Ιστορικό

2η Επιστημονική Ημερίδα LAMS Σάββατο 17-5-2025, 09:30-18:30

SCH MainSiteBanner

Υποβολή Καλής Πρακτικής (έως 02/5/2025)  |  1η Ανακοίνωση | 2η Ανακοίνωση
Πρόγραμμα(σε .pdf (https://shorturl.at/pVUoh) | Αίτηση Συμμετοχής
ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ (https://shorturl.at/Hc6zD)  | Video Ημερίδας (https://shorturl.at/KVyoy)
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ (https://shorturl.at/1ktX7) | ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΙ (https://shorturl.at/glHz7)

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ

Το LAMS στην πράξη: Καινοτομία στην τάξη

Σάββατο 17-5-2025, 09:30-18:30

Ιστοσελίδες Ημερίδας: https://shorturl.at/HCuXl &
https://sym86plir.sites.sch.gr/lams_17052025/

Διά ζώσης στην Πάτρα και on-line

Ypobolh Eishghshs Aithsh Parakoloythhshs

CTI – Computer Technology Institute and Press “Diophantus”
Κτίριο «Δ. Μαρίτσας», Ν. Καζαντζάκη, Πανεπιστημιούπολη Πατρών. Ρίο. | Οδηγίες πρόσβασης (Δείτε στην 2-3η σελίδα)

Σκοπός της επιστημονικής ημερίδας είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (και εκπαιδευτικών όλων των άλλων ειδικοτήτων) μεταξύ τους και με μέλη της ερευνητικής – πανεπιστημιακής κοινότητας, προκειμένου να αναδυθούν τάσεις και προοπτικές της αξιοποίησης προηγμένων τεχνολογιών μάθησης στην εκπαίδευση, να παρουσιαστούν δυνατότητες εφαρμογής σύγχρονων εργαλείων, μεθοδολογιών αλλά και κυρίως καλών πρακτικών ενσωμάτωσης τους, στη διδασκαλία και τη μάθηση της Πληροφορικής (και άλλων γνωστικών πεδίων) με την υποστήριξη του LAMS.

Θα  ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του μεγάλου επιμορφωτικού σεμιναρίου για 600 εκπαιδευτικούς πληροφορικής “Το LAMS στην Tάξη: Καινοτομία στην πράξη” (https://shorturl.at/9WUbA). το οποίο διοργανώθηκε τον Ιανουάριο – Μάρτιο 2025 ”  με τη συνεργασία των Συμβούλων Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) Πληροφορικής (ΠΕ86) της χώρας, συνέχεια και ολοκλήρωση του οποίου γίνεται η παρούσα ημερίδα.

Στην Επιστημονική Ημερίδα θα υπάρχουν προσκεκλημένες ομιλίες από μέλη ΔΕΠ – Ειδικούς Επιστήμονες για σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους, παρουσιάσεις – ανοικτών & ελεύθερων προς χρήση και τροποποίηση –   μαθημάτων Πληροφορικής στο Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) και όχι μόνο – καλές πρακτικές εκπαιδευτικών από όλους τους τύπους σχολείων (Δημοτικά, Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΕΕΕΚ), με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών Πληροφορικής και άλλων ειδικοτήτων, στρογγυλό τραπέζι για την αξιοποίηση του LAMS και την εφαρμογή σύγχρονων εργαλείων και μεθόδων για καινοτομία στη διδακτική πράξη.

Επίσης, στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν και τα Ευρετήρια Μαθημάτων Πληροφορικής με περισσότερα από 500+ επιλεγμένους Ανοικτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους και Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα / Εκπαιδευτικά Σενάρια Πληροφορικής ως ακολουθίες LAMS αλλά και σε άλλες μορφές για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής ταξινομημένα ανά τύπο σχολείου, τάξη, μάθημα και ενότητα.

 FB Post 1080x1080 1


ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΈΝΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ

Δρ Καμπύλης Παναγιώτης Πληροφορική για όλους – Ανοικτά θέματα, προκλήσεις και ευκαιρίες στην εκπαιδευτική πράξη
Συνεργαζόμενος Λέκτορας και Ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Η παρουσίαση εξετάζει τα ανοικτά θέματα σχετικά με τη διδασκαλία της πληροφορικής στα ευρωπαϊκά σχολεία με βάση την πρόσφατη βιβλιογραφία και τις πολιτικές και άλλες πρωτοβουλίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

 

Nikoydhs Dhmosthenhs LAMS PSDΝικούδης Δημοσθέντης Το LAMS στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Τεχνικός Υπεύθυνος ομάδας ανάπτυξης, διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων του ΠΣΔ από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

 

Papadhmhtrioy Io Παπαδημητρίου Ιώ, | “Ενσωμάτωση του LAMS στην Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me: Ένα παράδειγμα συνδυαστικής αξιοποίησης εργαλείων
Εκπαιδευτικός ΠΕ60,  MSc. Μέλος της ομάδας σχεδιασμού, ανάπτυξης και υποστήριξης της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας e-me. Διεύθυνση Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών, Επιμόρφωσης και Πιστοποίησης (ΔιΕΤΕΠ), ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» 
Στην παρούσα εισήγηση παρουσιάζεται η ενσωμάτωσή του LAMS στην Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me ως ένα δυναμικό εργαλείο σχεδιασμού και υλοποίησης μαθησιακών ακολουθιών. Μέσα από ένα συγκεκριμένο παράδειγμα αξιοποίησης, αναδεικνύονται οι δυνατότητες συνδυαστικής χρήσης του LAMS με άλλα εργαλεία και εφαρμογές της e-me, όπως το e-me content, o τοίχος κυψέλης, τα e-me blogs κ.ά. Η παρουσίαση στοχεύει να αναδείξει πώς η ενσωμάτωση του LAMS στην e-me ενισχύει την αλληλεπίδραση και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών και των μαθητριών.

Κυπαρισσία φωτοΔρ Παπανικολάου Κυπαρισσία |  “Μαθησιακός Σχεδιασμός και η συμβολή της Τεχνητής ΝοημοσύνηςKαθηγήτρια Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας – Τηλεκπαίδευσης Εργαστήριο «Εκπαίδευση από Απόσταση με Ψηφιακές Τεχνολογίες» Παιδαγωγικό Τμήμα Ανώτατη Σχολή ΠΑΙδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.E.)

 

Papadakis Spyros Photo Profile rΔρ Παπαδάκης Σπυρίδων | “LAMS 5.0 με ΑΙ: 10+1 λόγοι για να κάνω γρήγορα, αποτελεσματικό και πιο ενδιαφέρον το μάθημα μου
Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής, Διδάσκων -Μέλος ΣΕΠ,  Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Μέλος Διεθνούς Ομάδας Ανάπτυξης LAMS, Συντονιστής Ελληνικής Κοινότητας  LAMS

 

Paraskevas Michael CTIΔρ Παρασκευάς Μιχάλης | Η Εκπαίδευση στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Προκλήσεις, Ευκαιρίες και ο Ρόλος του ΙΤΥΕ “Διόφαντος” στη Διαμόρφωση του Ψηφιακού Μέλλοντος της Εκπαίδευσης
Καθηγητής Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Παν. Πελοποννήσου, Αντιπρόεδρος ΙΤΥΕ «Διόφαντος», Συντονιστής Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, Υπεύθυνος Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης e Twinning  


Οι παρουσιάσεις Εισηγήσεις- Καλές Πρακτικές θα οργανωθούν σε θεματικές ενότητες ανά εκπαιδευτική βαθμίδα Δημοτικό, Γυμνάσιο, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΕΝΕΕΓΥΛ και μπορούν να υποβοληθούν  (έως 30/4/2025)  για:

α) Διά ζώσης παρουσίαση (στην Πάτρα)
β) Εξ αποστάσεως (online – σύγχρονη παρουσίαση)

γ) Ψηφιακό poster/Αναρτημένη παρουσίαση (μόνο για ασύγχρονη παρακολούθηση**)
** Θα έχει τη μορφή video διάρκειας 5 έως 7 λεπτών και θα δοθεί χρόνος μόνο για απάντηση σε ερωτήσεις.

  • Όλοι οι εισηγητές ανεξαρτήτως τρόπου παρουσίασης – θα λάβουν Βεβαίωση Εισήγησης.

Η ημερίδα συν-διοργανώνεται τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Πληροφορικής [ΠΕ86] (με έδρ α) κ.κ. Αθανασάκου Πηνελόπη (ΔΔΕ Εύβοιας), Αλεξούδα Γεωργία (ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης),  Βραχνό Ευριπίδη (ΔΔΕ Πειραιά), Βολονάκη Παντελή (ΔΔΕ Δωδεκανήσου), Γώγουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Χανίων), Διαμαντή Ευστράτιο (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Ευαγγελινό Αιμιλιανό (ΔΔΕ Λέσβου), Ζαχαρή Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Μαγνησίας),  Ζάχο Γεώργιο (ΔΔΕ Φθιώτιδας), Κατσαρό Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας), Κοκκόρη Αθηνά (ΔΔΕ Γ’ Αθήνας), Κολεγά Ευαγγελία (ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας), Μακράκη Ευαγγελία (ΔΔΕ Δυτικής Αττικής), Μαραγκό Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας), Μαστοροδήμο Δημήτριο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας), Μπαμπαλώνα Ελένη (ΔΔΕ Ημαθίας), Μπασούνα Αθανάσιο (ΔΔΕ Ιωαννίνων), Μπεγέτη Παναγιώτη (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Παντελοπούλου Σταυρούλα (ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής), Παπαβασιλείου Αθανάσιο (ΔΔΕ Κοζάνης), Παπαγεωργίου Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Λάρισας), Παπαδάκη Σπυρίδωνα (ΔΔΕ Αχαΐας), Ραφτόπουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Ηλείας), Σουβατζόγλου Βασίλειο (ΔΔΕ Αρκαδίας), Συμεωνίδη Συμεών (ΔΔΕ Καβάλας), Τζελέπη Σοφία (ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης), Τριανταφύλλου Χρήστο (ΔΔΕ Σερρών), Φιλιππίδη Σταύρο (ΔΔΕ Πιερίας) και Χερτούρα Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Χαλκιδικής)

σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) και το ΙΤΥΕ ‘Διόφαντος’, τον Εθνικό Οργανισμό
Υποστήριξης eTwinning

και τους Επιμορφωτές – Μέντορες του Σεμιναρίου:

  1. Αλεξανδροπούλου Αγγελική, Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Παν/μίου Πατρών (ΠΔΣΠΠ)
  2. Βερρή Ανδρονίκη, 3ο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής
  3. Διλάλου Ασπασία, 1ο Γυμνάσιο Αιγίου, Αχαΐας
  4. Καλαϊτζής Χρήστος, ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Κομοτηνής
  5. Λαζαρόπουλος Σπυρίδων1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πύργου, Ηλείας
  6. Μπακόπουλος Νικόλαος, Πρότυπο Γυμνάσιο Πάτρας
  7. Παπαδάκης Σπυρίδων, Σύμβουλος Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) Πληροφορικής (ΠΕ86) Αχαΐας
  8. Παπαδοπούλου Λεμονιά, Δντρια Πρότυπου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης Πέλλας
  9. Παπαθανασίου Λεωνίδας, 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου
  10. Ρώσσιου Ελένη, Δ/νρια Πειραματικού Σχολείου Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
  11. Τριανταφύλλου Χρήστος Σύμβουλος Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) Πληροφορικής (ΠΕ86) [Έδρα: ΔΔΕ Σερρών]
  12. Τσακαλογιάννη Γεωργία (Ζέττα), 24ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
  13. Φακιολάκης Γιώργος, Δ/ντής Γυμνασίου Μεταμόρφωσης-Ηρακλείου Αττικής

Γραφιστική Υποστήριξη – Αφίσα: Στασινού Σταυρούλα, Υπεύθυνη Οπτικής Επικοινωνίας ΙΤΥΕ Διόφαντος – ΠΣΔ


Synptiko Programma Hmeridas LAMS v 2 17 05 2025 1

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ΄ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

Spyros 1  Endoscholikh Epimorfosh

Zerbas K Amiftheatro 1


Η εκδήλωση αποτελεί συνέχεια της
Ημερίδας LAMS  9/4/22 | Διδάσκω στον 21ο Αιώνα με σύγχρονα Εργαλεία & Μεθόδους – Video -Υλικό 
2022 04 09 Αφίσα jpg Ημερίδα LAMS v3 1


 

Δημιουργία – Επεξεργασίας Σελίδας: Π. Βολονάκης, Σ. Παπαδάκης

Σεμινάριο LAMS Ιανουάριος 2025

2025 Banner Το LAMS στην Τάξη Καινοτομία στην πράξη

 Πρόκληση (Ορθή Επανάληψη Αίτηση Συμμετοχής
(από 19/12/2024-10/01/2025, Παράταση Εγγραφών έως 14/1/25, 11:00 π.μ. ) https://forms.gle/WbsbjNQLGRuArj2u9

Ιστοσελίδα Σεμιναρίου Το LAMS στη Τάξη – Καινοτομία στην Πράξη: https://shorturl.at/9WUbA

Το σεμινάριο επιγραμματικά: https://shorturl.at/Ny2uw

Σκοπός (Βιωματικού Εργαστηρίου Σεμιναρίου για Ανάπτυξη Μαθημάτων Πληροφορικής σε LAMS):
α) η εκμάθηση του Learning Activity Management System (LAMS) για τη βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας μας ενσωματώνοντας καινοτόμες διδακτικές πρακτικές,  με  το σχεδιασμό – υλοποίηση μαθημάτων σε LAMS, την πιλοτική εφαρμογή τους στην τάξη, την αναπροσαρμογή –  βελτίωση των μαθημάτων  μέσω κατάλληλης υποστήριξης και ανατροφοδότησης και μέσω της ανταλλαγής εμπειριών  και  β) η  διαμοίρασή των μαθημάτων  με άδειες CC σε Ευρετήρια (ανά βαθμίδα) Εκπαιδευτικών Πόρων Μαθημάτων Πληροφορικής.

Μεθοδολογία: Το σεμινάριο διοργανώνεται εθελοντικά από έμπειρους και λιγότερους έμπειρους Συμβούλους Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής με το μοντέλο της Ανεστραμμένης τάξης (Flipped Classroom) και  μεθοδολογία της μεικτής μάθησης (Blended Learning) ασύγχρονης και σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δίνοντας την ευκαιρία μέσω ανοιχτής πρόσκλησης σε μια μεγάλη ομάδα της κοινότητα εκπαιδευτικών ΠΕ86 να συμμετέχει ενεργά αξιοποιώντας προηγούμενες εμπειρίες και ανάγκες – προσμονές ως ερέθισμα ενεργούς συμμετοχής [πληθοπορισμός (Crowdsourcing) και από τα κάτω προς τα πάνω (bottom-up approach) προσέγγιση – επεξεργασία] για τη βελτίωση  της διδασκαλίας της Πληροφορικής και τη διευκόλυνση των πρακτικών στη τάξη.

Θεματικές ενότητες:

  1. Εισαγωγή στο Lams – Παρουσίαση περιβάλλοντος LAMS, Αποθετήριο, Ευρετήρια.
  2. LAMS – Εξάσκηση ως συγγραφέας. Περιβάλλον Επόπτη, Σχεδιασμός μαθήματος σε υπόδειγμα .docx αρχείου  με προοπτική να υλοποιηθεί σε Lams. Άλλα εργαλεία στο LAMS(προαιρετικές, υποστηρικτικές, κλάδοι, ομαδοποίηση, πύλες, κτλ).
  3. Εφαρμογή στην τάξη. Δημιουργία τάξης και εισαγωγή μαθητών.  Προσθήκη μαθήματος σε τάξη με μαθητές στο LAMS του ΠΣΔ. Εμβάθυνση στο LAMS. Διαφοροποιημένη διδασκαλία και συνεργατική μάθηση.
  4. Διεθνής κοινότητα –  Ανάρτηση μαθήματος στο Διεθνές αποθετήριο. Διαμοίραση σε Ευρετήριο OER – ΣΜ Μαθημάτων Πληροφορικής.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 16 Διδακτικές Ώρες (Δ.Ω)  και θα γίνει με το μοντέλο της Ανεστραμμένης Τάξης –  μέθοδο μεικτής μάθησης  (8 Δ.Ω. Ασύγχρονης και 8 (4 Χ 2 Δ.Ω). Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Επιμόρφωσης).

Οι 4 σύγχρονες συναντήσεις θα γίνονται ανά εβδομάδα κάθε Πέμπτη (16/1, 23/1, 30/1, 6/2) και ώρες 18:00 – 20:00 στην αίθουσα:https://minedu-secondary.webex.com/join/papadakis

Το σεμινάριο  συντονίζει ο Σ. Παπαδάκης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) Πληροφορικής (ΠΕ86) [Έδρα: ΔΔΕ Αχαΐας[.

Επιμορφωτές – Μέντορες :

  1. Αλεξανδροπούλου Αγγελική, Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Παν/μίου Πατρών (ΠΔΣΠΠ)
  2. Βερρή Ανδρονίκη, 3ο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής
  3. Διλάλου Ασπασία, 1ο Γυμνάσιο Αιγίου, Αχαΐας
  4. Καλαϊτζής Χρήστος, ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Κομοτηνής
  5. Λαζαρόπουλος Σπυρίδων,  1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πύργου, Ηλείας
  6. Μπακόπουλος Νικόλαος, Πρότυπο Γυμνάσιο Πάτρας
  7. Παπαδάκης Σπυρίδων, Σύμβουλος Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) Πληροφορικής (ΠΕ86) Αχαΐας
  8. Παπαδοπούλου Λεμονιά, Πρότυπο ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης Πέλλας
  9. Παπαθανασίου Λεωνίδας, 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου
  10. Ρώσσιου Ελένη, Πειραματικό Σχολείο Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
  11. Τριανταφύλλου Χρήστος Σύμβουλος Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) Πληροφορικής (ΠΕ86) [Έδρα: ΔΔΕ Σερρών]
  12. Τσακαλογιάννη Γεωργία (Ζέττα), 24ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
  13. Φακιολάκης Γιώργος, Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης-Ηρακλείου Αττικής

Προεδρείο Σύγχρονων Συνεδριών (Πέμπτη 16/1/25, 23/1/25, 30/1/25, 6/2/25 και ώρες 18:00 – 20:00) : Ζάχος Γεώργιος (ΔΔΕ Φθιώτιδας), Μακράκη Ευαγγελία (ΔΔΕ Δυτικής Αττικής), Παπαβασιλείου Αθανάσιος (ΔΔΕ Κοζάνης) και Τζελέπη Σοφία (ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης)

Η επιμόρφωση συν-διοργανώνεται από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Πληροφορικής [ΠΕ86] (με έδρα) κ.κ. Αθανασάκου Πηνελόπη (ΔΔΕ Εύβοιας), Αλεξούδα Γεωργία (ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης),  Βραχνό Ευριπίδη (ΔΔΕ Πειραιά), Βολονάκη Παντελή (ΔΔΕ Δωδεκανήσου), Γώγουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Χανίων), Διαμαντή Ευστράτιο (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Ευαγγελινό Αιμιλιανό (ΔΔΕ Λέσβου), Ζαχαρή Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Μαγνησίας),  Ζάχο Γεώργιο (ΔΔΕ Φθιώτιδας), Κατσαρό Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας), Κοκκόρη Αθηνά (ΔΔΕ Γ’ Αθήνας), Κολεγά Ευαγγελία (ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας), Μακράκη Ευαγγελία (ΔΔΕ Δυτικής Αττικής), Μαραγκό Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας), Μαστοροδήμο Δημήτριο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας), Μπαμπαλώνα Ελένη (ΔΔΕ Ημαθίας), Μπασούνα Αθανάσιο (ΔΔΕ Ιωαννίνων), Μπεγέτη Παναγιώτη (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Παντελοπούλου Σταυρούλα (ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής), Παπαβασιλείου Αθανάσιο (ΔΔΕ Κοζάνης), Παπαγεωργίου Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Λάρισας), Παπαδάκη Σπυρίδωνα (ΔΔΕ Αχαΐας), Ραφτόπουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Ηλείας), Σουβατζόγλου Βασίλειο (ΔΔΕ Αρκαδίας), Συμεωνίδη Συμεών (ΔΔΕ Καβάλας), Τζελέπη Σοφία (ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης), Τριανταφύλλου Χρήστο (ΔΔΕ Σερρών), Φιλιππίδη Σταύρο (ΔΔΕ Πιερίας) και Χερτούρα Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Χαλκιδικής).


ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ (ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)

  • Η ολοκληρωμένη (μαθησιακών σχεδίων – περιεχομένου) ψηφιακή μορφή μαθημάτων σε LAMS όσο και των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την εφαρμογή τους σε διαφορετικά τμήματα μαθητών παρέχουν τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να αναστοχαστεί, σε ένα βαθύτερο και δημιουργικό (κριτικό).επίπεδο
  • Τα πιο αποτελεσματικά μαθήματα, ως καλές πρακτικές, μπορούν να αναθεωρηθούν, να διαμοιραστούν και να επαναχρησιμοποιηθούν σε μελλοντικές διδακτικές περιστάσεις προσαρμόζοντάς τα στις εκάστοτε διαφορετικές ανάγκες κάθε ομάδας μαθητών.

ΔΟΜΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1η ενότητα

Οι επιμορφούμενοι θα γνωρίσουν το περιβάλλον το LAMS, θα τρέξουν ακολουθίες ως μαθητές, θα εγγραφούν στη Διεθνή Κοινότητα και θα αξιολογήσουν ακολουθίες, θα κατεβάσουν μία ακολουθία από τη Διεθνή Κοινότητα και  θα την εισάγουν σε περιβάλλον LAMS του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.  Στη σύγχρονη συνάντηση θα γίνει παρουσίαση του σεμιναρίου, αλληλογνωριμία και παρουσίαση των περιβαλλόντων LAMS που θα χρησιμοποιηθούν στο σεμινάριο με ατομικές και ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες.

2η ενότητα

Οι επιμορφούμενοι  θα γνωρίσουν τα εργαλεία δραστηριοτήτων του LAMS, θα χρησιμοποιήσουν το περιβάλλον του Συγγραφέα και του Επόπτη, θα δημιουργήσουν απλές ακολουθίες και θα φτιάξουν σχέδιο μαθήματος σε κειμενογράφο με σκοπό να γίνει αργότερα ακολουθία LAMS. Στη σύγχρονη συνάντηση θα παρουσιαστούν εργαλεία του LAMS και σχέδια μαθημάτων από επιμορφούμενους.

3η ενότητα

Οι επιμορφούμενοι θα προσθέσουν τάξεις και μαθητές στο περιβάλλον LAMS του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, θα επιλέξουν ένα μάθημα από τη Διεθνή Κοινότητα του LAMS ή δικό τους, θα το τρέξουν στην τάξη με τους μαθητές τους και θα συμπληρώσουν φύλλο σχετικό αναστοχασμού.  Στη σύγχρονη συνάντηση θα παρουσιαστούν εργαλεία του LAMS για διαφοροποιημένη διδασκαλία κτλ και εντυπώσεις επιμορφούμενων από το μάθημά τους με το LAMS στην τάξη.

4η ενότητα

Οι επιμορφούμενοι  θα βελτιώσουν ακολουθία που έτρεξαν με τους μαθητές τους με βάση φύλλο αναστοχασμού και θα αναρτήσουν την ακολουθία LAMS στη Διεθνή Κοινότητα του LAMS. Στη σύγχρονη συνάντηση θα παρουσιαστούν προηγμένα θέματα του LAMS και εργασίες.

ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ/ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του σεμιναρίου και τη χορήγηση βεβαίωσης επιτυχούς συμμετοχής, κάθε επιμορφούμενος/η θα πρέπει:

  1. να είναι παρών/ούσα στις δύο (2) τουλάχιστον από τις σύγχρονες εξ αποστάσεως συναντήσεις
  2. να ολοκληρώσει επιτυχώς όλα τα ακόλουθα παραδοτέα του σεμιναρίου

1o παραδοτέο (1η ενότητα): σύνδεσμος προς μία ακολουθία στη Διεθνή κοινότητα στην οποία οι επιμορφούμενοι έδωσαν ανατροφοδότηση.

2ο παραδοτέο (2η ενότητα): σχέδιο μαθήματος σε κειμενογράφο για ένα μάθημα Πληροφορικής, το οποίο αργότερα θα γίνει ακολουθία σε LAMS.

3ο παραδοτέο (3η ενότητα):  το φύλλο αναστοχασμού σε .docx σχετικά με το μάθημα σε LAMS, που έτρεξαν πιλοτικά οι επιμορφούμενοι στην τάξη με τους μαθητές/τριες τους.

4o παραδοτέο (4η ενότητα):  σύνδεσμος προς τη βελτιωμένη από τους επιμορφούμενους έκδοση  ακολουθίας που κατέβασαν από το Διεθνές αποθετήριο ή έφτιαξαν και έτρεξαν με τους μαθητές/τριες τουλάχιστον με ένα τμήμα μιας τάξης τους.

5ο παραδοτέο (έως τέλος Φεβρουαρίου 2025): σύνδεσμος προς μία ολοκληρωμένη ακολουθία μαθήματος που έχει αναρτηθεί στη Διεθνή Κοινότητα του LAMS και στο αντίστοιχο (ανά βαθμίδα)  Ευρετήριο Εκπαιδευτικών Πόρων – Μαθημάτων Πληροφορικής.


ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ακολουθώντας τη μεθοδολογία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων με με βάση το μοντέλο της Ανεστραμμένης Τάξης (Flipped Classroom) μέσω μεικτής μάθησης που συνδυάζει την ασύγχρονη ατομική μελέτη – εξάσκηση  οι εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τη νέα γνώση.  Παράλληλα  λαμβάνουν μέρος σε τέσσερις (4) τακτικές σύγχορνες εξ αποστάσεως συναντήσεις  στις οποίες επιλύουν απορίες, εκφράζουν ρητά τις επιπλέον ανάγκες για πιο προχωρημένα θέματα τα οποία συζητομε μέσα κυρίως από δραστηριότητες επίδειξης και ομαδοσυνεργατικές δρστηριότητες για εμπέδωση – εμβάθυνση.  Τέλος με τις νέες  γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις πουέχον αναπτύξει έχουν  επιπλέον στη διάθεσή τους ένα χρονικό διάστημα για εφαρμογή αυτών στην τάξη καινοτομώντας μέχρι την επόμενη σύγχρονη συνάντηση στην οποία θα αναστοχαστούν κριτικά επί της πράξης. Λαμβάνοντας υπόψη τον τρόπο που ο/η  εκπαιδευτικός ως ενήλικας λαμβάνει νέα γνώση αλλά και το πώς μπορεί να κινητοποιηθεί για να οδηγηθεί στην σταδιακή αλλαγή του σύμφωνα με αυτή την προσέγγιση του  Κύκλου Μάθησης των Τεσσάρων Σταδίων του D. Kolb την οποία ακολουθούμε.

Κύκλος Μάθηση David Kolb

  • Οι εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτικοί αναμένουνε να κινούνται μέσα σε ένα ελικοειδές άμεσων εμπειριών που οδηγούν στην παρατήρηση και τον στοχασμό της εμπειρίας.
  • Οι στοχασμοί αυτοί να συνδέονται με τις προηγούμενες γνώσεις που θα μεταφράζονται σε αφηρημένες έννοιεςθεωρίες, δημιουργώντας νέους τρόπους και ενέργειες για αναπροσαρμογή της εμπειρία και δοκιμών για να διερευνηθούν και βελτιωθούν περαιτέρω τα σχέδια διδασκαλίας τους.

Με  βάση την ανταπόκριση που θα έχουμε, θα προσπαθήσουμε να εξατομικεύσουμε την εμπειρία ώστε να βρούμε τον κατάλληλο συνδυασμό της κατάστασης – αρχικών σχεδιασμών μας και του προτιμητέου μοντέλου μάθησης κάθε εκπαιδευόμενου/ης εκπαιδευτικού, αναμένοντας επιπλέον ανατροφοδότηση, μεγαλύτερη αυτονομία και πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών, συνεργασία όλων των συμμετεχόντων βασισμένοι στον, αναστοχαστικό χαρακτήρα της μάθησης.


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Επιμορφούμενοι ανά ΠΔΕ Final

Επιμορφούμενοι ανά ΟΕ Final Επιμορφούμενοι ανά ΣΕ Final

Επιμόρφωση για ‘ΔΡΆΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ’ Τρίτη 18/2/25

Πρόσκληση  –  Αίτηση Συμμετοχής

Ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής (ΠΕ86) Αχαΐας-Κεφαλληνίας, Δρ. Σπυρίδων Παπαδάκης σε συνεργασία με τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Πληροφορικής [ΠΕ86] (με έδρα) κ. Ευαγγελία Μακράκη (ΔΔΕ Δυτικής Αττικής) προσκαλεί τους Διευθυντές, Υποδιευθυντές, ΣΣΖ της 7ης Ενότητας Σχολικών Μονάδων Παιδαγωγικής Ευθύνης ΔΔΕ Αχαΐας και εκπαιδευτικούς Πληροφορικής (ΠΕ86) που διδάσκουν στα ΕΠΑΛ, Π.ΕΠΑΛ, ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ των Δ/νσεων Β/θμιας – Α/θμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας & Κεφαλληνίας (επιστημονικής ευθύνης του), να συμμετέχουν προαιρετικά στην ακόλουθη ενημερωτική – επιμορφωτική δράση με θέμα: “Δράσεις Ενεργού Πολίτη“, https://act.digitalschool.gov.gr/

Η ενημερωτική – επιμορφωτική δράση αποσκοπεί στην παρουσίαση του νέου Π.Σ. “Δράσεις Ενεργού Πολίτη“ και την ενημέρωση των σχολικών μονάδων για την ουσιαστική ανάπτυξη σχεδίων ενεργού πολιτειότητας και στην ανάδειξη καλών πρακτικών μέσω βιωματικού εργαστηρίου (workshop).
Επίσης θα ανοίξει τη συζήτηση για την εφαρμογή του στα μαθήματα που προβλέπεται να γίνει φέτος υποχρεωτικά η υλοποίηση αυτού του Π.Σ. και ειδικότερα στο μάθημα «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΕΝΕΕΓΥΛ.

Τρίτη 18-02-2025 και ώρες 18:30-20:30
στην αίθουσα: Webex Meeting room: https://minedu-secondary.webex.com/join/papadakis
Αίτηση Συμμετοχής Πληροφορίες: https://forms.gle/adjNeY3918Z2Gow69

 

ΕΙΣΗΓΗΣΗ :
Φωτεινή I. Δημακοπούλου Επόπτρια Ποιότητας Εκπαίδευσης Δ.Δ.Ε. Πρέβεζας
Σύμβουλος Εκπαίδευσης Κοινωνικών Επιστημών ΠΕ78 (Έδρα Δ.Δ.Ε. Ιωαννίνων)

ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Δημακοπούλου Φ Επιμόρφωση Δράσεις ενεργού πολίτη για Δ/ντές ΣΜ – Εκπ/κούς ΠΕ86-Πληροφορικής [.pdf]

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Μέντορες Εργαστηριακού μέρους
Σπυρίδων Παπαδάκης
Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής ΠΕ86
Διδάσκων – Μέλος ΣΕΠ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
Μακράκη Ευαγγελία
ΣΕ ΠΕ86 Δυτικής Αττικής

Διευκρινίζεται ότι η συμμετοχή όλων στην ενημερωτική – επιμορφωτική δράση δράση είναι προαιρετική. Για την καλύτερη διοργάνωση του εργαστηριακού μέρους παρακαλούμε για την δήλωση του ενδιαφέροντος συμμετοχής σας εδώ: Αίτηση Συμμετοχής (έως Δευτέρα 17/2/2025).https://forms.gle/adjNeY3918Z2Gow69

 

Δράσεις Ενεργού Πολίτη

Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας: Προωθώντας την Καινοτομία (2025) ΔΔΕ Πέλλας

Φεστιβά_2025-1n_Ανακοίνωση

Φεστιβάλ Ρομποτικής Πέλλας

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ για ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ των ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ του ΦΕΣΤΙΒΑΛ
Τετάρτη  5/3/2025 09.30-13:30
https://www.youtube.com/live/GlT5F0eJGqI
Πέμπτη  6/3/2025 09.30-12:00
https://www.youtube.com/live/bLIWWn2Hj68
Παρασκευή  7/3/2025 09.30-13:00
https://www.youtube.com/live/jknBB5GgzLg

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ

1η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ (30-10-2024) \   2η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ_ΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΕ86  (11-11-2024)

Πληροφορική Γυμνασίου –
Διδασκαλία Ενότητας Αλγοριθμική – Προγραμματισμός Υπολογιστικών Συστημάτων

5η εσπερίδα – Διδασκαλία με τη Γλώσσα Python

Τετάρτη 04 Δκεεμβρίου 2024, 16:00 – 18:30

https://minedu-secondary.webex.com/minedu-secondary/j.php?MTID=m98635e591319cafbdd1a5923e680c40a

https://www.youtube.com/watch?v=hD_OGxEYl6Q

s

Ενδιαφέρον συμμετοχής – ερωτήσεις : https://shorturl.at/IW5D0

Οι ημερίδες θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

2024 ΝΟΕ ΔΕΚ ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ


1η Εσπερίδα ΤΡ 05/11/12024 Webex Meeting: https://shorturl.at/ev3hB   |

YouTube:  https://www.youtube.com/watch?v=QzJrlDf5Y0k

Παρουσιάσεις: Βραχνός Ευριπίδης, Αθανασάκου Πηνελόπη, Κολεγά Ευαγγελία

Η επιμορφωτική συνάντηση διοργανώνεται σε συνεργασία με τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Πληροφορικής (ΠΕ86) κ.κ. Αθανασάκου Πηνελόπη (ΔΔΕ Εύβοιας), Αλεξούδα Γεωργία (ΔΔΕ Ανατ. Θεσ/νίκης), Βολονάκη Παντελή (ΔΔΕ Δωδεκανήσου), Βραχνό Ευριπίδη (ΔΔΕ Πειραιά), Γώγουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Χανίων), Διαμαντή Ευστράτιο (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Ευαγγελινό Αιμιλιανό (ΔΔΕ Λέσβου), Ζαχαρή Κωνσταντίνο (Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας),  Ζάχο Γεώργιο (ΔΔΕ Φθιώτιδας), Κατσαρό Κωνσταντίνο (Δ.Δ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας), Κοκκόρη Αθηνά (ΔΔΕ Γ’ Αθήνας), Κολεγά Ευαγγελία (ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας), Μακράκη Ευαγγελία (ΔΔΕ Δυτ. Αττικής), Μαραγκό Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας), Μαστοροδήμο Δημήτριο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας), Μπαμπαλώνα Ελένη (ΔΔΕ Ημαθίας), Μπασούνα Αθανάσιο (ΔΔΕ Ιωαννίνων), Μπεγέτη Παναγιώτη (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Παντελοπούλου Σταυρούλα (ΔΔΕ Αν. Αττικής), Παπαβασιλείου Αθανάσιος ((ΔΔΕ Κοζάνης),Παπαγεωργίου Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Λάρισας), Παπαδάκη Σπυρίδωνα (ΔΔΕ Αχαΐας), Ραφτόπουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Ηλείας), Σουβατζόγλου Βασίλειο (ΔΔΕ Αρκαδίας), Συμεωνίδη Συμεών (ΔΔΕ Καβάλας), Τζελέπη Σοφία (ΔΔΕ Δυτ. Θεσ/νίκης), Τριανταφύλλου Χρήστο (ΔΔΕ Σερρών), Φιλιππίδη Σταύρο (ΔΔΕ Πιερίας) και Χερτούρα Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Χαλκιδικής).

https://minedu-secondary.webex.com/minedu-secondary/j.php?MTID=m5af5d20ea6a3553287bbf698e8760387https://minedu-secondary.webex.com/minedu-secondary/j.php?MTID=m5af5d20ea6a3553287bbf698e8760387  ή https://www.youtube.com/watch?v=QzJrlDf5Y0k

Εισηγητές των ημερίδων είναι κυρίως οι συγγραφείς του Συμπληρωματικού Εκπαιδευτικού Υλικού για την Πληροφορική Γυμνασίου και άλλοι ΣΕ. Στόχος είναι η ενημέρωση και επιμόρφωση των συναδέλφων που διδάσκουν στο Γυμνάσιο με στόχο την αποτελεσματική αξιοποίηση του νέου υλικού (https://www.iep.edu.gr/el/gymnasio/pliroforiki) και την ενσωμάτωσή του στη διδακτική πράξη, σύμφωνα με την Υ.Α. 118013/Δ2/9-10-24 του ΥΠΑΙΘΑ.

Οι εσπερίδες θα αναμεταδίδονται και ζωντανά από το Κανάλι της Διεύθυνση Δ.Ε. Δυτ. Θεσσαλονίκης στο

YouTube:  https://www.youtube.com/watch?v=QzJrlDf5Y0k

Υπεύθυνος μετάδοσης κ. Γεωργιάδης Γεώργιος ΠΕ 86 Πληροφορικής Προϊστάμενος του Τμήματος Πληροφοριακών Συστημάτων της ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
(αν επιθυμείτε να λάβετε ειδοποίηση για την έναρξη της εκδήλωσης/μετάδοση μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι)

Για την υποβολή ερωτημάτων και παρατηρήσεων θα κοινοποιηθεί κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στην ηλεκτρονική φόρμα.

Διευκρινίζεται ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην εσπερίδα είναι προαιρετική αλλά συνιστάται ιδιαίτερα για τους συναδέλφους που διδάσκουν φέτος σε Γυμνάσιο. Προτείνεται να την παρακολουθήσουν και οι συνάδελφοι που διδάσκουν σε Δημοτικά Σχολεία και Λύκεια.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕ86 ΓΥΜΝΑΣΙΟ2024c 585x1024 2

Σεμινάριο STEM & Εκπ/κής Ρομποτικής 22/2/2024, 6ο Γυμνάσιο Πάτρας

Πρόσκληση ΠΕ86 ΔΠΕ & ΔΔΕ Αχαΐας Αίτηση Συμμετοχής σε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ (23_13-02-2024) \

Πρόσκληση Εκπαιδευτικών σε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ (24_2024-02-22)

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ STEM & Εκπ/κής Ρομποτικής

Πέμπτη   22/02/2024    ώρα   12:00-14:00

στο συγκρότημα  1ου & 6ο Γυμνάσιο Πάτρας

Σε αυτό προσκαλούνται να  λάβουν μέρος εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (ΠΕ86) Δημοτικών Σχολείων και Γυμνασίων  Αχαΐας (θα προηγηθούν χωρίς να αποκλείονται για τις υπόλοιπες θέσεις εκπαιδευτικοί ΓΕΛ & ΕΠΑΛ που επιθυμούν να συμμετέχουν) στο εργαστήριο με φυσική παρουσία, για τον επετειακό 10ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής – παράλληλη δράση «Μικρή επανάσταση στην εκπαίδευση – Αναδεικνύουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων του αύριο» (εν συντομία 1821) και το νέο εξοπλισμό ρομποτικής που έχουν παραλάβει από τη  ΔΡΑΣΗ 1821 ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΧΑΙΑΣ (Gigo Micro:Bit Compatible Robots X6 (για κάθε ΔΗΜΟΤΙΚΟ) & NEZHA Inventor’s kit V2 for micro:bit Χ 3 (για κάθε ΓΥΜΝΑΣΙΟ)

Το σεμινάριο συνδιοργανώνεται  από τον Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής (ΠΕ86) Αχαΐας Δρ. Σπυρίδωνα Παπαδάκη στο πλαίσιο του 10ου Περιφερειακού Διαγωνισμού, που θα διεξαχθεί στην Πάτρα (βλ. εγκύκλιο ΠΔΕΔΕ Α.Π. 807/30-01/2-2024) σε συνεργασία με τον  Α. Λούβρης, Εκπαιδευτικό Πληροφορικής και με εισηγητές επιμορφωτές: Γιώργος Σουβατζόγλου,  STEM Education, φορέας υλοποίησης της δράσης 1821. και Θεόφιλος Γεωργάκης, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΠΕ86)

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν τον εξοπλισμό που έχουν στο σχολείο τους (ωφελούμενα σχολεία δράσης ή και ό,τι διαθέτουν).

Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για 20 εκπαιδευτικούς ΠΕ86 Π/θμιας Αχαΐας και  20-24 εκπαιδευτικούς ΠΕ86 Δ/θμιας Αχαϊας, οι οποίοι θα έχουν ολοκληρώσει τα διδακτικά τους καθήκοντα με σύμφωνη γνώμη του Δ/ντή/τριας τους. Παρακαλούνται οι κ.κ. Δ/ντές/τριες να διευκολύνουν τους εκπαιδευτικούς που το επιθυμούν να συμμετέχουν με αναμόρφωση του προγράμματος αν είναι εφικτό.

  • Η φόρμα αιτήσεων θα είναι ανοιχτή  (από Τετάρτη 14/2/2024,  έως Δευτέρα 19/02/2024 16:00)
  • Τηρείται σειρά προτεραιότητας για την πλήρωση είκοσι έως είκοσι τεσσάρων (20-24) εκπαιδευτικών από κάθε βαθμίδα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  1. Χαιρετισμοί – Εισαγωγή
  2. Παρουσίαση του επεξεργαστή Micro:bit και των δυνατοτήτων του
  3. Σύντομη παρουσίαση των συστημάτων Gigo robots και Nezha (και εφαρμογή σε 2 εργαστήρια ένα για εκπαιδευτικούς Δημοτικών Σχολείων και ένα για εκπαιδευτικούς  Γυμνασίων).
  4. Προγραμματιστικός έλεγχος των ηλεκτρονικών στοιχείων τους
  5. Λειτουργία μοντέλων στην τάξη
  6. Ένταξη των συστημάτων στον Πανελλήνιο διαγωνισμό STEM εκπαιδευτικής ρομποτικής
  7. Συζήτηση – Αξιολόγηση Σεμιναρίου – Κλείσιμο

 


ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΠΌ ΔΡΑΣΗ 1821 ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΧΑΙΑΣ 

Gigo Micro:Bit Compatible Robots X6 (για κάθε ΔΗΜΟΤΙΚΟ)
Η ενσωμάτωση της μικροσκοπικής πλακέτα Micro:Bit στις ρομποτικές κατασκευές και προγραμματισμός των δημιουργιών ώστε να πραγματοποιούν δεκάδες σύνθετες λειτουργίες!
NEZHA Inventor’s kit V2 for micro:bit Χ 3 (για κάθε ΓΥΜΝΑΣΙΟ)
Tο Nezha Inventor’s Kit περιέχει μια κεντρική μονάδα ικανή να υποδεχτεί την πλακέτα BBC micro:bit. Η κεντρική μονάδα αυτή μπορεί να υποστηρίξει 4 σερβοκινητήρες, 4 κινητήρες DC και 7 αισθητήρες που χρησιμοποιούν τηλεφωνικές υποδοχές RJ11 για την εύκολη σύνδεσή τους . Η κεντρική μονάδα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να κουμπώνει σε οποιαδήποτε δομικά Lego & Fischertechnik και περιέχει εσωτερική επαναφορτιζόμενη μπαταρία.
H Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕΔΕ) συνδιοργανώνει τον 10ο Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Δυτικής Ελλάδας, από κοινού με τον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Επιστήμης, Τεχνολογίας & Μαθηματικών STEM Education, στις αίθουσες εκδηλώσεων του Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου του Πανεπιστημίου Πατρών, την Κυριακή 3 Μαρτίου 2024 και ώρα 09:00 π.μ. έως 14:00 μ.μ.

Γενικό Υλικό

ΓΕΝΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑ) 
ΣΕΝΑΡΙΑ-ΣΜ ΦΥΛΛΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΣΚΗΣΕΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ


ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ (OPEN EDUCATIONAL RESOURCES)
ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ ΑΕΠ(OER) – ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ LAMS


  • Πλατφόρμα Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων του ΙΕΠ «Αίσωπος» https://aesop.iep.edu.gr/
  • Πλατφόρμα Σεναρίων Β’ Επιπέδου Επιμόρφωσης του ΕΑΙΤΥΕ Διόφαντος: ▫http://ifigeneia.cti.gr/repository/
  • Πώς να δημιουργήσω το δικό μου Σχέδιο Μαθήματος, υποστηριζόμενο από Επαυξημένη Πραγματικότητα
    (οδηγίες Ευρωπαϊκού Έργου Erasmus+ EL-STEM/ https://ctvr.eu/el/ar4vet/
    – Ενδεικτικά παραδείγματα σχεδίων μαθήματος ή/και μαθησιακών αντικειμένων Εικονικής & Επαυξημένης
    Πραγματικότητας (https://www.classvr.com/virtual-reality-downloads/#vr-downloads-worksheets)

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ – ΙΕΠ

ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

  •  Microbit: https://makecode.microbit.org/
  • Open-Roberta: https://lab.open-roberta.org/
  • Στην Αχαΐα τα σχολεία παραλαμβάνουν από την προμήθεια του ΥΠΑΙΘΑ
    • S2.1, S2.2 (για Α΄ και Β΄ Γυμνασίου) και R4 (για Γ΄ Γυμνασίου).
    • Στα Δημοτικά
      1) TPBot (science and technology pack)
      2) micro: bit TPBot (medium)
      3) ARD:ICON1 (S1 STEM polytech)
      4 )KC9+ (R3 STEM polytech)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

 

 

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Η/Υ / Τάξης

Προβολή οθόνης καθηγητή ή μαθητών σε όλους τους Η/Υ του εργαστηρίου. Προβολή μικρογραφιών, αποστολή μηνυμάτων, απομακρυσμένη εκτέλεση εντολών, αποσύνδεση, κλείδωμα οθόνης, σίγαση ήχου. Απομακρυσμένη διαχείριση των σταθμών εργασίας: άνοιγμα (WoL) και κλείσιμο, αυτόματη ανίχνευση, ομαδοποίηση, προβολή χαρακτηριστικών υλικού, έλεγχος ταχύτητας δικτύου, εκτέλεση εντολών.

  • Windows https://veyon.io   Εποπτεία και απομακρυσμένη διαχείριση όλων των υπολογιστών του εργαστηρίου (Monitor and remote control all computers)
  • https://classroomspy.com/
  • Ubuntu/Linux https://el.ltsp.org/epoptes/ Η εφαρμογή Επόπτης (Epoptes) αποτελεί μία σύγχρονη εφαρμογή διαχείρισης τάξης σε λειτουργικά συστήματα Linux

 

ΠΛΑΙΣΙΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για την Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών (European Framework for the Digital Competence of Educators – DigCompEdu), – Κοινό Κέντρο Ερευνών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: DigCompEdu-el-final-2024


ΤΝ / ΑΙ

Σωτηρόπουλος ChatGTP Workshop 2ο Συνέδριο Άρτας AI στην Εκπαίδευση

Στελέχωση και λειτουργία των Κέντρων Καινοτομίας.

Πρόσκληση στελέχωσης Κέντρων Καινοτομίας και ΑΠΌ ΠΕ86 δείτε εδώ:  20250203840

Για τη στελέχωση κάθε Κ.Κ. αποσπώντα συνολικά τρεις εκπαιδευτικοί:

  • δύο (2) εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από τους οποίους ένας (1) του κλάδου ΠΕ04 Φυσικών Επιστημών ή ΠΕ03 Μαθηματικών,
  • ένας (1) του κλάδου ΠΕ86 Πληροφορικής και
  • ένας (1) εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων ή ΠΕ86 Πληροφορικής.

Τυπικά προσόντα

1. Υποψήφιοι για τις θέσεις των μελών της Π.Ο. των Κ.Κ. μπορούν να είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί με διδακτική  υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών στην πρωτοβάθμια ή/και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, εκ των οποίων τέσσερα (4) τουλάχιστον έτη έχουν διανυθεί στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης.

2. Δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής όσοι εκπαιδευτικοί κατέχουν θέση στελέχους της εκπαίδευσης, όσοι τελούν σε εκπαιδευτική άδεια, καθώς και όσοι αποχωρούν υποχρεωτικά από την υπηρεσία λόγω συνταξιοδότησης κατά τη διάρκεια της τετραετούς θητείας.

3. Τα τυπικά προσόντα πρέπει να συντρέχουν κατά την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιοτήτων. Οι ιδιότητες της παρ. 2 δεν πρέπει να συντρέχουν τόσο κατά τον χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιότητας, όσο και κατά τον χρόνο τοποθέτησης σύμφωνα με το άρθρο 26 της παρούσας.

Κριτήρια επιλογής υποψηφίων

Τα μέλη των Παιδαγωγικών Ομάδων των Κ.Κ. επιλέγονται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:

α) Επιστημονική-παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση (Τίτλοι Σπουδών),

β) επιμορφώσεις, ξένες γλώσσες, επιστημονικό-συγγραφικό έργο,

γ) καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο και συμβολή στην ανάπτυξη του σχολείου,

δ) γενική συγκρότηση και προσωπικότητα του υποψηφίου.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΑΛ ΓΙΑ ΔΠ

Παραδείγματα Μαθημάτων ΕΠΑΛ που μπορείτε να ‘διδάξετε’ με τον Διαδραστικό Πίνακα, με laptop ή tablet ή σε εργαστήριο υπολογιστών

(Με αλφαβητική σειρά Μαθημάτων ΓΠ και Ειδικοτήτων)

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΑΓΓΛΙΚΑ Α ΕΠΑΛ

ΙΣΤΟΡΙΑ Α ΕΠΑΛ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α ΕΠΑΛ

ΦΥΣΙΚΗ Α ΕΠΑΛ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣΗ Η/Η Γ’ ΕΠΑΛ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ


ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 

ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Β ΕΠΑΛ

ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑΣ Β ΕΠΑΛ

ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Γ ΕΠΑΛ


ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ


ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ

Β ΕΠΑΛ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ  

Γ ΕΠΑΛ – ΟΧΗΜΑΤΩΝ


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Β ΕΠΑΛ – ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Β ΕΠΑΛ – ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ

Γ ΕΠΑΛ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ


ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ

ΒΡΕΦΟΚΟΜΙΑΣ

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ Β ΕΠΑΛ

ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ Γ’ ΕΠΑΛ

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

 

Ημερίδα για Εκπαιδ. ΠΕ86 ΔΠΕ Αχαΐας – “Διαχείριση Τάξης και Διδασκαλία ΤΠΕ σε Α-Β Τάξη Δημοτικού Σχολείου’ 17-6-25

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής (ΠΕ86) οι οποίοι διδάσκουν στα Δημοτικά Σχολεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  Αχαΐας (επιστημονικής ευθύνης του) να συμμετέχουν με φυσική παρουσία στην  ακόλουθη  επιμορφωτική δράση

Διαχείριση Τάξης και Διδασκαλία μαθημάτων Τ.Π.Ε.
στις μικρές τάξεις (Α-Β) Δημοτικού Σχολείου

Τρίτη 17-6-25  08:30-13:30

  16ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας, Κωστή Παλαμά 95, Πάτρα,
(https://16dim-patras.ach.sch.gr  [Χάρτης: https://goo.gl/maps/87qXXNGCmoyWMAMZ8]
Αίθουσας
Βιβλιοθήκης (3ος όροφος)

Ιστοσελίδα Ημερίδας: https://shorturl.at/7lTA1 | Πρόσκληση  | Αξιολόγηση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

08.15-08.30 Προσέλευση
08.30-08.45 Χαιρετισμοί – Εισαγωγή – Σκοπός στόχοι επιμόρφωσης

08.45-09:45 “Διαχείριση τάξης μικρών τάξεων  Δημοτικού Σχολείου”, Δρ. Γ. Κονιδάρης π. ΣΣ & ΣΣΕ ΠΕ70 | ΔΙΑΦΆΝΕΙΕΣ – Κονιδάρης

09:45-10:05 “Μικροί Μαθητές, Μεγάλες Ανάγκες: Πώς να Υποστηρίξουμε καλύτερα το Παιδί στο Σχολείο”, Μεντή Κατερίνα Δρ. Κ. Μεντή | Παιδοψυχίατρος Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών Μονάδα Παιδιού & Εφήβου Πάτρας |  ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Μεντή

10:05-10:45 Καλές πρακτικές στην Α’ & Β’ Δημοτικού Σχολείου, από το δάσκαλο της τάξη”,
M.Ed. Ν. Μακροδήμος, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, 40ο Δ.Σ. Πάτρας | ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Μακροδήμος

10:45-11:15   — Διάλειμμα —

11:15-11:30 “Αξιοποιώντας το Canva Education & AI.: Εργαλεία και Παραδείγματα για Δημιουργική Διδασκαλία ΤΠΕ στη Α & Β Δημοτικού”, M.Sc. Μ. Παναγοπούλου, Εκπαιδευτικός ΠΕ86, 4ο Ειδικό Δ.Σ. Πάτρας | ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΠαναγοπούλουVideo Παρουσίασης

11:30-12:30 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΠΕ για Α-Β τάξη Δ.Σ. **
Δρ. Σ. Παπαδάκης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής (ΠΕ86) |  ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Παπαδάκης Σ .

12:30-13:15 Παρουσίαση αποτελεσμάτων Εργαστηρίου & Συζήτηση – Ανταλλαγή εμπειρίας από τη διδασκαλία  μαθημάτων ΤΠΕ στις μικρές τάξεις του Δημοτικού Σχολείου

13:15-13:30 Σύνοψη – Αξιολόγηση Επιμόρφωσης- Κλείσιμο

 

  • ** Παρακαλούνται οι Εκπαιδευτικοί Πληροφορικής να έχουν μαζί τους για το εργαστήριο σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή ένα σχέδιο μαθήματος για μία ώρα διδασκαλίας ΤΠΕ στην Α ή Β τάξη  Δημοτικού. Για την εργασία σε ομάδες θα είναι χρήσιμο μερικοί εκπαιδευτικοί να έχουν μαζί τους φορτισμένο το laptop τους.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ Α ΚΑΙ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 17-06-2025

ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΑΕΠ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Παρουσίαση Αμαλία Στούμπου “Οι Ήρωες του Διαδικτύου” – Καλή πρακτική
(Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και  γραμματισμό”)

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Σερφάροντας με ασφάλεια στον ψηφιακό ωκεανό»

2025 06 17 4

‘INCLUSIVE STEAM EDUCATION’ Conference on 30 & 31 May 2025

‘INCLUSIVE STEAM EDUCATION’ Conference on 30 & 31 May 2025 at the Conference Hall of the Hellenic Open University, Patras – Greece.
SpicE International Conference on Inclusive STEAM Education - Σάββατο 31/5/2025
Join us to participate in the open dialogue among the international partners of SpicE project, the scientific and educational community and relevant interested stakeholders, in the light of modern approaches for Inclusive STEAM Education.
We are waiting for all of you to celebrate Inclusive STEAM Education!

Webinar «Η Κυβερνοασφάλεια μας αφορά όλους» Μ. Μπλέτσας

Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70 της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της 3ης Ενότητας Ν. Χανίων κ.
Παντελάκη Νεκταρία διοργανώνουν διαδικτυακή επιμορφωτική εσπερίδα την

Τετάρτη 14 Μαΐου 2025, 18.00-20.30, με θέμα 

«Η Κυβερνοασφάλεια μας αφορά όλους». 

Ομιλητής είναι ο Διοικητής της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, Ερευνητής και Διευθυντής Υπολογιστών στο
MIT Media Lab, κ. Μπλέτσας Μιχαήλ, ο οποίος έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο σε διεθνείς πρωτοβουλίες τεχνολογίας, όπως το πρόγραμμα “One Laptop per Child”, και διαθέτει πολυετή εμπειρία στον σχεδιασμό συστημάτων υψηλής απόδοσης, ασύρματων δικτύων και υποδομών κυβερνοασφάλειας.

Η επιμορφωτική συνάντηση εντάσσεται στο πλαίσιο λειτουργίας του Διαπεριφερειακού
Θεματικού Δικτύου «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο».

Ο σύνδεσμος για την επιμορφωτική συνάντηση είναι:
https://minedu-primary.webex.com/meet/npantelaki

14 5 2025 Diktyo

 

Επιμόρφωση για ΠΕ86 «Κυβερνοασφάλεια και Τεχνητή Νοημοσύνη»

Επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς ΠΕ86

«Κυβερνοασφάλεια και Τεχνητή Νοημοσύνη»
την Παρασκευή 2 Μαΐου 2025, ώρα 18:00-19:30

Αίθουσα: https://minedu-secondary.webex.com/meet/stzelepi

Εισηγητής: κ. Πέτρος Βασιλικός
Καθηγητής
Πληροφορικής, ΕΠΑΛ Αγ. Αθανασίου στην Δυτική Θεσσαλονίκη.

Το επιμορφωτικό σεμινάριο διοργανώνεται σε συνεργασία με τους/τις Συμβούλους Εκπαίδευσης Πληροφορικής [ΠΕ86] (με έδρα) κ.κ. Αθανασάκου Πηνελόπη (ΔΔΕ Εύβοιας), Αλεξούδα Γεωργία (ΔΔΕ Ανατ. Θεσ/νίκης), Βολονάκη Παντελή (ΔΔΕ Δωδεκανήσου), Γώγουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Χανίων), Διαμαντή Ευστράτιο (ΔΔΕ Α’ Αθήνας), Ευαγγελινό Αιμιλιανό (ΔΔΕ Λέσβου), Ζαχαρή Κωνσταντίνο (Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας), Ζάχο Γεώργιο (ΔΔΕ Φθιώτιδας), Κατσαρό Κωνσταντίνο (Δ.Δ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας), Κοκκόρη Αθηνά (ΔΔΕ Γ’ Αθήνας), Κολεγά Ευαγγελία (ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας), Μακράκη Ευαγγελία (ΔΔΕ Δυτ. Αττικής), Μαραγκό Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας), Μαστοροδήμο Δημήτριο (ΔΔΕ Β’ Αθήνας), Μπαμπαλώνα Ελένη (ΔΔΕ Ημαθίας), Μπεγέτη Παναγιώτη (ΔΔΕ Α’ Αθήνας),Παντελοπούλου Σταυρούλα (ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής), Παπαβασιλείου Αθανάσιο (ΔΔΕ Κοζάνης), Παπαγεωργίου Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Λάρισας), ΠαπαδάκηΣπυρίδωνα (ΔΔΕ Αχαΐας), Ραφτόπουλο Γεώργιο (ΔΔΕ Ηλείας), Σουβατζόγλου Βασίλειο (ΔΔΕ Αρκαδίας), Συμεωνίδη Συμεών (ΔΔΕ Καβάλας), Τζελέπη Σοφία (ΔΔΕ Δυτ. Θεσ/νίκης), Τριανταφύλλου Χρήστο (ΔΔΕ Σερρών), Φιλιππίδη Σταύρο (ΔΔΕ Πιερίας) και Χερτούρα Κωνσταντίνο (ΔΔΕ Χαλκιδικής).

Η παρακολούθηση του επιμορφωτικού σεμιναρίου θα γίνει στον σύνδεσμο (είσοδος με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου)
https://minedu-secondary.webex.com/meet/stzelepi 

και θα αναμεταδοθεί και ζωντανά από το Κανάλι της ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στο YouTube με υπεύθυνο τον κ. Γεωργιάδη Γεώργιο ΠΕ 86 Πληροφορικής Προϊστάμενος του Τμήματος Πληροφοριακών Συστημάτων της ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στο
https://www.youtube.com/watch?v=2xk9Q4SvuDc
όπου και θα παραμείνει και για ασύγχρονη παρακολούθηση.

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΕΒΕΖΑ 4,5 & 6 Απριλίου 2025 .

Logo

https://dinabaga.sites.sch.gr/

 

Το συνέδριο διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην Πρέβεζα με την χορηγία του Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

 

Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης Πρεβεζας

Τηλ: 2682089795

email: conference.pre.dde@gmail.com

14o ΜΦΨΔ – Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

https://digifest.info/index.php/el/

DigiFest 2025 afisa

Ιστότοπος 13ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας Δυτικής Ελλάδας  

https://13digifestde.blogspot.com/   

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση