Η ανάλυση της χρήσης των QR κωδικών (Quick Response – Γρήγορη Απόκριση) για εκπαιδευτικούς σκοπούς μπορεί να ενταχθεί στο πλαίσιο της κινητής μάθησης. Ο όρος “κινητή μάθηση” (m-learning) αναφέρεται στην εκπαίδευση που λαμβάνει χώρα εκτός σταθερών και προκαθορισμένων θέσεων, καθώς και στη χρήση τεχνολογιών κινητής επικοινωνίας για την παροχή εκπαιδευτικών ευκαιριών. Η κινητή μάθηση αντιπροσωπεύει σημαντικό πεδίο έρευνας στον τομέα της εκπαίδευσης.

Τα βασικά χαρακτηριστικά της κινητής μάθησης, δηλαδή η “χωρική ανεξαρτησία”, η “χρονική ανεξαρτησία” και το “εποικοδομητικό περιεχόμενο”, την ξεχωρίζουν από τους συναφείς τομείς της ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) ή της μάθησης βασισμένης στο διαδίκτυο (Web-based). Η χωρική ανεξαρτησία αναφέρεται στη μάθηση που δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένο χώρο, όπως η σχολική τάξη. Η χρονική ανεξαρτησία σημαίνει ότι η μάθηση εκτείνεται πέρα από τον καθορισμένο χρόνο της μάθησης στην τάξη, αναπτύσσοντας άτυπα περιβάλλοντα μάθησης, όπως η αυλή του σχολείου.

Ο όρος “εποικοδομητικό περιεχόμενο” αναφέρεται όχι μόνο στη σημασιολογική πλευρά του περιεχομένου, αλλά και στο κατά πόσον είναι κατάλληλο για μετάδοση μέσω φορητών συσκευών, τηλεπικοινωνιακών δικτύων και άλλων τεχνολογιών. Χρησιμοποιώντας τεχνολογικά εργαλεία όπως οι κωδικοί QR, οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η μάθηση μπορεί να λάβει χώρα “οποτεδήποτε και οπουδήποτε”. Καίριο στοιχείο σε αυτήν τη μαθησιακή εξέλιξη αποτελεί η ταχεία ανάπτυξη των φορητών τεχνολογιών, οι οποίες επιτρέπουν την υλοποίηση της κινητής μάθησης. Αυτή η προσέγγιση προσφέρει πλεονεκτήματα σε σύγκριση με την παραδοσιακή μάθηση, καθώς επιτρέπει τη δημιουργία ευέλικτων, προσωπικών και συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης. Ο μαθητής αναλαμβάνει τον έλεγχο της μάθησής του, καθώς οι γραμμές μεταξύ τυπικής και άτυπης μάθησης διασταυρώνονται.

Σύνδεσμος για μελέτη: https://en.wikipedia.org/wiki/QR_code



Λήψη αρχείου

qr code



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση

  • Ημερολόγιο καταχώρησης άρθρων

    Ιούλιος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Αρχεία

  • Ετικέτες

  • Αποποίηση ευθυνών

    Οι πληροφορίες που παρατίθενται στο τρέχων blog προέρχονται από ψηφιακό υλικό που βρίσκεται διαθέσιμο στο χώρο του διαδικτύου.