Αρχική » Erasmus+

Translate

Erasmus+

Είναι γνωστό ότι οι διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες στην οικονομία και κατ’ επέκταση την αγορά εργασίας διαμορφώνουν νέες απαιτήσεις και στην τεχνική εκπαίδευση, η οποία εστιάζει πλέον στην ποιότητα, αλλά και τις προοπτικές που υπάρχουν για μετέπειτα απορρόφηση των μαθητών από την αγορά εργασίας. Εξάλλου, η πολιτικής της Ε.Ε. στοχεύει στην κατάκτηση της κοινωνίας της γνώσης, μέσα από την ποιοτική λειτουργία της εκπαίδευσης ,της κατάρτισης, και της δια Βίου Μάθησης.

Το ΕΚ Ναυπάκτου  αναγνωρίζοντας το ρόλο του στις αλλαγές που υλοποιούνται στην ΕΕΚ με τα τελευταία νομοθετήματα οφείλει να παρέχει στους εκπαιδευτικούς που υλοποιούν εργαστηριακά μαθήματα αλλά και στους μαθητές/τριες την δυνατότητα να αναπτύξουν τις δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν την προσαρμογή τους σε αυτά τα  νέα δεδομένα και θα τους διευκολύνουν τους εκπαιδευτικούς στην ποιοτικότερη υλοποίηση του πολυδιάστατου έργου τους και τους μαθητές στην πρόσφορη είσοδό τους στην αγορά εργασίας. Το ΕΚ κατανοώντας επίσης ότι ενισχύοντας τη δικτύωση και την συνεργασία των σχολικών μονάδων συμβάλλει τόσο στην προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη όσο και στην κατανόηση της πολυπολιτισμικής  ευρωπαϊκής διάσταση της εκπαίδευσης, αποφάσισε να καταθέσει πρόταση υλοποίησης έργου στο πλαίσιο της δράσης KA229 του προγράμματος Εrasmus+.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Eat Smart Save Your Land (ESSAY LAND)

(Αρ. σύμπραξης 2020-1-EL01-KA229-078815)

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το έργο Eat Smart Save Your Land (ESSAY LAND), που είχε αποσταλεί από το Εργαστηριακό Κέντρο (ΕΚ) Ναυπάκτου για χρηματοδότηση από το πρόγραμμα Erasmus+, βάση των αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν από το ΙΚΥ, εγκρίθηκε.

Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί σύμπραξη 6 σχολείων (Ελλάδα, Τουρκία, Αυστρία, Σερβία, Ιταλία και Γαλλία) με το ΕΚ Ναυπάκτου να κατέχει τον συντονιστικό ρόλο.

Οι συντονιστές των σχολείων αναγνωρίζοντας ότι:

α) Αν θέλουμε να τροφοδοτήσουμε έναν μελλοντικό πληθυσμό μια υγιεινή διατροφή εντός των πλανητικών ορίων, πρέπει να μεταμορφώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες, να βελτιώσουμε την παραγωγής τροφίμων και να μειώσουμε την σπατάλη τροφίμων,

β) Τα σχολεία είναι το ιδανικό περιβάλλον για την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας (Green Deal), αλλά υπάρχουν μεγάλες διαφορές με τον τρόπο που ερμηνεύουν και αντιμετωπίζουν την «πράσινη ανάπτυξη» (εκπαίδευση αειφορίας και διατροφής),

ενώθηκαν για να βοηθήσουν τους μαθητές μέσω των δραστηριοτήτων  9 modules, διάρκειας 6 εβδομάδων το καθένα:

  1. Συστήματα τροφίμων
  2. Κλιματική αλλαγή
  3. Παραγωγή: στα αγροκτήματα
  4. Επεξεργασία: από το χωράφι στο εργοστάσιο
  5. Επεξεργασία: από το εργοστάσιο στους καταναλωτές (διακίνηση)
  6. Επεξεργασία: από τους καταναλωτές στο πιρούνι
  7. Τροφή, Διατροφή & Υγεία
  8. Στροφή προς την αειφορία
  9. Κυκλική οικονομία

να εξοπλιστούν με την απαραίτητη «παιδεία» τροφίμων ώστε να είναι σε θέση να συνδέσουν την  τροφή και τις διατροφικές τους επιλογές με τη βιωσιμότητα και να προτείνουν αντισταθμιστικά μέτρα ώστε να αντιμετωπισθεί η κλιματική αλλαγή.

Οι δραστηριότητες των modules θα διεξαχθούν με σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία στην πλατφόρμα του eTwinning (κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης).

Παράλληλα θα υπάρχουν έξι κινητικότητες όπου 4 μαθητές και 2 εκπαιδευτικοί από κάθε σχολείο θα διαπραγματεύονται ένα διαφορετικό ζήτημα για την παροχή πρόσθετων γνώσεων και δεξιοτήτων στο θέμα:

Νοέμβριος 2020-Kırıkkale,Τουρκία: Εισαγωγή: Επιπτώσεις των συστημάτων τροφίμων στην κλιματική αλλαγή-Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην επισιτιστική ασφάλεια και διατροφή

Φεβρουάριος 2021-Vöcklabruck,Αυστρία: Πράσινη ανάπτυξη, βιωσιμότητα και κυκλική οικονομία

Μάιος 2021-Belgrad,Σερβία: Green Food Chemistry («Πράσινη» Χημεία)

Οκτώβριος 2021-Milazzo,Ιταλία: Τρόφιμα, Γεωργία και SDGs

Φεβρουάριος 2022-Auch,Γαλλία: Μικρές αλυσίδες εφοδιασμού και προμήθειες

Απρίλιος 2022-Ναύπακτος,Ελλάδα: Συμπέρασμα: Διατροφικές αλλαγές και τεχνολογίες παραγωγής τροφίμων που ανταποκρίνονται στις περιβαλλοντικές και κοινωνικές προκλήσεις.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι ημερομηνίες κινητικότητας θα επανασχεδιαστούν με βάση τις οδηγίες που θα σταλούν από το IKY.

Το γεγονός ότι όλες οι μαθησιακές δραστηριότητες θα γίνονται με χρήση της παιδαγωγικής STEM, CLIL και Inquiry Based Science, ευελπιστούμε ότι θα αυξήσει τα επίπεδα επίτευξης και ενδιαφέροντος στην αγγλική γλώσσα, την επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά των μαθητών μας, ικανοποιώντας έτσι και τον μακροπρόθεσμο στόχο μας για πρόσβασή τους σε καριέρες STEM.

Ο Δ/ντής                  Η συντονίστρια        Η παιδαγωγική Ομάδα

Ε. Μακρυγιώργος               Α. Μυλωνά

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Η παιδαγωγική ομάδα απαρτίζεται από τους εκπαιδευτικούς:

Αυλωνίτης Χρύσανθος (υπεύθυνος οικονομικών),

Γιαννακόπουλος Ιωάννης,

Κυπαρίσση Βασιλική,

Μακρυγιώργος Ευάγγελος (υπεύθυνος υλικοτεχνικής υποδομής),

Μανδέλλου Μαρία (υπεύθυνη διάδοσης των αποτελεσμάτων),

Μπεζαίτη Βασιλική,

Μυλωνά Ασπασία (υπεύθυνη υλοποίησης του έργου, υπεύθυνη διάδοσης των αποτελεσμάτων) και

Σολιδάκης Ιωάννης.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΚΆΝΤΕ ΚΛΙΚ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: https://essayland2020.wixsite.com/eatsmartsaveyourland

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ: facebook https://www.facebook.com/EatSmart.SaveYourLand/

instagram @eatsmart.saveyourland

twitter  Essay Land @EssayLand

ΚΑΝΑΛΙ YouTube:https://www.youtube.com/channel/UC2kJIl37pNuYbkkSnFFiWEg/featured

Ιστολόγια: https://blogs.sch.gr/aspamylona/?page_id=2731

VIRTUAL EXCHANGES

EVENTS

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΠΡΟΙΟΝΤΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΌ ΥΛΙΚΌ

 

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6

ΕΠΑΛ Ναυπάκτου

ΕΠΑΛ Ναυπάκτου
Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων