. Θεσ/νίκης), Τριανταφύλλου Χρήστο (ΔΔΕ Σερρών), Φιλιππίδη Σταύρο (ΔΔΕ Πιερίας) και Χερτούρα Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Χαλκιδικής).
Σεμινάριο STEM & Εκπ/κής Ρομποτικής 22/2/2024, 6ο Γυμνάσιο Πάτρας
Πρόσκληση ΠΕ86 ΔΠΕ & ΔΔΕ Αχαΐας Αίτηση Συμμετοχής σε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ (23_13-02-2024) \
Πρόσκληση Εκπαιδευτικών σε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ (24_2024-02-22)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ STEM & Εκπ/κής Ρομποτικής
Πέμπτη 22/02/2024 ώρα 12:00-14:00
στο συγκρότημα 1ου & 6ο Γυμνάσιο Πάτρας
Σε αυτό προσκαλούνται να λάβουν μέρος εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (ΠΕ86) Δημοτικών Σχολείων και Γυμνασίων Αχαΐας (θα προηγηθούν χωρίς να αποκλείονται για τις υπόλοιπες θέσεις εκπαιδευτικοί ΓΕΛ & ΕΠΑΛ που επιθυμούν να συμμετέχουν) στο εργαστήριο με φυσική παρουσία, για τον επετειακό 10ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής – παράλληλη δράση «Μικρή επανάσταση στην εκπαίδευση – Αναδεικνύουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων του αύριο» (εν συντομία 1821) και το νέο εξοπλισμό ρομποτικής που έχουν παραλάβει από τη ΔΡΑΣΗ 1821 ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΧΑΙΑΣ (Gigo Micro:Bit Compatible Robots X6 (για κάθε ΔΗΜΟΤΙΚΟ) & NEZHA Inventor’s kit V2 for micro:bit Χ 3 (για κάθε ΓΥΜΝΑΣΙΟ)
Το σεμινάριο συνδιοργανώνεται από τον Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής (ΠΕ86) Αχαΐας Δρ. Σπυρίδωνα Παπαδάκη στο πλαίσιο του 10ου Περιφερειακού Διαγωνισμού, που θα διεξαχθεί στην Πάτρα (βλ. εγκύκλιο ΠΔΕΔΕ Α.Π. 807/30-01/2-2024) σε συνεργασία με τον Α. Λούβρης, Εκπαιδευτικό Πληροφορικής και με εισηγητές επιμορφωτές: Γιώργος Σουβατζόγλου, STEM Education, φορέας υλοποίησης της δράσης 1821. και Θεόφιλος Γεωργάκης, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΠΕ86)
Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν τον εξοπλισμό που έχουν στο σχολείο τους (ωφελούμενα σχολεία δράσης ή και ό,τι διαθέτουν).
Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για 20 εκπαιδευτικούς ΠΕ86 Π/θμιας Αχαΐας και 20-24 εκπαιδευτικούς ΠΕ86 Δ/θμιας Αχαϊας, οι οποίοι θα έχουν ολοκληρώσει τα διδακτικά τους καθήκοντα με σύμφωνη γνώμη του Δ/ντή/τριας τους. Παρακαλούνται οι κ.κ. Δ/ντές/τριες να διευκολύνουν τους εκπαιδευτικούς που το επιθυμούν να συμμετέχουν με αναμόρφωση του προγράμματος αν είναι εφικτό.
- Η φόρμα αιτήσεων θα είναι ανοιχτή (από Τετάρτη 14/2/2024, έως Δευτέρα 19/02/2024 16:00)
- Τηρείται σειρά προτεραιότητας για την πλήρωση είκοσι έως είκοσι τεσσάρων (20-24) εκπαιδευτικών από κάθε βαθμίδα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Χαιρετισμοί – Εισαγωγή
- Παρουσίαση του επεξεργαστή Micro:bit και των δυνατοτήτων του
- Σύντομη παρουσίαση των συστημάτων Gigo robots και Nezha (και εφαρμογή σε 2 εργαστήρια ένα για εκπαιδευτικούς Δημοτικών Σχολείων και ένα για εκπαιδευτικούς Γυμνασίων).
- Προγραμματιστικός έλεγχος των ηλεκτρονικών στοιχείων τους
- Λειτουργία μοντέλων στην τάξη
- Ένταξη των συστημάτων στον Πανελλήνιο διαγωνισμό STEM εκπαιδευτικής ρομποτικής
- Συζήτηση – Αξιολόγηση Σεμιναρίου – Κλείσιμο
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΠΌ ΔΡΑΣΗ 1821 ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΧΑΙΑΣ
Γενικό Υλικό
ΓΕΝΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑ)
ΣΕΝΑΡΙΑ-ΣΜ ΦΥΛΛΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΣΚΗΣΕΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ – ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΣΕΝΑΡΙΩΝ – ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
- ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΔΗΜ – ΓΥΜ – ΓΕΛ
ΣΕ LAMS ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΑ ΤΑΞΗ – ΜΑΘΗΜΑ – ΕΝΟΤΗΤΑ - ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΣΕΝΑΡΙΩΝ – ΥΛΙΚΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑΛ
ΣΕ LAMS κ.α. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΑ ΤΑΞΗ – ΜΑΘΗΜΑ – ΕΝΟΤΗΤΑ
- Πλατφόρμα Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων του ΙΕΠ «Αίσωπος» https://aesop.iep.edu.gr/
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ – ΙΕΠ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ http://ebooks.edu.gr/ebooks/
- ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ – ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ http://photodentro.edu.gr/aggregator/
- Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά και Πληροφορική: https://phet.colorado.edu/el/
- Φωτόδεντρο Μαθησιακών Αντικειμένων (http://photodentro.edu.gr/lor )
- Φωτόδεντρο Εκπαιδευτικών Βίντεο (http://photodentro.edu.gr/video )
- Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών (http://photodentro.edu.gr/ugc)
- Διαδραστικά Βιβλία http://ebooks.edu.gr
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
- Online Python 2.7 Compiler | Run Python Code Online
- Online Python 3 Compiler | Run Python Code Online
- http://2lyk-gerak.att.sch.gr/lesson_aepp.htm
- http://2lyk-gerak.att.sch.gr/lesson_ypologistes-b.htm
- https://eclass.sch.gr/courses/EL10119/
- https://blogs.sch.gr/karam/lessons/aepp/
- https://blogs.sch.gr/karam/lessons/eisagogi-stis-arches-tis-epistimis-ton/
- https://blogs.sch.gr/karam/lessons/efarmoges-pliroforikis-a/https://blogs.sch.gr/bookaepp/
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Η/Υ / Τάξης
Προβολή οθόνης καθηγητή ή μαθητών σε όλους τους Η/Υ του εργαστηρίου. Προβολή μικρογραφιών, αποστολή μηνυμάτων, απομακρυσμένη εκτέλεση εντολών, αποσύνδεση, κλείδωμα οθόνης, σίγαση ήχου. Απομακρυσμένη διαχείριση των σταθμών εργασίας: άνοιγμα (WoL) και κλείσιμο, αυτόματη ανίχνευση, ομαδοποίηση, προβολή χαρακτηριστικών υλικού, έλεγχος ταχύτητας δικτύου, εκτέλεση εντολών.
- Windows https://veyon.io Εποπτεία και απομακρυσμένη διαχείριση όλων των υπολογιστών του εργαστηρίου (Monitor and remote control all computers)
- Ubuntu/Linux https://el.ltsp.org/epoptes/ Η εφαρμογή Επόπτης (Epoptes) αποτελεί μία σύγχρονη εφαρμογή διαχείρισης τάξης σε λειτουργικά συστήματα Linux
ΠΛΑΙΣΙΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ
Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για την Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών (European Framework for the Digital Competence of Educators – DigCompEdu), – Κοινό Κέντρο Ερευνών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: DigCompEdu-el-final-2024
Διαδραστικός Πίνακας Γενικά
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
1) Διαδραστική οθόνη αφής με 2 στυλό αφής και τηλεχειριστήριο
2) OPS Mini PC Guangdong Hushiba Electronic Tecnology Co LTD
M10U-OPS το οποίο είναι ενσωματομένο στη διαδραστική οθόνη αφής (OPS Slot)
1. Επεξεργαστής Intel Core i5-102210U
2. Μνήμη 8GB, – Σκληρός Δίσκος 256 GB SSD
3. Λειτουργικό σύστημα: Microsoft Windows 10 GR
4. Λογισμικό εφαρμογών: LibreOffice
5. Διαδραστικό λογισμικό Mozaik Mazabook 4.5
Περιλαμβάνει:
1. Ασύρματο πληκτρολόγιο με ενσωματωμένο touch-pad
2. Λογισμικό προστασίας: Checkpoint Harmony Endpoint Advanced Antivirus
- ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ (English) SAMSUNG WEB_WAC_0728 (Black)
- ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ (Ελληνικά) SAMSUNG FLIP WMΒ_EU_GRE_220808.0 (White)
- ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ (Ελληνικά) SAMSUNG FLIP WMA_EU_GRE_220607.0 (White)
- ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΉΣΗΣ TR3D/TC3D Series LG Interactive Digital Board
- ΤΙ-4182 PLUS https://www.cnintech.com/Infrared_IWB_SR.html (Grey σε ΕΝΕΕΕΓΥΛ)
- LG CreateBoard LG75TR3DK-Β
- ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ WPS SMART Board GX (V2)
- Εχειρίδιο Χρήσης (English) BN81-22636B-01_WEB_WMB_EU_ENG_220808.0ε
- Χαρακτηριστικά – Τεχνικές Προδιαγραφές
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ – ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ
- Παπαδάκης Σ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ Τεχνικά & Παιδ Θέματα (9ο Εσπ ΕΠΑΛ Πάτρας) 26-09-2023
- .Παπαδάκης Σ ΔΠ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (49ο ΔΣ Πάτρας) 19-01-2024 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ
Υπηρεσίες Υποστήριξης (Helpdesk) ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
Σεμινάρια εξοικείωσης με τον διαδραστικό εξοπλισμό του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α
Το Stem IB Support παρέχει Υπηρεσίες Υποστήριξης (Helpdesk) στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, των δημόσιων σχολικών μονάδων στο πλαίσιο των έργων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Για επικοινωνία με τεχνικό, καλέστε το τηλέφώνο 210-6993525 (08:00-20:00) είτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω φόρμας, livechat. ή email στο helpdesk@stem-ib-support.gr.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ CoconutOrdering: Σύγκριση διαφορετικών αριθμών, συμπεριλαμβανομένων των δεκαδικών αριθμών, και ποσότητες που αφορούν το μήκος, τη μάζα, τη χωρητικότητα και τα χρήματα
- ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: LITERACY: Nouns, Verbs and Adjectives: ΓΛΩΣΣΑ/ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ: Ουσιαστικά, ρήματα και επίθετα
- CLOCK – Η ΩΡΑ στην Αγγλική Γλώσσα
- Τι είναι η ηλιακή έκλειψη; What Is a Solar Eclipse? (Video from NASA)
- Διαδραστικά Βιβλία
- Φωτόδεντρο – Μαθησιακά Αντικείμενα – Περιφερειακές συσκευές εισόδου και εξόδου
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ http://ebooks.edu.gr/ebooks/
- LAMS Central – https://lamscommunity.org/lamscentral/?language=el
- ΔΙΛΑΛΟΥ Α. – Μονάδες εισόδου/εξόδου Α Γυμνασίου
- https://phet.colorado.edu/el/
- https://www.geogebra.org/?lang=el
Ταυτόχρονη εγγραφή
Δυνατότητα από 4 έως και 20 (ανάλογα το μοντέλο) άτομα για να γράφουν, να σβήνουν με το χέρι ή τα πενάκια και να σχεδιάζουν ταυτόχρονα στην οθόνη UHD 85 ιντσών. Παρέχει μια παλέτα χρωμάτων και μεγάλο εύρος πάχους γραφής. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να σχεδιάζουν οποιοδήποτε κείμενο ή σχήματα με το ειδικό στυλό. Οποιοδήποτε σχέδιο μπορεί εύκολα να διαγραφεί με το δάχτυλο ή με την παλάμη όταν χρειαστεί.
Επιτρέπει στους χρήστες να περιηγηθούν στο Διαδίκτυο μέσω της οθόνης, να κατεβάσουν και να επεξεργαστούν περιεχόμενο – εικόνες, να γράψουν σχόλια επιτόπου γύρω από το παράθυρο περιήγησης, και να κρατήσουν σημειώσεις χωρίς να επηρεαστεί η αρχική εργασία.
Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αποστείλουν περιεχόμενο και σημειώσεις από τον διαδραστικό μέσω email, cloud storage και σε άλλα ψηφιακά κανάλια ή να το αποθηκεύσουν σε μνήμη στη θύρα USB.
Δίνει τη δυνατότητα να ανοίγεις αρχεία Μicrosoft Word, Powerpoint, Excel και Adobe PDF απευθείας με ένα ενσωματωμένο πρόγραμμα προβολής εγγράφων, διασφαλίζωνας εύκολη πρόσβαση ανεξάρτητα από την πηγή περιεχομένου.
Βασικές Λειτουργίες
Επιμορφωτικό Υλικό (2010) – Άρθρα για Διαδραστικούς Πίνακες
- Τσαμπίκα Καράκιζα Έρκυνα, Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών– Επιστημονικών Θεμάτων, Τεύχος 10ο, 97-112, 2016
Παιδαγωγική αξιοποίηση του Διαδραστικού Πίνακα: η περίπτωση ενός Γυμνασίου - Κόμης Β., Μισιρλή Α. & Σκουντζής Γ Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στην Προσχολική και Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
- Κουτσογιάννης Δ., Ακριτίδου Μ. & Αντωνοπούλου Σ.-Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στα Φιλολογικά μαθήματα
- Κυνηγός Χ., Ψυχάρης Γ., Γαβρίλης Κ. & Κεΐσογλου Στ. –
Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στα Μαθηματικά - Ψύλλος Δ., Μπάρμπας Α. & Ιωαννίδης Δ. -Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στη Φυσική
Οικονόμου: https://economu.wordpress.com/
MOOC Aναβαθμίστε τις Ψηφιακές σας Δεξιότητες και εκσυγχρονίστε τη Διδασκαλία σας – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Τι θα μάθετε στο HyperMOOC
Σε αυτό το μάθημα θα μάθετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στη διδασκαλία σας τα ψηφιακά σχέδια μαθήματος τύπου «HyperDoc» και τις αρχές του Kαθολικού Σχεδιασμού για τη Μάθηση:
✅ Για να διδάξετε με αποτελεσματικό τρόπο σε δια ζώσης, εξ αποστάσεως ή μικτά περιβάλλοντα μάθησης
✅ Για να δημιουργήσετε ένα ευέλικτο και συμπεριληπτικό περιβάλλον μάθησης που λαμβάνει υπόψιν εξ αρχής τις ανάγκες όλων των μαθητών, συμπεριλαμβανομένων και αυτών με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
✅ Για να συνδυάσετε το μαθησιακό περιεχόμενο με καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, παραμένοντας ταυτόχρονα πιστοί σε αποτελεσματικές παιδαγωγικές μεθόδους
✅ Για να δώσετε τη δυνατότητα στους μαθητές σας να δείξουν όσα έχουν μάθει, να συνεργαστούν, να επικοινωνήσουν μεταξύ τους και να σκεφτούν με κριτικό τρόπο, εφαρμόζοντας στην πράξη τις Δεξιότητες Μάθησης του 21ου αιώνα – 4Cs (Συνεργασία, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη, Δημιουργικότητα)
Δ.Π. στο ΓΥΜΝΆΣΙΟ – Παιδαγωγική Αξιοποίηση
Παιδαγωγική Αξιοποίηση Διαδραστικού Πίνακα
Ενδεικτικά Παραδείγματα στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ http://ebooks.edu.gr/ebooks/
- Εκπαιδευτικά Σενάρια/Σχεδιασμοί Μάθησης (Διεθνές Αποθετήριο LAMS | LAMS CENTRAL)
- Διαδραστικές Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά και Πληροφορική: https://phet.colorado.edu/el/
- Scientix είναι αποθετήριο για θέματα θετικών επιστημών στην εκπαίδευση.
- Europeana είναι ψηφιακό αποθετήριο που περιλαμβάνει τεκμήρια από την ψηφιακή πολιτιστική κληρονομιά της Ευρώπης όπως έργα ζωγραφικής, φωτογραφίες, ταινίες, μουσική, βιβλία,. Αποτελεί μια ομπρέλα για τους οργανισμούς πολιτιστικής κληρονομιάς της Ευρώπης.
- Historiana είναι ψηφιακό αποθετήριο με έτοιμες εκπαιδευτικές δραστηριότητες και καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία που δημιουργήθηκαν από και για εκπαιδευτικούς ιστορίας σε όλη την Ευρώπη.
- Eurogeo είναι ιστοχώρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Γεωργάφων
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΩΣΣΆ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΊΑ
- ΓΛΩΣΣΙΚΉ ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ
- ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉ ΛΟΓΟΤΕΧΝΊΑ
- ..
ΑΡΧΑΊΑ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΩΣΣΆ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΊΑ
- ΑΡΧΑΊΑ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΩΣΣΆ
- ..
- ΑΡΧΑΊΑ ΕΛΛΗΝΙΚΆ ΚΕΊΜΕΝΑ ΑΠΌ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
- …..
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- Γ’ Γυμνασίου – Ελληνικές μουσικές ιστορίες – Ρεμπέτικο τραγούδι. Βαμβακάρης Μάρκος
- Γ’ Γυμνασίου Εισαγωγή στη Ασιαική Ποπ Μοσικής – Introduction to Asian pop Music
- Α’ Γυμνασίου – Music- Analysis and Notation (En)
- Β’ Γυμνασίου – Είδη Μουσικής
- Κατηγορίες Μουσικών Οργάνων
- Όργανα Ορχηστρας
- Ας γνωρίσουμε την Όπερα! – Καραγκούνη Ευγενία
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ
- ΑΓΓΛΙΚΑ
2η ΞΈΝΗ ΓΛΩΣΣΆ
- ΓΑΛΛΙΚΑ
- ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΚΑΙ ΠΟΛΊΤΙΚΗ ΑΓΩΓΉ
- ΟΙΚΙΑΚΉ ΟΙΚΟΝΟΜΊΑ
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- …
- …
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
- ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- https://scratch.mit.edu/projects/15883452/studios/
- https://blockly.games
- https://blockly.games/maze?lang=el (για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες)
- https://compute-it.toxicode.fr/
- ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδυεση – Επιμορφωτική Ημερίδα 02/03/2024
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ 02-03-2024
Παραολούθηση από απόσταση με Zoom: https://zoom.us/j/95073212570 με Meeting ID 950 7321 2570.
Δ.Π. ΓΕΛ Παιδαγωγική Αξιοποίηση
Παιδαγωγική Αξιοποίηση Διαδραστικού Πίνακα
Ενδεικτικά Παραδείγματα στο ΓΕΛ
ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
-
- LAMS CENTRAL Εκπαιδευτικά Σενάρια/Σχεδιασμοί Μάθησης (Διεθνές Αποθετήριο LAMS )
- Phet Colorado Διαδραστικές Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά και Πληροφορική: https://phet.colorado.edu/el/
- Scientix είναι αποθετήριο για θέματα θετικών επιστημών στην εκπαίδευση.
- Europeana είναι ψηφιακό αποθετήριο που περιλαμβάνει τεκμήρια από την ψηφιακή πολιτιστική κληρονομιά της Ευρώπης όπως έργα ζωγραφικής, φωτογραφίες, ταινίες, μουσική, βιβλία,. Αποτελεί μια ομπρέλα για τους οργανισμούς πολιτιστικής κληρονομιάς της Ευρώπης.
- Historiana είναι ψηφιακό αποθετήριο με έτοιμες εκπαιδευτικές δραστηριότητες και καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία που δημιουργήθηκαν από και για εκπαιδευτικούς ιστορίας σε όλη την Ευρώπη.
- Eurogeo είναι ιστοχώρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Γεωργάφων
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ
- ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΩΣΣΆ(Αρχαία & Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία)
- https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%22%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%8C%CF%82+-%CE%AE+-%CF%8C%22&dq=
- Η Οδύσσεια με κόμικς https://blogs.e-me.edu.gr/hive-A4forever/
- http://www.komvos.edu.gr/
- https://lsj.gr/wiki/Main_Page
- https://www.greek-language.gr/digitalResources/index.html
- ΙΣΤΟΡΊΑ
- Α ΓΕΛ – Η Αρχαία Ελλάδα ( από το 1100 ως το 323 π.Χ.)
- Α’ ΓΕΛ Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία
- Α’ ΓΕΛ – Αρχαϊκή Εποχή
- Γ’ ΓΕΛ – Ολοκαύτωμα
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα & Γεωμετρία)
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
-
- Scientix είναι αποθετήριο για θέματα θετικών επιστημών στην εκπαίδευση.
- Phet Colorado Διαδραστικές Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά και Πληροφορική: https://phet.colorado.edu/el/
- ΦΥΣΙΚΗ
- ΧΗΜΕΙΑ
- Α’ ΓΕΛ Στοιχειομετρία Συγκέντρωση διαλύματος
- Καταλυτικός μετατροπέας
- Η διδασκαλία της δομής του ατόμου (Χημεία Α’ Λυκείου, §1.3 Δομικά σωματίδια της ύλης – Δομή του Ατόμου -Ατομικός Αριθμός – Μαζικός Αριθμός – Ισότοπα) – Phet Colorado
- Κατασκεύασε ένα άτομο https://phet.colorado.edu/sims/html/build-an-atom/latest/build-an-atom_all.html?locale=el
- Παρασκευές διαλυμάτων NaCl με χρήση του εικονικού εργαστηρίου του λογισμικού « IrYdium »
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ
-
Β’ ΓΕΛ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ- ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΝΟΣΙΑΣ Θα κάνουμε το εμβόλιο ή όχι; Τι λες;
- Γ’ ΓΕΛ Εξέλιξη_Οι πρώτοι άνθρωποι
- Ένζυμα – Βιολογικοί καταλύτες
- Βιοτεχνολογία – DNA
-
-
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- ΑΓΓΛΙΚΑ
2η Ξένη Γλώσσα
- ΓΑΛΛΙΚΑ
- ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΔΠ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ)
Παιδαγωγική Αξιοποίηση Διαδραστικού Πίνακα
στο Δημοτικό Σχολείο – Ενδεικτικά Παραδείγματα
ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ http://ebooks.edu.gr/ebooks/
- Εκπαιδευτικά Σενάρια/Σχεδιασμοί Μάθησης (Διεθνές Αποθετήριο LAMS | LAMS CENTRAL)
- Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά και Πληροφορική: https://phet.colorado.edu/el/
- Scientix είναι αποθετήριο για θέματα θετικών επιστημών στην εκπαίδευση.
- Europeana είναι ψηφιακό αποθετήριο που περιλαμβάνει τεκμήρια από την ψηφιακή πολιτιστική κληρονομιά της Ευρώπης όπως έργα ζωγραφικής, φωτογραφίες, ταινίες, μουσική, βιβλία,. Αποτελεί μια ομπρέλα για τους οργανισμούς πολιτιστικής κληρονομιάς της Ευρώπης.
- Historiana είναι ψηφιακό αποθετήριο με έτοιμες εκπαιδευτικές δραστηριότητες και καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία που δημιουργήθηκαν από και για εκπαιδευτικούς ιστορίας σε όλη την Ευρώπη.
- Eurogeo είναι ιστοχώρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Γεωργάφων
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
- ΓΛΩΣΣΑ
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Ταξίδι στο σύμπαν των μαθηματικών (Α, Β, Γ τάξη)
- Ε’ Τάξη Είδη τριγώνων
- https://www.geogebra.org/?lang=el
- https://www.teacherled.com/iresources/numeracybasics/?resource=clock
- https://www.teacherled.com/iresources/numeracybasics/?resource=fractionboard
- https://www.topmarks.co.uk/learning-to-count/teddy-numbers
- ΙΣΤΟΡΙΑ
- ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
- ΦΥΣΙΚΑ
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΓΑΛΛΙΚΑ
- ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
-
ΤΠΕ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Μεικτή μάθηση: Η εκπαίδευση του αύριο σήμερα»
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
«Μεικτή μάθηση: Η εκπαίδευση του αύριο σήμερα»,
το οποίο παρέχεται από το ευρωπαϊκό έργο «Innovation Station – Σταθμός Καινοτομίας. Μια νέα προσέγγιση στη διαδικτυακή και μεικτή μάθηση (InnStation)»
Σκοπός του είναι η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε επικαιροποιημένες καλές πρακτικές από τον Ευρωπαϊκό χώρο. Ειδικότερα, προσφέρει εκπαίδευση στην εφαρμογή του μεικτού μοντέλου μάθησης στην πράξη, με στόχο το σχεδιασμό ψηφιακού υλικού και ψηφιακών μαθημάτων, υποστηρικτικά των δια ζώσης μαθημάτων, αξιοποιώντας εργαλεία όπως λογισμικό, εφαρμογές, πλατφόρμες.
Το πρόγραμμα έχει μορφή εργαστηρίου και ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων/συμμετεχουσών είναι είκοσι πέντε (25).
- Ξεκινά στις 12 Φεβρουαρίου 2024 και ολοκληρώνεται στις 8 Μαρτίου 2024.
- Παρέχεται βάσει του μεικτού μοντέλου μάθησης, κι έχει συνολική διάρκεια τριάντα (30) ώρες (όπου, 24 ώρες ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης και 6 ώρες δια ζώσης, σε μορφή εργαστηρίου).
- Παρέχεται δωρεάν και με την ολοκλήρωσή του δίνεται από το ΕΑΠ η αντίστοιχη Βεβαίωση Συμμετοχής.
- Προϋποθέτει την υποβολή φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με προθεσμία 8 Φεβρουαρίου 2024, και τηρείται σειρά προτεραιότητας για την πλήρωση των είκοσι-πέντε συμμετοχών.
► Προγράμματος επιμόρφωσης – Όροι συμμετοχής: https://bit.ly/3ug0Zo2
► Φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος: https://forms.gle/pNN8PAgX71SKGDRt5
► Επιβεβαίωση Συμμετοχής: https://forms.gle/37zg2P8kT3tP6G7p9
(Έως 08/02/24 ή νωρίτερα με την πλήρωση των είκοσι-πέντε συμμετοχών).
Πληροφορίες: https://www.eap.gr/2024/01/31/daissy-meikti-mathisi-innstation/
- Το σεμινάριο, αρχίζεΙ 12 Φεβρουαρίου 2024 και ολοκληρώνεται στις 8 Μαρτίου 2024.
- Παρέχεται βάσει του μεικτού μοντέλου μάθησης, κι έχει συνολική διάρκεια τριάντα (30) ώρες (όπου, 24 ώρες ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης και 6 ώρες δια ζώσης, σε μορφή εργαστηρίου).
- Χρησιμοποιείται η ηλεκτρονική πλατφόρμα LAMS για την ασύγχρονη και μέρος της σύγχρονης επιμόρφωσης.