μπάρες που αλλάζουν χρώμα

Στο μάθημα της πληροφορικής στο Scratch, φτιάξαμε ένα παιχνίδι όπου βάλαμε κυνηγό οποίος κινείται με βελάκια.

Αν ο κυνηγός ακουμπήσει μια από τις μπάρες θα τελειώσει το παιχνίδι. Αυτό γίνεται χρησιμοποιώντας από την καρτέλα Έλεγχος την εντολή “για πάντα” και μέσα σε αυτήν την εντολή “εάν τότε”. Χρησιμοποιήσαμε και εντολές από την καρτέλα Αισθητήρες. Πολύ σημαντικό είναι ότι προσέξαμε να πούμε: αν γγίξει την μια μπάρα ή την άλλη μπάρα (γιατί δεν θα μπορούσε να αγγίξει και τις δυο μπάρες την ίδια στιγμή) .

Ύστερα για τις μπάρες, πήγαμε στην καρτέλα Ενδυμασίες για να δημιουργήσουμε τις μπάρες με διαφορετικά χρώματα, γιατί θελήσαμε όταν ακουμπάει ο κυνηγός τις μπάρες να αλλάζουν ενδυμασία. Η αλλαγή ενδυμασίας είναι στην καρτέλα Όψεις.  Επειδή θέλαμε να περιμένει πήγαμε στον Έλεγχο και βάλαμε το “περίμενε ένα δευτερόλεπτο”. Αφού κάναμε και αυτό αρχίσαμε το παιχνίδι.

[scratch 147461614]

Αριάδνη, Βάσω, Σοφία