Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, οι σπηλιές είναι? της μόδας. H σπηλιά του Λασκό στη Γαλλία, στην οποία βρέθηκαν οι περίφημες βραχογραφίες ηλικίας 19 σχεδόν χιλιάδων χρόνων, είναι κλειστή για το κοινό από το 1963. Αιτία η μάλλον ανεπανόρθωτη ζημιά που υπέστησαν από την ανθρώπινη παρουσία, η οποία ευνόησε την ανάπτυξη βακτηρίων που καταστρέφουν τις καλλιτεχνικές δημιουργίες των προϊστορικών ανθρώπων. Γι? αυτό το λόγο περίπου 300 χιλιάδες άνθρωποι κάθε χρόνο επισκέπτονται το ακριβές αντίγραφο «Λασκό 2», το οποίο σύντομα θα αντικατασταθεί από τον τρίτο κλώνο της σπηλιάς. Το «Λασκό 3» θα περιλαμβάνει μια τρισδιάστατη απεικόνιση των βραχογραφιών και θα χρησιμοποιεί την πιο εξελιγμένη τεχνολογία, προκειμένου ο επισκέπτης να κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο οι μακρινοί μας πρόγονοι αναπαριστούσαν σκηνές κυνηγιού και άλλες εικόνες της καθημερινότητάς τους. Η εποχή των σπηλαίων όμως φαίνεται ότι θεωρείται και ένα ισχυρό διαφημιστικό όπλο: Η Κάρλι Ζάκερ, σύντροφος του ποδοσφαιριστή της Τσέλσι Φρανκ Λάμπαρντ είναι το πρόσωπο (και το σώμα βεβαίως) της νέας διαφημιστικής εκστρατείας ενός ανδρικού αρώματος το οποίο καλεί τους άνδρες στη Βρετανία να το χρησιμοποιήσουν ώστε «να ξαναβρούν τη χαμένη αρρενωπότητά τους». Η Κάρλι ποζάρει ως νέα Ράκελ Ουέλτς στην ταινία του 1966 «Ενα εκατομμύριο χρόνια π.Χ.» και οι διαφημιστές ελπίζουν ότι η πρωτόγονη εικόνα της θα προσελκύσει τους άνδρες στα καταστήματα καλλυντικών.

 

Ανακτήθηκε από: www.e-tipos.com



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση

  • Ημερολόγιο καταχώρησης άρθρων

    Απρίλιος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Αρχεία

  • Ετικέτες

  • Αποποίηση ευθυνών

    Οι πληροφορίες που παρατίθενται στο τρέχων blog προέρχονται από ψηφιακό υλικό που βρίσκεται διαθέσιμο στο χώρο του διαδικτύου.