Πιο λεπτές και πιο φιλικές στο περιβάλλον θα είναι οι συσκευές του αύριο. Τηλεοράσεις με πάχος μικρότερο από ένα δάκτυλο, ηχεία που αναπαράγουν πλήρες surround ήχο και απέχουν ελάχιστα από τον τοίχο και μια σειρά από άλλα gadget που έχουν «αδυνατίσει» επικίνδυνα έκλεψαν τα βλέμματα στην έκθεση, δείχνοντας τον νέο δρόμο που παίρνει η τεχνολογία. Οι μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου είχαν τις λεπτές LCD τηλεοράσεις τους σε περίοπτη θέση μέσα στα περίπτερα, ενώ το «ρόδι» στα καταστήματα θα σπάσει η Sharp, η οποία και μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να εφοδιάσει τις ελληνικές αλυσίδες με δύο μοντέλα τηλεοράσεων κατηγορίας «φτερού».

Η δεύτερη μεγάλη τάση, ανεξαρτήτως προϊόντος είναι οι πράσινες συσκευές. Τηλεοράσεις, DVD, προβολείς, υπολογιστές αλλά και λευκές συσκευές, όπως πλυντήρια και ψυγεία, δίνουν τον δικό τους αγώνα δρόμου, προκειμένου να καταναλώσουν όσο το δυνατόν λιγότερη ενέργεια και να έχουν όσο το δυνατόν λιγότερες βλαβερές επιπτώσεις στο περιβάλλον, ακόμα και αφού σταματήσουν να λειτουργούν. Όπως συμβαίνει με τις εκπομπές ρύπων στα αυτοκίνητα, έτσι και οι εταιρείες τεχνολογίας διαφήμιζαν τα επιτεύγματά τους, αναφέροντας την ενέργεια που καταναλώνουν σε σχέση με συμβατικά μοντέλα της αντίστοιχης κατηγορίας. Ακόμα όμως και ο πράσινος τρόπος παραγωγής θεωρείται πλεονέκτημα, σε μια αγορά που αποκτά οικολογική συνείδηση.

Όσο για τις λίγο πιο μακρινές εξελίξεις, η τεχνολογία ΟLΕD και η τρισδιάστατη τηλεόραση φαίνεται πως θα μας εκπλήξουν ευχάριστα μέσα στην επόμενη πενταετία. Οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές έσπευσαν να εφοδιάσουν τα περίπτερά τους με τηλεοράσεις νέας γενιάς, τεχνολογίας ΟLΕD που υπόσχονται χαμηλότερη κατανάλωση, υψηλότερη ανάλυση και πιο ζωντανά χρώματα, αρκεί να βγουν μαζικά και με χαμηλότερο κόστος στην παραγωγή. Πραγματικά εντυπωσιακές ήταν και οι τρισδιάστατες εικόνες που «έβγαιναν» από τηλεοράσεις και βιντεοπροβολείς- με ή χωρίς τα ειδικά γυαλιά – δείχνοντας ότι η εποχή που θα «ζούμε» την εικόνα δεν απέχει πάρα πολύ.

Μοναδικό «μελανό» σημείο της έκθεσης, που προέκυψε από κατ΄ ιδίαν συζητήσεις με κατασκευαστές και αντιπροσώπους, είναι η αδυναμία του μέσου καταναλωτή να ανταποκριθεί στην ταχύτητα των τεχνολογικών εξελίξεων. Η αρνητική οικονομική συγκυρία αλλά και ο καταιγιστικός ρυθμός με τον οποίο πλέον κυκλοφορούν τα νέα μοντέλα κάνουν την παρακολούθηση της τεχνολογίας απαγορευτική για τα μέσα εισοδήματα. Έτσι, και οι ίδιες οι εταιρείες αναγκάζονται να πατούν φρένο στις εξελίξεις, κρατώντας πολλά προϊόντα στα συρτάρια τους, μέχρι η αγορά να «χωνέψει» τις υπάρχουσες τεχνολογίες.

 

 Ανακτήθηκε από: http://ta-nea.dolnet.gr
Σχετικός δεσμός:http://ta-nea.dolnet.gr/default.asp?pid=26&ct=16&enthDate=02092008



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση

  • Ημερολόγιο καταχώρησης άρθρων

    Απρίλιος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Αρχεία

  • Ετικέτες

  • Αποποίηση ευθυνών

    Οι πληροφορίες που παρατίθενται στο τρέχων blog προέρχονται από ψηφιακό υλικό που βρίσκεται διαθέσιμο στο χώρο του διαδικτύου.