Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις Φυτείες η δεύτερη ενημερωτική εκδήλωση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Ξηρομέρου, στο πλαίσιο της εξωστρεφούς δράσης ενημέρωσης των τοπικών κοινωνιών για τις δυνατότητες που προσφέρει ο θεσμός της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η Διευθύντρια και η Υποδιευθύντρια του Σχολείου παρουσίασαν στους παρευρισκόμενους το εκπαιδευτικό έργο του Σ.Δ.Ε., τη δομή και …







