| περιβαλλοντική εκπαίδευση

σελίδα υπό ενημέρωση

——————————————————————————————

Προγράμματα και Εθνικά Θεματικά Δίκτυα του ΚΠΕ Έδεσσας-Γιαννιτσών, με σχολικό έτος αναφοράς 2012-2013, 2013-2014

Έγγραφο

——————————————————————————————

Διοργάνωση Επιμορφωτικού Σεμιναρίου με θέμα : «Οι Νέες Τεχνολογίες στα Προγράμματα Π.Ε. – Το παράδειγμα του Τοπικού Θεματικού Δικτύου Π.Ε.  «Ρήματα και Απορρίμματα: Μειώνω – Επαναχρησιμοποιώ – Ανακυκλώνω»

Έγγραφο

——————————————————————————————

«Καταγραφή υπεραιωνόβιων ελαιόδεντρων με στόχο τη δημιουργία σχετικού χάρτη στη Μεσσηνία»

Έγγραφο

Έγγραφο: ταυτότητα ελιάς

——————————————————————————————

Το ΚΠΕ Καστρίου, προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς που έχουν επιμορφωθεί ως προς την εφαρμογή προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και θέλουν να επισκεφτούν το ΚΠΕ Καστρίου με τις περιβαλλοντικές ομάδες των σχολείων στα οποία υπηρετούν, για την πρακτική τους εξάσκηση στα μονοήμερα προγράμματά του  Οι επισκέψεις θα πραγματοποιηθούν στα πλαίσια του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»:  ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ  ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ (KΠΕ).

Έγγραφο: Προγράμματα

Έγγραφο: Πρόσκληση σε σχολεία

Έγγραφο: Αίτηση

—————————————————————————————-

«Παράταση προθεσμίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε νέο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία του ΚΠΕ Μεσολογγίου & Θέρμου».
ως 30/11/2012.

Έγγραφο

Υποδείγματα

——————————————————————————————–

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή οι εργασίες του διήμερου Εισαγωγικού Σεμιναρίου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στο ΚΠΕ Καλαμάτας, το απόγευμα της Παρασκευής 23 και το Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012.

Δελτίο Τύπου

Εικόνες (Αρχείο zip)

Υλοποίηση προγραμμάτων ΚΠΕ Σφακιωτών για την περίοδο 2012-2013.

1) Φύση και Οικισμός (μονοήμερο, Α/θμια και Β/θμια) – αρ. μαθητών 32

2) Μαρτυρίες ενός μουσείου και πράσινη απασχόληση (μονοήμερο, τελευταίες τάξεις δημοτικού, γυμνάσια, λύκεια) – αρ. μαθητών 32

3) Μαρτυρίες ενός μουσείου (μονοήμερο, για νηπιαγωγεία και πρώτες τάξεις δημοτικού) – αρ. μαθητών 25

4) Διασχίζοντας το φαράγγι της Μέλισσας και των ανθρώπων (μονοήμερο Α/θμια και  Β/θμια ) – αρ. μαθητών 32

5) Η φύση ορίζει, ο άνθρωπος παρεμβαίνει (διήμερο, Α/θμια και Β/θμια) – αρ. μαθητών 32

Έγγραφo Ανακοίνωσης

——————————————————————————————-

«Πρόσκληση για συμμετοχή Σχολείων στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Η Θάλασσα» του ΚΠΕ Αργυρούπολης»

Αίτηση συμμετοχής στο δίκτυο

——————————————————————————————–

ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ-ΑΚΡΑΙΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ

ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ

Αίτηση συμμετοχής στο σεμινάριο

Αίτηση συμμετοχής στο δίκτυο

———————————————————————————————

Τα προγράμματα της σχολικής χρονιάς 2012-2013 του ΚΠΕ Φιλιατών

———————————————————————————————

ΘΕΜΑ: «πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος».

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλίππων, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του σχολικού έτους 2012-2013, προτίθεται να υλοποιήσει σεμινάριο 35 ωρών εξολοκλήρου από απόσταση. Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, δίνοντας προτεραιότητα σε όσους θα επισκεφθούν το ΚΠΕ με συνοδεία μαθητών.

Το σεμινάριο έχει τίτλο: «Περιβαλλοντική εκπαίδευση σε μουσεία, μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους» και θα υλοποιηθεί σε τρεις συνεχόμενες εβδομάδες ξεκινώντας από 17/12/2012 και θα ολοκληρωθεί στις 7/1/2013.

Πρόγραμμα σεμιναρίου
1η εβδομάδα (17-23/12/2012) «Εισαγωγή στη μουσειακή αγωγή».  Ανατολή Κωταΐδυο.
2η εβδομάδα (24-30/12/2012) «Μελέτη, οργάνωση, υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για μαθητές στα μουσεία. Παράδειγμα μελέτης: Αρχαιολογικό Μουσείο Φιλίππων». Ανατολή Κωταΐδου, ΠΟ ΚΠΕ Φιλίππων.
3η εβδομάδα (31-6/01/2013) «Εκπαιδευτικά προγράμματα σε ανοιχτούς αρχαιολογικούς χώρους. Παραδείγματα μελέτης: Αρχαιολογικός χώρος Φιλίππων, Βραχογραφίες». Ανατολή Κωταΐδου, ΠΟ ΚΠΕ Φιλίππων.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εξοικείωση με τις βασικές αρχές της μουσειακής αγωγής.

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία:

  • Να μελετήσουν τις σύγχρονες εκπαιδευτικές θεωρίες και ερμηνευτικές προσεγγίσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης σε μουσείο-αρχαιολογικό χώρο
  • Να μελετήσουν παραδείγματα εκπαιδευτικών δράσεων
  • Να εξοικειωθούν με κάποιους από τους σημαντικότερους χώρους της περιοχής των Φιλίππων (Μουσείο, Αρχ. Χώρος, Βραχογραφίες)
  • Να δημιουργήσουν νέο εκπαιδευτικό υλικό

ΕΓΓΡΑΦΟ DOC ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

———————————————————————————-

Ενημέρωση σχετικά με τα προγράμματα των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-2012

ΕΓΓΡΑΦΟ



Αφήστε μια απάντηση