Εισαγωγικό σεμινάριο ‘Συγγραφή-Ανάπτυξη Μαθημάτων ΤΠΕ στο Δ.Σ. με το LAMS

Διερεύνηση ενδιαφέροντος για συμμετοχή εκπαιδευτικών ΠΕ86 Δημοτικών Σχολείων, ΕΝΕΕΓ-Λ, ΕΕΕΕΚ σε εισαγωγικό σεμινάριο για Συγγραφή-Ανάπτυξη Μαθημάτων ΤΠΕ στο Δ.Σ.με το LAMS.

Μπορείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας στην ακόλουθη φόρμα: https://forms.gle/24ueLE1vVNUpJt7HA (έως το Τετάρτη 12/6/2024)


‘Συγγραφή Σχεδίων Μαθημάτων/Σεναρίων σε LAMS (lams.sch.gr)”

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε δύο (2) σύγχρονες συναντήσεις

Πέμπτη 13/06/2024 και  Τετάρτη 19/06/2024 17:30-190 εξ αποστάσεως

στην αίθουσα: https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis

Μέχρι την Τετάρτη σας προτείνουμε να συνδεθείτε (με το λογαριασμό σας στο ΠΣΔ) στο lams.sch.gr και να εκπονήσετε το Μάθημα 1 Εισαγωγή στο LAMS (https://lams.sch.gr/lams/home/learner.do?lessonID=18098)
Εκτός από τα δύο (2) δίωρα σύγχρονης απασχόλησης, εκτιμούμε ότι θα χρειαστείτε περίπου άλλες έξι (6) ώρες ασύγχρονης εργασίας για τη συγγραφή – ανάπτυξη ενός σχεδίου μαθήματος 1 Δ.Ω. σε ψηφιακή μορφή LAMS και την ανάρτηση του στο Διεθνές Αποθετήριο: https://lamscommunity.org/lamscentral/ .
Επιπλέον βοηθητικό υλικό μπορείτε να βρείτε και να μελετήσετε με τον δικό σας ρυθμό από εδώ:.

 

Επιμορφωτική Ημερίδα 04-6-2024 για Εκπαιδευτικούς ΠΕ86 Αχαΐας

Πρόσκληση ΠΕ86 Πθμιας σε Επιμορφωτική Ημερίδα 04-6-24 από ΣΕ Πληροφορικής Αχαΐας

Αίτηση συμμετοχήςhttps://forms.gle/VqeJGrmmZDkomzKT8   (έως Πέμπτη 30/5/2024)

Προσκαλούνται οι  εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (ΠΕ86) οι οποίοι υπηρετούν στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΠΕ) Αχαΐας περιοχής Επιστημονικής Ευθύνης μας,  σε  επιμορφωτική συνάντηση (Ημερίδα), η οποία θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης την Τρίτη 6 Ιουνίου 2024, 08:30-13:30, στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας (Κωστή Παλαμά 95, Πάτρα, https://goo.gl/maps/87qXXNGCmoyWMAMZ8 https://16dim-patras.ach.sch.gr/  ), σύμφωνα με τη θεματική και το πρόγραμμα που ακολουθεί:

 04 06 2023 Πρόγραμμα

ΥΛΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν παρακαλούνται να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στη φόρμα από εδώ:  https://forms.gle/VqeJGrmmZDkomzKT8   (έως Πέμπτη 30/5/2024)

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ 04-06-2024 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ – ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 * Κατά τη διάρκεια του ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ η συνάδελφος Γ. Τσακαλογιάννη Εκπαιδευτικός ΠΕ86, 24ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας διά ζώσης (in person) και ο συνάδελφος κ Σ. Λαζαρόπουλος, Εκπαιδευτικός ΠΕ86, 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πύργου, θα κάνει από απόσταση (on-line), παρουσίασης ενός μαθήματος διαφοροποιημένης διδασκαλίας με την υποστήριξη του LAMS από αυτά που εφάρμοσε φέτος στο σχολείου του και θα μοιραστεί την εμπειρία του μαζί μας.

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία

 

2024 06 05 19 05 02 634 2024 06 05 19 04 07 254 2024 06 05 19 03 40 632

Τρίτη 26-03-2024 14:45 «Κρυπτογραφία και Μηχανική Μάθηση» Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕ86

Τρίτη, 26 Μαρτίου 2024 14:45 – 17:30 

https://minedu-secondary.webex.com/meet/evakolega

H δράση θα μεταδοθεί ζωντανά από το κανάλι της ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στο YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=A08l18Rl-nE

Screenshot 2024 03 19 094110

https://sotiraki.com/https://mzampet.com/

Πρόγραμμα 26 3 24

Περισσότερες πληροφορίες ή σε περίπτωση προβλήματος στο ανωτέρω WebEx δωμάτιο να επισκεφθείτε το URL:

https://sym86plir.sites.sch.gr/machine_learning_cryptography/

Η επιμορφωτική συνάντηση διοργανώνεται σε συνεργασία με τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Πληροφορικής (ΠΕ86) κ.κ. Αθανασάκου Πηνελόπη (ΔΔΕ Ευβοίας) Αλεξούδα Γεωργία (ΔΔΕ Ανατ. Θεσ/νίκης), Βολονάκη Παντελή (ΔΔΕ Νοτίου Αιγαίου), Βραχνό Ευριπίδη (ΔΔΕ Πειραιά), Γώγουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Χανίων), Διαμαντή Ευστράτιο (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Ζάχο Γεώργιο (ΔΔΕ Φθιώτιδας),  Κοκκόρη Αθηνά (ΔΔΕ Γ’ Αθήνας), Κολεγά Ευαγγελία (ΔΔΕ Δ’ ΑΘΗΝΑΣ), Μακράκη Ευαγγελία (ΔΔΕ Δυτικής Αττικής), Μαραγκό Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας – 1η θέση), Μαρίτσα Αντώνιο (ΔΔΕ Ηλείας) Μαστοροδήμο Δημήτριο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας – 2η θέση) Μπαμπαλώνα Ελένη (ΔΔΕ Ημαθίας), Μπασούνα Αθανάσιο (ΔΔΕ Ιωαννίνων), Μπεγέτη Παναγιώτη (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Παντελοπούλου Σταυρούλα (ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής), Παπαγεωργίου Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Λάρισας), Παπαδάκη Σπυρίδωνα (ΔΔΕ Αχαϊας), Συμεωνίδη  Συμεών (ΔΔΕ Καβάλας), Τζελέπη Σοφία (ΔΔΕ Δυτ. Θεσ/νίκης), Τριανταφύλλου Χρήστο (ΔΔΕ Σερρών), Φιλιππίδη Σταύρο (ΔΔΕ Πιερίας) και Χερτούρα Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Χαλκιδικής).

Image 26 3 24

 

Σεμινάριο STEM & Εκπ/κής Ρομποτικής 22/2/2024, 6ο Γυμνάσιο Πάτρας

Πρόσκληση ΠΕ86 ΔΠΕ & ΔΔΕ Αχαΐας Αίτηση Συμμετοχής σε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ (23_13-02-2024) \

Πρόσκληση Εκπαιδευτικών σε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ (24_2024-02-22)

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ STEM & Εκπ/κής Ρομποτικής

Πέμπτη   22/02/2024    ώρα   12:00-14:00

στο συγκρότημα  1ου & 6ο Γυμνάσιο Πάτρας

Σε αυτό προσκαλούνται να  λάβουν μέρος εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (ΠΕ86) Δημοτικών Σχολείων και Γυμνασίων  Αχαΐας (θα προηγηθούν χωρίς να αποκλείονται για τις υπόλοιπες θέσεις εκπαιδευτικοί ΓΕΛ & ΕΠΑΛ που επιθυμούν να συμμετέχουν) στο εργαστήριο με φυσική παρουσία, για τον επετειακό 10ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής – παράλληλη δράση «Μικρή επανάσταση στην εκπαίδευση – Αναδεικνύουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων του αύριο» (εν συντομία 1821) και το νέο εξοπλισμό ρομποτικής που έχουν παραλάβει από τη  ΔΡΑΣΗ 1821 ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΧΑΙΑΣ (Gigo Micro:Bit Compatible Robots X6 (για κάθε ΔΗΜΟΤΙΚΟ) & NEZHA Inventor’s kit V2 for micro:bit Χ 3 (για κάθε ΓΥΜΝΑΣΙΟ)

Το σεμινάριο συνδιοργανώνεται  από τον Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής (ΠΕ86) Αχαΐας Δρ. Σπυρίδωνα Παπαδάκη στο πλαίσιο του 10ου Περιφερειακού Διαγωνισμού, που θα διεξαχθεί στην Πάτρα (βλ. εγκύκλιο ΠΔΕΔΕ Α.Π. 807/30-01/2-2024) σε συνεργασία με τον  Α. Λούβρης, Εκπαιδευτικό Πληροφορικής και με εισηγητές επιμορφωτές: Γιώργος Σουβατζόγλου,  STEM Education, φορέας υλοποίησης της δράσης 1821. και Θεόφιλος Γεωργάκης, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΠΕ86)

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν τον εξοπλισμό που έχουν στο σχολείο τους (ωφελούμενα σχολεία δράσης ή και ό,τι διαθέτουν).

Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για 20 εκπαιδευτικούς ΠΕ86 Π/θμιας Αχαΐας και  20-24 εκπαιδευτικούς ΠΕ86 Δ/θμιας Αχαϊας, οι οποίοι θα έχουν ολοκληρώσει τα διδακτικά τους καθήκοντα με σύμφωνη γνώμη του Δ/ντή/τριας τους. Παρακαλούνται οι κ.κ. Δ/ντές/τριες να διευκολύνουν τους εκπαιδευτικούς που το επιθυμούν να συμμετέχουν με αναμόρφωση του προγράμματος αν είναι εφικτό.

  • Η φόρμα αιτήσεων θα είναι ανοιχτή  (από Τετάρτη 14/2/2024,  έως Δευτέρα 19/02/2024 16:00)
  • Τηρείται σειρά προτεραιότητας για την πλήρωση είκοσι έως είκοσι τεσσάρων (20-24) εκπαιδευτικών από κάθε βαθμίδα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  1. Χαιρετισμοί – Εισαγωγή
  2. Παρουσίαση του επεξεργαστή Micro:bit και των δυνατοτήτων του
  3. Σύντομη παρουσίαση των συστημάτων Gigo robots και Nezha (και εφαρμογή σε 2 εργαστήρια ένα για εκπαιδευτικούς Δημοτικών Σχολείων και ένα για εκπαιδευτικούς  Γυμνασίων).
  4. Προγραμματιστικός έλεγχος των ηλεκτρονικών στοιχείων τους
  5. Λειτουργία μοντέλων στην τάξη
  6. Ένταξη των συστημάτων στον Πανελλήνιο διαγωνισμό STEM εκπαιδευτικής ρομποτικής
  7. Συζήτηση – Αξιολόγηση Σεμιναρίου – Κλείσιμο

 


ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΠΌ ΔΡΑΣΗ 1821 ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΧΑΙΑΣ 

Gigo Micro:Bit Compatible Robots X6 (για κάθε ΔΗΜΟΤΙΚΟ)
Η ενσωμάτωση της μικροσκοπικής πλακέτα Micro:Bit στις ρομποτικές κατασκευές και προγραμματισμός των δημιουργιών ώστε να πραγματοποιούν δεκάδες σύνθετες λειτουργίες!
NEZHA Inventor’s kit V2 for micro:bit Χ 3 (για κάθε ΓΥΜΝΑΣΙΟ)
Tο Nezha Inventor’s Kit περιέχει μια κεντρική μονάδα ικανή να υποδεχτεί την πλακέτα BBC micro:bit. Η κεντρική μονάδα αυτή μπορεί να υποστηρίξει 4 σερβοκινητήρες, 4 κινητήρες DC και 7 αισθητήρες που χρησιμοποιούν τηλεφωνικές υποδοχές RJ11 για την εύκολη σύνδεσή τους . Η κεντρική μονάδα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να κουμπώνει σε οποιαδήποτε δομικά Lego & Fischertechnik και περιέχει εσωτερική επαναφορτιζόμενη μπαταρία.
H Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕΔΕ) συνδιοργανώνει τον 10ο Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Δυτικής Ελλάδας, από κοινού με τον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Επιστήμης, Τεχνολογίας & Μαθηματικών STEM Education, στις αίθουσες εκδηλώσεων του Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου του Πανεπιστημίου Πατρών, την Κυριακή 3 Μαρτίου 2024 και ώρα 09:00 π.μ. έως 14:00 μ.μ.

Γενικό Υλικό

ΓΕΝΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑ) 
ΣΕΝΑΡΙΑ-ΣΜ ΦΥΛΛΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΣΚΗΣΕΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ – ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΣΕΝΑΡΙΩΝ – ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

  • Πλατφόρμα Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων του ΙΕΠ «Αίσωπος» https://aesop.iep.edu.gr/

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ – ΙΕΠ

ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

 

 

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Η/Υ / Τάξης

Προβολή οθόνης καθηγητή ή μαθητών σε όλους τους Η/Υ του εργαστηρίου. Προβολή μικρογραφιών, αποστολή μηνυμάτων, απομακρυσμένη εκτέλεση εντολών, αποσύνδεση, κλείδωμα οθόνης, σίγαση ήχου. Απομακρυσμένη διαχείριση των σταθμών εργασίας: άνοιγμα (WoL) και κλείσιμο, αυτόματη ανίχνευση, ομαδοποίηση, προβολή χαρακτηριστικών υλικού, έλεγχος ταχύτητας δικτύου, εκτέλεση εντολών.

  • Windows https://veyon.io   Εποπτεία και απομακρυσμένη διαχείριση όλων των υπολογιστών του εργαστηρίου (Monitor and remote control all computers)
  • Ubuntu/Linux https://el.ltsp.org/epoptes/ Η εφαρμογή Επόπτης (Epoptes) αποτελεί μία σύγχρονη εφαρμογή διαχείρισης τάξης σε λειτουργικά συστήματα Linux

 

ΠΛΑΙΣΙΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για την Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών (European Framework for the Digital Competence of Educators – DigCompEdu), – Κοινό Κέντρο Ερευνών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: DigCompEdu-el-final-2024

Διαδραστικός Πίνακας Γενικά

ΤΔιαδραστικός Πίνακας Αφήςεχνικά Χαρακτηριστικά

1) Διαδραστική οθόνη αφής με 2 στυλό αφής και τηλεχειριστήριο
2) OPS Mini PC Guangdong Hushiba Electronic Tecnology Co LTD
M10U-OPS το οποίο είναι ενσωματομένο στη διαδραστική οθόνη αφής (OPS Slot)

1. Επεξεργαστής Intel Core i5-102210U
2. Μνήμη 8GB, – Σκληρός Δίσκος 256 GB SSD
3. Λειτουργικό σύστημα: Microsoft Windows 10 GR
4. Λογισμικό εφαρμογών: LibreOffice
5. Διαδραστικό λογισμικό Mozaik Mazabook 4.5
Περιλαμβάνει:
1. Ασύρματο πληκτρολόγιο με ενσωματωμένο touch-pad
2. Λογισμικό προστασίας: Checkpoint Harmony Endpoint Advanced Antivirus

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ – ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ  ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ

 


Υπηρεσίες Υποστήριξης (Helpdesk)  ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
Σεμινάρια εξοικείωσης με τον διαδραστικό εξοπλισμό του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α

Το Stem IB Support παρέχει Υπηρεσίες Υποστήριξης (Helpdesk) στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, των δημόσιων σχολικών μονάδων  στο πλαίσιο των  έργων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Για επικοινωνία με τεχνικό, καλέστε το τηλέφώνο  210-6993525 (08:00-20:00) είτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω φόρμας, livechat. ή  email στο helpdesk@stem-ib-support.gr.


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ


Ταυτόχρονη εγγραφή

Δυνατότητα από 4 έως και 20 (ανάλογα το μοντέλο) άτομα για να γράφουν, να σβήνουν με το χέρι ή τα πενάκια και να σχεδιάζουν ταυτόχρονα στην οθόνη UHD 85 ιντσών.  Παρέχει μια παλέτα χρωμάτων και μεγάλο εύρος πάχους γραφής. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να σχεδιάζουν οποιοδήποτε κείμενο ή σχήματα με το ειδικό στυλό. Οποιοδήποτε σχέδιο μπορεί εύκολα να διαγραφεί με το δάχτυλο ή με την παλάμη όταν χρειαστεί.Διαδραστικός Πίνακας Αφής 2

Επιτρέπει στους χρήστες να περιηγηθούν στο Διαδίκτυο μέσω της οθόνης, να κατεβάσουν και να επεξεργαστούν περιεχόμενο – εικόνες, να γράψουν σχόλια επιτόπου γύρω από το παράθυρο περιήγησης, και να κρατήσουν σημειώσεις χωρίς να επηρεαστεί η αρχική εργασία.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αποστείλουν περιεχόμενο και σημειώσεις από τον διαδραστικό μέσω email, cloud storage και σε άλλα ψηφιακά κανάλια ή να το αποθηκεύσουν σε μνήμη στη θύρα USB.

Διαδραστικός Πίνακας Αφής 3Δίνει τη δυνατότητα να ανοίγεις αρχεία Μicrosoft Word, Powerpoint, Excel και Adobe PDF απευθείας με ένα ενσωματωμένο πρόγραμμα προβολής εγγράφων, διασφαλίζωνας εύκολη πρόσβαση ανεξάρτητα από την πηγή περιεχομένου.

 

Βασικές Λειτουργίες


Επιμορφωτικό Υλικό (2010) – Άρθρα για Διαδραστικούς Πίνακες

  1. Τσαμπίκα Καράκιζα Έρκυνα, Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών– Επιστημονικών Θεμάτων, Τεύχος 10ο, 97-112, 2016
    Παιδαγωγική αξιοποίηση του Διαδραστικού Πίνακα: η περίπτωση ενός Γυμνασίου
  2. Κόμης Β., Μισιρλή Α. & Σκουντζής Γ Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στην Προσχολική και Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
  3. Κουτσογιάννης Δ., Ακριτίδου Μ. & Αντωνοπούλου Σ.-Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στα Φιλολογικά μαθήματα
  4. Κυνηγός Χ., Ψυχάρης Γ., Γαβρίλης Κ. & Κεΐσογλου Στ. –
    Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στα Μαθηματικά
     
  5. Ψύλλος Δ., Μπάρμπας Α. & Ιωαννίδης Δ. -Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας και η αξιοποίησή τους στη Φυσική

Οικονόμου: https://economu.wordpress.com/

Διαδραστικός Πίνακας (Υλικό)

Συνέδριο ‘Η εκπαίδευση στην εποχή της ΤΝ’ Άρτα 1-3/11/2024

http://dide.art.sch.gr/synedrio2/joomla/index.php/el/

2ο Συν ΤΝ Αρτα

MOOC Aναβαθμίστε τις Ψηφιακές σας Δεξιότητες και εκσυγχρονίστε τη Διδασκαλία σας – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Δωρεάν Διαδικτυακό Μάθημα (MOOC) για Εκπαιδευτικούς από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Αναβαθμίστε τις Ψηφιακές σας Δεξιότητες και εκσυγχρονίστε τη Διδασκαλία σας
Σας προσκαλούμε στο HyperMOOC, ένα Δωρεάν Μαζικό Ανοιχτό Διαδικτυακό Μάθημα για εκπαιδευτικούς από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας που θα σας βοηθήσει να αναβαθμίσετε τις ψηφιακές σας δεξιότητες και να εκσυγχρονίσετε τη διδασκαλία σας, αξιοποιώντας τα ψηφιακά σχέδια μαθήματος τύπου “HyperDoc” και τις αρχές του Kαθολικού Σχεδιασμού για τη Μάθηση.
Το μάθημα προσφέρεται εξ αποστάσεως με τη μορφή της ασύγχρονης εκπαίδευσης και θα είναι διαθέσιμο από τη Δευτέρα 6 Μαΐου 2024. Έχει διάρκεια 4 εβδομάδες (+1 επιπλέον εβδομάδα παράταση για την ολοκλήρωσή του) και ο συνολικός φόρτος εργασίας εκτιμάται στις 8-10 διδακτικές ώρες. Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες στο τέλος του μαθήματος.
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων, σε υποψήφιους εκπαιδευτικούς (φοιτητές) παιδαγωγικών τμημάτων ή τμημάτων συναφών με την εκπαίδευση, αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να βελτιώσει τις ψηφιακές του δεξιότητες και να εκσυγχρονίσει τη διδασκαλία του.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για το HyperMOOC και να κάνετε ΔΩΡΕΑΝ την εγγραφή σας στον ιστότοπο https://hypermooc.gr.
Με εκτίμηση,
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης, Καθηγητής ΠΤΕΑ-ΠΘ
Γιώργος Χοροζίδης, Υποψήφιος Διδάκτορας ΠΤΕΑ-ΠΘ

Τι θα μάθετε στο HyperMOOC

Σε αυτό το μάθημα θα μάθετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στη διδασκαλία σας τα ψηφιακά σχέδια μαθήματος τύπου «HyperDoc» και τις αρχές του Kαθολικού Σχεδιασμού για τη Μάθηση:

✅ Για να διδάξετε με αποτελεσματικό τρόπο σε δια ζώσης, εξ αποστάσεως ή μικτά περιβάλλοντα μάθησης

✅ Για να δημιουργήσετε ένα ευέλικτο και συμπεριληπτικό περιβάλλον μάθησης που λαμβάνει υπόψιν εξ αρχής τις ανάγκες όλων των μαθητών, συμπεριλαμβανομένων και αυτών με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

✅ Για να συνδυάσετε το μαθησιακό περιεχόμενο με καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, παραμένοντας ταυτόχρονα πιστοί σε αποτελεσματικές παιδαγωγικές μεθόδους

✅ Για να δώσετε τη δυνατότητα στους μαθητές σας να δείξουν όσα έχουν μάθει, να συνεργαστούν, να επικοινωνήσουν μεταξύ τους και να σκεφτούν με κριτικό τρόπο, εφαρμόζοντας στην πράξη τις Δεξιότητες Μάθησης του 21ου αιώνα – 4Cs (Συνεργασία, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη, Δημιουργικότητα)

Δ.Π. στο ΓΥΜΝΆΣΙΟ – Παιδαγωγική Αξιοποίηση

Παιδαγωγική Αξιοποίηση Διαδραστικού Πίνακα
Ενδεικτικά Παραδείγματα στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

 ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

   ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΩΣΣΆ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΊΑ

   ΑΡΧΑΊΑ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΩΣΣΆ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΊΑ

  • ΑΡΧΑΊΑ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΩΣΣΆ
    • ..
  • ΑΡΧΑΊΑ ΕΛΛΗΝΙΚΆ ΚΕΊΜΕΝΑ ΑΠΌ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
    • …..
  • ΦΥΣΙΚΗ

  • ΧΗΜΕΙΑ

 

  • ΒΙΟΛΟΓΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

2η ΞΈΝΗ ΓΛΩΣΣΆ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ


 

Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδυεση – Επιμορφωτική Ημερίδα 02/03/2024

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ 02-03-2024
Παραολούθηση από απόσταση με Zoom:  https://zoom.us/j/95073212570 με Meeting ID 950 7321 2570.

2024 03 02 Αφίσα

Δ.Π. ΓΕΛ Παιδαγωγική Αξιοποίηση

Παιδαγωγική Αξιοποίηση Διαδραστικού Πίνακα
Ενδεικτικά Παραδείγματα στο ΓΕΛ

ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

2η Ξένη Γλώσσα

 


 

ΔΠ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ)

Παιδαγωγική Αξιοποίηση Διαδραστικού Πίνακα
στο Δημοτικό Σχολείο – Ενδεικτικά Παραδείγματα

ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

 


 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Μεικτή μάθηση: Η εκπαίδευση του αύριο σήμερα»

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

«Μεικτή μάθηση: Η εκπαίδευση του αύριο σήμερα»,

το οποίο παρέχεται από το ευρωπαϊκό έργο «Innovation Station – Σταθμός Καινοτομίας. Μια νέα προσέγγιση στη διαδικτυακή και μεικτή μάθηση (InnStation)»

Σκοπός του είναι η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε επικαιροποιημένες καλές πρακτικές από τον Ευρωπαϊκό χώρο. Ειδικότερα, προσφέρει εκπαίδευση στην εφαρμογή του μεικτού μοντέλου μάθησης στην πράξη, με στόχο το σχεδιασμό ψηφιακού υλικού και ψηφιακών μαθημάτων, υποστηρικτικά των δια ζώσης μαθημάτων, αξιοποιώντας εργαλεία όπως λογισμικό, εφαρμογές, πλατφόρμες.Header Innovation Station

Το πρόγραμμα έχει μορφή εργαστηρίου και ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων/συμμετεχουσών είναι είκοσι πέντε (25).

  • Ξεκινά στις 12 Φεβρουαρίου 2024 και ολοκληρώνεται στις 8 Μαρτίου 2024.
  • Παρέχεται βάσει του μεικτού μοντέλου μάθησης, κι έχει συνολική διάρκεια τριάντα (30) ώρες (όπου, 24 ώρες ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης και 6 ώρες δια ζώσης, σε μορφή εργαστηρίου).
  • Παρέχεται δωρεάν και με την ολοκλήρωσή του δίνεται από το ΕΑΠ η αντίστοιχη Βεβαίωση Συμμετοχής.
  • Προϋποθέτει την υποβολή φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με προθεσμία 8 Φεβρουαρίου 2024, και τηρείται σειρά προτεραιότητας για την πλήρωση των είκοσι-πέντε συμμετοχών.

Προγράμματος επιμόρφωσηςΌροι συμμετοχής: https://bit.ly/3ug0Zo2

Φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος: https://forms.gle/pNN8PAgX71SKGDRt5

Επιβεβαίωση Συμμετοχής: https://forms.gle/37zg2P8kT3tP6G7p9

(Έως 08/02/24  ή νωρίτερα με την πλήρωση των είκοσι-πέντε συμμετοχών).

Πληροφορίες: https://www.eap.gr/2024/01/31/daissy-meikti-mathisi-innstation/

  • Το σεμινάριο, αρχίζεΙ 12 Φεβρουαρίου 2024 και ολοκληρώνεται στις 8 Μαρτίου 2024.
  • Παρέχεται βάσει του μεικτού μοντέλου μάθησης, κι έχει συνολική διάρκεια τριάντα (30) ώρες (όπου, 24 ώρες ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης και 6 ώρες δια ζώσης, σε μορφή εργαστηρίου).
  • Χρησιμοποιείται η ηλεκτρονική πλατφόρμα LAMS για την ασύγχρονη και μέρος της σύγχρονης επιμόρφωσης.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση