Nοέμβρ -Δεκέμβρ. 2025 1.Διεθνής Αμνηστία 2025-26 Το λεξικό των δικαιωμάτων του παιδιού – Μία ιστορία για μια Χώρα που δεν υπήρχαν δικαιώματα.- Εργαστήρια 2. Νεράιδα Πλωτό Μουσείο

 

 

 

 



Λήψη αρχείου

1ο  εργαστήριο : Το αλφαβητάρι των δικαιωμάτων

Ταιριάζουμε τις εικόνες με τα 24 γράμματα της αλφαβήτας και μιλάμε γι αυτά. Συνδέουμε τα 24 δικαιώματα των καρτελών με τα 12 δικαιώματα της αφίσας κατανοώντας πως είναι αλληλένδετα μεταξύ τους και πως κανένα δεν μπορεί χωρίς το άλλο. Τα παιδιά δημιουργούν το πιο πάνω λεξικό  σε e book.

0814ec4e c870 4681 8558 29b12cbb43fe8f7deff3 7206 4483 89c7 eac203702cf8

2ο εργαστήριο  Ποιο δικαίωμα νομίζεις ότι είμαι; Τα παιδιά χωρίζονται σε τρεις ομάδες και η καθεμιά ομάδα παρουσιάζει ένα δικαίωμα με παντομίμα. Τα άλλα παιδιά το μαντεύουν, διασκεδάζοντας. Στη συνέχεια δημιουργούμε την πιο πάνω  ιστορία για μια χώρα χωρίς διακιώματα.

38a5e69b 2b8c 4eeb bd76 235e414b4934 2968e0ab 21d4 4140 879a ebe87b701f63

3 Δεκεμβρίου Δικτύωση και εκπόνηση δράσεων με το Δημοτικό Σχολείο Γιάλτρων με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με ειδικές ανάγκες 3 Δεκεμβρίου από την εκπαιδευτική βαλίτσα της Διεθνούς Αμνηστίας.

1ο εργαστήριο Γνωριμία με τα παιδιά των Γιάλτρων και παρουσίαση των δικαιωμάτων στα παιδιά των δύο σχολείων από βίντεο κάρτες και το λεξικό που φτιάξαμε. Συνεχίσαμε με το “Έχω κι εγώ φωνή”. Με αφορμή το κερί, σύμβολο της ελπίδας για τη Διεθνή Αμνηστία, οι μαθητές των δύο Σχολείων μίλησαν για τα δικαιώματα και έφτιαξαν τη ζωγραφιά – σύμβολο για το δικαίωμα που ήθελαν σε ατομικές κονκάρδες. Κάθε παιδί φόρεσε την προσωπική του κονκάρδα.

KALAMI DENTRO59f3c3db e1c5 4101 bd3f 907d85faff381e76d9c0 a104 4b74 9bee 095879bca05690a4cf3b aec7 4fb2 bfc6 9601de7ebc9124d6ab5e af40 46c6 88a4 32a18d45fbf0

2ο εργαστήριο” Ένας κόσμος για όλους” Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες τα δύο σχολεία εκπόνησαν τη δράση από το εκπαιδευτικό καρότσι με σκοπό την ενσυναίσθηση, την αποδοχή της διαφορετικότητας και τη διαφύλαξη του δικαιώματος της ισότητας για όλους και όλες. Στο τέλος των δράσεων αποχαιρέτισαν τη βαλίτσα με ευχαριστίες και ζωγραφιές.

DRAAA DEdrasss dekomadikesdek aylh589605532 3432171480265718 1339283260717629283 n589736249 2043135453185151 3195421664378801452 n589961353 2228793687609176 5468379249869920546 n590220452 2337278556716556 6636373113678407538 n590421211 1511147399967250 7184603361171408102 n590693476 1186568673429505 1366242311255174852 n591109429 4347420782202068 6034834120798828167 n592238590 827742070071194 5505403101522072625 n



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2025 -2026 EU Code Week – Ερατοσθένης

Stigmiotypo othonhs 2025 10 16 150912Συμμετοχή των τάξεων του σχολείου μας στις δραστηριότητες του κώδικα του Ερατοσθένη: https://codeweek.eu/codeweek4all

Οι μαθητές μετατρέπονται σε «ρομπότ» και «προγραμματιστές». Στόχος τους είναι, χρησιμοποιώντας τις τρεις βασικές εντολές:

  • 🟩 Πήγαινε μπροστά🟦 Στρίψε δεξιά 🟥  Στρίψε αριστερά

να οδηγήσουν το «ρομπότ» να φτάσει στο κουτί-έκπληξη πάνω σε μια σκακιέρα φτιαγμένη στο προαύλιo.

1η Δραστηριότητα  Τα ρομπότ στη ζωή μας

  • Προβάλλεται ένα σύντομο βίντεο για τα ρομπότ και τις εφαρμογές τους στην καθημερινή ζωή (π.χ. ρομπότ στην ιατρική, στη βιομηχανία, στην εξερεύνηση).
  • Ακολουθεί συζήτηση με τα παιδιά: Πού συναντάμε ρομπότ γύρω μας; Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα ρομπότ;Ποιος τους λέει τι να κάνουν;

📍Στόχος: Να αντιληφθούν ότι τα ρομπότ εκτελούν εντολές που τους δίνουν οι άνθρωποι.

 2η δραστηριότητα  Παίζουμε τον ρόλο του ρομπότ και του προγραμματιστή

  • Στο προαύλιο φτιάχνεται μια μικρή σκακιέρα στο έδαφος με χαρτοταινία
  • Σε ένα από τα τετράγωνα τοποθετείται ένα κουτί-έκπληξη (π.χ. χρωματιστά μπαλόνια)
  • Ένα παιδί αναλαμβάνει τον ρόλο του ρομπότ και ένα άλλο τον ρόλο του προγραμματιστή.
  • Ο «προγραμματιστής» δίνει σειρά εντολών χρησιμοποιώντας τις κάρτες Cody Roby για να οδηγήσει το «ρομπότ» ως το κουτί.
  • 📍Στόχοι: Να βιώσουν οι μαθητές τη διαδικασία του προγραμματισμού μέσα από παιχνίδι, να αναπτύξουν συνεργατικό πνεύμα και δημιουργική σκέψη και να εξοικειωθούν με την τεχνολογία.

 

TTTFOTOPPPLLL

5c43740a 8363 421b 9158 ef9b1181c3fd b854f01a d165 4130 a0a8 dcadda80acf1NEKTARIA 30817169 a56c 41b1 9b42 5d9ed2169300

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΡΓΟ ” CULTURAL TREASURES INTAGIBLE HERITAGE”

✨ Μεγάλη χαρά και τιμή!
Το Σχολείο μας βραβεύτηκε με την Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για τη συμμετοχή του στο Ευρωπαϊκό Έργο «Cultural Treasures – Intagible heritage» (Θησαυροί Πολιτισμού – Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά)
Η βράβευση αυτή αποτελεί την ανταμοιβή των κόπων, της συνέπειας και της προσπάθειας που κατέβαλαν οι μαθητές μας σε όλη τη διάρκεια του έργου. Με ενθουσιασμό, υπευθυνότητα και διάθεση για μάθηση, συμμετείχαν ενεργά σε κάθε στάδιο, μαθαίνοντας, δημιουργώντας και ανακαλύπτοντας τον ευρωπαϊκό χώρο μέσα από το δικό τους ταξίδι γνώσης.
Η υψηλή βαθμολογία του έργου μας από την ευρωπαϊκή επιτροπή αξιολόγησης επιβεβαιώνει ότι οι δράσεις μας άγγιξαν υψηλά ποιοτικά κριτήρια και ότι η ομάδα μας κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πλήθος συμμετοχών από όλη την Ευρώπη.
🎉 Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριες και στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Αγίου για την αφοσίωση και τη δημιουργικότητά τους.
🙏 Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στη συνεργάτιδά μας κ. Μαρούλα Τσουλκανά, στη Διευθύντρια του Σχολείου μας κ. Ευαγγελία Λιαροπούλου, καθώς και στους συναδέλφους κ. Παναγιώτη Τιμιοσίδη και κ. Αντώνη Ζαρίφη για την πολύτιμη συμβολή τους.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για τη στήριξή τους, όπως και τους εταίρους μας για την εξαιρετική συνεργασία.
EYROPAIKH
EYROPAIKH PAIDION

NEKTARIA SKOYRTANIOTH ETIKETA ETIKETA MATHHTON

 

Παρουσίαση δράσεων Δημ. Σχολ. Αγίου 2024-2025 και του Ευρωπαϊκού “Cultural Treasures Intagible Heritage” σε γονείς και την τοπική κοινωνία “Ο θρύλος της Ντούμινας”

Άυλη πολιτιστική κληρονομιά  Συνοπτική Παρουσίαση του Ευρωπαϊκού έργου “Cultural Treasures Intagible heritage” στους γονείς του σχολείου και την τοπική κοινωνία. 

PAROYSIASH

Κλείσιμο του Ευρωπαϊκού έργου Cultural Treasures με τη θεατρική αναπαράσταση του τοπικού θρύλου του γεφυριού της Κβέλας και το στοίχειωμα της Ντούμινας. 

NTOYMINA THRYLOS NTOYMINASNTOYM

Στην τελική συνάντηση του έργου μας, ζητήσαμε από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας να αξιολογήσουν το έργο με τρεις λέξεις και δημιουργήσαμε ένα σύννεφο λέξεων με την εφαρμογή «Mentimeter».

Μοιραζόμαστε μαζί σας το τελικό μας προϊόν, γράφοντας στίχους με αυτές τις λέξεις και χρησιμοποιώντας τις παραδοσιακές μελωδίες των χωρών-εταίρων του έργου μας και την τεχνητή νοημοσύνη. Ακούστε το τραγούδι συνεργατικό αποτέλεσμα όλων των χωρών με το εργαλείο Suno.

Πιστοποιητικά συμμετοχής για όλα τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Αγίου

ANTRIANA CERTIFICATE



Λήψη αρχείου

 

Aναγνώσεις λογοτεχνικών βιβλίων Β Γ Δ “Ο μικρός Πρίγκηπας” του Αντουάν Εξυπερύ ” Παραμύθι χωρίς όνομα” της Πηνελόπης Δέλτα

Εκλεκτά βιβλία στο σχολείο μας, ο Μικρός Πρίγκηπας του Αντουάν Εξυπερύ και ” Παραμύθι χωρίς όνομα” της Πηνελόπης Δέλτα από το Υπουργείο Παιδείας σε μια δράση που προωθεί τη φιλαναγνωσία, δανείζοντας  βιβλία στα παιδιά για καλοκαιρινές αναγνώσεις με σκοπό την απόλαυση της ανάγνωσης αλλά και τη βελτίωση της αναγνωστικής ικανότητας, την ανάπτυξη της φαντασίας και την καλλιέργεια των συναισθημάτων των μικρών μας μαθητών.

Διαβάστε τις ιδέες των μαθητών μας για το τι μπορεί να λένε αυτά τα βιβλία.

IDEES PAIDIONFILANAGNOSIAFILANAGNOSIA 2FILANAGNOSIA 3

Cultural Treasures Intagible Heritage Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά Αξιολόγηση Κλείσιμο προγράμματος

Με τους μαθητές μας αξιολογήσαμε τις δράσεις μας γράψαμε στο φόρουμ της Esep και αποτυπώσαμε με μια λέξη τις εντυπώσεις τους από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο ψηφιακό εργαλείο mentimeter με σκοπό να δημιουργηθεί σε συνεργασία με τους μαθητές των άλλων χωρών ένα  συνεργατικό συννεφόλεξο.

https://www.menti.com/aldgtwivdbwk

Stigmiotypo othonhs 2025 06 10 145818

Ακολούθησαν ψηφιακές έρευνες αξιολόγησης για τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς

 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScl2YCvQKLzEWdNqnOngU4aRTt5DRROY52Fyqap4ljkqeJXrw/viewform

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc1IjUCvrMWzICgPhnk7Q7v2iScRhcwpoF6UYK4UJxfoPD8Zg/viewform

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf8KKffpuF0AtqOk6PgC0nGsFq8a6EoZyhn585hs4udUqxohA/viewform

Κλείνουμε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα με την αναβίωση του θρύλου της Ντούμινας , τοπικού θρύλου του χωριού μας από τον συγγραφέα Αναστ. Παπαποστόλου ( Μύθοι και θρύλοι της Β. Εύβοιας)

Ο θρύλος συνδέθηκε με το στέριωμα του πετρόκτιστου γεφυριού, το γεφυριού της Κβέλας, όταν στοιχειώθηκε μια όμορφη κοπέλα, η Ντούμινα.

Οι μαθητές μας σε χειροτεχνίες και κατασκευές σκηνικών…

NTOYM EIKONAgefyrigefyri 2

skhnika skhnika 2 shnika 3 skhnika 4skhnikSKHN

 

Ευρωπαϊκό Cultural Treasures Intagible Heritage Παραδοσιακοί χοροί, παραδοσιακά παιχνίδια- Παροιμίες Ιδιώματα-Ψηφιακά ημερολόγια Ειδικών και Παραδοσιακών ημερών- Το κτίριο μιλάει -Hμέρα E twinning 9 May

Παραδοσιακοί χοροί στην αυλή του σχολείου μας

Κοινό βίντεο παραδοσιακών χορών από όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία του Ευρωπαϊκού προγράμματος.

Oι μαθητές μας χορεύουν τον χορό των κουταλιών τον παραδοσιακό χορό της Τουρκίας.( KONYA SPOON DANCE)

Παραδοσιακά παιχνίδια στην αυλή 

Τα infographic των παιχνιδιών μας

 

THE APPLES 1Handkerchief  Rubber Band  

Κοινό ebook στο Canva με τα infografic των παραδοσιακών παιχνιδιών

 https://www.canva.com/design/DAGp_SIDykU/NQpGivfEKACLt-hAMhuyMQ/view?utm_content=DAGp_SIDykU&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer

 Τυφλόμυγα με λάστιχο : Ένα παιχνίδι που έφτιαξαν τα παιδιά.

 

aylhAAAYLH

Παροιμίες Ιδιώματα e book Cultural Treasures με παροιμίες και ιδιώματα των συνεργαζόμενων χωρών 

https://app.bookcreator.com/library/-OQSGvlB8RkyTC8olsEF

paroimies idiomataParoimia 1h 1Paroimia 2h 1paroimia 3hparoimies idiomparoimies

Ψηφιακά ημερολόγια Ειδικών και Παραδοσιακών ημερών των συνεργαζόμενων χωρών του Cultural Treasures Intagible Heritage

ortak takvimmart 2 nisan 1 may 7

“Το κτίριο μιλάει” Ψηφιακή ξενάγηση στο Λαογραφικό Μουσείο Αγίου

E twinning day 9 May 2025  Η συμμετοχή της χώρας μας με το γράμμα Α (σύμβολα Ελλάδας: Παρθενώνας και στεφάνι ελιάς) από την ημέρα εορτασμού για την ημέρα Etwinning 

7f9df623 0f08 4f8e b7c2 1081752a605eDAY

Tο κοινό βίντεο από τη συνεργατική δράση 

Για το κλείσιμο του προγράμματος επιλέξαμε να δραματοποιήσουμε με τους μικρούς μας μαθητές, έναν τοπικό θρύλο, τον Θρύλο της Ντούμινας.

Ακόμη παρουσιάσαμε με power point το Ευρωπαϊκό μας έργο στους γονείς και την τοπική κοινωνία. O σύνδεσμος περιέχει την παρουσίαση, τη δραματοποίηση του θρύλου και το κλείσιμο του προγράμματος με το τελικό βίντεο ( στίχοι και μουσική από όλες τις χώρες) Πατήστε τον σύνδεσμο

https://blogs.sch.gr/skourtani/2025/06/16/paroysiasi-draseon-dimotikoy-scholeioy-agioy-2024-2025/