Ιδιαίτερα καυστικός ήταν ο καρδινάλιος, υπουργός Εσωτερικών του Βατικανού για την απαγόρευση του σταυρού από τις σχολικές αίθουσες

«Μόνο τις κολοκύθες του Χάλοουιν» μας αφήνει η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστήριου που απαγορεύει τους σταυρούς στις σχολικές αίθουσες, τόνισε ο δεύτερος στην ιεραρχεία του Βατικανού, καρδινάλιος υπουργός Εσωτερικών, Ταρτσίζιο Μπερτόνε.

«Αυτή η Ευρώπη της 3ης Χιλιετίας δεν μας αφήνει ελεύθερες παρά μόνον τις
κολοκύθες από καινοφανείς γιορτές», όπως αυτή του Χάλοουϊν, που έχει
στηλιτεύσει ως αντιχριστιανική το Βατικανό, «και μας αφαιρεί τα πλέον αγαπητά
μας σύμβολα», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο καρδινάλιος κατά τη διάρκεια
επίσκεψής του σε νοσοκομείο της Ρώμης.

 

«Δεν μπορούμε παρά να εκφράσουμε τη λύπη μας» για την απόφαση αυτή και «να
διερευνήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις να διατηρήσουμε τα σύμβολα της πίστης
μας για εκείνους που πιστεύουν και για τους άλλους», τόνισε ο καρδινάλιος,
αφήνοντας αιχμές για την σχεδόν ομόφωνη καταδίκη της Ιταλίας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για τον Εσταυρωμένο στις σχολικές αίθουσες.

 

Το δεξί χέρι του Πάπα τόνισε επίσης πως «εκτιμά ιδιαίτερα» την έφεση που κατέθεσε το ιταλικό κράτος κατά της απόφασης αυτής.

Από την πλευρά του, το όργανο της Καθολικής Εκκλησίας Οσερβατόρε Ρομάνο τονίζει πως η γνωστή αριστερή συγγραφέας Νατάλια Γκίνζμπουργκ έγραφε ήδη από το 1988 στην αριστερή εφημερίδα Ουνιτά: «ο Εσταυρωμένος δεν δημιουργεί καμία διάκριση. Είναι βουβός. Αποτελεί την εικόνα της χριστιανικής επανάστασης, η οποία διέδωσε σε ολόκληρο τον κόσμο την ιδέα της ανθρώπινης
ισότητας, που έως τότε ήταν άγνωστη».

 

Αυτά τα λόγια, «20 χρόνια πρωτύτερα, εκφράζουν ένα αίσθημα που ακόμη
συμμερίζεται ευρέως ο κόσμος στην Ιταλία», τονίζει η καθολική εφημερίδα, για
την οποία το Δικαστήριο του Στρασβούργου «έχοντας ως πρόθεση να υπερασπίσει τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, κατέληξε να θέσει εν αμφιβόλω τις ρίζες από τις οποίες βλάστησαν τα Ανθρώπινα Δικαιώματα».

 

Η απόφαση των ευρωπαίων δικαστών «φαίνεται να εμπνέεται από μία ιδέα της
εκκοσμίκευσης του Κράτους, η οποία επιβάλλει να τεθεί στο περιθώριο η συμβολή της θρησκείας στον δημόσιο βίο», όταν απεναντίας «είναι μέσα από την αποδοχή
και τον σεβασμό των διαφορετικών ταυτοτήτων που προασπιζόμαστε την ιδέα του
λαϊκού Κράτους».

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4544538&ct=2



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση

  • Ημερολόγιο καταχώρησης άρθρων

    Δεκέμβριος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Αρχεία

  • Ετικέτες

  • Αποποίηση ευθυνών

    Οι πληροφορίες που παρατίθενται στο τρέχων blog προέρχονται από ψηφιακό υλικό που βρίσκεται διαθέσιμο στο χώρο του διαδικτύου.