Φουντώνει η μάχη στην κατηγορία των φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και ιδιαίτερα των υβριδικών, καθώς όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες μπαίνουν δυναμικά στον χώρο προκειμένου να αντιμετωπίσουν την κρίση και να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά. Από την εβδομάδα αυτή η Χόντα άρχισε τη διάθεση ενός νέου υβριδικού μοντέλου, του Ιnsight, με το οποίο φιλοδοξεί να μιμηθεί την επιτυχία της Τογιότα που κατασκευάζει σήμερα το υβριδικό με τις περισσότερες πωλήσεις, το Ρrius. Η τιμή του νέου Ιnsight στις ΗΠΑ, που είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, θεωρείται ανταγωνιστική (περίπου 20.000 δολάρια).

Η Χόντα βασίζει τις ελπίδες της στο γεγονός ότι στις πρώτες τρεις εβδομάδες κυκλοφορίας του Ιnsight στην Ιαπωνία συγκεντρώθηκαν 18.000 παραγγελίες. «Έρχονται πελάτες και ρωτάνε για υβριδικά, κάτι που δεν έκαναν ποτέ μέχρι σήμερα», λέει ο ντίλερ της εταιρείας στο Τόκιο, Τsuguhito Τokita.

Και πόλεμος τιμών
Με την παρουσίαση του νέου Ιnsight στις ΗΠΑ δεν αποκλείεται τώρα να ξεσπάσει πόλεμος τιμών μεταξύ της Τογιότα και της Χόντα. Η πρώτη ελέγχει σήμερα το 70% της αμερικανικής αγοράς υβριδικών οχημάτων. Μάλιστα, η Τογιότα ετοιμάζει τώρα ένα ακόμη φθηνότερο υβριδικό όχημα με κινητήρα χαμηλού κυβισμού, το οποίο αναμένεται ότι θα αρχίσει να πωλείται από το 2011. Οι πωλήσεις υβριδικών έχουν δεχτεί πλήγμα ανάλογο με αυτό των πωλήσεων συμβατικών οχημάτων λόγω της κρίσης. Είναι ενδεικτικό ότι το 2008 δεν σημειώθηκε καμία αύξηση στις πωλήσεις τέτοιων αυτοκινήτων.

 

Ανακτήθηκε από: http://www.tanea.gr



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση

  • Ημερολόγιο καταχώρησης άρθρων

    Απρίλιος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Αρχεία

  • Ετικέτες

  • Αποποίηση ευθυνών

    Οι πληροφορίες που παρατίθενται στο τρέχων blog προέρχονται από ψηφιακό υλικό που βρίσκεται διαθέσιμο στο χώρο του διαδικτύου.