Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για το σχολικό έτος 2025-2026
Καθορισμός των «Γραπτώς Εξεταζόμενων» μαθημάτων στις απολυτήριες εξετάσεις της Γ’ τάξης των ΕΠΑ.Λ. και των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών κατά το σχολικό έτος 2025-2026
Καθορισμός των «Γραπτώς Εξεταζόμενων» μαθημάτων στις προαγωγικές εξετάσεις της B’ τάξης των ΕΠΑ.Λ. και των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών κατά το σχολικό έτος 2025-2026
Διαδικτυακή ημερίδα διάχυσης καλών πρακτικών σχεδίων δράσης σχολικών μονάδων παιδαγωγικής ευθύνης 11ης ενότητας ΔΔΕ Αχαΐας
Ιστοσεμινάριο υποστήριξης του έργου των συντονιστών ομάδων σχεδίων δράσης 2025-2026 σχολικών μονάδων παιδαγωγικής ευθύνης 11ης ενότητας ΔΔΕ Αχαΐας
Ιστοσεμινάριο υποστήριξης του έργου των Δ/ντών-ντριών σχολικών μονάδων παιδαγωγικής ευθύνης με θέμα “Η διαχείριση και υποστήριξη μαθητών με σύνθετα προβλήματα και ειδικές δυσκολίες στο σχολικό πλαίσιο” σε συνεργασία με το 1ο ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας
Εγχειρίδιο Παιδαγωγικής Διαχείρισης
ΠΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Το παρόν εγχειρίδιο παιδαγωγικής διαχείρισης αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την επιστημονική ομάδα του 2ου ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας, κατόπιν πρωτοβουλίας της Συμβούλου Εκπαίδευσης ΠΕ06 Μαρίας Τζώτζου, η οποία κατά το σχολικό έτος 2024-25, σε μία προσπάθεια υποστήριξης του έργου των συμβούλων σχολικής ζωής (ΣΣΖ) και των Δ/ντών-ντριών σχολικών μονάδων παιδαγωγικής ευθύνης της (11η Ενότητα ΔΔΕ Αχαΐας), έκρινε αναγκαία τη διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών απευθύνοντας πρόσκληση για την αποστολή και καταγραφή ερωτημάτων/περιπτώσεων μαθητών/τριών, αξιοποιώντας τα βιώματα των ίδιων των εκπαιδευτικών όσον αφορά σύνθετα παιδαγωγικά και ψυχοκοινωνικά ζητήματα που καλούνται να διαχειριστούν στη σχολική καθημερινότητα.
Η διερεύνηση αναγκών διενεργήθηκε κατά τους μήνες Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα ερωτήματα και οι μελέτες περίπτωσης μαθητών που υποβλήθηκαν από τους εκπαιδευτικούς σχολικών μονάδων παιδαγωγικής ευθύνης συλλέχθηκαν, ομαδοποιήθηκαν και αποδελτιώθηκαν αρχικά από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης-παιδαγωγικής ευθύνης για την αναγκαία οργάνωση του υλικού, δεδομένου ότι διαπιστώθηκαν πολλά κοινά σημεία, και στη συνέχεια προωθήθηκαν στην Αν. Προϊσταμένη του 2ου ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας προς επεξεργασία και ανάλυση από τους/τις ειδικούς που στελεχώνουν την επιστημονική ομάδα της δομής.
Προς αυτή την κατεύθυνση, παράλληλα διεξήχθη σύγχρονη εξ αποστάσεως επιμορφωτική δράση υποστήριξης του έργου των Δ/ντών-ντριών και των ΣΣΖ την Τρίτη 11/02/2025 μέσω webex με στόχο την επαγγελματική ενδυνάμωση και υποστήριξη του έργου τους μέσα από μία διεπιστημονική προσέγγιση των καταγεγραμμένων αναγκών με τη συμβουλευτική καθοδήγηση των ειδικών επιστημόνων. Ειδικότερα, η Αν. Προϊσταμένη του 2ου ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας κα Ευθυμία Σεραφείμ (ΠΕ02/Ειδική Παιδαγωγός) μαζί με την κα Χριστίνα Ρηγάλου (ΠΕ23/Ψυχολόγος) έδωσαν απαντήσεις στα ερωτήματα που καταγράφηκαν κατά το στάδιο της διερεύνησης και ανάλυσης αναγκών που προηγήθηκε και τα οποία έχρηζαν την παροχή εξειδικευμένης συμβουλευτικής υποστήριξης για τη βέλτιστη δυνατή διαχείριση στο πεδίο.
Το εγχειρίδιο περιλαμβάνει συνολικά δεκατρείς θεματικές ενότητες και αντίστοιχες μελέτες περίπτωσης με τις προτάσεις διαχείρισης που εκπονήθηκαν από την επιστημονική ομάδα του 2ου ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας, καθώς επίσης δύο παραρτήματα.
Εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας στο 2ο ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας για την αγαστή συνεργασία.
Με εκτίμηση
Δρ. Μαρία Τζώτζου
Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ06-παιδαγωγικής ευθύνης
Σχολικών μονάδων 11ης Ενότητας ΔΔΕ Αχαΐας








